Minipilla Skrevet 30. oktober 2018 #15441 Del Skrevet 30. oktober 2018 Jeg har tipset Morten Hegseth...så får vi se 😊 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Glorious Skrevet 30. oktober 2018 Populært innlegg #15442 Del Skrevet 30. oktober 2018 Fikk brukt forbrukermakten min i går da det stod en hyggelig ung mann på dørstokken som vil selge med «Toro-kassen». Han sverget på at de ikke hadde noe samarbeid med noen blogger lenger, men han hadde ikke så mange motargumenter når jeg ramset opp grunner til at vi ikke ville benytte proviant. Stakkars, er jo ikke hans feil, men han mente han skulle ta tilbakemeldingen tilbake til ledelsen så da har jeg kanskje fått gjort mitt 🙈 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 30. oktober 2018 #15443 Del Skrevet 30. oktober 2018 21 minutter siden, Minipilla skrev: Jeg har tipset Morten Hegseth...så får vi se 😊 Gi et hint hvis du ikke får respons så skal jeg tipse om det samme 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fader Skrevet 30. oktober 2018 #15444 Del Skrevet 30. oktober 2018 Jeg bare tenker på denne fuglesangsiden og Anne Brith - en IP-adresse er vel definert som personopplysning i henhold til personopplysningsloven, og det skal være strenge regler for å lagre og utlevere disse opplysningene. Er det i det hele tatt lovlig dette Anne Brith holder på med her? DET skal ihvertfall jeg sjekke ut.. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 30. oktober 2018 #15445 Del Skrevet 30. oktober 2018 1 minutt siden, Trollmora skrev: Gi et hint hvis du ikke får respons så skal jeg tipse om det samme Hvorfor ikke tipse uansett? Jo flere, jo bedre! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 30. oktober 2018 #15446 Del Skrevet 30. oktober 2018 På tide for AB å få seg en større spade, for dette er virkelig å grave sin egen grav.. Nå som GDPR har trådd i kraft vil det kunne få ekstra konsekvenser for bedriften Anne Brith å innhente opplysninger på den måten hun prøvde på. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 30. oktober 2018 #15447 Del Skrevet 30. oktober 2018 Hva skal man egentlig med IP-adresser? Hun kan gladelig få min, værsågod! Skal hun prøve å gjøre som Nora Mørk? Hun hadde værtfall legitim grunn til å etterfølge kriminelle. Tenker det blir spennende å spørre hvordan hun fikk tak i min IP og hva hun bruker den til. «Hei anmeldelse». Gleder meg allerede. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 30. oktober 2018 #15448 Del Skrevet 30. oktober 2018 Jeg mener å ha lest / hørt at endel ip adresser går kun til firma som leverer tjenesten. Feks i Stavanger leverer Lyse nett tip husstander og da får alle de i det området en generell ip adresse...som viser til Lyse. Helt spesifikk ip adresse er det vel bare politiet som kan hente ut? Og stemmer det vedder jeg høyre hofte på at politiet bruker ikke en forbanna kalori på å hente ut ip adresser til folk som bruker sin stemme til å stå opp i mot bloggere som er helt på bærtur uten kurv. Helt alvorlig altså. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fader Skrevet 30. oktober 2018 #15449 Del Skrevet 30. oktober 2018 2 minutter siden, Minipilla skrev: Jeg mener å ha lest / hørt at endel ip adresser går kun til firma som leverer tjenesten. Feks i Stavanger leverer Lyse nett tip husstander og da får alle de i det området en generell ip adresse...som viser til Lyse. Helt spesifikk ip adresse er det vel bare politiet som kan hente ut? Og stemmer det vedder jeg høyre hofte på at politiet bruker ikke en forbanna kalori på å hente ut ip adresser til folk som bruker sin stemme til å stå opp i mot bloggere som er helt på bærtur uten kurv. Helt alvorlig altså. Det er jo her den berømte hackeren til Anne Brith kommer inn i bildet da... og HVA skal hun med denne informasjonen? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 30. oktober 2018 #15450 Del Skrevet 30. oktober 2018 Akkurat nå, Fader skrev: Det er jo her den berømte hackeren til Anne Brith kommer inn i bildet da... og HVA skal hun med denne informasjonen? Kanskje hun kjenner en hacker? Skremmende er det ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 30. oktober 2018 #15451 Del Skrevet 30. oktober 2018 Smått og stort i sosiale medier på FB har innlegg ute nå om dette her. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 30. oktober 2018 #15452 Del Skrevet 30. oktober 2018 Bloggeren som bare gir og gir... Tragisk. Men hun får bare fortsette å grave sin egen grav. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 30. oktober 2018 #15453 Del Skrevet 30. oktober 2018 6 minutter siden, Minipilla skrev: Smått og stort i sosiale medier på FB har innlegg ute nå om dette her. Veldig bra. Jo flere steder det kommer frem, jo bedre.! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 30. oktober 2018 #15454 Del Skrevet 30. oktober 2018 Herremin hatt.. 😳 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BordetErSnudd Skrevet 30. oktober 2018 #15455 Del Skrevet 30. oktober 2018 Har noen tipset Mads Hansen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 30. oktober 2018 #15456 Del Skrevet 30. oktober 2018 Men hvor på SoME er hun aktiv for tiden? Det er stille på snap og face som jeg kan se, insta er jeg blokkert på så der får jeg ikke sett noe som helst. Spent på tiraden som kommer next.... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiramy Skrevet 30. oktober 2018 #15457 Del Skrevet 30. oktober 2018 5 minutter siden, Trollmora skrev: Men hvor på SoME er hun aktiv for tiden? Det er stille på snap og face som jeg kan se, insta er jeg blokkert på så der får jeg ikke sett noe som helst. Spent på tiraden som kommer next.... Hun er veldig aktiv på insta. Legger ut endel bilder, de to siste er reklame for appen Bake’n go og armbånd for DW. Hun er meget aktiv i kommentarfeltet og svarer de aller fleste. Det beste hun kan gjøre nå er å legge seg flat og be om unnskyldning. Så kan hun fortsette å blogge om baking. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 30. oktober 2018 #15458 Del Skrevet 30. oktober 2018 Akkurat nå, Tiramy skrev: Hun er veldig aktiv på insta. Legger ut endel bilder, de to siste er reklame for appen Bake’n go og armbånd for DW. Hun er meget aktiv i kommentarfeltet og svarer de aller fleste. Det beste hun kan gjøre nå er å legge seg flat og be om unnskyldning. Så kan hun fortsette å blogge om baking. Enig i at det det er det beste, og det eneste, hun kan gjøre for å redde stumpene av bloggen. Men - kan noen se for seg AB legge seg flat, krype til korset, be om unnskyldning? Vel, det klarer i alle fall ikke jeg. Og jeg tror ikke det vil skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Puffin Skrevet 30. oktober 2018 Populært innlegg #15459 Del Skrevet 30. oktober 2018 Dette er noe av det sprøeste jeg har vært vitne til. Kjenner at hvis hun "slipper unna" med slik adferd så går det hardt inn på rettferdighetssansen min. Voksne folk må holdes ansvarlig for det de gjør. 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokuyo Skrevet 30. oktober 2018 #15460 Del Skrevet 30. oktober 2018 Jeg savner media. De drar henne fram som supermoren med 1000-kr budsjettet, men når det viser seg at det hele er noe sotete luftslott er de helt stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg