Gå til innhold

Prøver å bli gravid 2017


PrøveSola

Anbefalte innlegg

1 time siden, PrøveSola skrev:

Å så spennende 😀 da skal vi teste samme dag da 😁 krysser fingrene for oss 😘

Masse lykke til 😀 Krysser fingrene for dere også 😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm...hjelp meg, hvis jeg hadde første dag med TR på tirsdag, er jeg da på dag 4 i syklusen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Selma1984 skrev:

Hmm...hjelp meg, hvis jeg hadde første dag med TR på tirsdag, er jeg da på dag 4 i syklusen?

Jepp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt brun utflod 10 dpo.. Da er løpet kjørt nok en gang!! Er møkk lei bekymringer og tanker!! Oooog skuffelser mnd etter mnd nå!! PP17 neste!!! :( veldig lei nå.. 

Anonymkode: e1202...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevt før i tråden,men her klarte jeg å få positiv test for fjerde gang og etter fem dager kom tr😞.  Kjenner at det tærer så på følelsen å ikke få det til når samboer og jeg har klart det før uten planlegging😤 Ønsker alle prøver en skikkelig god sommer og masse lykke til❤️  

Her går det virkelig ikke veien og håper virkelig legen min snart tar prøvingna vår på alvor. 7 årigingenes ønske nå er å få en lillebror eller søster, og håper nå så innmari at det skal funke, ellers tror jeg selvfølelsen og forholdet står litt i fare😞

Ønsker alle prøver en riktig god sommer og håper det virkelig klaffer  for dere❤️

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager masse skrivefeil i forrige innlegg😊 Og det riktige blir vel egentlig å skrive: en god fruktbar sommer til dere alle 😃 Har lest alle som har kommentert i tråden og krysser fingrene for dere alle! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, MissW skrev:

Har skrevt før i tråden,men her klarte jeg å få positiv test for fjerde gang og etter fem dager kom tr😞.  Kjenner at det tærer så på følelsen å ikke få det til når samboer og jeg har klart det før uten planlegging😤 Ønsker alle prøver en skikkelig god sommer og masse lykke til❤️  

Her går det virkelig ikke veien og håper virkelig legen min snart tar prøvingna vår på alvor. 7 årigingenes ønske nå er å få en lillebror eller søster, og håper nå så innmari at det skal funke, ellers tror jeg selvfølelsen og forholdet står litt i fare😞

Ønsker alle prøver en riktig god sommer og håper det virkelig klaffer  for dere❤️

 

 

Det var utrolig trist å høre, at du får positiv test først, også kommer tr... :( Krysser fingrene for at legen tar prøvinga på alvor og at han/hun kan hjelpe dere med å få en lillebror/lillesøster snart :) 

God sommer til deg og dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dårlig nyheter på TUL i uke 12 i går :( tom fostersekk/blighted ovum. Ganske creepy at kroppen oppfører seg som om den er gravid, med utvikling av fostersekk og morkake, men uten selve hovedpersonen. Føler en stor sorg på tross av at det aldri har vært liv, trodde jo det var en liten spire der! Hadde en del symptomer. Absurd følelse, føler meg rundlurt.. Har fått cytotec, men null effekt inntil videre.. vil bare få det overstått. :( 

Det blir prøving på nytt fra oktober antakelig, må ha en liten pause fra det hele akkurat nå kjenner jeg. Fremdeles håp om graviditet i 2017 da! Men kommer til å ha tidligere UL enn uke 12 da i såfall 😬

Lykke til, til dere andre :) 

Anonymkode: 48757...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, MissW skrev:

Har skrevt før i tråden,men her klarte jeg å få positiv test for fjerde gang og etter fem dager kom tr😞.  Kjenner at det tærer så på følelsen å ikke få det til når samboer og jeg har klart det før uten planlegging😤 Ønsker alle prøver en skikkelig god sommer og masse lykke til❤️  

Her går det virkelig ikke veien og håper virkelig legen min snart tar prøvingna vår på alvor. 7 årigingenes ønske nå er å få en lillebror eller søster, og håper nå så innmari at det skal funke, ellers tror jeg selvfølelsen og forholdet står litt i fare😞

Ønsker alle prøver en riktig god sommer og håper det virkelig klaffer  for dere❤️

 

 

Uff, det er nok tungt når du står så i det. krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, dårlig nyheter på TUL i uke 12 i går :( tom fostersekk/blighted ovum. Ganske creepy at kroppen oppfører seg som om den er gravid, med utvikling av fostersekk og morkake, men uten selve hovedpersonen. Føler en stor sorg på tross av at det aldri har vært liv, trodde jo det var en liten spire der! Hadde en del symptomer. Absurd følelse, føler meg rundlurt.. Har fått cytotec, men null effekt inntil videre.. vil bare få det overstått. :( 

Det blir prøving på nytt fra oktober antakelig, må ha en liten pause fra det hele akkurat nå kjenner jeg. Fremdeles håp om graviditet i 2017 da! Men kommer til å ha tidligere UL enn uke 12 da i såfall 😬

Lykke til, til dere andre :) 

Anonymkode: 48757...acd

Det var trist å lese :( Håper du får utnytttet pausen ved å slappe av og tenke på andre ting! Klem til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, dårlig nyheter på TUL i uke 12 i går :( tom fostersekk/blighted ovum. Ganske creepy at kroppen oppfører seg som om den er gravid, med utvikling av fostersekk og morkake, men uten selve hovedpersonen. Føler en stor sorg på tross av at det aldri har vært liv, trodde jo det var en liten spire der! Hadde en del symptomer. Absurd følelse, føler meg rundlurt.. Har fått cytotec, men null effekt inntil videre.. vil bare få det overstått. :( 

Det blir prøving på nytt fra oktober antakelig, må ha en liten pause fra det hele akkurat nå kjenner jeg. Fremdeles håp om graviditet i 2017 da! Men kommer til å ha tidligere UL enn uke 12 da i såfall 😬

Lykke til, til dere andre :) 

Anonymkode: 48757...acd

Huff så trist 😔 Skjønner godt at du får en kjærlighet fordi du trodde jo du var gravid og kroppen din hadde så mange symptomer. Tenker på deg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, MissW skrev:

Har skrevt før i tråden,men her klarte jeg å få positiv test for fjerde gang og etter fem dager kom tr😞.  Kjenner at det tærer så på følelsen å ikke få det til når samboer og jeg har klart det før uten planlegging😤 Ønsker alle prøver en skikkelig god sommer og masse lykke til❤️  

Her går det virkelig ikke veien og håper virkelig legen min snart tar prøvingna vår på alvor. 7 årigingenes ønske nå er å få en lillebror eller søster, og håper nå så innmari at det skal funke, ellers tror jeg selvfølelsen og forholdet står litt i fare😞

Ønsker alle prøver en riktig god sommer og håper det virkelig klaffer  for dere❤️

 

 

Huff det er virkelig ikke lett 😔 og jeg kjenner så sinnsykt godt til den følelsen du sitter med. Når jeg og mannen min brukte 3 år på å få det til trodde ikke jeg at forholdet skulle holde, for det tærer veldig. Men den dagen den positive testen ender i en fullstendig svangerskap er det glemt. ❤ så prøv å ikke gi opp. Men ta en skikkelig snakk med legen din. 😊 lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere jeg testet meg i dag. I dag skal mensen egentlig komme, men ingen tegn til den. Jeg har veldig uregelmessig syklus så ingen sjokk. Men jeg tok en test i dag tidlig og det er en svaaaaak strek der ❤ men tror egentlig ikke på det. Er det bare jeg som ser den? Eller er den positiv? Jeg hadde veldig svakt utslag sist jeg var gravid med datteren min også. 

Den er veldig svak, men tok en test for 6 dager siden også (for det var 10 dager etter el) og den var det ikke antydning til noe strek enda jeg gransket den nøye hehe.

20170715_122132.jpg

Endret av PrøveSola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PrøveSola skrev:

Dere jeg testet meg i dag. I dag skal mensen egentlig komme, men ingen tegn til den. Jeg har veldig uregelmessig syklus så ingen sjokk. Men jeg tok en test i dag tidlig og det er en svaaaaak strek der ❤ men tror egentlig ikke på det. Er det bare jeg som ser den? Eller er den positiv? Jeg hadde veldig svakt utslag sist jeg var gravid med datteren min også. 

Den er veldig svak, men tok en test for 6 dager siden også (for det var 10 dager etter el) og den var det ikke antydning til noe strek enda jeg gransket den nøye hehe.

20170715_122132.jpg

Synes den ser positiv ut jeg altså 😊 Håper at jeg kan gratulere😊 

Jeg tok test på morgenen i går og den var veldig negativ. Jeg ble faktisk skikkelig skuffet selv om vi ikke har prøvd så hardt, og så fikk jeg mensen på kvelden så da er det bare å prøve på nytt, men stoler ikke på kroppen for jeg har hatt skikkelig ømme bryster, kvalme, svimmelhet og halsbrann så neste gang skal jeg ikke tro noen ting før jeg står med positiv test i hånden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rubinen skrev:

Synes den ser positiv ut jeg altså 😊 Håper at jeg kan gratulere😊 

Jeg tok test på morgenen i går og den var veldig negativ. Jeg ble faktisk skikkelig skuffet selv om vi ikke har prøvd så hardt, og så fikk jeg mensen på kvelden så da er det bare å prøve på nytt, men stoler ikke på kroppen for jeg har hatt skikkelig ømme bryster, kvalme, svimmelhet og halsbrann så neste gang skal jeg ikke tro noen ting før jeg står med positiv test i hånden 😊

Takk ❤ jeg tok en test til fra rfsu nå og den ble også positiv. Den første har en mye tidligere strek nå 😊

Ja men kanskje du har lite hcg hormon enda. Slik at du fortsatt får en liten blødning og ikke slår ut på tester enda 😊 kan fortsatt være et lite håp da, siden du har så mange tydelige symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, PrøveSola skrev:

Dere jeg testet meg i dag. I dag skal mensen egentlig komme, men ingen tegn til den. Jeg har veldig uregelmessig syklus så ingen sjokk. Men jeg tok en test i dag tidlig og det er en svaaaaak strek der ❤ men tror egentlig ikke på det. Er det bare jeg som ser den? Eller er den positiv? Jeg hadde veldig svakt utslag sist jeg var gravid med datteren min også. 

Den er veldig svak, men tok en test for 6 dager siden også (for det var 10 dager etter el) og den var det ikke antydning til noe strek enda jeg gransket den nøye hehe.

20170715_122132.jpg

Gratulerer så utrolig masse :) , ( jeg tolker den som positiv jeg altså :) . 

 

Kan jeg spør dere som prøver hvordan gjør dere det ? Prøver dere annenhver dag hele mnd til TR kommer ? Eller har dere pause etter dere tror EL er over ? ( jeg er blitt forskjølet og vi har derfor hatt pause de siste 4 dagene nå)  er så redd vi kansje har gått glipp av dagen :( , selvom jeg egentelig skulle hatt El en plass mellom  5 og 10 juli kansje. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mellia skrev:

Gratulerer så utrolig masse :) , ( jeg tolker den som positiv jeg altså :) . 

 

Kan jeg spør dere som prøver hvordan gjør dere det ? Prøver dere annenhver dag hele mnd til TR kommer ? Eller har dere pause etter dere tror EL er over ? ( jeg er blitt forskjølet og vi har derfor hatt pause de siste 4 dagene nå)  er så redd vi kansje har gått glipp av dagen :( , selvom jeg egentelig skulle hatt El en plass mellom  5 og 10 juli kansje. 

 

Tusen takk ❤ Jeg skal ta en digital test i morgen bare for å bli helt sikker. Så får vi håpe alt går som det skal 😍 men er litt stressa for vi var på en skikkelig fest sist helg og da drakk jeg ganske mye. Drakk ett glass rødvin i går også for trodde ikke at jeg var gravid enda. 

 

Last ned flo appen og legg inn alt av hvordan kroppen din er hver dag for da er det så mye lettere å ha oversikt og kontroll. Også når du tror det er ca 1 uke til el har vi hatt sex annenhver dag, i tillegg på el om det er den dagen som egentlig er mellom sex, også har vi en gang til etter el. Etter det er det bare sex når vi har lyst men det har ikke noe med prøving å gjøre. 😊 masse lykke til 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, PrøveSola skrev:

Tusen takk ❤ Jeg skal ta en digital test i morgen bare for å bli helt sikker. Så får vi håpe alt går som det skal 😍 men er litt stressa for vi var på en skikkelig fest sist helg og da drakk jeg ganske mye. Drakk ett glass rødvin i går også for trodde ikke at jeg var gravid enda. 

 

Last ned flo appen og legg inn alt av hvordan kroppen din er hver dag for da er det så mye lettere å ha oversikt og kontroll. Også når du tror det er ca 1 uke til el har vi hatt sex annenhver dag, i tillegg på el om det er den dagen som egentlig er mellom sex, også har vi en gang til etter el. Etter det er det bare sex når vi har lyst men det har ikke noe med prøving å gjøre. 😊 masse lykke til 😘

Takk for svar jeg er på dag 21 i syklusen i dag , El kan vel ikke væresåsein eller hva? Merker det stikker litt i høyre eggstokk området hmm 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja krysser fingrene for at den digitale er positiv i morgen :) det tror jeg også at den er :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...