Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

HCGverdien er på 1815! Er det veldig bra?😲 Er 4+2.

Sist ved kjemisk 4+3 lå verdien på 360. 

Blir bekymra nå jeg heh😅🙈 Tenk hvis om at....😏

Hva hvis det er FOR høyt???😲

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, snehvit88 skrev:

HCGverdien er på 1815! Er det veldig bra?😲 Er 4+2.

Sist ved kjemisk 4+3 lå verdien på 360. 

Blir bekymra nå jeg heh😅🙈 Tenk hvis om at....😏

Hva hvis det er FOR høyt???😲

Da jeg var 5+6 var min verdi over 29000 

Lykke til denne gangen snehvit! Håper inderlig alt går bra for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ruccula skrev:

Da jeg var 5+6 var min verdi over 29000 

Lykke til denne gangen snehvit! Håper inderlig alt går bra for deg!

Takk😊 Det er jo også over referanseverdi😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig urolig nå... Med min flaks så må jo dette være blæremola. Har bestilt UL fredag neste uke (7 juli kl 13). Tiden kommer til å gå så sakte! 

Sist jeg hadde blæremola hadde jeg heller ikke symptomer. De begynte et par dager før operasjon, uke 6/7. Kjenner ingen symptomer og tar det som et dårlig tegn. 

Jeg regner med at hcg er over 2000 i dag...

Ser jo at flere har hatt hcg langt over referanseverdi og hatt friskt enlingesvangerskap. Har funnet kun 1 med blæremola som har oppgitt hcg nivået sitt. Det lå på 100.000 uke 4+2. Men likevel er referanseverdi uke 4-5 på maks 426... 

Så tregt tida går!:frkk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å surfe på denne siden, som registrerer graviditeter som tilsynelatende har gått bra (hjerteslag på UL): 

http://www.betabase.info/chart/betaByDay/16/Single

http://www.betabase.info/chart/betaByDay/16/Twins

Du ligger over snittet, spesielt for enlinger, men som du ser er det flere som har hatt tilsvarende hcg-målinger. For tvillinger er det en del flere ;)

Hvis du går et hakk tilbake ( http://www.betabase.info/chart/basic/single ) ser du minimum, maksimum og mediannivåer for hcg på de ulike dagene. Du ser også hvor mange folk tallene er basert på. Hurra for statistikk :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1815 var nå ikke urovekkende høyt. :) Det kan ikke være at befruktningen skjedde tidligere enn du tror da? Skal du måle mer hcg før UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, snehvit88 skrev:

Er veldig urolig nå... Med min flaks så må jo dette være blæremola. Har bestilt UL fredag neste uke (7 juli kl 13). Tiden kommer til å gå så sakte! 

Sist jeg hadde blæremola hadde jeg heller ikke symptomer. De begynte et par dager før operasjon, uke 6/7. Kjenner ingen symptomer og tar det som et dårlig tegn. 

Jeg regner med at hcg er over 2000 i dag...

Ser jo at flere har hatt hcg langt over referanseverdi og hatt friskt enlingesvangerskap. Har funnet kun 1 med blæremola som har oppgitt hcg nivået sitt. Det lå på 100.000 uke 4+2. Men likevel er referanseverdi uke 4-5 på maks 426... 

Så tregt tida går!:frkk:

Les min dagbok fra siste graviditet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, miore skrev:

Jeg pleier å surfe på denne siden, som registrerer graviditeter som tilsynelatende har gått bra (hjerteslag på UL): 

http://www.betabase.info/chart/betaByDay/16/Single

http://www.betabase.info/chart/betaByDay/16/Twins

Du ligger over snittet, spesielt for enlinger, men som du ser er det flere som har hatt tilsvarende hcg-målinger. For tvillinger er det en del flere ;)

Hvis du går et hakk tilbake ( http://www.betabase.info/chart/basic/single ) ser du minimum, maksimum og mediannivåer for hcg på de ulike dagene. Du ser også hvor mange folk tallene er basert på. Hurra for statistikk :nigo: 

 Den siden der skal sjekkes ut!❤️ Mange takk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Jill skrev:

1815 var nå ikke urovekkende høyt. :) Det kan ikke være at befruktningen skjedde tidligere enn du tror da? Skal du måle mer hcg før UL?

Det er mulig EL var tidligere. Har hatt sykluser helt ned i 25 dager. Så mulig EL var 3 dager tidligere enn jeg trodde🤔 Håper det❤️

Skal ta hcg prøve igjen på mandag. Håper på normal stigning. At den ikke er for kraftig eller for slak.

Sendte spørsmål til gyn. Han mente det er mulig jeg ble gravid tidligere enn jeg tror siden testen var positiv allerede 3+1, 8 dpo i en 28 dagers syklus. Men er ikke det ganske vanlig å teste positivt så tidlig egentlig? Såvidt synlig positiv med test sensitiv på 10mlu. 

 

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt/lest om flere som har fått positiv 8 dpo :)  Høres ut som du bekymrer deg og grubler mye! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, tweet skrev:

Har hørt/lest om flere som har fått positiv 8 dpo :)  Høres ut som du bekymrer deg og grubler mye! 

Bekymrer og grubler veldig😏 Det hjelper ingenting, snarere tvert imot. Det er jeg fullt klar over😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, snehvit88 skrev:

Bekymrer og grubler veldig😏 Det hjelper ingenting, snarere tvert imot. Det er jeg fullt klar over😊

At du grubler og er bekymret forstår jeg meeeeeeeget godt etter alt du har vært igjennom :hjerte:. Det er helt naturlig.  

Husk, jeg hadde heller ingen symptomer og jeg hadde også veldig høy hcg nivåer, og mistenkte blæremola. Gyn sa at det bare var bra med høye nivåer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Ruccula skrev:

At du grubler og er bekymret forstår jeg meeeeeeeget godt etter alt du har vært igjennom :hjerte:. Det er helt naturlig.  

Husk, jeg hadde heller ingen symptomer og jeg hadde også veldig høy hcg nivåer, og mistenkte blæremola. Gyn sa at det bare var bra med høye nivåer. 

Leste gjennom i går og glemte å svare😬 

Husker hvor irritert jeg ble på legen din som sa det kunne være blæremola. Det var betryggende å gå tilbake å lese dette med symtomene også. Jeg tenkte også at man bør vel kjenne symptomer med høye hcg verdier. Men tydeligvis ikke😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, snehvit88 skrev:

Leste gjennom i går og glemte å svare😬 

Husker hvor irritert jeg ble på legen din som sa det kunne være blæremola. Det var betryggende å gå tilbake å lese dette med symtomene også. Jeg tenkte også at man bør vel kjenne symptomer med høye hcg verdier. Men tydeligvis ikke😆

;) jeg krysser alt jeg har for at alt er bra på ul og du bare får se et lite dunkende hjerte (eller 2) ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ruccula skrev:

;) jeg krysser alt jeg har for at alt er bra på ul og du bare får se et lite dunkende hjerte (eller 2) ;)

Én uke og 1 og en halv dag til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+6, ingen symptomer.

Har brukt masse tid på jobb for å ikke få tid til å tenke.

Nå etter å ha hvilt ut noen timer etter jobb begynner tankene å romstere:edie:

Jeg er så forberedt på at dette er mola. Så nervøs for blodprøven som skal tas på mandag. En ting er BO, da kan man prøve igjen med en gang. Men å få blæremola og karantene på 6mnd-1 år... Det har jeg ikke lyst til. Har ligget å lest på nett altfor lenge nå! Jeg vet at det kommer ikke noe godt ut av det, det blir bare verre... men har det lille håpet om å snuble over en god historie...

Har ikke så mye håp om at det er mye å finne på UL fredag om en uke. Hva kan man se rundt 5+6 liksom... Jeg vil dit bare i tilfelle.. kanskje man kan se noe.. jeg spytter inn 1100 kr på dette, og synes det er verdt detselvom det evt ikke blir noe endelig svar den dagen

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dragoste

Dette tror jeg går bra! 😊 Jeg har virkelig troen på at HCG er høyt pga et friskt foster som vokser godt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.7.2017 den 9.17, Dragoste skrev:

Dette tror jeg går bra! 😊 Jeg har virkelig troen på at HCG er høyt pga et friskt foster som vokser godt ❤️

Håper det🙈

Tok blodprøve nå kl 8, og håper resultatet kommer ganske fort

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet av hcg-prøven har kommet. 

På mail fra privat gynekolog står det:

"26.06 hcg 1318 

03.07 hcg 12557

Så det er på grensen til rask økning." 

Var inne på  http://www.babymed.com/tools/hcg-calculator og la opp statistikk. Det står normal økning. Men om disse resultatene er ok så er jeg "fornøyd" sålenge det ikke er blæremola. 

hcg.PNG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...