Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Så bra at du blir tatt godt vare på :klem:Det må hjelpe litt mot alt det kjipe når du nå vet at det vil skje endringer til en neste gang, og at dette skal være siste gang du må gjennom noe slikt. Masse lykke til i dag:hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, maja87 skrev:

Snikleser den siste tiden melder seg...

SÅ UTROLIG URETTFERDIG!

Glad for å lese at det nå ser ut som dere skal få mer hjelp. Må være helt grusomt å miste gjentatte ganger..

Stor klem :hug:

Så hyggelig med sniklesere☺️❤️

 

3 timer siden, LoveTrain skrev:

Så bra at du blir tatt godt vare på :klem:Det må hjelpe litt mot alt det kjipe når du nå vet at det vil skje endringer til en neste gang, og at dette skal være siste gang du må gjennom noe slikt. Masse lykke til i dag:hjerte:

Ja det føles veldig bra nå😊

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Kommet hjem igjen nå etter vellykket cytotekabort! Trengte ikke utskraping! Det første som kom ut var morkake, overraskende stor! Like stor som håndflata mi! På ultralyden kunne damegyn vise sår som blødde inne i livmoren. Kunne tydelig se blodstrømmen. Det var veldig rotete inni der som det alltid er rett etter abort. Men hun kunne ikke se noen fosterprodukter akkurat da. Dog, etter ultralyd kom 4 klumper til. Måtte derfor bli en hel time ekstra for de ville se at det ikke startet ukontrollerte blødninger som sist. Nå blør det lite. Er ganske svimmel så hiver inn litt jern. 

Gjett om jeg skal fråtse!!! Symptomene forsvant med produktene (som det så pent heter), så matlyst er tilbake for fullt, og kvalme er borte. 

Frokosten kom i retur så er veldig sulten nå! 

Det går mye bedre psykisk! Er litt lettet og det er deilig å få matlysten og ikke føle at man hangler hele tiden. Kjenner hodet er klarere og har mer energi. Så rart hvordan hormoner påvirker kroppen i så stor grad🤔 

Skal begynne å tenke fremover igjen nå. Foreløpig blir det prøvepause her i gården. Først hysteroskopi om 8 uker, så tar vi det derfra. Har en litt vond følelse om at de ikke kommer til å finne noe feil. Det kjennes umulig ut at vi i det hele tatt skal klare å få barn.. Må bare vente å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

Så bra at alt gikk bra, og var raskt gjennomført! Da er det vel bare å se fremover, og satse på at du får all den hjelpen du trenger! En dag skal det klaffe for oss begge, det er jeg skråsikker på! 🤗 veien dit er bare litt kronglete! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Dragoste skrev:

Så bra at alt gikk bra, og var raskt gjennomført! Da er det vel bare å se fremover, og satse på at du får all den hjelpen du trenger! En dag skal det klaffe for oss begge, det er jeg skråsikker på! 🤗 veien dit er bare litt kronglete! 

Kronglete absolutt! Men vi må komme dit😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ta pause fra prøving og alt som hører til. Si til deg selv: vi er fortiden ikke prøvere.

La hodet få hvilepause også.

Husk at hvis det blir IVF senere så er også det en påkjenning.

Glad for at "produktene" kom ut av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Blondie65 skrev:

Ta pause fra prøving og alt som hører til. Si til deg selv: vi er fortiden ikke prøvere.

La hodet få hvilepause også.

Husk at hvis det blir IVF senere så er også det en påkjenning.

Glad for at "produktene" kom ut av seg selv.

Vi er ikke prøvere nå😉☺️ Det er deilig å tenke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er så tøff! Godt å høre at damene på sykehuset tok godt vare på deg og at du nå skal få videre hjelp!:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/26/2017 den 13.03, N85 skrev:

Jeg synes du er så tøff! Godt å høre at damene på sykehuset tok godt vare på deg og at du nå skal få videre hjelp!:klem:

Awww:lillesky: Takk:lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Blondie65 skrev:

Jeg håper det går bra med deg - jeg tenkte på deg tidligere i dag.

:klem:

Ja jeg har det egentlig veldig fint akkurat nå😊 Kommer snart oppdatering😘 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg det veldig bra med meg selv. Det var veldig slitsomt å være gravid, nå lar jeg dette ligge litt før vi tar det opp igjen om 8 uker. Blir prøverfri i 8 uker nå:briller2: Og lenger enn det også, det blir vel litt venting på hysteroskopi. Første timen er bare planlegging av hysteroskopi. En ting jeg er veldig glad for er at puppene fortsatt er store:ler:

Vi har ikke hatt sex på 7 uker nå! Det er lenge! Tror ikke jeg har sett han naken engang:klo: Han har vært veldig tålmodig, har ikke hintet til seksuell kontakt engang! Han måtte innrømme at han har vært så lenge uten at han har kommet over seksuelt frustrert stadiet:grinele:Så herlig han er! Og så godt han har skjult det! Hahahaha!

Hver gang vi har mistet har jeg fått et sånt behov for å dra ut å drikke meg full! Slippe alt ut! Var på konsert i går med venninner, det var en så fin opplevelse! Nå rakk jeg ikke drikke meg full heller.. hehe:sjenert: Drikker altfor sakte! Rakk bare 4 glass. Tiden gikk så fort! Dro rett etter jobb og rakk ikke bli med på vors. Men det var en fin kveld med sommerkonsert ute i sola med venninner:) I tillegg!!! Paradise Øystein var der! Han muskelbunten fra tv3 var ikke til å kjenne igjen! Han så så høy ut på tv, men egentlig så liten og tynn nå! Han kledde det bedre. Ja jeg ser på paradise hotel! hehe:) Guilty pleasure:blush: 

På jobben i går fikk jeg et så fint komplemang! En kollega fra et annet firma har nettopp fått seg ny kjæreste, ble så glad på han sine vegne! Ble litt lettet også, fordi denne mannen har vært forelsket i meg lenge! Han innrømte det for to år siden da jeg spurte han rett ut om det var tilfellet. Akkurat da gjorde jeg det for å få lettet på stemningen. Det var så klein stemning mellom oss at jeg gjorde alt for å unngå han. Å få ut sannheten hjalp på "trykket". Merket i går at det fortsatt ligger noe der fra han sin side, så jeg bare later som ingenting. I går spurte han om når jeg og typen skulle ha unger. Da sprakk jeg og fortalte alt! Det er så deilig å fortelle om det! Etterpå når han skulle dra så kom han bort å sa -du er så sinnsykt deilig du! Så bare gikk han. Jeg vokste 10 meter! Tenke på stakkar kjæresten hans litt akkurat da. Men det gjorde underverket for selvtilliten! Håper han kan glemme meg litt nå og konsentrere seg om den kjæresten han har fått:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 30.7.2017 den 9.27, Chickenwings85 skrev:

Du altså. For ei tøff dame!!!

Føler meg faktisk ganske tøff!😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne litt sterk for å ha abortert for 2,5 uke siden? Håper mensen kommer ikke altfor langt over tiden. Kan man få mensen med fortsatt hcg i blodet? 

Målte verdi var på 90.000 noen dager før abort.

IMG_0391.JPG

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, tweet skrev:

Synes da den så veldig sterk ut 🤔 

Syns det altså... Venter to uker til og tar en ny. Det tar vel lang tid når hcg-nivået har vært over 90.000, og testen slår ut på 10😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Siggrid skrev:

Hei Snehvit og andre som sliter med dette.

Kom over denne artikkelen, og det er iallfall ikke noe galt å spise litt ekstra vitaminer som gravid.

http://nyheder.tv2.dk/udland/2017-08-10-stort-gennembrud-vitamintilskud-kan-forhindre-ufrivillige-aborter

Mange takk! Dette tilskuddet skal kjøpes inn til neste svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siggrid
54 minutter siden, snehvit88 skrev:

Mange takk! Dette tilskuddet skal kjøpes inn til neste svangerskap!

Bare hyggelig  :-)  Håper virkelig det går bra neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...