Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

Jeg håper at du vet at fertilitet ikke definerer deg som kvinne, og at det ikke er noe å skamme seg over?

Det er dermed ikke sagt at jeg mener du "føler feil" eller lignende, for du kan ikke noe for det du føler. Jeg fikk høre en stygg kommentar selv like etter at jeg hadde operert ut livmoren. Den var ikke myntet på meg, men det ble sagt at dersom vedkommende måtte operere bort livmoren ville hun mistet sin kvinnelighet. Jeg gikk for meg selv og gråt.

Det er mange ubesvarte spørsmål, håp og fortvilelse som svirrer rundt i hodet. Jeg håper du får noen friminutter fra dem av og til.

Gratulerer med ny jobb, og masse lykke til med alt sammen!

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dragoste

Gratulerer med ny jobb! Skjønner det er veldig ubeleilig med prøving nå, men dere har jo samtidig prøvd så forferdelig lenge.. jeg håper i hvert fall at spiren sitter godt denne gangen, og at det klaffer snart ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2017 den 18.31, Blondie65 skrev:

Jeg håper at du vet at fertilitet ikke definerer deg som kvinne, og at det ikke er noe å skamme seg over?

Det er dermed ikke sagt at jeg mener du "føler feil" eller lignende, for du kan ikke noe for det du føler. Jeg fikk høre en stygg kommentar selv like etter at jeg hadde operert ut livmoren. Den var ikke myntet på meg, men det ble sagt at dersom vedkommende måtte operere bort livmoren ville hun mistet sin kvinnelighet. Jeg gikk for meg selv og gråt.

Det er mange ubesvarte spørsmål, håp og fortvilelse som svirrer rundt i hodet. Jeg håper du får noen friminutter fra dem av og til.

Gratulerer med ny jobb, og masse lykke til med alt sammen!

Herregud så dumme mennesker er! Blir helt sjokkert over det du skriver!😵 Visste dette mennesket at du hadde operert? Så utenkelig sårende! 😢

Med litt logisk tankegang så er det jo helt klart at kvinner ikke defineres som kvinne ut fra denne evnen. Følelser kan være så ulogiske😲 Det er vel derfor menn ikke alltid forstår seg på kvinner😁 Det var kanskje litt tankeløst å skrive om det i forrige innlegg😲 Føler meg litt bortskjemt nå😬 Så vondt du må ha hatt det! Hvor gammel var du da du måtte operere? Har du en du deler livet  ditt med nå?❤️ 

Friminuttene er det mange av😊 

❤️ Klem til deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2017 den 15.55, Dragoste skrev:

Gratulerer med ny jobb! Skjønner det er veldig ubeleilig med prøving nå, men dere har jo samtidig prøvd så forferdelig lenge.. jeg håper i hvert fall at spiren sitter godt denne gangen, og at det klaffer snart ❤️

 

På 13.6.2017 den 15.56, Elliespelli skrev:

Jeg håper det klaffer for dere snart ❤

Takk søte dere😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

10 dpo og svakt positiv test. Kanskje skyggestrek, kanskje det ventes en kjemisk. De gangene jeg ikke har blitt gravid har jeg hatt symptomer på det som enten kunne vært en graviditet eller pms fra eggløsning og frem til TR. Men denne gangen har jeg ikke kjent EL smerter og det har vært helt "stille" i magen. Så har tenkt litt over det. Troa på positiv var aldeles ikke der. Derfor tviler jeg veldig på om denne er riktig. Tester igjen på tirsdag.

Litt uheldig fht ny jobb, men ønsket er så sterkt og alderen tar meg igjen. Forventer egentlig at det ikke går veien. Men hadde det ikke vært typisk at når det først ikke passer så går det bra? 

Tester igjen på tirsdag.  

(PS: gule negler er gurkemeie😅)

IMG_0170.JPG

Endret av snehvit88
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til! :yvonne: Håper den sitter selv om det ikke passer. ;)

Skjønner ikke at du klarer å vente til tirsdag for neste test. :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jill skrev:

Lykke til! :yvonne: Håper den sitter selv om det ikke passer. ;)

Skjønner ikke at du klarer å vente til tirsdag for neste test. :ohmy:

Skjønner ikke jeg heller😂 Får se i morgen om jeg klarer å gå hele dagen. Det blir kveldsjobbing så kanskje jeg glemmer det🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
4 timer siden, snehvit88 skrev:

Herregud så dumme mennesker er! Blir helt sjokkert over det du skriver!😵 Visste dette mennesket at du hadde operert? Så utenkelig sårende! 😢

Med litt logisk tankegang så er det jo helt klart at kvinner ikke defineres som kvinne ut fra denne evnen. Følelser kan være så ulogiske😲 Det er vel derfor menn ikke alltid forstår seg på kvinner😁 Det var kanskje litt tankeløst å skrive om det i forrige innlegg😲 Føler meg litt bortskjemt nå😬 Så vondt du må ha hatt det! Hvor gammel var du da du måtte operere? Har du en du deler livet  ditt med nå?❤️ 

Friminuttene er det mange av😊 

❤️ Klem til deg ❤️

Jeg var 36 år. Jeg vet at vedkommende fikk beskjed om å ikke bable i vei om sånne ting da man aldri vet hvem som var rundt. Ja, tankeløst var det, men det var jo også det hun mente om seg selv.

Jeg synes ikke du var tankeløs. Følelsene dine er der, selv om du vet at de er irrasjonelle. Jeg bare ønsker at du ikke tror at andre ser på deg slik. 

Klem til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger i sengen å drar meg. Våknet 1 time før vekkerklokken! Var rask til å løpe på do å tisse med en gang jeg våknet, kun så jeg ikke skulle ha "testeurin" i blæra. Nå er jeg nervøs... tenk om jeg ikke er gravid😬 Tenk om testen i morgen ikke blir sterkere😲 Gi meg styrke til å ikke snike inn en test iløpet av denne dagen! 

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Blondie65 skrev:

NÅ er det snart i morgen og du kan teste igjen. Det klarer du helt fint.

Heh😅 Ja, jeg klarte ikke la være da😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fyttehælvete!!! Syns den streken taler for seg selv! Den til høyre er fra nå i kveld, til venstre fra morgenen i går. 1,5 døgn imellom😁🙈

Tok første dose babyklister nå. Og i morgen starter jeg med Crinone. Vil ikke ta blodprøver, da er det bare fælt å vente på resultat. 

Har sendt Mail til gyn og håper han svarer iløpet av morgendagen! Håper på UL 7 juli hvis dette går❤️

IMG_0176.JPG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...