Tsk Skrevet 25. april #20481 Skrevet 25. april Katinkalille skrev (13 timer siden): Du vet at snapchat har fått nye retningslinjer ift utbetalinger? Må ha 100 visningstimer på spotlight på 28 dager. Fristen er 7.mai Ups kanskje hu angrer på alle oss hu har blokkert, hu blokkerte jo helt vilt en periode. Hos meg var det bare et spørsmål som ikke falt i smak.😉 5 1
J.. Skrevet 26. april #20482 Skrevet 26. april Katinkalille skrev (På 25.4.2026 den 0.56): Du vet at snapchat har fått nye retningslinjer ift utbetalinger? Må ha 100 visningstimer på spotlight på 28 dager. Fristen er 7.mai Ja,det visste jeg. Endrer ikke hva jeg sa.
Palmemor Skrevet 26. april #20483 Skrevet 26. april Jeg tror jeg hadde stussa mer enn én gang om jeg møtte noen som powerwalka i skogen med en drone og bikkje på slep 13 3
Katinkalille Skrevet 26. april #20484 Skrevet 26. april J.. skrev (2 timer siden): Ja,det visste jeg. Endrer ikke hva jeg sa. Ikke hva jeg skrev heller😊 2
Iben.. Skrevet 26. april #20485 Skrevet 26. april Palmemor skrev (9 timer siden): Jeg tror jeg hadde stussa mer enn én gang om jeg møtte noen som powerwalka i skogen med en drone og bikkje på slep @Palmemor nå er du anklaget på Jodel for å spre eder og galle i Stina og fruktdrikk topp moments 😂 1
Katinkalille Skrevet 26. april #20486 Skrevet 26. april Enn å bli så overrasket over at Klåvvi ikke ville jogge😂 Som om den bikkja er så vandt til det🤪 7 1
Palmemor Skrevet 27. april #20487 Skrevet 27. april Iben.. skrev (10 timer siden): @Palmemor nå er du anklaget på Jodel for å spre eder og galle i Stina og fruktdrikk topp moments 😂 Hahahha hvaaa? 😆😆 Den tråden var jeg inne i før jul, men det er hyggelig da 🤣 2
Love2017juni Skrevet 27. april #20488 Skrevet 27. april Noen som har kontroll på antall følgere Stina har? Går det nedover?
MaKis Skrevet 27. april #20489 Skrevet 27. april Love2017juni skrev (27 minutter siden): Noen som har kontroll på antall følgere Stina har? Går det nedover? Se vedlegg:) 2026.pdf 2025.pdf 1 2
chsa Skrevet 27. april #20490 Skrevet 27. april Hun har falt ned til 145 000 følgere idag. Mistet ca 100 stk pr dag siste uken(e). Da lille ble født hadde hun vel oppi 172 000 følgere. På spotlighten hennes er det knapt over tusen seere.. Og hun svarer aldri på spørsmål om hvor mange som ser det hun legger ut på story. Oppskriftene hennes er heller ikke noe gode, sånn til info. Jeg har prøvd flere av de oppgjennom årene når jeg har vært matlei bare for å prøve noe annet. De proteinrundstykkene hun ikke kan leve uten smaker en slags dårlig-egg-vaffelrøre-smak med ekkel konsistens. Og jeg finnes ikke kresen på mat. 3 7
chsa Skrevet 27. april #20491 Skrevet 27. april Så opptatt av å redigere kinnben osv at det var ikke så nøye at tennene ble gråsvart idag 🫡 8 4
Ina89 Skrevet 27. april #20492 Skrevet 27. april chsa skrev (2 timer siden): Så opptatt av å redigere kinnben osv at det var ikke så nøye at tennene ble gråsvart idag 🫡 Hva skjer med tuppen av nesa? Helt blurry! 4 1
chsa Skrevet 28. april #20493 Skrevet 28. april Ina89 skrev (7 timer siden): Hva skjer med tuppen av nesa? Helt blurry! Hun dukket opp på instagram med disse bildene igår. Blurry nesetipp, blurry kinnben og blurry kjeve... trist. 3 4
AnnaLovise Skrevet 28. april #20494 Skrevet 28. april chsa skrev (9 timer siden): Så opptatt av å redigere kinnben osv at det var ikke så nøye at tennene ble gråsvart idag 🫡 😅😅😅😅 Burde gått til specsavers. Så mye erfaring hun har fra å redigere bilder av seg selv, så presterer hun å legge ut dette? Latskapen lenge leve... haken er jo utvisket og fargen busken i bagrunnen har blødd over på huden med hennes aggresive bruk av heal knappen. 2 3
chsa Skrevet 28. april #20495 Skrevet 28. april (endret) AnnaLovise skrev (10 minutter siden): 😅😅😅😅 Burde gått til specsavers. Så mye erfaring hun har fra å redigere bilder av seg selv, så presterer hun å legge ut dette? Latskapen lenge leve... haken er jo utvisket og fargen busken i bagrunnen har blødd over på huden med hennes aggresive bruk av heal knappen. Ja fordi det er noe rar redigering med kinnbeinet og kjeven under/foran øret også. Bildene er fra hennes instagram fra igår. Endret 28. april av chsa 2
AnnaLovise Skrevet 28. april #20496 Skrevet 28. april (endret) chsa skrev (11 minutter siden): Ja fordi det er noe rar redigering med kinnbeinet under/foran øret også. Bildene er fra hennes instagram fra igår. I alle dager.... dette er jo helt jævlig! Edit: gikk inn på IG for å se. Det er jo enda værre enn antatt. Det er reklame for håret, da synes jeg det er (sjuuuukt) respektløst å legge ut så dårlig kvalitet på bilder. Endret 28. april av AnnaLovise 4 2
Villemy Skrevet 28. april #20497 Skrevet 28. april Blir bare tydeligere og tydeligere hvor lite hun har oppdatert seg med ny teknologi. Hun tar bilder (og redigerer de) som for 10 år siden, mens resten av influencergjengen hele tiden oppdaterer seg på nye funksjoner og lager mer profesjonelt innhold. Klarer ikke forstå at folk fortsatt følger henne, greit nok at kvaliteten på det hun leverer er dårlig, men innholdet er jo så ufattelig dårlig. Følger henne ikke selv, men hun dukker opp på utforsk og ser jo at det er det samme gamle der. 6 11
Love2017juni Skrevet 28. april #20498 Skrevet 28. april Skal ikke bildene være merket med «retusjert reklame» når hun har reklame som er fiksa på? https://www.forbrukertilsynet.no/vi-jobber-med/merking-av-retusjert-reklame 10 1
Ina89 Skrevet 28. april #20499 Skrevet 28. april Love2017juni skrev (2 timer siden): Skal ikke bildene være merket med «retusjert reklame» når hun har reklame som er fiksa på? https://www.forbrukertilsynet.no/vi-jobber-med/merking-av-retusjert-reklame Det er bare å melde inn, så får det konsekvenser til slutt 🫶🏼 5 2
Tippsi Skrevet 28. april #20500 Skrevet 28. april Hvor mange ganger skal hun gnage om den graviditeten hennes.. til ongen e konfirmert kanskje.. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå