Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Milla29 skrev (1 time siden):

Er det et bryllup det passer å ha buffet i, må det vel være dette?😏😄

Ja absolutt! Som gjest hadde jeg blitt overlykkelig over det og 😆

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Katinkalille skrev (På 5.5.2026 den 13.01):

Hvis jeg noen gang skulle blitt så blind på eget utseende,så håper jeg virkelig noen med vett i skallen sier ifra!!

IMG_8353.jpeg

Oi 😬

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Klåvvi får seg ny dass🤡

IMG_8392.jpeg

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Katinkalille skrev (9 timer siden):

Klåvvi får seg ny dass🤡

IMG_8392.jpeg

Fint skal det verra i sumpen, si!

• Liker 3
Skrevet

Kven treng influensarar når ein har denne tråden?🤡

• Liker 6
Skrevet

Hvor mange ganger skal hun nevne at hun bruker 7-8 minutter på sminken? Hun sparer ingen tid med de orkan vingene for hun bruker MYE tid på påfyll. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
MajaKristin skrev (57 minutter siden):

Hvor mange ganger skal hun nevne at hun bruker 7-8 minutter på sminken? Hun sparer ingen tid med de orkan vingene for hun bruker MYE tid på påfyll. 

Og hun må jo rense og gre dem hver dag? Sparer tid på selve sminken fordi hun gjør det på badet 😅

• Liker 3
Skrevet
JegErIkkeMeg skrev (20 timer siden):

Og hun må jo rense og gre dem hver dag? Sparer tid på selve sminken fordi hun gjør det på badet 😅

Har vel nok filter på uansett, trenger ikke sminke seg 😄

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Og vi som har vanlige jobber må gjøre dette på helg,eller andre fridager. Hvordan i alle dager hadde hun klart seg i den virkelige verden? Eller vent,hun hadde faktisk ikke klart seg! Håper snap kutter ned på utbetalinger snart!

IMG_8431.jpeg

• Liker 8
Skrevet

Heldigvis faller følgetallet jevnt og trutt. 

Man skjønner at hun er desperat etter penger når hun tar bilder av hver ting hun legger på tallerkene til seg og junior. Å nå skal hun svare på alle spørsmålene folk lurer på...å man skal heller ikke være redd for å bli blokkert😆

• Liker 3
Skrevet
Angel75 skrev (18 timer siden):

Denne tråden holder henne også aktiv. Det gjelder alle her inne på KG. Som igjen gir henne lønn for strevet. 

Skulle ønske alle fikk øynene opp for dette, at de er med på å bidra til å holde influencere i live.

Greit nok. Men tjener hun på at folk hopper fort gjennom uten å se på selfier og matbilder??

Skrevet

Desperate forsøk på lettkledde selfies, sjokkerende gule overskrifter... Idag kan man stille alle spørsmål uten å være redd for å bli blokkert 😂 Desperate tider! Se for deg de ville clickbaitsene hun kan lage av spørsmålene hun får for å få folk til å klikke seg inn å se 🆘

Screenshot_20260510_100925_Snapchat.jpg

• Nyttig 2
Skrevet
Faina skrev (2 timer siden):

Greit nok. Men tjener hun på at folk hopper fort gjennom uten å se på selfier og matbilder??

Du må se minst 1 sekund.

• Liker 2
Skrevet

Hun vil ikke fronte plastiske operasjoner, men sier i samme åndedrag at hun som 23-åring begynte med botox i panna (eller unnskyld. Ting som gjorde at hun ikke hadde så mye bevegelse) pga nakkeskadene. Så vidt jeg vet er det ingenting med botox i panna som hjelper på nakken? 

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
Palmemor skrev (2 timer siden):

Hun vil ikke fronte plastiske operasjoner, men sier i samme åndedrag at hun som 23-åring begynte med botox i panna (eller unnskyld. Ting som gjorde at hun ikke hadde så mye bevegelse) pga nakkeskadene. Så vidt jeg vet er det ingenting med botox i panna som hjelper på nakken? 

Den nakkeskader blir brukt for alt den er verdt når det passer ho🫣

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet
Angel75 skrev (7 timer siden):

Du må se minst 1 sekund.

Tusen takk for svar 😊 Så om jeg tapper veldig fort, så skal det gå fint 😅

• Liker 1
Skrevet
Faina skrev (1 time siden):

Tusen takk for svar 😊 Så om jeg tapper veldig fort, så skal det gå fint 😅

Det er nok ikke så enkelt. Slike inntektsprogram bruker flere parameter for å estimere inntekt. Det at du tapper raskt igjennom er med på å fylle den totale seertiden, og ikke minst antall annonser man må gjennom. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
tausen skrev (2 timer siden):

Den nakkeskader blir brukt for alt den er verdt når det passer ho🫣

Hun klarer å dra rundt på silikon brøda sine. Er sikkert bra for nakken.

• Liker 7
Skrevet
miagunda skrev (22 minutter siden):

Hun klarer å dra rundt på silikon brøda sine. Er sikkert bra for nakken.

Lempa jo flere sekker bark inn og ut av bilen her om dagen og. Tidligere pleide hun vel å la det ligge til PF tok det. Siden hun har så mange påståtte nakkeskader 

• Liker 1
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...