Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Wesla skrev:

Jeg hadde mange tidlige sa'er og jeg er bærer av en kromosomfeil. Ble gravid hele tiden, men mistet tidlig. Endte til slutt med Ivf med pgd i Sverige, da satt tvillinger på første forsøk. Ville krevd mer utredning. Og masse store klemmer til deg!!

Åh ja! Det er noe sånt jeg har tenkt på! Men vi har ingen kromosomfeil i familien som vi vet om. PGS i utlandet har vi tenkt litt på. Det de screener embryo i 5-6 dager før insett. Så det er noe lignende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, snehvit88 skrev:

Hei😊 Hvordan foregår en sånn gentest? Vikargyn spurte om vi hadde hatt det men vi vet ikke hva de har testet. Hun rakk ikke sjekke mens vi var der fordi vi måtte forte oss ned for å ta hcg-prøve. Hun mente at vi har tatt det da vi ble utredet. 

Har fått papirene på utredningsprøvene: 

"Far":

Prøvetype: blod-heparin

Indikasjon: Habituell abort

Undersøkelse: Karyotyping.

Resultat: 46, XY. Normal maskulin. Normal karyotype med rutine G-banding i dyrkede celler fra blod.

Dette var det eneste fra han. Samme resultat for meg, bortsett fra 46XX. Normal feminin. Er jo jente😜

Etter det testet de på meg:

Analyse:

Hemostase

P-lupus antikoagulant dRVVT 

P-lupus koagulant SCT 

P-anti-kardiolipin-antistoff IgG 

P-anti-kardiolipin-antistoff IgM

P-anti-beta2-GPI IgG

P-anti-beta2-GPI IgM

 

Alle innenfor referanseområdet. Ikke lett å forstå det der... 

Karyotyping er så vidt jeg vet at man teller antallet kromosomer og sjekker hvordan de ser ut under mikroskopet.

Hemostase betyr stopping av blødning. Har du normal hemostase betyr det at kroppen klarer å stoppe det selv når du blør.

De seks neste testene er alle for å sjekke om det er sannsynlig at du har noe som heter APS, eller antifosfolipid antistoffsyndrom på norsk. Alle testene brukes for å sjekke om du har anlegg for å lage mange små blodpropper, noe som blant annet typisk fører til gjentatte aborter. Lupus antikoagulant er den "viktigste" tror jeg, men siden alle seks prøver og hemostase er normal, virker det som om det kan utelukkes at abortene dine skyldes uvanlig koagulering av blodet / små blodpropper.

Men siden alle prøvene dine stort sett går ut på det samme, har dere altså bare testet hvorvidt dere har riktig antall og "pene" kromosomer, og hvorvidt du har anlegg for blodpropp på grunn av APS (de har ikke sjekket for f.eks faktor V Leiden, som også er en "vanlig" grunn til habituell abort, og det finnes også minst et par andre medfødte ting de pleier å sjekke for). Jeg vet dessverre ikke omfanget av gentestingen som utføres på sykehuset i forbindelse med utredning, om det kun er denne karyotypingen eller om det testes etter spesifikke kjente syndromer man kan være bærere av. En fertilitetslege bør forhåpentligvis vite det! Embryoet bør i alle fall undersøkes / gentestes.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg ikke tilbake til min gyn! Hun vi hadde i går var så åpen for alternativer!

Han sier at all annen utredning ikke er noe vits i!

Hun spurte om vi hadde tatt gentest, som jeg vil tro hun mener om vi passer sammen genetisk. Hun nevnte også ivf UTEN å si at det ikke var et alternativ for oss! OG hun foreslo undersøkelse av livmor, se etter skillevegger, polypper, ujevnheter etc... bare noe som var unormalt! Det var det jeg maste på gyn om etter vi mistet fjerde gangen. Han mente det ikke var noe vits i fordi alt så normalt ut på UL...

Det eneste hun ikke nevnte var blodfortynnende. Nå håper vi å bli tatt videre i systemet for å få gjort mer. Jeg tror ikke det er noe vits i å bli gravid flere ganger uten mer hjelp. 

UL viste embryo på 8,5 mm uten hjerteaktivitet. Det største embryo vi har hatt tidligere var på 6,7 mm, det var ved svangerskap nummer 2. Så jeg troooor Crinone kan ha hatt en virkning siden den var "så stor" nå. Ideelt burde den vært mellom 11 og 14 mm i går. 

På UL fant hun to fostersekker, den ene var tom. Da lå jeg der å håpet at det var et levende embryo der! Tenk om det var der den lå den vi hadde sett tidligere! Men det var helt svart inni der. Så vi forsto det ganske fort. Det forklarer den høye hcg'en. Det hadde jeg aldri trodd at kom til å være!! Tenk om vi hadde fått tvillinger❤️ 

Hun var så flink på forklaringen hun ga da hun så det ikke var liv der. Måten hun sa det på var ikke like direkte og skremmende som vi har opplevd før. Hun forklarte rundt alt som så normalt ut, viste oss hva som var hva. Så vi vet at det kun er embryo det er noe galt med. Hun presiserte også at det er ikke noe galt med utstyret de bruker, selvom det ikke er det beste. Hun hadde lagt på farge som ville ha vist blåfarge på hjertet om det slo. Og det var veldig greit at hun sa det så vi ikke hadde gått hjem og tenkt at det var mulig det var for dårlig utstyr. Hun sa at uansett så er den altfor liten i forhold til forrige gang som er veldig kort tid siden. Tenk om det har vært hjertefeil på alle har jeg tenkt litt på.. Det var lettere å svelge denne gangen fordi jeg tok sorgen forrige helg, og hun snakket om mulige løsninger videre istedet for å stenge helt av. Jeg fortalte at vi har aldri kommet oss over 7 uker. Det stopper opp rundt samme tid hver gang! Det er også påvist hjerteaktivitet hver gang. Det føles så umulig! Vi kan ikke fortsette slik! Denne gangen hadde jeg så troa på at det skulle gå! Symptomene var tilstede hele tiden! Så for meg hele svangerskapet! Tenkte at Crinone burde virke! Alt tilsa at det måtte være løsningen! Forestilte meg hvordan og når vi skulle fortelle. Hvordan pappa kom til å reagere. Vet at han hadde blitt veldig glad! Fortalte det til mamma da jeg var 5 uker på vei fordi jeg tenkte det at dette skulle gå veien. Hun har jo sagt at hun ikke ville vite om når jeg ble gravid igjen fordi hun synes det har vært så tungt å få dårlig nyhet hver gang. Det var veldig sårende da hun sa det😔 Men som sagt, jeg tenkte det skulle gå riktige veien akkurat da, og hun ble glad fordi hun trodde også at Crinone var redningen. En god magefølelse for denne gangen hadde hun. 

Denne damegyn vi hadde i går skal ringe i dag ang hcg-prøven. Hun ville ikke utelukke at det kunne være liv der før blodprøvene viste noe. Hun ville aldri være så bastant å påstå noe. Men jeg er sikker på at dette er slutt.

Har ingen blødninger og alle symptomene er der fortsatt... veldig slitsomt... jeg skal få utskraping siden det var en fostersekk til der. Da blir ofte ikke hjemmeabort komplett. Og med tanke på hvordan det gikk sist da aborten startet på nytt igjen to uker etter cytotek, med påfølgende sykehusinnleggelse osv.. Hvis jeg starter å blø i helga vil de ta meg inn med en gang. Og jeg får ikke gå før abort er ferdig. Det er veldig betryggende. Hun skulle diskutere vår sak med flere overleger for å se alle alternativer som kunne gjøres for å hjelpe oss. Hun forsto at barn var veldig ønsket, det var jo tydelig siden vi prøver igjen og igjen. Når hun ringer skal jeg spørre om gentest, når det blir utskraping og når det blir undersøkelse av livmor, hysteroskopi tror jeg det heter. For det sa hun at det skulle vi få nå. Har hjerteformet livmor så det er jo allerede noe det som ikke er helt riktig selvom det ikke skal ha noe å si. Men det er mulig det er mer der sa hun. 

Denne gangen har tilogmed "far" vært nervøs. Det er første gangen han har innrømt! Og han sa han følte det var demotiverende at dette skjedde igjen. Endelig tenkte jeg! Han kan ikke hatt det så bra som han har uttrykt før. Han har tatt på seg rollen som den positive av oss, prøvd å holde meg oppe, ha troa og til å ha det så bra som mulig. 

Akkurat nå bryr jeg meg ikke om at jeg snart blir 30. Så lenge vi klarer å få ett barn! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, miore skrev:

Karyotyping er så vidt jeg vet at man teller antallet kromosomer og sjekker hvordan de ser ut under mikroskopet.

Hemostase betyr stopping av blødning. Har du normal hemostase betyr det at kroppen klarer å stoppe det selv når du blør.

De seks neste testene er alle for å sjekke om det er sannsynlig at du har noe som heter APS, eller antifosfolipid antistoffsyndrom på norsk. Alle testene brukes for å sjekke om du har anlegg for å lage mange små blodpropper, noe som blant annet typisk fører til gjentatte aborter. Lupus antikoagulant er den "viktigste" tror jeg, men siden alle seks prøver og hemostase er normal, virker det som om det kan utelukkes at abortene dine skyldes uvanlig koagulering av blodet / små blodpropper.

Men siden alle prøvene dine stort sett går ut på det samme, har dere altså bare testet hvorvidt dere har riktig antall og "pene" kromosomer, og hvorvidt du har anlegg for blodpropp på grunn av APS (de har ikke sjekket for f.eks faktor V Leiden, som også er en "vanlig" grunn til habituell abort, og det finnes også minst et par andre medfødte ting de pleier å sjekke for). Jeg vet dessverre ikke omfanget av gentestingen som utføres på sykehuset i forbindelse med utredning, om det kun er denne karyotypingen eller om det testes etter spesifikke kjente syndromer man kan være bærere av. En fertilitetslege bør forhåpentligvis vite det! Embryoet bør i alle fall undersøkes / gentestes.

 

Tusen takk! Alt dette skal jeg ta opp med gyn når hun ringer! 

Vil veldig veldig gjerne at de undersøker embryo! Kanskje hun tenkte på akkurat det da hun ba meg komme inn med en gang jeg Evt begynte å blø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Mitt oppe i det triste her er det godt å lese om den omsorgsfulle gynekologen.

Ellers gråter jeg en skvett for dere. Hvorfor, hvorfor, hvorfor må dette være så vanskelig når man ønsker seg barn så sterkt! :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 De testene som er utført ser ut som standardpakken, minus Leiden-mutasjon som Miore påpeker. Det er litt rart hvis de ikke har sjekket for det i grunn, kanskje det er utelukket tidligere? Ellers syns jeg du skal kreve henvisning til genetisk avdeling, slik at du får kommet i kontakt med genetikere. Genetikk er såpass komplisert, og med en vanvittig utvikling de siste årene må det være skikkelige fagfolk med i bildet. Kjenner jeg blir sint på deres vegne, tafatte behandlere er det siste dere trenger nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, snehvit88 skrev:

Nå vil jeg ikke tilbake til min gyn! Hun vi hadde i går var så åpen for alternativer!

Han sier at all annen utredning ikke er noe vits i!

Hun spurte om vi hadde tatt gentest, som jeg vil tro hun mener om vi passer sammen genetisk. Hun nevnte også ivf UTEN å si at det ikke var et alternativ for oss! OG hun foreslo undersøkelse av livmor, se etter skillevegger, polypper, ujevnheter etc... bare noe som var unormalt! Det var det jeg maste på gyn om etter vi mistet fjerde gangen. Han mente det ikke var noe vits i fordi alt så normalt ut på UL...

Det eneste hun ikke nevnte var blodfortynnende. Nå håper vi å bli tatt videre i systemet for å få gjort mer. Jeg tror ikke det er noe vits i å bli gravid flere ganger uten mer hjelp. 

UL viste embryo på 8,5 mm uten hjerteaktivitet. Det største embryo vi har hatt tidligere var på 6,7 mm, det var ved svangerskap nummer 2. Så jeg troooor Crinone kan ha hatt en virkning siden den var "så stor" nå. Ideelt burde den vært mellom 11 og 14 mm i går. 

På UL fant hun to fostersekker, den ene var tom. Da lå jeg der å håpet at det var et levende embryo der! Tenk om det var der den lå den vi hadde sett tidligere! Men det var helt svart inni der. Så vi forsto det ganske fort. Det forklarer den høye hcg'en. Det hadde jeg aldri trodd at kom til å være!! Tenk om vi hadde fått tvillinger❤️ 

Hun var så flink på forklaringen hun ga da hun så det ikke var liv der. Måten hun sa det på var ikke like direkte og skremmende som vi har opplevd før. Hun forklarte rundt alt som så normalt ut, viste oss hva som var hva. Så vi vet at det kun er embryo det er noe galt med. Hun presiserte også at det er ikke noe galt med utstyret de bruker, selvom det ikke er det beste. Hun hadde lagt på farge som ville ha vist blåfarge på hjertet om det slo. Og det var veldig greit at hun sa det så vi ikke hadde gått hjem og tenkt at det var mulig det var for dårlig utstyr. Hun sa at uansett så er den altfor liten i forhold til forrige gang som er veldig kort tid siden. Tenk om det har vært hjertefeil på alle har jeg tenkt litt på.. Det var lettere å svelge denne gangen fordi jeg tok sorgen forrige helg, og hun snakket om mulige løsninger videre istedet for å stenge helt av. Jeg fortalte at vi har aldri kommet oss over 7 uker. Det stopper opp rundt samme tid hver gang! Det er også påvist hjerteaktivitet hver gang. Det føles så umulig! Vi kan ikke fortsette slik! Denne gangen hadde jeg så troa på at det skulle gå! Symptomene var tilstede hele tiden! Så for meg hele svangerskapet! Tenkte at Crinone burde virke! Alt tilsa at det måtte være løsningen! Forestilte meg hvordan og når vi skulle fortelle. Hvordan pappa kom til å reagere. Vet at han hadde blitt veldig glad! Fortalte det til mamma da jeg var 5 uker på vei fordi jeg tenkte det at dette skulle gå veien. Hun har jo sagt at hun ikke ville vite om når jeg ble gravid igjen fordi hun synes det har vært så tungt å få dårlig nyhet hver gang. Det var veldig sårende da hun sa det😔 Men som sagt, jeg tenkte det skulle gå riktige veien akkurat da, og hun ble glad fordi hun trodde også at Crinone var redningen. En god magefølelse for denne gangen hadde hun. 

Denne damegyn vi hadde i går skal ringe i dag ang hcg-prøven. Hun ville ikke utelukke at det kunne være liv der før blodprøvene viste noe. Hun ville aldri være så bastant å påstå noe. Men jeg er sikker på at dette er slutt.

Har ingen blødninger og alle symptomene er der fortsatt... veldig slitsomt... jeg skal få utskraping siden det var en fostersekk til der. Da blir ofte ikke hjemmeabort komplett. Og med tanke på hvordan det gikk sist da aborten startet på nytt igjen to uker etter cytotek, med påfølgende sykehusinnleggelse osv.. Hvis jeg starter å blø i helga vil de ta meg inn med en gang. Og jeg får ikke gå før abort er ferdig. Det er veldig betryggende. Hun skulle diskutere vår sak med flere overleger for å se alle alternativer som kunne gjøres for å hjelpe oss. Hun forsto at barn var veldig ønsket, det var jo tydelig siden vi prøver igjen og igjen. Når hun ringer skal jeg spørre om gentest, når det blir utskraping og når det blir undersøkelse av livmor, hysteroskopi tror jeg det heter. For det sa hun at det skulle vi få nå. Har hjerteformet livmor så det er jo allerede noe det som ikke er helt riktig selvom det ikke skal ha noe å si. Men det er mulig det er mer der sa hun. 

Denne gangen har tilogmed "far" vært nervøs. Det er første gangen han har innrømt! Og han sa han følte det var demotiverende at dette skjedde igjen. Endelig tenkte jeg! Han kan ikke hatt det så bra som han har uttrykt før. Han har tatt på seg rollen som den positive av oss, prøvd å holde meg oppe, ha troa og til å ha det så bra som mulig. 

Akkurat nå bryr jeg meg ikke om at jeg snart blir 30. Så lenge vi klarer å få ett barn! 

 

Så bra at du endelig har kommet til en gynokolog som bryr seg, han første virker som en stor fjott...snakk om å lite behov for å hjelpe mennesker! :balltre:. Hva var hans forslag nå? Prøve igjen? ... 

Også bra at de skal undersøke livmoren din godt når du uansett skal på utskrapning, da slipper du to sånne inngrep. 

Håper de snart sjekker factor leiden/små blodpropper og da blodfortynnende.  Jeg går fortsatt på blodfortynnende,  jeg vet ikke om det var det eller crione som hjalp meg. 

Lykke til, hold oss oppdatert. Og du kommer til å få barn, det er jeg helt sikker på. 

Min kusine og en venninne av meg fikk barn nå i sommer. De er begge 39 år.. Så du har god tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ruccula skrev:

Be om henvisning til en fertilitetsklinikk, de kommer til å ta deg gjennom en kraftig utredning før de begynner. Kanskje de kan finne ut av det. 

Jeg leste at klinikk hausken mener at ivf kan ha god effekt ved habituell abort. 

http://www.klinikkhausken.no/problemer-med-habituell-abort-ivf-kan-hjelpe/

 

Dette ligner jo på det vi snakket om om Finland. Det er nok best å bli henvist dit til eksperter! Det vil jeg be om i dag! 

:biggrin:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blondie65 skrev:

Mitt oppe i det triste her er det godt å lese om den omsorgsfulle gynekologen.

Ellers gråter jeg en skvett for dere. Hvorfor, hvorfor, hvorfor må dette være så vanskelig når man ønsker seg barn så sterkt! :klem: 

Takk for omtanken Blondie65😘❤️ Det SKAL gå en eller annen gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LoveTrain skrev:

 De testene som er utført ser ut som standardpakken, minus Leiden-mutasjon som Miore påpeker. Det er litt rart hvis de ikke har sjekket for det i grunn, kanskje det er utelukket tidligere? Ellers syns jeg du skal kreve henvisning til genetisk avdeling, slik at du får kommet i kontakt med genetikere. Genetikk er såpass komplisert, og med en vanvittig utvikling de siste årene må det være skikkelige fagfolk med i bildet. Kjenner jeg blir sint på deres vegne, tafatte behandlere er det siste dere trenger nå. 

Det skal jeg gjøre! Visste ikke at det fantes genetisk avdeling! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ruccula skrev:

Så bra at du endelig har kommet til en gynokolog som bryr seg, han første virker som en stor fjott...snakk om å lite behov for å hjelpe mennesker! :balltre:. Hva var hans forslag nå? Prøve igjen? ... 

Også bra at de skal undersøke livmoren din godt når du uansett skal på utskrapning, da slipper du to sånne inngrep. 

Håper de snart sjekker factor leiden/små blodpropper og da blodfortynnende.  Jeg går fortsatt på blodfortynnende,  jeg vet ikke om det var det eller crione som hjalp meg. 

Lykke til, hold oss oppdatert. Og du kommer til å få barn, det er jeg helt sikker på. 

Min kusine og en venninne av meg fikk barn nå i sommer. De er begge 39 år.. Så du har god tid! :)

Mildt sagt en fjott! Hva får han til å tro at han kjenner til absolutt alt når han ikke er ekspert! 

Han har ferie så han vet ingenting enda. Men han har jo sagt det før. At vi bare må prøve igjen helt til det går. 50/50 hver gang. Så det tror jeg er den endelige løsningen hans ja... 

Det er jo kjempebra hvis de faktisk kan ta den undersøkelsen samtidig med utskraping! Må spørre om det. 

Jeg er innstilt på at vi skal ha barn! Ellers hadde jeg gitt opp nå. 

Plukker opp alt av solskinnshistorier☺️ Kom kom! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med gyn. Hcg var på 92000 og noe. Skal ta ny blodprøve i morgen og få ny UL. Hun ville også at vi ventet 3-4 menstruasjoner før vi prøvde igjen. Da sa jeg bare at vi tenker det ikke er vits i å holde på mer før det Evt er funnet noe feil eller vi får annen hjelp. Så ifht ivf nevnte hun at det er mulig embryo fester seg på et sted som ikke gunstig fht hjerteformet livmor.. eller rettere sagt, min livmor. Dette er en teori hun tenkte ut selv men kjenner ikke til om det faktisk kan være tilfelle ved slike tilfeller. Ved ivf kan de prøve å feste egget et annet sted. Vannscanning som hun kalte det kan ikke gjøres samtidig med utskraping. Det må tas senere med tom livmor. Testing av embryo var ikke mulig når den er så liten som denne. Forrige utskraping hadde de undersøkt fosterproduktene som så normale ut. 

Har vasket ut all Crinonen. Enorme mengder! Både svart og hvitt i farge! Etter det har det kommet en smerte i underlivet som er lik den som kommer rett før mensen. Men ingen spor av blod. Hvis aborten skulle starte i natt så kunne jeg vente med å ringe til i morgen tidlig. Hvis ikke det skulle være så store blødninger at det var bekymringsfullt. 

Hun sa vi måtte ta en ting av gangen nå. Hausken og slikt måtte vi ta senere når abort og vannscanning er gjort. 

Høres ganske fornuftig ut😊

Endret av snehvit88
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, dette var leit å lese:icon_frown:

Bra de skal ta vannscanning av livmor. Synes det er rart de ikke har gjort det allerede. Jeg har også litt hjerteformet livmor, men gynekologen sa det ikke var nok til å være årsak til spontanabortene.

Og så må du etterspørre faktor v leiden prøven. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, N85 skrev:

Uff, dette var leit å lese:icon_frown:

Bra de skal ta vannscanning av livmor. Synes det er rart de ikke har gjort det allerede. Jeg har også litt hjerteformet livmor, men gynekologen sa det ikke var nok til å være årsak til spontanabortene.

Og så må du etterspørre faktor v leiden prøven. 

Leiden prøve skal jeg absolutt spørre etter. Han teite gyn mener jo at all annen utredning ikke kommer til å hjelpe😡 Så nå er jeg glad han var på ferie! Hun ordner virkelig opp hun jeg fikk nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kommet hjem fra sykehuset. Fikk ny UL som viste at fostersekkene hadde begynt å klappe sammen, de to fostersekkene hadde sunket inntil hverandre. 

blodprøven av hcg ble ikke ferdig analysert i løpet av den tiden jeg var der. Men det har ikke noe å si fordi UL viser så tydelig hva som skjer.

Fikk modningspille og skal legges inn i morgen tidlig og få cytotek. UL blir det igjen etter at aborten er ferdig. Og eventuelt utskraping hvis det ikke er komplett. Går det etter planen skal alt være ferdig i morgen.

Damegyn (må understreke at det ikke er mr. Vilikke) snakket med overlege som sa at livmor absolutt!!! skulle undersøkes før vi blir gravide igjen. Det blir ikke Vannscanning men hysteroskopi. Der bruker de kamera så de ordentlig kan se hvordan det er. Men da må jeg ha hatt én menstruasjon først.

Finner de ikke noe der vil jeg rett på fertilitetsklinikk!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitter her på bekken på sykehuset. Tok cytotek kl 9 og nå starter det. Prøver å presse men da er det vanskelig å ikke tisse😜 Har tatt på hårbøyla, for hårstrikk har jeg selvfølgelig ikke når det trengs. Det er så kjedelig å sitte her! Må jo skrive her for å ha noe å gjøre. Gjør ikke spesielt vondt. 

Produktene skal sendes inn til analyse. Pga tidligere blæremola. 

Disse damene her ordner skikkelig opp!! Nå skal det tas blodprøve på Leiden og to ting til det ikke er tatt prøve av. Og pga lavt stoffskifte skal jeg neste gang bli sendt til endoktrinolog! Endelig blir jeg sett!! Har fått nei av to gynekologer og fastlege til å øke levaxindose ved graviditet. De ville heller ikke sende meg til endoktrinolog da jeg spurte om det! 

Nå trodde de damene her at jeg "bare" hadde mistet tre ganger, inkludert blæremola. Likevel snakket de om å ta hysteroskopi!😋 Måtte jo da nevne at det er sjette gang. Og da sa legen at de skulle fremskynde hysteroskopi.  

Så sitter her da... lurte på å gå litt rundt.. for det tar litt tid mellom hvert "tak". Meeen... bindet er jo altfor lite... Heh😅 Så tør ikke det. Sykepleier skulle komme. Det blir når hun får tid... Går jo alarmer her i hytt og pine, så har vel mistet følelsen i bena før den tid😮

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser den siste tiden melder seg...

SÅ UTROLIG URETTFERDIG!

Glad for å lese at det nå ser ut som dere skal få mer hjelp. Må være helt grusomt å miste gjentatte ganger..

Stor klem :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...