Katinkalille Skrevet 15 timer siden #20501 Skrevet 15 timer siden Er det noe i det huset som IKKE slenges hit eller dit?? 2
chsa Skrevet 14 timer siden #20502 Skrevet 14 timer siden Katinkalille skrev (11 minutter siden): Er det noe i det huset som IKKE slenges hit eller dit?? Kvalmt lite troverdig den "åååå, neeeei.... den var blitt for stor i midja den, æsj, uffda, åh". 6
Mamma53 Skrevet 14 timer siden #20503 Skrevet 14 timer siden chsa skrev (22 timer siden): Hun har falt ned til 145 000 følgere idag. Mistet ca 100 stk pr dag siste uken(e). Da lille ble født hadde hun vel oppi 172 000 følgere. På spotlighten hennes er det knapt over tusen seere.. Og hun svarer aldri på spørsmål om hvor mange som ser det hun legger ut på story. Oppskriftene hennes er heller ikke noe gode, sånn til info. Jeg har prøvd flere av de oppgjennom årene når jeg har vært matlei bare for å prøve noe annet. De proteinrundstykkene hun ikke kan leve uten smaker en slags dårlig-egg-vaffelrøre-smak med ekkel konsistens. Og jeg finnes ikke kresen på mat. De proteinrundstykkene er magiske gode å ganske lik mange proteinoppskriftene på nett. 1
Katinkalille Skrevet 13 timer siden #20504 Skrevet 13 timer siden Merr!!! PF: ja det er ikke jeg som bestemmer,men jeg kan bestemme hvis jeg får velge... 1
Katinkalille Skrevet 13 timer siden #20505 Skrevet 13 timer siden Mamma53 skrev (1 time siden): De proteinrundstykkene er magiske gode å ganske lik mange proteinoppskriftene på nett. Magisk gode faktisk... jaja,ikke smakt mye magisk her i livet du da🫣 2 2
Cornett Skrevet 1 time siden #20506 Skrevet 1 time siden Fikk ikke PF smake desserten av Stina fordi det er sukker i den????? Altså fir en diktator😡 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå