Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noe i det huset som IKKE slenges hit eller dit?? 

IMG_8051.jpeg

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Katinkalille skrev (11 minutter siden):

Er det noe i det huset som IKKE slenges hit eller dit?? 

IMG_8051.jpeg

Kvalmt lite troverdig den "åååå, neeeei.... den var blitt for stor i midja den, æsj, uffda, åh".

• Liker 6
Skrevet
chsa skrev (22 timer siden):

Hun har falt ned til 145 000 følgere idag. Mistet ca 100 stk pr dag siste uken(e). Da lille ble født hadde hun vel oppi 172 000 følgere. På spotlighten hennes er det knapt over tusen seere.. Og hun svarer aldri på spørsmål om hvor mange som ser det hun legger ut på story.

Oppskriftene hennes er heller ikke noe gode, sånn til info. Jeg har prøvd flere av de oppgjennom årene når jeg har vært matlei bare for å prøve noe annet. De proteinrundstykkene hun ikke kan leve uten smaker en slags dårlig-egg-vaffelrøre-smak med ekkel konsistens. Og jeg finnes ikke kresen på mat.

De proteinrundstykkene er magiske gode å ganske lik mange proteinoppskriftene på nett.

• Liker 1
Skrevet

Merr!!! PF: ja det er ikke jeg som bestemmer,men jeg kan bestemme hvis jeg får velge... 

IMG_8053.png

• Liker 1
Skrevet
Mamma53 skrev (1 time siden):

De proteinrundstykkene er magiske gode å ganske lik mange proteinoppskriftene på nett.

Magisk gode faktisk... jaja,ikke smakt mye magisk her i livet du da🫣

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Fikk ikke PF smake desserten av Stina fordi det er sukker i den????? Altså fir en diktator😡 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...