Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jaddah123 skrev (13 timer siden):

🙄

Nei, det er vann. Bare lyset som er litt rart. Zoomer du inn så ser du vann. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ab85 skrev (10 minutter siden):

Nei, det er vann. Bare lyset som er litt rart. Zoomer du inn så ser du vann. 

Selvfølgelig er det vann. 

• Liker 2
Skrevet

Kanskje på tide med en ny flaske som ikke er av plast. IMG_1973.thumb.png.3edb5f766df8a16ac2f68b9b4b31b26a.png

• Nyttig 1
Skrevet
Himmelen_91 skrev (11 minutter siden):

Kanskje på tide med en ny flaske som ikke er av plast. IMG_1973.thumb.png.3edb5f766df8a16ac2f68b9b4b31b26a.png

ett bilde på avstand i dag. Og ett nært. Så vi ser at han får noe annet enn smørepålegg… 😆

• Liker 2
Skrevet
Palmemor skrev (57 minutter siden):

ett bilde på avstand i dag. Og ett nært. Så vi ser at han får noe annet enn smørepålegg… 😆

Skulle nesten tro hun fulgte med på hva som skrives om henne 🤓 Men sånt driver hun selvfølgelig ikke med, hun har bedre ting å gjøre. Rusta har sluppet vårkolleksjonen så det er mye plast som skal i hus 🤫🫢

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Det serveres mye annet enn smørepålegg der ganske ofte, omtrent daglig. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Matas skrev (8 timer siden):

Ja jeg har ikke klaga. Var noen dagen før som kommenterte at ungen bare fikk det. Og dagen etter legger hun ut nærbilde for å bevise at det er feil. Men hun har jo sagt ørten ganger at hun aldri leser på nett så det er bare litt komisk 

• Liker 3
Skrevet
Palmemor skrev (51 minutter siden):

Ja jeg har ikke klaga. Var noen dagen før som kommenterte at ungen bare fikk det. Og dagen etter legger hun ut nærbilde for å bevise at det er feil. Men hun har jo sagt ørten ganger at hun aldri leser på nett så det er bare litt komisk 

Det er jeg enig i, ser jo stadig tilfeller at hun leser om seg selv😅 Skjønner det kan være litt flaut og vanskelig å innrømme for henne, men det er ganske tydelig at hun gjør det.

• Liker 5
Skrevet
Matas skrev (3 timer siden):

Det er jeg enig i, ser jo stadig tilfeller at hun leser om seg selv😅 Skjønner det kan være litt flaut og vanskelig å innrømme for henne, men det er ganske tydelig at hun gjør det.

Ja det er ironisk. Hun har gått så hardt ut å sagt at DET skal hun ikke lese, men det lyser gjennom

• Liker 6
Skrevet

Litt gøy at de som ikke skulle la barnet ha lange dager i bhg drar avgårde hjemmefra FØR klokken rekker å bli 0800.

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet

Du vet det er tørt innhold når du må legge ut filmsnutter fra hjemmets overvåkningskamera på snap😂😂

• Liker 10
  • Nyttig 9
Skrevet
Gipetto skrev (6 timer siden):

Litt gøy at de som ikke skulle la barnet ha lange dager i bhg drar avgårde hjemmefra FØR klokken rekker å bli 0800.

Hu måtte jo hjem å ta seg ei litta nap, må vite! Han vekker hu jo så sjukt mange ganger om natta 

• Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og personangrep.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet
Matas skrev (På 14.4.2026 den 22.35):

Okei,hva anna enn kremost naturell og stei får den ungen på brødskiva? Makrell i tomat en gang hver 14.dag. 

• Liker 4
Skrevet
Katinkalille skrev (52 minutter siden):

Okei,hva anna enn kremost naturell og stei får den ungen på brødskiva? Makrell i tomat en gang hver 14.dag. 

Nå skrev jeg at det serveres mye annet enn smøreost. Jeg skrev ikke at han fikk andre ting på brødskiva, for det var ikke det jeg svarte vedkommende på. Jeg er enig i at det er ensformig på selve brødskivene. 

• Nyttig 2
Skrevet

Nå som barnet går i barnehagen, så forstår jeg ikke mors prioritering. 

Hun drar oss med på denne frokostseansen og står å snakker til kamera mens barnet roper etter oppmerksomhet. Noe Stina alltid tolker som; «mamma mamma»= vil ha mat. 

Kunne hun ikke heller «jobba» mens han var i barnehagen? Å brukt tiden ellers med han. 
Nei, stemmer. Da skal hun hjem og sove i timesvis når han er levert🥴

• Liker 6
  • Nyttig 12
Skrevet
Love2017juni skrev (1 time siden):

Nå som barnet går i barnehagen, så forstår jeg ikke mors prioritering. 

Hun drar oss med på denne frokostseansen og står å snakker til kamera mens barnet roper etter oppmerksomhet. Noe Stina alltid tolker som; «mamma mamma»= vil ha mat. 

Kunne hun ikke heller «jobba» mens han var i barnehagen? Å brukt tiden ellers med han. 
Nei, stemmer. Da skal hun hjem og sove i timesvis når han er levert🥴

I dag var hun jo tross alt ute å jogga! Og var så full av energi og kunne løpe lettere pga  karbohydrater… 😆

• Liker 9
Skrevet
Gipetto skrev (På 15.4.2026 den 13.49):

Uff stakkars barnet, hun nevnte ofte med at han skulle ha korte dager. Hun er en sånn type mor som leverer tidligst og henter seint. 

• Liker 10
Skrevet
Himmelen_91 skrev (3 minutter siden):

Uff stakkars barnet, hun nevnte ofte med at han skulle ha korte dager. Hun er en sånn type mor som leverer tidligst og henter seint. 

Vente i spenning på at hun skal vise klokkeslett for når hun henter nå 🍿

• Liker 3
Skrevet (endret)
Palmemor skrev (5 timer siden):

Vente i spenning på at hun skal vise klokkeslett for når hun henter nå 🍿

Det kommer hun ikke til og gjøre. 
Likt som at hun ikke viser frem klokka og hvor mye våken hun har vært når ting er så crazy at hun må vekke Per Fredrik pga hun holder på og svime av pga en hard natt 

Endret av Love2017juni
  • Liker 9
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...