Katinkalille Skrevet 28. april #20501 Skrevet 28. april Er det noe i det huset som IKKE slenges hit eller dit?? 1 2
chsa Skrevet 28. april #20502 Skrevet 28. april Katinkalille skrev (11 minutter siden): Er det noe i det huset som IKKE slenges hit eller dit?? Kvalmt lite troverdig den "åååå, neeeei.... den var blitt for stor i midja den, æsj, uffda, åh". 12
Mamma53 Skrevet 28. april #20503 Skrevet 28. april chsa skrev (22 timer siden): Hun har falt ned til 145 000 følgere idag. Mistet ca 100 stk pr dag siste uken(e). Da lille ble født hadde hun vel oppi 172 000 følgere. På spotlighten hennes er det knapt over tusen seere.. Og hun svarer aldri på spørsmål om hvor mange som ser det hun legger ut på story. Oppskriftene hennes er heller ikke noe gode, sånn til info. Jeg har prøvd flere av de oppgjennom årene når jeg har vært matlei bare for å prøve noe annet. De proteinrundstykkene hun ikke kan leve uten smaker en slags dårlig-egg-vaffelrøre-smak med ekkel konsistens. Og jeg finnes ikke kresen på mat. De proteinrundstykkene er magiske gode å ganske lik mange proteinoppskriftene på nett. 1
Katinkalille Skrevet 28. april #20504 Skrevet 28. april Merr!!! PF: ja det er ikke jeg som bestemmer,men jeg kan bestemme hvis jeg får velge... 5
Katinkalille Skrevet 28. april #20505 Skrevet 28. april Mamma53 skrev (1 time siden): De proteinrundstykkene er magiske gode å ganske lik mange proteinoppskriftene på nett. Magisk gode faktisk... jaja,ikke smakt mye magisk her i livet du da🫣 2 8
Cornett Skrevet 29. april #20506 Skrevet 29. april Fikk ikke PF smake desserten av Stina fordi det er sukker i den????? Altså fir en diktator😡 6
Ellinelli Skrevet 29. april #20507 Skrevet 29. april Cornett skrev (3 timer siden): Fikk ikke PF smake desserten av Stina fordi det er sukker i den????? Altså fir en diktator😡 Er det sant? 😅 blir ikke overrasket hvis det stemmer! 5
Ragnhild 1 Skrevet 29. april #20508 Skrevet 29. april (endret) Oppriktig glad i hverandre de to, det er hyggelig å se😊 Men rart at de ikke ser på hverandre én gang under middagen. 😳👀 Endret 29. april av Ragnhild 1 3
-Turtle Skrevet 29. april #20509 Skrevet 29. april Ragnhild 1 skrev (36 minutter siden): Oppriktig glad i hverandre de to, det er hyggelig å se😊 Men rart at de ikke ser på hverandre én gang under middagen. 😳👀 Stina ser derimot ofte i kamera og snakker til kamera. Trist 😩 1 1
Cornett Skrevet 29. april #20510 Skrevet 29. april Ellinelli skrev (1 time siden): Er det sant? 😅 blir ikke overrasket hvis det stemmer! Hun sa at de måtte stole på dem som var, med angående desserten? Siden de ikke kunne smake pga sukker i den. PF har vel ikke sukkerstopp??? 5
Littelulla Skrevet 29. april #20511 Skrevet 29. april Cornett skrev (46 minutter siden): Hun sa at de måtte stole på dem som var, med angående desserten? Siden de ikke kunne smake pga sukker i den. PF har vel ikke sukkerstopp??? Han spiser sukkerfritt han også, men jeg vet ikke om det utelukkende er sukkerfritt. Uansett var det ingenting av det Stina la ut som tydet på at hun nektet ham verken det ene eller andre.
Katinkalille Skrevet 29. april #20512 Skrevet 29. april Kneskade etter 2 fiserunder med rolig jogg😂😂 4 8
chsa Skrevet 29. april #20514 Skrevet 29. april Katinkalille skrev (59 minutter siden): Kneskade etter 2 fiserunder med rolig jogg😂😂 Er det mulig 😂😂 Magesår av styrketrening, plager av poledance og nå kneskade etter 2 "løpeturer"??? Dama med ekstrem petite fysikk og ekstrem smerteterskel 🫡 yes. Hun får holde seg til å bære på plippen som trening da, eneste sjukt tunge styrketrening den der kroppen tåler tydeligvis! 7 13
Ina89 Skrevet 29. april #20515 Skrevet 29. april Katinkalille skrev (19 timer siden): Merr!!! PF: ja det er ikke jeg som bestemmer,men jeg kan bestemme hvis jeg får velge... RIP ryggen hennes. Ikke rart hun har nakkeskader med den dårlige holdningen der 😥 7
chsa Skrevet 29. april #20516 Skrevet 29. april Synes det er gøy at det kommenteres jevnlig at hun henger mange år tilbake, 2012 blir ofte nevnt. Gøy at det kjøres full powermusikk fra 2011 i dagens snapper 😂 Kunne det blitt mer on point! 9
Littelulla Skrevet 29. april #20517 Skrevet 29. april Det er så deilig med en influenser som viser hvordan det er å starte fra bunnnrn av med trening. At selv med en slank kropp bruker man tid på å jogge/gå 5 km. At man kan juble for å greie å jogge kortere distanser sammenhengende. At man kan være oppriktig stolt av og fornøyd med seg selv også når man er i startfasen av opptrening. Og det i tillegg til at (snart) mannen er på den stikk motsatte enden av skalaen. Er det noe Stina er god på, så er det å ikke trykke seg ned av hva andre mener om henne. Og det er det flere av oss som skulle greid. Hun er også god på å holde fokus på seg selv, og heller snakke seg selv opp enn andre ned. Også noe flere burde gjort. Synd hun opplever overbelastning/feilbelastning/skade etter kort tid - og samtidig kan det være motiverende for andre på samme stadie å se. Om man skader seg i det man prøver å bygge opp en god rutine på jogging kan det oppleves svært demotiverende. Da kan det hjelpe å vite at "Ok, det gjelder ikke bare meg". 8 3
Love2017juni Skrevet 29. april #20518 Skrevet 29. april Littelulla skrev (3 timer siden): Det er så deilig med en influenser som viser hvordan det er å starte fra bunnnrn av med trening. At selv med en slank kropp bruker man tid på å jogge/gå 5 km. At man kan juble for å greie å jogge kortere distanser sammenhengende. At man kan være oppriktig stolt av og fornøyd med seg selv også når man er i startfasen av opptrening. Og det i tillegg til at (snart) mannen er på den stikk motsatte enden av skalaen. Er det noe Stina er god på, så er det å ikke trykke seg ned av hva andre mener om henne. Og det er det flere av oss som skulle greid. Hun er også god på å holde fokus på seg selv, og heller snakke seg selv opp enn andre ned. Også noe flere burde gjort. Synd hun opplever overbelastning/feilbelastning/skade etter kort tid - og samtidig kan det være motiverende for andre på samme stadie å se. Om man skader seg i det man prøver å bygge opp en god rutine på jogging kan det oppleves svært demotiverende. Da kan det hjelpe å vite at "Ok, det gjelder ikke bare meg". At hun pleier og snakke seg selv opp; Yes.. Men at hun ikke snakker folk ned? Hahaha.. Er det noe hun kan så er det å slenge dritt om alt ifra narkomane, overvektige++++ Stina lever i ei boble der hun ikke ser andre enn seg selv jo.. 5 14
MissCortado Skrevet 29. april #20519 Skrevet 29. april Katinkalille skrev (På 28.4.2026 den 17.07): Merr!!! PF: ja det er ikke jeg som bestemmer,men jeg kan bestemme hvis jeg får velge... Forfriskende å se Pelle i ny jakke iallfall. Håper det ikke var shabby treningssinglet under. 2
Littelulla Skrevet 29. april #20520 Skrevet 29. april Love2017juni skrev (37 minutter siden): At hun pleier og snakke seg selv opp; Yes.. Men at hun ikke snakker folk ned? Hahaha.. Er det noe hun kan så er det å slenge dritt om alt ifra narkomane, overvektige++++ Stina lever i ei boble der hun ikke ser andre enn seg selv jo.. Om du sikter til kommentaret at hun som ufrivillig barnløs syns det var urettferdig at narkomane (ikke alle selvsagt) bare kan "gå hen" å bli gravide uten å ønske det, og at hun for hvor mange år siden sa noe om overvektige og levealder, så syns jeg ikke det er å snakke noen ned i så måte. Jeg forstår frustrasjonen som ufrivillig barnløs - hvor man lett kan bli irrasjonell og si uheldige ting. Og dette med levealder var vel mer feilinformasjon enn å snakke noen ned. Hun er ikke perfekt og prøver ikke late som hun er det. Det skiller henne positivt ut fra mange andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå