Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

5 timer siden, snehvit88 skrev:

Takk alle sammen❤️

 

3 mm og hjerteslag. Den er akkurat så stor som den skal😊

:nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk søte dere😘 Takk for all støtte❤️ Det er godt å få her inne😊

Har fått summet oss litt nå😊 I går bare bestemte jeg meg for at alt skulle være bra i dag! Kjente staheta kikka skikkelig inn da vi satt på venterommet. Jeg er veldig glad for å ha vært på UL mange ganger før. For den fostersekken er jo et digert svart hull med en liten hvit prikk inni! De første gangene trodde jeg fostersekk og embryo vokste samtidig så at embryo fylte hele fostersekken😆 

At størrelsen nå stemmer overens med hvor langt jeg er er veldig betryggende. At den allerede nå er 3mm, som etter boka. De tidligere svangerskapene så har den vært for liten i vekst. Så jeg tenker dette er takket være Crinone🙈😁 Har en god følelse nå. Og så vet jeg jo det nå at ingen symptomer kan bety at alt er bra😉 Har jo gått i alle disse ukene å ikke kjent noen ting. Ikke i magen, ikke ømme pupper, ingenting. De to siste morgenene og formiddagene har jeg vært svimmel, dårlig matlyst, litt kvalm av og på. Ellers på dagen er det helt symptomfritt. Kjenner ingenting nå. Og det er helt greit😊

Dette var hos samme gynekolog vi var hos ved svangerskap nummer to. Glemmer aldri følelsen jeg lå der på benken med, da han fant hjerteslag ved første UL. 7 uker var jeg da. Han var skeptisk, og det var ekkelt. Den målte jo bare 6 uker. I dag var han veldig positiv. Høy hcg, fin størrelse og hjerteslag. Så han mente vi bare kunne avbestille timen neste uke. Hvis jeg ble urolig kunne jeg bare ringe så skulle han få meg inn😊 Skal på ny UL på sykehuset fredag om to uker😊 

Nå har vi handlet inn farris og sjokolade, og så skal vi se skrekkfilm når typen er ferdig på do😆 Og det kan jo ta litt tid. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, snehvit88 skrev:

Tusen takk søte dere😘 Takk for all støtte❤️ Det er godt å få her inne😊

Har fått summet oss litt nå😊 I går bare bestemte jeg meg for at alt skulle være bra i dag! Kjente staheta kikka skikkelig inn da vi satt på venterommet. Jeg er veldig glad for å ha vært på UL mange ganger før. For den fostersekken er jo et digert svart hull med en liten hvit prikk inni! De første gangene trodde jeg fostersekk og embryo vokste samtidig så at embryo fylte hele fostersekken😆 

At størrelsen nå stemmer overens med hvor langt jeg er er veldig betryggende. At den allerede nå er 3mm, som etter boka. De tidligere svangerskapene så har den vært for liten i vekst. Så jeg tenker dette er takket være Crinone🙈😁 Har en god følelse nå. Og så vet jeg jo det nå at ingen symptomer kan bety at alt er bra😉 Har jo gått i alle disse ukene å ikke kjent noen ting. Ikke i magen, ikke ømme pupper, ingenting. De to siste morgenene og formiddagene har jeg vært svimmel, dårlig matlyst, litt kvalm av og på. Ellers på dagen er det helt symptomfritt. Kjenner ingenting nå. Og det er helt greit😊

Dette var hos samme gynekolog vi var hos ved svangerskap nummer to. Glemmer aldri følelsen jeg lå der på benken med, da han fant hjerteslag ved første UL. 7 uker var jeg da. Han var skeptisk, og det var ekkelt. Den målte jo bare 6 uker. I dag var han veldig positiv. Høy hcg, fin størrelse og hjerteslag. Så han mente vi bare kunne avbestille timen neste uke. Hvis jeg ble urolig kunne jeg bare ringe så skulle han få meg inn😊 Skal på ny UL på sykehuset fredag om to uker😊 

Nå har vi handlet inn farris og sjokolade, og så skal vi se skrekkfilm når typen er ferdig på do😆 Og det kan jo ta litt tid. 

Du har det likt som meg høres det ut som :)

Crione gjorde susen ;) ingen symptomer,  høy hcg og et lite embryo som følger vekstkurven :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ruccula skrev:

Du har det likt som meg høres det ut som :)

Crione gjorde susen ;) ingen symptomer,  høy hcg og et lite embryo som følger vekstkurven :)

For bare tre dager siden trodde jeg det var tomt der inne😊Håper på en graviditet som du😊 Det var visst positivt likevel at hcg målte så høyt😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godfølelsen er der. Nå er jeg innstilt på å gå hele svangerskapet ut. Det føles ikke umulig denne gangen. Har en helt annen innstilling enn før. Kan hende det har med at jeg ikke er redd for at symptomene forsvinner, for har jo hørt og opplevd selv at det ikke nødvendigvis har noe å si. Derfor vil jeg gjerne at de holder seg borte også😋  For har man ingen symptomer, så er det ingen symptomer som kan forsvinne og bli til bekymring. Stoler blindt på Crinone. Og Dragoste hadde vel rett som mente at det høye hcg nivået nok er et tegn på at det er en sterk liten krabat der😊

Skal innrømme at jeg ble litt bekymret da det var en bitteliten rosa flekk på dopapiret i morges, som på størrelse med en liten pupill. Tenkte den kom fra baken, men tror ikke det er utvanna det som kan komme derfra😂 Men det er sikkert ingenting🙏 Eller? Kanskje jeg tar en UL på lørdag for å være sikker. 

Har svake mensenmurringer, og satser på at det er livmor som vokser. Ellers null matlyst! Sitter her å spiser tørre knekkebrød. Er så sulten! Og kjøtt som jeg vanligvis spiser så mye av kjenner jeg er skikkelig frastøtende å bare tenke på. Men føler meg ikke kvalm. Litt mer futt i puppene, de er en tanke mer strutt i de, litt større. Men ikke ømme. 

Kommer sikkert snart en ny oppdatering snart når jeg får noia igjen😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag og lørdag hadde jeg lite matlyst og følte meg dårlig da jeg tenkte på enkelte matvarer. Var vel kvalm men ikke direkte. Våknet i dag og følte meg litt lettere, men fikk ikke i meg mer enn fire biter vannmelon før jeg sovnet igjen og etterpå brakk meg. På ettermiddagen i dag gikk jeg tur og da jeg kom hjem spiste jeg SEKS pølser!!! Sov veldig godt etterpå for å si det sånn😂 Sitter å stapper i meg en kurv bringebær nå. Så blir jeg bekymret...

Er det normalt at dette svinger fra dag til dag? Noen som har opplevd det selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, snehvit88 skrev:

Fredag og lørdag hadde jeg lite matlyst og følte meg dårlig da jeg tenkte på enkelte matvarer. Var vel kvalm men ikke direkte. Våknet i dag og følte meg litt lettere, men fikk ikke i meg mer enn fire biter vannmelon før jeg sovnet igjen og etterpå brakk meg. På ettermiddagen i dag gikk jeg tur og da jeg kom hjem spiste jeg SEKS pølser!!! Sov veldig godt etterpå for å si det sånn😂 Sitter å stapper i meg en kurv bringebær nå. Så blir jeg bekymret...

Er det normalt at dette svinger fra dag til dag? Noen som har opplevd det selv? 

Om det er! Jeg kan være skrubbsulten og ha god matlyst mens jeg lager meg god mat, og plutselig begynner jeg å brekke meg når jeg skal til å spise... også vil jeg ikke ha mat likevel :(  Noen dager orker jeg bare is til frokost, andre dager spiser jeg nudler, egg, banan OG et stort glass med sjokomelk til frokost. Ingen dager er like her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, tweet skrev:

Om det er! Jeg kan være skrubbsulten og ha god matlyst mens jeg lager meg god mat, og plutselig begynner jeg å brekke meg når jeg skal til å spise... også vil jeg ikke ha mat likevel :(  Noen dager orker jeg bare is til frokost, andre dager spiser jeg nudler, egg, banan OG et stort glass med sjokomelk til frokost. Ingen dager er like her :) 

Hahaha😂 Husker også du var bekymret en gang da alle symptomer, eller var det kvalmen som ble borte🤔 Også kom det tilbake dagen etter eller noe sånt? 

Puppene mine er ømme og litt større da. Og orker fortsatt ikke tanken på å steke den kjøttdeigen som ligger i kjøleskapet. Men nå spise jeg søren meg 6 kokte egg på knekkebrød også! Og er fortsatt ikke mett, men ikke sulten🙄 Så kommer bekymringen snikende da... er fortsatt redd for MA. Det er veldig tidlig i svangerskapet, mye kan skje ... Gyn som var så positiv kan ta feil også🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå har jeg lært å være glad de dagene/timene jeg føler meg bra! Det tror jeg du klarer også om noen uker :) Men helt i starten føler jeg alt er skummelt! 

Tanken på å steke kjøttdeig....🤢 Glad det er S som skal ordne kveldsmaten snart 😂 Hvordan går det mellom deg og typen? Er han hjemme igjen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, tweet skrev:

Ja, men nå har jeg lært å være glad de dagene/timene jeg føler meg bra! Det tror jeg du klarer også om noen uker :) Men helt i starten føler jeg alt er skummelt! 

Tanken på å steke kjøttdeig....🤢 Glad det er S som skal ordne kveldsmaten snart 😂 Hvordan går det mellom deg og typen? Er han hjemme igjen nå?

Kvalmen kommer når jeg har vært sulten for lenge eller stresser. Heldigvis:ninuskapus: Trettheta er ikke like ille som på lørdag, praktisk fht til jobb:erter: Men stresset! Det sitter jeg å kjenner på! Det kom tilbake bare etter 1 minutt med gamle sjefen min! Han har ignorert sms og anrop på fredag. Han ignorerte anrop i dag, så jeg troppet opp på kontoret. Jeg ville gjerne ha feriepengene som er tjent inn i år. Han klikka! Sa jeg måtte slutte med det tullet mitt!  Jeg ville skrike tilbake men klarte å beherske meg og prøvde pent å si at jeg bare ønsket å gi den beskjeden. Jeg kan ikke vite om han har sett meldingene mine når han ikke svarer. Om han evt har mistet mobilen... Etterpå fikk jeg høre hva stygt han hadde sagt om meg etterpå, og da ville ikke gamle kollegaen min si alt heller... Hun sa jeg bare ikke skulle bry meg... Det prøver jeg på, men blir jo forferdelig sint. Og nå kjenner jeg stresset fordi jeg sitter her alene og har behov for en utblåsing... Er så glad jeg er ferdig der! Og nå følger andre kollegaer etter, flere som har sagt opp... Helt jævlig...

Typen og jeg har det fint nå. Han syns faktisk det var helt i orden den lille :kjempesinna: tiden jeg hadde. Han bare holdt seg unna:PHan er ganske enkel av seg:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...