Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nussepus skrev (1 minutt siden):

Det er utrolig sløvt å ikke sette seg inn i ting. Men det er jo typisk Stina.  Hun vet jo ikke noe om noe som foregår utafor sumpen. 

Dere må gjerne si jeg er sløv.. men jeg tror vi er mange som er sløve. Hva med å faktisk opplyse mer om slike ting om dette er så enormt farlig?  

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nussepus skrev (6 minutter siden):

Det er utrolig sløvt å ikke sette seg inn i ting. Men det er jo typisk Stina.  Hun vet jo ikke noe om noe som foregår utafor sumpen. 

Det er det mange som ikke er klar over! Fei for din egen dør!

• Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (42 minutter siden):

Det er det mange som ikke er klar over! Fei for din egen dør!

Det sier faktisk veldig mye mer om dere som ikke vet. Det er ikke noe jeg ville brukt som et argument 👍🏼

• Nyttig 5
Skrevet
Cami9 skrev (6 timer siden):

Herregud som hun griser med den malinga… Er ikke det på den terrassen hvor de har fått nye bord? Gidder ikke dekke til?

Ja! Veldig og! 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Ina89 skrev (1 time siden):

Det sier faktisk veldig mye mer om dere som ikke vet. Det er ikke noe jeg ville brukt som et argument 👍🏼

Så fint for deg at du er helt perfekt og kan absolutt alle lover og regler som vi har i Norge og verden ellers. Du fortjener virkelig trampeklapp og hornmusikk... Du burde få en jobb hvor du kan lære opp slike som meg som ikke er så klok og fått med meg dette.👏👏👏👏👏👏

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
elskersommer skrev (31 minutter siden):

Så fint for deg at du er helt perfekt og kan absolutt alle lover og regler som vi har i Norge og verden ellers. Du fortjener virkelig trampeklapp og hornmusikk... Du burde få en jobb hvor du kan lære opp slike som meg som ikke er så klok og fått med meg dette.👏👏👏👏👏👏

Ja det burde hun faktisk. Man forventer jo at voksne mennesker vet litt om samfunnet rundt seg, hva som er greit og ikke. Det sier seg da virkelig helt selv at man ikke hiver syke planter ut i vill natur. 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Nussepus skrev (14 minutter siden):

Ja det burde hun faktisk. Man forventer jo at voksne mennesker vet litt om samfunnet rundt seg, hva som er greit og ikke. Det sier seg da virkelig helt selv at man ikke hiver syke planter ut i vill natur. 

Ja så klart det sier seg helt selv.. hva tenkte jeg på? Er nok den eneste i Norge som er såpass dum at jeg ikke var klar over dette

• Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (48 minutter siden):

Du beviser nok en gang hvor lista ligger. Takk for meg og takk til deg ✌🏼

• Nyttig 8
Skrevet

Men da foreldrene til SE satte opp levegg og ikke hadde satt seg inn i lover og regler var det flere som hånflirte og lurte på hvordan det gikk ann å være sååå dumme som ikke skjønte at det måtte søkes om. Så da stiller jeg det samme spm ang Stina,hvordan går det ann å være sååå dum å ikke skjønne at blomster ikke skal kastes i naturen. Spesielt når du i tillegg er selvutnevnt gartner og blomsterdekoratør🤡

• Nyttig 7
Skrevet

Altså, gjør de ikke dette her hvert år? Og attpåtil kringkastes det på den gule appen 🙄 ikke mange hjemme der altså. Blir som å lempe rundt seg med alt annet avfall her og der det, er en grunn for at man har avfallshåndtering for sånt. Og det er vel gratis for hageavfall også, i alle fall her jeg bor og sikkert for resten av landet også. Det vitner jo bare om rein sløvhet, det er lov å bruke hodet. 

• Nyttig 5
Skrevet
Lzzy skrev (8 timer siden):

Altså, gjør de ikke dette her hvert år? Og attpåtil kringkastes det på den gule appen 🙄 ikke mange hjemme der altså. Blir som å lempe rundt seg med alt annet avfall her og der det, er en grunn for at man har avfallshåndtering for sånt. Og det er vel gratis for hageavfall også, i alle fall her jeg bor og sikkert for resten av landet også. Det vitner jo bare om rein sløvhet, det er lov å bruke hodet. 

Joda,di gjør det hver eneste år... og di får beskjed hvert eneste år at dette ikke er lov. Gode på å ta til seg tilbakemeldinger?! Njææ

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Sommer48 skrev (17 timer siden):

Når man har hage med planter, busker og trær, er det ikke normalt å vite hvor hageavfall skal kastes? Hvordan ville det sett ut hvis alle skulle kaste planter/hageavfall på denne måten de gjør det?  🤔

Veldig rart å ikke ha fått med seg hvor det skal kastes tenker jeg. 

• Nyttig 6
Skrevet
Orly skrev (52 minutter siden):

Veldig rart å ikke ha fått med seg hvor det skal kastes tenker jeg. 

Dette er jo ett resultat av at de kun er de to, sulla inn i sin egen verden. Leser ikke aviser, ser ikke på nyheter. Jeg tenker ikke at man som eier av hus og hage automatisk skal lese seg opp på alt mellom himmel og jord, men ved å være ett normalt deltagende vesen i denne verden så vil man jo plukke opp en ting eller to av de rundt seg. 
Har ei bekjent som bare er hjemme på 5.året. Merker jo at allmennkunnskapen hennes har dalt betraktelig etter at hun slutta å jobbe, og slutte å være sosial i normale settinger

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Hun har ÉN jobb her i livet,og det er å poste på den gule appen. Ikke engang dét rekker hun å gjøre i sanntid. Tenk å hatt en 8-16 jobb å forholde seg til🤡

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Sommer48 skrev (22 timer siden):
Eggedoris skrev (På 2.8.2026 den 12.57):

Sopp, virus og bakterier kan spre seg fra syke planter til vill flora. Ulovlig forsøpling! Hun som er så opptatt av hage/planter bør vel vite såpass? 

det er ikke lov å kaste potteplanter eller annet hageavfall i naturen. Det regnes som ulovlig forsøpling etter forurensningsloven, og kan spre skadelige fremmede arter som truer det naturlige mangfoldet i norsk natur. 

Har fulgt med på denne diskusjonen et par dager nå. Har man noen gang sett hvor Stina kaster hageavfall? Noen som vet om hun f.eks. har kompost der hun kaster det?

Skrevet
Matas skrev (26 minutter siden):

Har fulgt med på denne diskusjonen et par dager nå. Har man noen gang sett hvor Stina kaster hageavfall? Noen som vet om hun f.eks. har kompost der hun kaster det?

de kaster det bare over kanten på rekkverket. Det ble godt synlig da hun filmet med drona si at det bare ligger i svære hauger der. Ingen kompost, bare fri flyt ut i naturen

• Nyttig 6
Skrevet
Palmemor skrev (1 minutt siden):

de kaster det bare over kanten på rekkverket. Det ble godt synlig da hun filmet med drona si at det bare ligger i svære hauger der. Ingen kompost, bare fri flyt ut i naturen

Ja, men vet vi om de har kompost de flytter det til eller fjerner det i etterkant? For når hun filmet rundt i hagen sist så kunne jeg ikke se noe avfall, derfor jeg lurer litt på hvor det blir av😅

• Nyttig 1
Skrevet
Matas skrev (11 minutter siden):

Ja, men vet vi om de har kompost de flytter det til eller fjerner det i etterkant? For når hun filmet rundt i hagen sist så kunne jeg ikke se noe avfall, derfor jeg lurer litt på hvor det blir av😅

Nei gudene vet. Jeg har bare sett at den ligger en skråning full av brunt hageavfall der, sånn det blir når det ligger for lenge. Men jeg har ikke sett gjennom alle de milelange videoene fra hagen, skal sies. 

Skrevet
Palmemor skrev (Akkurat nå):

Nei gudene vet. Jeg har bare sett at den ligger en skråning full av brunt hageavfall der, sånn det blir når det ligger for lenge. Men jeg har ikke sett gjennom alle de milelange videoene fra hagen, skal sies. 

Nei, mulig jeg går glipp av det ettersom jeg ikke orker å se gjennom alt jeg heller. Blir mye skipping når jeg først tar en titt.

Skrevet
Katinkalille skrev (På 14.6.2026 den 19.27):

Flere som har sett ratingen av outfit'n til Stina i går?😂😂 "får 10.klassejentevibe fra Rælingen i 2006😂😂 Fikk terningkast 1😂🥳

Lia Locos? 😄😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...