Palmemor Skrevet mandag kl. 11:46 #20601 Skrevet mandag kl. 11:46 Nå har hun fått ørten tips om saltvannspumpe til bassenget. Som er helt genialt, vi har det selv. Så en tirade i går om at det var feil og vanskelig og styr og stell... Hun som er så opptatt av bakterier må vel skjønne at det er mye mye bedre å ha saltvannssytem som ikke trenger å klores ørten ganger på sommeren...? Ikke trenger du vaske bassenget nevneverdig heller. Evner jo ikke å ta i mot gode råd 5 2
Whitesnake69 Skrevet mandag kl. 19:40 #20602 Skrevet mandag kl. 19:40 Katinkalille skrev (På 8.5.2026 den 23.46): Og vi som har vanlige jobber må gjøre dette på helg,eller andre fridager. Hvordan i alle dager hadde hun klart seg i den virkelige verden? Eller vent,hun hadde faktisk ikke klart seg! Håper snap kutter ned på utbetalinger snart! Snapchat hørte dine bønner 😁 Nå er det slutt på de enorme utbetalingene 👍 4 3 1
Mayaal Skrevet mandag kl. 19:49 #20603 Skrevet mandag kl. 19:49 Whitesnake69 skrev (8 minutter siden): Snapchat hørte dine bønner 😁 Nå er det slutt på de enorme utbetalingene 👍 Jeg satt for et par måneder siden og skulle skrive her at hun har tjent penger av Snapchat og lurt på hvordan hun skal klare seg dersom snap slutter å betale store summer? Nå skjedde det og da sliter hun 😅 hva skal hun gjøre da? 1 3
Manana321 Skrevet mandag kl. 22:25 #20604 Skrevet mandag kl. 22:25 Lurer på om det blir kutt på ting i bryllupet pga hele snap greia 🤣 mai har blitt en veldig fin måned nå. 17 mai rundt hjørnet og influensere må snart tilbake til vanlig jobb og faktisk tjene penger på ordentlig 🥳 tror de som ville samarbeide med de vil nok stramme inn vilkår, så det var kanskje lurt å faktisk takke ja når man hadde mulighet til det 😬 håper det forblir sånn! Det var skremmende at de tjente mer enn yrker som f.eks. redder liv 🫣 4
Himmelen_91 Skrevet i går, 02:18 #20605 Skrevet i går, 02:18 Jeg synes det er litt morsomt at hun sier de ville vente med barnehage, når det bare var vinter og det sikkert hadde blitt veldig stress for henne å levere. Mannen jobber natt, så hun måtte sikkert levert tidlig selv. Hvem skulle ellers måkt snøen? Og alt styret med masse klær på barnet i vinterkulda.Nå passer det jo mye bedre å starte, siden hun har tid til hagearbeid. Hvordan skulle hun ellers fått gjort alt hagearbeidet sitt?Sønnen er jo ikke engang 2 år ennå, så han er fortsatt veldig liten. Men det er sikkert bedre for ham å være i barnehagen enn hjemme med en mor som virker mer opptatt av skjerm. Jeg synes bare det er litt morsomt når hun sier at han var for liten i vinter, når han fortsatt ikke engang er 2 år nå heller. 3 5
Katinkalille Skrevet 21 timer siden #20606 Skrevet 21 timer siden (endret) Dessverre varte det ikke lenge... men,ikke det jeg stiller spm ved. Syns det er veldig rart at ingen av de andre som får betalt av snap,har klart å få hverken svar eller kontakt av snapchat. Ikke tv2 heller. Men,selvfølgelig har jo prinsesse Petite fått det😂🤡 Måtte også få med at hun tjente 5 MILL i 2024. Hun hadde dødd om snap slutta å betale. Og måtte det skje permanent! Endret 21 timer siden av Katinkalille Edit 4 1
Fizzypo Skrevet 20 timer siden #20607 Skrevet 20 timer siden Katinkalille skrev (56 minutter siden): Dessverre varte det ikke lenge... men,ikke det jeg stiller spm ved. Syns det er veldig rart at ingen av de andre som får betalt av snap,har klart å få hverken svar eller kontakt av snapchat. Ikke tv2 heller. Men,selvfølgelig har jo prinsesse Petite fått det😂🤡 Måtte også få med at hun tjente 5 MILL i 2024. Hun hadde dødd om snap slutta å betale. Og måtte det skje permanent! Hvis du virkelig ønsker at Snapchat-inntektene skal stupe permanent så er første steg å slutte å se på innholdet hennes. Det er helt hinsides hvor mange som gidder å irritere seg over alt ved henne og andre influencere, men likevel sitte klistret til skjermet og følge med som en hauk. Det er virkelig et paradoks å sitte her og ytre seg om at det «dessverre ikke varte lenge" for deretter å legge ved et skjermbilde fra hennes snapkonto. 10 8
massi Skrevet 19 timer siden #20608 Skrevet 19 timer siden Manana321 skrev (10 timer siden): Lurer på om det blir kutt på ting i bryllupet pga hele snap greia 🤣 mai har blitt en veldig fin måned nå. 17 mai rundt hjørnet og influensere må snart tilbake til vanlig jobb og faktisk tjene penger på ordentlig 🥳 tror de som ville samarbeide med de vil nok stramme inn vilkår, så det var kanskje lurt å faktisk takke ja når man hadde mulighet til det 😬 håper det forblir sånn! Det var skremmende at de tjente mer enn yrker som f.eks. redder liv 🫣 men det er jo ene og alene på grunn av oss at de kan fortsette med det. jeg har avfulgt og blokkert de jeg synes ikke fortjener det, og ser nå kun på et par stykker som jeg faktisk liker å følge med på, og som jeg synes fortjener den lønna de får 2 4
Katinkalille Skrevet 19 timer siden #20609 Skrevet 19 timer siden Fizzypo skrev (53 minutter siden): Hvis du virkelig ønsker at Snapchat-inntektene skal stupe permanent så er første steg å slutte å se på innholdet hennes. Det er helt hinsides hvor mange som gidder å irritere seg over alt ved henne og andre influencere, men likevel sitte klistret til skjermet og følge med som en hauk. Det er virkelig et paradoks å sitte her og ytre seg om at det «dessverre ikke varte lenge" for deretter å legge ved et skjermbilde fra hennes snapkonto. Hvem sier at det er JEG som ser? 1
Nøytral-80 Skrevet 19 timer siden #20610 Skrevet 19 timer siden Skjermdump fra VG. Har aldri vært innom hennes snap. Altså, så henne såvidt på Farmen. Dette her ligner ikke LITT engang. Det ligner ikke bitte, bitte litt! Folk må jo være helt idioter for å følge med på dette falske greiene. 8
Nøytral-80 Skrevet 19 timer siden #20611 Skrevet 19 timer siden (endret) Til referanse. Om noen følger med på det greiene over her så kunne man like gjerne fulgt en avatar. Ingenting er ekte, selv ikke ansiktet på den du sitter og titter på hver dag på snap. Og må legge til, synes det er ufint å kommentere utseendet til en annen person. Men etter å ha sett bildet som lå på VG nett så tenker jeg at dette er faktisk FOR drøyt! Endret 18 timer siden av Nøytral-80 6
Sol Rampelyset Skrevet 11 timer siden #20612 Skrevet 11 timer siden Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing. Sol, admin. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå