Justlooking Skrevet 17. april #20461 Skrevet 17. april Stakkar Per Fredrik tenker jeg, han virker som en veldig fin fyr og en god pappa 😊 2
Palmemor Skrevet 17. april #20462 Skrevet 17. april Love2017juni skrev (6 timer siden): Det kommer hun ikke til og gjøre. Likt som at hun ikke viser frem klokka og hvor mye våken hun har vært når ting er så crazy at hun må vekke Per Fredrik pga hun holder på og svime av pga en hard natt Ja fader der sa du noe. Det gjør hun jo aldri 3
Oline5 Skrevet 17. april #20463 Skrevet 17. april Blir stadig fasinert av hvordan hun bare kaster alle matbitene til lille på tallerken... banan, leverpostei, ost og appelsin i salig blanding. Samtidig kan hun ikke bruke hvilken som helst kniv til protein-rundstykket sitt, for da blir det feil tekstur! 😳 Det er tydeligvis forskjell på folk, skjønner jeg 🫣, og ikke så nøye med noen andre enn seg selv. Jeg synes det er underlig å vise frem for hundretusener hvor helt vilt selvopptatt hun er! (Et lite tips på tampen, siden du leser her, Stina. Du burde virkelig tine av den fryseboksen din 👍) 11 14
Palmemor Skrevet 17. april #20464 Skrevet 17. april «skal du i barnehagen, ja!» og Vipps ett nanosekund av mamma i bare bh 👌 7 1
Vinnanna15 Skrevet 17. april #20465 Skrevet 17. april (endret) Hvordan hun gjør til stemmen og kommuniserer med ungen sin,synes jeg rimelig spesiell 😅 Skulle tru hun prata til en bikkje. Jasså,kommeru her!? 😅 Ungen sitter helt stille... Endret 17. april av Vinnanna15 6 9
Himmelen_91 Skrevet 18. april #20466 Skrevet 18. april Palmemor skrev (På 16.4.2026 den 19.05): Vente i spenning på at hun skal vise klokkeslett for når hun henter nå 🍿 Hun henter nok veldig seint. Hvordan skal hun ellers få tid til Hagen ?😁 1 2
Katinkalille Skrevet 18. april #20467 Skrevet 18. april Stina som er en selvutnevnt "cliiiingørrl" som liker det ryddig,rent og i orden rundt seg,burde snart avrime frysern. 6 2
Cami9 Skrevet 18. april #20468 Skrevet 18. april Katinkalille skrev (1 time siden): Stina som er en selvutnevnt "cliiiingørrl" som liker det ryddig,rent og i orden rundt seg,burde snart avrime frysern. Det er på høy tid ja! Ærlig talt så er vel ikke de så opptatt av orden og rengjøring🤓 6 5
J.. Skrevet 18. april #20469 Skrevet 18. april Katinkalille skrev (4 timer siden): Stina som er en selvutnevnt "cliiiingørrl" som liker det ryddig,rent og i orden rundt seg,burde snart avrime frysern. Viktig input,dette.. 1 2
chsa Skrevet 19. april #20470 Skrevet 19. april Offisielt avfulgt idag, etter 15 år (?) fast følge. Begynner å se så dum ut at jeg orker ikke mer kjente jeg 😅 4 22
oss-to Skrevet 19. april #20471 Skrevet 19. april (endret) chsa skrev (5 timer siden): Offisielt avfulgt idag, etter 15 år (?) fast følge. Begynner å se så dum ut at jeg orker ikke mer kjente jeg 😅 Endret 19. april av oss-to . 2
Katinkalille Skrevet 19. april #20472 Skrevet 19. april J.. skrev (På 18.4.2026 den 13.39): Viktig input,dette.. Som selvutnevnt vaskeguru,så syns jeg det ja😉 4
Iben.. Skrevet 21. april #20474 Skrevet 21. april enhjørningfis skrev (11 timer siden): Hvor er det blitt av bikkja? Å Puffen? 1
Måne Rampelyset Skrevet 22. april #20475 Skrevet 22. april Tråden er ryddet for personangrep og brudd på retningslinjene for bilder. Måne, admin. 2
Palmemor Skrevet 24. april #20476 Skrevet 24. april Hva snakker hun om her? Det er retningslinjer og anbefalinger fordi ikke alle klarte seg når de ikke fulgte de? 1
Katinkalille Skrevet 24. april #20477 Skrevet 24. april Til å ha over 145.000 følgere,så er det veldig få som ser på spotlight mtp de nye kravene som snapchat krever ift utbetalinger. 5 3
Manana321 Skrevet 24. april #20478 Skrevet 24. april Katinkalille skrev (26 minutter siden): Til å ha over 145.000 følgere,så er det veldig få som ser på spotlight mtp de nye kravene som snapchat krever ift utbetalinger. Derfor samarbeid og affiliate linker som sikkert ingen trykker seg inn på 😬 skjønner ikke kordan klarer hun å leve av snap når innholdet er samme om igjen. Sikkert derfor masse bilder i speilet av kropp, pupper osv fordi hun har ikke så mye underholdene og gøy å komme med.. 8
J.. Skrevet 24. april #20479 Skrevet 24. april Katinkalille skrev (51 minutter siden): Til å ha over 145.000 følgere,så er det veldig få som ser på spotlight mtp de nye kravene som snapchat krever ift utbetalinger. Spotlight er jo bare en måte å lagre snapstoryen sin på,ikke en måte å hanke inn nye seere/følgere.. Man bruker det gjerne til ofte stilte spørsmål eller lignende.. 4
Katinkalille Skrevet 24. april #20480 Skrevet 24. april J.. skrev (6 timer siden): Spotlight er jo bare en måte å lagre snapstoryen sin på,ikke en måte å hanke inn nye seere/følgere.. Man bruker det gjerne til ofte stilte spørsmål eller lignende.. Du vet at snapchat har fått nye retningslinjer ift utbetalinger? Må ha 100 visningstimer på spotlight på 28 dager. Fristen er 7.mai 3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå