Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Nå kjennes det ut som EL! Kjenner mensensmerter (som jeg tolker som EL) og tenker bare på sex😂 Litt småkåt hele tiden😂 

Må ringe typen og be han komme hjemmom😂 

IMG_0093.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dragoste

Hehe, håper du traff på EL! Det virker jo ut som om du er veldig fruktbar, så du trenger vel ikke å treffe på selve dagen.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Dragoste skrev:

Hehe, håper du traff på EL! Det virker jo ut som om du er veldig fruktbar, så du trenger vel ikke å treffe på selve dagen.. :) 

Nei, har jo opplevd at på selve dagen ikke er så viktig. Men det var jo noen dager siden sist da. Det var nesten jeg klikka da jeg ikke fikk tak i han på to timer😂 Ble kjempestresset! 

Hvis jeg blir gravid denne gangen så blir det å se om det faktisk er noe som er levelig. Håper det! Nå blir jeg snart 30 år! Har alderspanikk akkurat nå, kvartlivskrisa er her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
9 timer siden, snehvit88 skrev:

Nei, har jo opplevd at på selve dagen ikke er så viktig. Men det var jo noen dager siden sist da. Det var nesten jeg klikka da jeg ikke fikk tak i han på to timer😂 Ble kjempestresset! 

Hvis jeg blir gravid denne gangen så blir det å se om det faktisk er noe som er levelig. Håper det! Nå blir jeg snart 30 år! Har alderspanikk akkurat nå, kvartlivskrisa er her!

Hehe ja jeg kjenner meg godt igjen over det å stresse når det har vært en stund siden sist, og man kjenner murringer som kan være tegn på EL😂

Vi får krysse alt vi har for at neste spire sitter, og er fult levelig 😊🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For to uker siden bestemte jeg meg for å teste i dag, fordi ideelt sett skulle vært EL for en uke siden da. EL smertene jeg kjente på lørdag var sterkere på søndag. Så pratet med søster som sa hun aldri hadde hatt EL smerter men smerter da egget til første datter festet seg. Så måtte bare teste😅 

På bildet er testen som ble tatt for 8 dager siden på høyre side, testen fra i dag er venstre side. Mulig skyggestrek, mulig det ikke er skyggestrek... Mulig det er HCG rester fra forrige kjemiske som ikke slo ut på den første testen? Kanskje streken forsvinner når testen tørker helt. Blir å teste hver dag fremover nå. Hadde det ikke vært for Crinone skulle jeg gjerne venta til mensen ikke kom...😕 Tenk om det hadde gått an å bare glemme alt dette her da... så gikk alt bare av seg selv... Plutselig bula magen, og at det var sånn "oida, kanskje på tide å planlegge litt nå da" 🙈

 

Det må være godt trente streksynøyne og veldig bra skjerm på mobilen for å skimte den streken😂

IMG_0098.JPG

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

Så spennende! Usikker på om jeg ser streken, men jeg har virkelig ikke godt trente streksynøyne 🙈

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Dragoste skrev:

Så spennende! Usikker på om jeg ser streken, men jeg har virkelig ikke godt trente streksynøyne 🙈

 

 

1 time siden, tweet skrev:

Jeg ser noe :ohmy: nesten umulig, men jeg ser! Spennende!!

 

3 minutter siden, miore skrev:

Jeg ser også noe, i alle fall hvis jeg myser litt :fnise: Så spennende! 

 

 

Akkurat nå er jeg usikker på om dette er gammel HCG😅 Den gamle testen er hvit, mens den nye er gulaktig. Det synes jo ikke på bildet da. Men det betyr vel at urinen på den gamle må ha vært veldig utvannet. Det er nok større sjans for at det var EL som var i helga😊 Skal prøve å holde meg i tre dager🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er testen negativ. Intet å skimte. Så det var nok veldig konsentrert urin som fanget opp HCG fra den kjemiske. Mest sannsynlig var det EL som var på lørdag. Må vente en ukes tid før en test kaaaaaanskje kan bli positiv da😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååhhh😫 Jeg er så frustrert!!!! Jeg blir snart 30 år og vil ha baby NÅ! Fikk spørsmål i dag om jeg skulle ha barn/var gravid!! FUCK YOU tenkte jeg da! STIKK DIT PEPPERN GROR! Åååååååååååååå!!!!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leste jeg inne på et forum at rosa babyplan som måler ved 10 Ml/u slo ut hos en med HCG på 3!!! Så svak som min var tidligere i uken så må HCG ligge under grensa for gravid som er 5? Det betyr at kroppen er igang igjen😁 OG jeg starter ikke på Crinone før testen er tydelig positiv. Bør vente til IKM også kanskje... så jeg slipper at Crinone forhindrer en eventuell ny kjemisk i å slippe taket. 

Men så blir jeg stressa fht ny graviditet pga starter snart i ny jobb... 

Kjenner veldig mensenmurringer i dag. Det er jo da alltids mulig at TR er rundt hjørnet. Ifølge en 28 dagers syklus skal TR komme mandag, men den bør ikke gjøre det hvis EL var 6 dager forsinket. Noe jeg tror den var, har ikke testet men kjenner det på kroppen. Hvis EL var på lørdag er jeg 5 dpo. Kanskje lutealfasen er kødda til etter kjemisk... alt er liksom mulig... 

Er fortsatt ganske fortvila pga alder...😝 Hvor lenge skal vi holde på med dette her liksom😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mensen is here! Jeeez😏 Gode gamle 26 dagers syklus med HCG i blodet...🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Blondie65 skrev:

Nå har jeg sniklest en stund, og velger å stå fram.

Klem til deg!

Så koselig da:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært så sint de siste tre dagene! Det skal nesten ingenting til for å vippe meg av pinnen... Vet ikke hvorfor, har ingen grunn til å være sint... PMS er det ikke, gravid er jeg ikke. Mensen er nettopp ferdig. Skjønner ingenting😪

Ellers er jeg fascinert over hvor lite sex vi egentlig har, hehe😊 Bare se på det her!

 

IMG_0137.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå starter jeg i ny jobb der det er prøvetid på 6 mnd. Min sjef på gamle arbeidsplassen kjenner til at vi prøver på å få barn, og han vet også om alle abortene. I dag sa han at jeg bør tenke litt om å Evt vente litt med å prøve igjen. Fordi det er garantert at jeg kommer til å bli sykmeldt. Og med sykemeldinger og deretter mammaperm (hvis vi er så heldige) så kan arbeidsplassen finne en annen grunn til at jeg ikke får beholde jobben etter prøvetid. Tanken har slått meg, men jeg vil ikke vente. I ny jobb vil jeg prøve å unngå sykemelding. Kanskje tilogmed det blir en distraksjon der jeg finner en annen frykt enn frykten for å miste. Hvis jeg blir gravid og mister så gjør det på en måte "ingenting", fordi det passet dårlig uansett med tanke på jobb. Blodprøver vil jeg ikke ta neste gang. Uansett så blir det jo UL ved 6 uker. Det var fælt å ta de prøvene og vente på svar... og få beskjed på jobb at det ikke så bra ut. Da vil jeg heller gå i uvitenhet. På et halvt år så kanskje vi rekker å bli gravide to ganger da... Evt... og mister vi de så har vi hvertfall prøvd. For hvis vi utsetter så kommer jeg bare til å bli stresset og ville bli gravid med en gang vi skal starte å prøve. Så nå som det passer så dårlig så kan det jo være en god ting, tenk om jeg hver gang får mensen kommer kan tenke "så bra, dette var positivt ifht jobb". Og hvis jeg hver mnd kan være redd for å bli gravid pga jobb og ikke være redd for å bli gravid fordi jeg er redd for å miste. Og hvis vi mister så kanskje det ikke blir like ille fordi jeg har fått drømmejobben jeg gjerne vil beholde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg veldig avslappet fht prøving nå som det ikke passer å bli gravid. I går foreslo jeg å droppe sex fordi jeg ikke hadde lyst. Da var beskjeden at Joda det må vi ha😂 Han var kåt så da måtte det skje også. To orgasmer så det var verdt det. Nå blir det nok ikke noe sengekos på en liten stund. Sexlysten er liten.

Prøvingen har jeg holdt skjult for venninner men i går fortalte jeg det til en gammel venninne over et par vinglass. Det var så deilig å få luftet det! Muligheten for at hun forteller det videre til venner hun er fortrolig med og som vi har felles, og at det da kommer til å spre seg er der. Men jeg bryr meg ikke så mye om det. Det er en mulighet for at noen i vennegjengen vår sliter eller har sliti med å få det til. Det blir bare ikke snakket om. Jeg blir jo gravid så jeg skammer meg ikke lenger som de to årene jeg ikke ble gravid i det hele tatt. Å ikke bli gravid fikk meg til å føle som om jeg ikke var ekte kvinne, det var flaut og veldig viktig for meg at ingen visste om det. Så fortsatt forteller jeg ikke denne delen av historien.

Denne pp har jeg igjen ikke troen på at det klaffer. Innerst inne lyver jeg til meg selv😜 For håpet er der egentlig, jeg bare tenker på at mensen kommer nok om to uker. Har ikke lyst til å bli skuffet. Hva er oddsen for å bli gravid i 1 og 2 pp seks ganger på rad! Dette er jo 2 pp. Nå bør det ta litt tid ellers er det virkelig noe som er alvorlig galt med kroppen min! Pga nye jobben føler jeg for tiden at jeg ikke er redd for å miste. Men ved neste positive test vet jeg ikke hvordan jeg kommer til å ha det. Mulig angsten kommer da. Har forventninger om at det skjer igjen. Jeg har noe inni meg som sier at det kommer til å skje to ganger til. Vet ikke hvor den tanken kommer fra.. om det er at faktisk det kommer til å gå bra den åttende gangen eller om det er at muligheten for å rekke å bli gravid to ganger iløpet av prøveperioden på jobb er der. Tror sistnevnte. Men når det skjer ting i livet som man sliter med å finne en grunn til, som legevitenskapen ikke kan gi et klart svar på, så er det lett å ty til for eksempel overtro. Fordi man søker håp. Jeg tror og håper at den neste graviditeten som ser normal ut, med embryo der hjertet slår, så kommer det til å gå bra med Crinonetilskudd. Muligheten for kromosomfeil er der, det er jo bare 2 av 5 graviditeter som har sett normale ut. 

IMG_0161.PNG

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...