Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jaddah123 skrev (13 timer siden):

🙄

Nei, det er vann. Bare lyset som er litt rart. Zoomer du inn så ser du vann. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ab85 skrev (10 minutter siden):

Nei, det er vann. Bare lyset som er litt rart. Zoomer du inn så ser du vann. 

Selvfølgelig er det vann. 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje på tide med en ny flaske som ikke er av plast. IMG_1973.thumb.png.3edb5f766df8a16ac2f68b9b4b31b26a.png

• Nyttig 1
Skrevet
Himmelen_91 skrev (11 minutter siden):

Kanskje på tide med en ny flaske som ikke er av plast. IMG_1973.thumb.png.3edb5f766df8a16ac2f68b9b4b31b26a.png

ett bilde på avstand i dag. Og ett nært. Så vi ser at han får noe annet enn smørepålegg… 😆

• Liker 1
Skrevet
Palmemor skrev (57 minutter siden):

ett bilde på avstand i dag. Og ett nært. Så vi ser at han får noe annet enn smørepålegg… 😆

Skulle nesten tro hun fulgte med på hva som skrives om henne 🤓 Men sånt driver hun selvfølgelig ikke med, hun har bedre ting å gjøre. Rusta har sluppet vårkolleksjonen så det er mye plast som skal i hus 🤫🫢

• Nyttig 4
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Det serveres mye annet enn smørepålegg der ganske ofte, omtrent daglig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Matas skrev (8 timer siden):

Det serveres mye annet enn smørepålegg der ganske ofte, omtrent daglig. 

Ja jeg har ikke klaga. Var noen dagen før som kommenterte at ungen bare fikk det. Og dagen etter legger hun ut nærbilde for å bevise at det er feil. Men hun har jo sagt ørten ganger at hun aldri leser på nett så det er bare litt komisk 

• Liker 1
Skrevet
Palmemor skrev (51 minutter siden):

Ja jeg har ikke klaga. Var noen dagen før som kommenterte at ungen bare fikk det. Og dagen etter legger hun ut nærbilde for å bevise at det er feil. Men hun har jo sagt ørten ganger at hun aldri leser på nett så det er bare litt komisk 

Det er jeg enig i, ser jo stadig tilfeller at hun leser om seg selv😅 Skjønner det kan være litt flaut og vanskelig å innrømme for henne, men det er ganske tydelig at hun gjør det.

• Liker 1
Skrevet

Vet ingen som klager mere på søvnen til ungen sin,og hvor mange ganger ungen vekker henne ila en natt,som det udugelige kvinnemenneske der!! Jammen bra hun ikke starter på jobb kl null sju null null,OG må levere i bhg før det,5 dager i uka.Da hadde hu daua! 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Matas skrev (3 timer siden):

Det er jeg enig i, ser jo stadig tilfeller at hun leser om seg selv😅 Skjønner det kan være litt flaut og vanskelig å innrømme for henne, men det er ganske tydelig at hun gjør det.

Ja det er ironisk. Hun har gått så hardt ut å sagt at DET skal hun ikke lese, men det lyser gjennom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...