Gå til innhold

Prøver å bli gravid 2017


PrøveSola

Anbefalte innlegg

En stund side jeg har vært her inne! Hyggelig å lese igjennom tråden siden sist 😄 nå er vi i pp13, så håper virkelig at det klaffer denne gangen (i helga tror jeg!!), kjenner at jeg begynner å bli litt utålmodig ☹️☹️ Hehe! Gratulerer til dere alle som har blitt gravid 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vilunich
2 hours ago, Sunnysun said:

En stund side jeg har vært her inne! Hyggelig å lese igjennom tråden siden sist 😄 nå er vi i pp13, så håper virkelig at det klaffer denne gangen (i helga tror jeg!!), kjenner at jeg begynner å bli litt utålmodig ☹️☹️ Hehe! Gratulerer til dere alle som har blitt gravid 😄

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt mens for 2 dager siden. Vil graviditetstest være positiv i dag da? Selv på ettermiddagsurin? Krysser fingrene, selvom jeg nesten er sikker på at det er syklusen som tuller litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggløsning på tirsdag, vi håper det blir bra denne gangen. 

Er sammen med to venninner ikveld som er 10 uker og 19 uker på vei, hadde jeg ikke hatt MA hadde jeg vært 15 uker nå og det er litt ekstra surt å tenke på nå, i all gravidsnakket. 

Haff. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trotwood skrev:

Eggløsning på tirsdag, vi håper det blir bra denne gangen. 

Er sammen med to venninner ikveld som er 10 uker og 19 uker på vei, hadde jeg ikke hatt MA hadde jeg vært 15 uker nå og det er litt ekstra surt å tenke på nå, i all gravidsnakket. 

Haff. 

 

Huffameg, det må være sårt for deg! Sender deg en klem, fra en prøver-søster til en annen <3

Anonymkode: 6ced4...80e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Huffameg, det må være sårt for deg! Sender deg en klem, fra en prøver-søster til en annen <3

Anonymkode: 6ced4...80e

Klem til deg og! :klem: Det er jo dumt å tenke sånn og forhåpentligvis går det bedre neste gang. Av og til stikker det litt allikevel. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Trotwood skrev:

Eggløsning på tirsdag, vi håper det blir bra denne gangen. 

Er sammen med to venninner ikveld som er 10 uker og 19 uker på vei, hadde jeg ikke hatt MA hadde jeg vært 15 uker nå og det er litt ekstra surt å tenke på nå, i all gravidsnakket. 

Haff. 

 

Føler med deg! Fikk vite noen dager etter jeg hadde hatt spontan sbort uke 10 at svigerinnen min var gravid. Og lengre enn meg på vei. Den kjentes.. 

 

krysser fingrene for at vi og alle andre får det til snart og at denne gang går det bra ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv graviditetstest i dag etter 1,5 år som prøvere. Jeg kan ikke forstå det! Skal ta en ny i morgen for å være helt sikker, jeg tror fortsatt ikke på det :nori: Måtte bare si det til noen. Har ikke sagt noe til sambo enda, må finne en morsom måte å si det på dersom testen er positiv i morgen også :laugh:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anabel skrev:

Positiv graviditetstest i dag etter 1,5 år som prøvere. Jeg kan ikke forstå det! Skal ta en ny i morgen for å være helt sikker, jeg tror fortsatt ikke på det :nori: Måtte bare si det til noen. Har ikke sagt noe til sambo enda, må finne en morsom måte å si det på dersom testen er positiv i morgen også :laugh:

Gratulerer! :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen. For en kjekk tråd! Jeg er 27 år gammel, og gift med verdens beste. Tok ut p-staven i mai, men ble ikke prøvere før i oktober. Har hatt stabil syklus siden i sommer, men har ikke testet etter eggløsning. Venter på ikm 24.11. Prøver å vente med testing til ikm, selm om jeg har veldig lyst til å teste allerede! Kjenner at tiden frem til ikm går så utrolig sakte! 

Veldig gøy å lese at mange her inne har fått full klaff. 

Endret av sullå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2017 den 14.54, Anabel skrev:

Positiv graviditetstest i dag etter 1,5 år som prøvere. Jeg kan ikke forstå det! Skal ta en ny i morgen for å være helt sikker, jeg tror fortsatt ikke på det :nori: Måtte bare si det til noen. Har ikke sagt noe til sambo enda, må finne en morsom måte å si det på dersom testen er positiv i morgen også :laugh:

Gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøvd eggløsningstest? :)

Anonymkode: 0aa1a...99e

Jeg har prøvd før første gang denne mnd.. spennende å se om det gir resultat 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...