Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, tweet skrev:

Oioioioi! Himla solid stigning da! Har en god følelse på dette :mynona:

Ja jeg òg😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det måtte skje:grine: Jeg er sååååå stressa!!! Ikke pga graviditeten, men det er så press på jobb! Har allerede etter tre dager tråkka over grensa mi for å prøve å holde en normal arbeidstid! Også skal jeg jo ikke stresse.... Og det er stressende!!

Hadde jeg hatt den gamle jobben hadde jeg sykmeldt meg med en gang! Bruker mye tid på ekstraarbeid etter arbeidstid som jeg ikke får betalt for heller... Går i samme gamle fella:murvegg:Setter andre før meg selv:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er i dag. Ingen symptomer på graviditet... kun mendger med vann  fra underlivet. Har jo pleid å ha mensmurringer på denne tiden de andre gangene. 

Også håper jeg ikke stress er helt krise... stresser fælt med den nye jobben og håper ikke det dreper det som kanskje er inni magen. Har ikke helt troa på at det er noe der. Magen har aldri vært så fin og rolig som nå. Den har vært slik hele denne syklusen. 

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Nematocera skrev:

:) Lykke til Snehvit! Krysser fingre sammen med de andre!

 

På 20.6.2017 den 11.29, Dragoste skrev:

😍😍!! Krysser fingrene for at den sitter godt 🤞🏼

 

På 19.6.2017 den 22.59, Blondie65 skrev:

Krysser fingre og tær.

Tusen takk søte dere❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor langt jeg kan si jeg er. Siden syklus varierer mellom 26 og 28 dager. Er mellom 3+5 og 4 uker ifølge terminkalkulator. Men jeg kjenner null å nix! Er det normalt? Kjenner absolutt ingenting! Aldri vært sånn før... Kjenner alltid en eller annen form for mensensmerter/murringer i magen hele syklusen. Men nå har det ikke vært noen ting selvom jeg ligger stille å kjenner etter... Tar blodprøve på tirsdag og vil ikke teste og bekymre meg i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, snehvit88 skrev:

Vet ikke hvor langt jeg kan si jeg er. Siden syklus varierer mellom 26 og 28 dager. Er mellom 3+5 og 4 uker ifølge terminkalkulator. Men jeg kjenner null å nix! Er det normalt? Kjenner absolutt ingenting! Aldri vært sånn før... Kjenner alltid en eller annen form for mensensmerter/murringer i magen hele syklusen. Men nå har det ikke vært noen ting selvom jeg ligger stille å kjenner etter... Tar blodprøve på tirsdag og vil ikke teste og bekymre meg i helga.

Alt er visst normalt, slik jeg har forstått det. Søsteren min hadde INGEN symptomer annet enn at magen vokste. Null og niks.. skikkelig irriterende for min andre gravide søster som hadde absolutt alle symptomer :fnise: 

Krysser fingrene for deg :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette var en 28 dagers syklus så er IKM i dag. Tok en ny test, teststreken er nesten like sterk som kontrollstreken, håper bare det er god nok stigning. 

I går var magen øm, det var litt av og på og ble sterkere utover dagen. I dag er magen normal. Ikke sånn "stillemage som det har vært noen uker og ikke øm, men jeg kjenner at den er der😆 Vanskelig å forklare😂

Tar Crinone og babyklister som en prest! Og føler meg rolig. Leser på forumer om de som har mistet, eller har dårlig HCG stigning. Det går ikke innpå lenger for jeg har jo allerede opplevd det selv flere ganger. Har en innstilling på at denne tingen som er i magen nå ligner ikke på noen av de jeg har hatt, og ligner ikke på noen av de andres. Den er unik. 50% sjanse for at det går bra har jo gyn sagt. Kanskje denne ligger på den positive siden. Håper🙏

 

(Stresset har jeg forresten lagt fra meg. Prøver å gi f.. i jobb og har bestilt stressmestringsbok) 

IMG_0184.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2017 den 2.30, tweet skrev:

Alt er visst normalt, slik jeg har forstått det. Søsteren min hadde INGEN symptomer annet enn at magen vokste. Null og niks.. skikkelig irriterende for min andre gravide søster som hadde absolutt alle symptomer :fnise: 

Krysser fingrene for deg :hjerte:

Så utrolig deilig det hadde vært med ingen symptomer! Eller hva?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, snehvit88 skrev:

Så utrolig deilig det hadde vært med ingen symptomer! Eller hva?😅

Men da hadde vi vel vært enda mer bekymret kanskje? 🙈 Kunne fått noe gøy i stedet! Unødvendig med så mange negative symptomer :P Har ikke fått noen jeg liker enda, bortsett fra lettere orgasme, av alle ting. Hva med kun det og godt humør!? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, tweet skrev:

Men da hadde vi vel vært enda mer bekymret kanskje? 🙈 Kunne fått noe gøy i stedet! Unødvendig med så mange negative symptomer :P Har ikke fått noen jeg liker enda, bortsett fra lettere orgasme, av alle ting. Hva med kun det og godt humør!? 

Tenk å få bekreftet liv og uten symptomer! Da slipper man å bekymre seg for når symptomene blir borte! 

Det hadde vært fint med positive symptomer😂 Tenk å ha cravings på sunn mat, blid som en sol, stålnerver, et fornuftig sinn, god selvbeherskelse og optimisme, klar tankegang....🙈 Sex har jeg ikke lyst på i det hele tatt! Pga Crinone kan vi ikke ha samleie fordi da blir det så sårt og hovent der nede. Typen ble litt småfurten da jeg sa at Crinone skal brukes i 12 uker. Kommentar: "å herregud! Da har du litt av en jobb foran deg"

jeg har ikke gjort "jobben" min enda😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og gratulerer snehvit! 

Ville bare si at av mine tre graviditeter kjente jeg masse de to gangene jeg mistet, og denne gangen har jeg nesten ingen symptomer, og er kommet meg til uke 16 nå, så hold på godfølelsen og så krysser jeg fingrene for deg og en symptomfri graviditet 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2017 den 18.41, Eidvo skrev:

Hei og gratulerer snehvit! 

Ville bare si at av mine tre graviditeter kjente jeg masse de to gangene jeg mistet, og denne gangen har jeg nesten ingen symptomer, og er kommet meg til uke 16 nå, så hold på godfølelsen og så krysser jeg fingrene for deg og en symptomfri graviditet 😊

😘 Håper jeg også kommer så langt❤️😊

22 timer siden, Blondie65 skrev:

Jeg heier på positive symptomer og håper spiren klistrer seg fast.

❤️Håper så inderlig det❤️ takk❤️😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå kommer nervøsiteten jeg trodde holdt seg borte denne gangen. Det er nok pga blodprøven som skal tas på tirsdag. Den blodprøven jeg veldig veldig gjerne vil ta i morgen. Da har jeg fri, og kan være så nervøs jeg vil uten at det går ut over jobben. Har sendt Mail til gyn igjen å spurt om det er greit å ta den i morgen.

Har fått det for meg at det kanskje er blæremola igjen siden testen var så sterk positiv allerede på IKM. Dette er jo en mer sensitiv test da... 10 mlu, så håper det har noe med saken å gjøre. 

Dr Google hjelper litt. Høye HCG verdier gir økt sjanse for at det går bra, og mulig flerlinger. Tenk om to spermceller kom seg inn i egget på likt! Å det hadde vært fantastisk å få de to barna jeg ønsker meg på en gang. Men det kan som sagt også være tegn på blæremola... eller det kan også være helt normalt med ett bankende hjerte.

Noen andre som har fått så sterk positiv (nesten like sterk som kontrollstreken) på IKM?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, snehvit88 skrev:

Nå kommer nervøsiteten jeg trodde holdt seg borte denne gangen. Det er nok pga blodprøven som skal tas på tirsdag. Den blodprøven jeg veldig veldig gjerne vil ta i morgen. Da har jeg fri, og kan være så nervøs jeg vil uten at det går ut over jobben. Har sendt Mail til gyn igjen å spurt om det er greit å ta den i morgen.

Har fått det for meg at det kanskje er blæremola igjen siden testen var så sterk positiv allerede på IKM. Dette er jo en mer sensitiv test da... 10 mlu, så håper det har noe med saken å gjøre. 

Dr Google hjelper litt. Høye HCG verdier gir økt sjanse for at det går bra, og mulig flerlinger. Tenk om to spermceller kom seg inn i egget på likt! Å det hadde vært fantastisk å få de to barna jeg ønsker meg på en gang. Men det kan som sagt også være tegn på blæremola... eller det kan også være helt normalt med ett bankende hjerte.

Noen andre som har fått så sterk positiv (nesten like sterk som kontrollstreken) på IKM?  

Jepp, og det gikk bra den gangen, mens det gikk dårlig nå sist da testene ikke var fullt så sterke! Her er CB+ (25 mIE/mL) fra IKM da jeg var gravid med dattera.

4+0.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, miore skrev:

Jepp, og det gikk bra den gangen, mens det gikk dårlig nå sist da testene ikke var fullt så sterke! Her er CB+ (25 mIE/mL) fra IKM da jeg var gravid med dattera.

4+0.jpg

Åh så godt å se! 

Da blir det blodprøve i morgen, så få se hvordan resultatet blir😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i kø for å ta blodprøve og skal få svaret mot slutten av dagen! Håper det hvertfall😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...