Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

En enorm klem til deg! Det høres helt forferdelig ut det dere må gå gjennom :( 

Beklager hvis dette ikke passer seg, men har dere fått genetisk utredning? Det er en del tilstander som kan være enkle å oppdage, og da er det hjelp å få. Selv om jeg krysser fingrene for at alt ser bra ut ved neste kontroll.:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, LoveTrain skrev:

En enorm klem til deg! Det høres helt forferdelig ut det dere må gå gjennom :( 

Beklager hvis dette ikke passer seg, men har dere fått genetisk utredning? Det er en del tilstander som kan være enkle å oppdage, og da er det hjelp å få. Selv om jeg krysser fingrene for at alt ser bra ut ved neste kontroll.:klem:

Vi har ikke gått gjennom genetisk utredning, kan man gjøre det? Kjenner du noen som har gjort det? Tar imot alle forslag med takk😊 

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2017 den 9.05, Blondie65 skrev:

Jeg får vondt av deg. Det er ikke så mye godt å si så jeg får heller dele ut en trøste klem :klem:

 

Takk❤️

På 16.7.2017 den 11.14, Ruccula skrev:

Huff huff huff... Kjære deg,  jeg forstår så godt hvordan du tenker! Jeg håper så inderlig st dette går bra!! 

Men nå kan det fortsatt hende dette går bra og hvis ikke er det fortsatt mange andre muligheter der ute. Som vi har snakket om før så er det mange som mener prøverør kan hjelpe, i utlandet kan de jo selektere bort dårlige embryo osv..det er mange muligheter der ute som ikke er testet ut

Må nesten vurdere det hvis det går galt nå ja...

På 16.7.2017 den 11.26, Snotra skrev:

Ånei, så trist å lese. Jeg håper, håper, håper med alt av hele mitt hjerte at dette ikke skal ende slik som du frykter. Jeg kan bare ane hvor vondt du har det og alle tankene som raser igjennom hodet ditt. En stor klem sendes til deg, og så skal jeg beholde troen på at dette går bra på dine vegne så lenge. :klem:

Takk for klemmen😘

5 timer siden, attegløyma skrev:

Eg kjenner nokon som mista 8 gonger før dei var 30. Og dei fekk lite hjelp før 30. Men då dei endeleg fekk hjelp i form av prøverør resulterte det i to finfine jenter på første forsøk. Eg trur det er på tide at de får hjelp på riksen eller eit av dei andre store ivf miljøa, for ein vert heilt øydelagd av å ha det slik de har det.

Blir helt ødelagt ja😔 Gyn sier prøverør ikke vil hjelpe oss siden vi blir gravide... mistet de like tidlig i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke nok om dette, men finnes ikke en type prøverør som er selektiv i hvilke egg og sædceller som brukes og gir større hell for å lykkes? Dere burde jo kvalifisere til noe slikt. Men jeg håper jo til det siste om at hjertet som slår vokser seg til. Tenk, den lille trenger ikke å ta igjen de manglende millinetrene, det trenger bare å vokse pent og pyntelig i sin egen kurve. Krysser fingrene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen er borte. Ømme og store pupper er der fortsatt. 

Et snev av håp er der. Tror faktisk at hjertet fortsatt slår på fredag, det er størrelsen jeg er bekymret for. Gyn sa den bør være minimum 11mm, helst 14mm. Ser for meg at den er 9 eller 10mm kanskje. Og da kommer jeg ikke til å være så fornøyd.. Da går det nok adundas. Vi må finne på alternative løsninger etter denne hvis det går galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Havrekjeksen skrev:

Jeg vet ikke nok om dette, men finnes ikke en type prøverør som er selektiv i hvilke egg og sædceller som brukes og gir større hell for å lykkes? Dere burde jo kvalifisere til noe slikt. Men jeg håper jo til det siste om at hjertet som slår vokser seg til. Tenk, den lille trenger ikke å ta igjen de manglende millinetrene, det trenger bare å vokse pent og pyntelig i sin egen kurve. Krysser fingrene! 

Jo, vet om i Finland dyrker de i opptil 6 dager. Kanskje vi skal investere i det. Vi må høre med gyn om dette. Får håpe på minimum 11 mm på fredag

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, QQbaby skrev:

Så dette er en snehvit tråd?

Det er dagboken min😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, snehvit88 skrev:

Det er dagboken min😊

Ser at du også liker snehvit :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, QQbaby skrev:

Ser at du også liker snehvit :) 

Snehvit❤️😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, snehvit88 skrev:

Snehvit❤️😂

Du burde sjekke ut min dagbok, den er bygd av kjærlighet :ninuskapus: Men den har en liten sommerferie periode.

Sjekk den ut sa vel: 

:lillesky2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men HVIS den er på 10mm og helst skal være 11, så er det bare snakk om 1mm... Tror du gyn likevel ville gitt opp? 

Jeg har fortsatt håp altså, nekter å tenke noe annet før jeg eventuelt må. Synes du er veldig sterk! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tweet skrev:

Men HVIS den er på 10mm og helst skal være 11, så er det bare snakk om 1mm... Tror du gyn likevel ville gitt opp? 

Jeg har fortsatt håp altså, nekter å tenke noe annet før jeg eventuelt må. Synes du er veldig sterk! ❤

Gyn ville vel ikke gitt opp😊 Men det er kanskje med tanke på at hvis den klarer å opprettholde å vokse 4mm uka😉

😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, snehvit88 skrev:

Blir helt ødelagt ja😔 Gyn sier prøverør ikke vil hjelpe oss siden vi blir gravide... mistet de like tidlig i svangerskapet?

Dei mista som regel mellom veke 5 og 8 trur eg. Var til full utredning etter at dei ikkje var blitt naturleg gravide på 2 år, då fekk dei prøverør. Og det fungerte umiddelbart på fyste forsøk. Eg vil vel nesten tru at det kom til dels av medisinane dei fekk for at det skulle halde... men dei opplebde i alle fall å bli tatt på alvor då dei kom på Riksen. Tidlegare fekk dei berre beskjed om at det sikkert gjekk neste gong.

Endret av attegløyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror din gyn er på bærtur, snehvit. Jeg har i alle fall et vennepar som skal begynne med ivf i Porsgrunn nå, og de er henvist dit (og godtatt der) fordi de mister og mister, selv om de stadig blir gravide på egenhånd. Hun har mange, mange kjemiske og tre SA-er i tillegg (uke 6, 7 og 9). Det første de måtte gjennom der var genetisk testing for å sjekke om det var noen åpenbar grunn til at det skjer igjen og igjen. 

Endret av miore
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg har også lyst å trøste deg med at selv om du har mistet mange ganger så vet jeg også om mange som har vært gjennom mange aborter, SA og i dag er de foreldre.  Så selv om kampen er hard og det ser håpløst ut (jeg nekter å gi opp håpet til reken din før det virkelig er slutt altså) så betyr ikke dette at løpet er kjørt.

Heier på reken - sender over "voksestøv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, attegløyma skrev:

Dei mista som regel mellom veke 5 og 8 trur eg. Var til full utredning etter at dei ikkje var blitt naturleg gravide på 2 år, då fekk dei prøverør. Og det fungerte umiddelbart på fyste forsøk. Eg vil vel nesten tru at det kom til dels av medisinane dei fekk for at det skulle halde... men dei opplebde i alle fall å bli tatt på alvor då dei kom på Riksen. Tidlegare fekk dei berre beskjed om at det sikkert gjekk neste gong.

Det er den beskjeden vi får, det går nok kanskje neste gang😬Hvis ikke gyn lar seg rikke så kan vi jo ta kontakt selv. For noe må gjøres. 

54 minutter siden, miore skrev:

Jeg tror din gyn er på bærtur, snehvit. Jeg har i alle fall et vennepar som skal begynne med ivf i Porsgrunn nå, og de er henvist dit (og godtatt der) fordi de mister og mister, selv om de stadig blir gravide på egenhånd. Hun har mange, mange kjemiske og tre SA-er i tillegg (uke 6, 7 og 9). Det første de måtte gjennom der var genetisk testing for å sjekke om det var noen åpenbar grunn til at det skjer igjen og igjen. 

Det virker som om gyn min ikke vet alt, eller kanskje bare er skeptisk... men det må jo prøves! Må bare be om henvisning. Han klødde seg i hodet etter vår kjemiske, han var litt rådvill. Så kanskje han vil "kaste problemet videre"😜. Så trenger ikke han klø seg i hodet mer. Har vel egentlig bestemt meg nå for å ta det videre som du skriver om hvis det ikke går nå. 

9 minutter siden, Blondie65 skrev:

Jeg har også lyst å trøste deg med at selv om du har mistet mange ganger så vet jeg også om mange som har vært gjennom mange aborter, SA og i dag er de foreldre.  Så selv om kampen er hard og det ser håpløst ut (jeg nekter å gi opp håpet til reken din før det virkelig er slutt altså) så betyr ikke dette at løpet er kjørt.

Heier på reken - sender over "voksestøv".

Takk❤️ Samler opp sånne historier❤️ Det hjelper med sånn trøst altså😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+3 i dag.

Det går rimelig greit😊 Å få så mye støtte her inne gjør veldig mye😊 I tillegg til å ha en arbeidsplass som bygger meg opp. Jobber fra tidlig til sent, da går alt så mye bedre. 

Manner meg opp til en dårlig nyhet på fredag, og har en sånn -går det galt er det greit holdning. Ellers er håpet der enda også😊 Overraskelser er mulig. 3 dager igjen så vet vi. Fredag kl 13:00. 

Ømme og store pupper fortsatt. Lett kvalme i natt og i morges. Ellers mer matlyst enn tidligere. Kan spise alt, men favorittmaten frister ikke å lage. 

Nå er det middag og Netflix. Dausliten, kanskje ikke så rart med så dårlig søvn. Etter at trettheta ga seg forrige uke så har det gått over til søvnløs😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre for at dette går bra. 

Har "smuglest" her inne en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...