Gå til innhold

Bryllupsdagbok - 20.08.2005 - Soon mrs S

Gjest Soon Mrs S

Anbefalte innlegg

Gjest Soon Mrs S

Helt utrolig

Ja.. de er søte guttene våre

Bare det at de også vil ha innspill i detaljer sier jo at de også er opptatt om at alt skal være perfekt den dagen. Vi må for all del ikke undervurdere dem og smaken de har.

Er de godt opplært så er ikke dette noe problem :hoho:

tullet bare :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Soon Mrs S

:enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe:

KJOLEN MIN ER FERDIG TIL HENTING FOR DENNE GANG

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Vet ikke hva jeg skal gjøre nå :roll: fikk litt sug i magen og klarer ikke å røre føttene særlig...iiiik hjelp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

skal bli herlig å få den hjem, for denne gang da. Den er jo ikke helt ferdig, får se hvor mye som må syes inn når det virkelig nærmer seg.

Må ha den her fordi hun som syr drar på ferie i hele juli og det er litt sånn paranoia tanker som gjør at jeg vil ha den her. Hva om det brenner hos de i sommer eller hva om de for innbrudd og slike tanker.... vel veldig dumt men nå har jeg ikke råd til å miste kjolen heller.

Driver å sy inn sånne kyllingfilet i cupen på undertøyet :roll: skal se at jeg får pupper også denne uka :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å sy inn sånne kyllingfilet i cupen på undertøyet :roll: skal se at jeg får pupper også denne uka :ler:

:hoho: Kyllingfilet ja...hørtes ikke rart og småkvalmt ut i det hele tatt... eh...:tunge1::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05

Hey, hey, hey!

Kjolen er i hus! KJOLEFEST!!!

:hoppe::smoke::danse: :D :klappe::sminkedokke::perebrus::Hehe: :hjerter2: :danse::kose::heiajente::hjerte: :blomst_opp: :klem::tommelsmil::gratulerer: :dagensrose: :rosasmil: :kul::sjarmor::hoppe::smoke::danse: :D :klappe::sminkedokke::perebrus::Hehe: :hjerter2: :danse::kose::heiajente::hjerte: :blomst_opp: :klem::tommelsmil::gratulerer: :dagensrose: :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Oi oi oi.. her har det vært fest uten meg :grine:

Tar en skål da.... SKÅL! :perebrus::smoke:

Vært litt borte idag, drevet med litt data og laget meg et eksemplar av Kirkeprogrammet vårt. Det vart så fiiint att åh :sjarmor:

Laget det veldig enkelt, men jakten på nye og spenndene fonter tok jo sin tid. Internett irriterer meg og vette av meg :sur:

Hvis de først reklamerer med Free downloads så bør det være free... men opplevde ikke det. Fant til slutt en side som jeg benyttet meg av.

Så nå er den i orden, om å gjøre å finne rette salmer og tekster og bare lime de inn.

Når det gjelder bryllupsbilen så fikk jeg ikke tak i mannen som eier bilen. Måtte ringe tilbake i morgen kveld for da måtte han være hjemme i følge fruen i huset :ler:

Gruer meg litt, for tenk om bilen ikke er tilgjengelig allikavel, og det må ikke regne den 20.aug for da kjører han ihvertfall ikke. Må finne backup løsning også :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe:

KJOLEN MIN ER FERDIG TIL HENTING FOR DENNE GANG

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Vet ikke hva jeg skal gjøre nå :roll: fikk litt sug i magen og klarer ikke å røre føttene særlig...iiiik hjelp :ler:

Næææh! Så gøy!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, hey, hey!

Kjolen er i hus! KJOLEFEST!!!

:hoppe::smoke::danse: :D :klappe::sminkedokke::perebrus::Hehe: :hjerter2: :danse::kose::heiajente::hjerte: :blomst_opp: :klem::tommelsmil::gratulerer: :dagensrose: :rosasmil: :kul::sjarmor::hoppe::smoke::danse: :D :klappe::sminkedokke::perebrus::Hehe: :hjerter2: :danse::kose::heiajente::hjerte: :blomst_opp: :klem::tommelsmil::gratulerer: :dagensrose: :rosasmil:

Jeg vil og være med på kjolefest :ler2:

Guuuuri å SPENNENDE :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

weeeeee....jiiiipiiiii :hoppe:

Endelig så fikk jeg det til med mixinga av sangen til bryllupsdansen......finaly :enig_animasjon:

Gleder meg til sambo kommer hjem sånn at han får høre hvor bra det ble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S
HJELP! får ikke til å legge inn bilder jeg.... :oops:

Du kan sende bildene på mail til meg så kan jeg jo se på de.. og sende det tilbake til deg i retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Morning og håper at ikke dere fikk bakrus av festen igår :ler:

Ingen hang-over av festen, bare all loooooooooove´n! :hjerte:

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

:ler: Regnet nesten med det ble myeeee sweet loooovin på deg når du kom hjem til din kjære :hjerter:

Her er det også mye love in the air :hjerte:

Har øvet oss litt hjemme på dansen vår idag, ble ferdig å mixe sangen i morgest så.

Nå er det FOTBALL på tv og :sjarmor: det på både Nrk og på Tv2. Drikker øl ikveld og spiser masse junk og mere junk og masse godteri og potetgull og chillinøtter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Soon Mrs S

Weeeee.... Mamsen kommer på besøk i helga og jeg gleder meg så myeeeee :hoppe: . Har ikke sett henne siden påsken, så her blir det mye bryllupsprat når hun kommer.

Etter gleden kommer en liten klump fordi hun kommer sammen med en venn og har ikke truffet han før. Hun synes det er litt ekkelt treffet som skal foregå, men som jeg sier så synes jeg det er på tide at hun har truffet noen, for pappa døde jo for 14 år siden.

Jeg også kommer til å føle det litt ekkelt, men hun fortjener å ha noen ved seg nå når alle barna er blitt så store og voksne og lever litt eget liv.

Sambo har omsider fått bekreftet Dj til bryllupet så det er i boks, skal komme tilbake til firmaet ang riggetid og taffelmusikk og andre info om dagen.

Og jeg har fått ordnet med bilen, trenger bare å skaffe en back-up itilfelle det regner den dagen for da kan vi ikke ha mustangen. :sur: skulle virkelig ikke solgt audien for da har vi hatt den som back-up. :ler: vi har jo en caddy da :roll::hoho:

Har fått støpt 14 nye hjertesjokolade igår så idag skal jeg styre litt med bordkortene. Kosejobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med du! Koselig hvis mammaen din kan finne en livsledsager... Mener, jeg skjønner jo det er rart for alle parter, men også et naturlig skritt etter så lang tid! :wink: Blir koselig det, for henne! :hjerte:

Så bra det er i boks med DJ da! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager du disse sjokoladehjertene selv... Og jeg som tenkte jeg skulle kjøpe noe.... Hmmmm.....

Så koselig for din mor. Forstår at det blir litt rart, men det hjelper sikkert å treffe denne vennen :)

Regn på bryllupsdagen, NEi, det skal vi ikke ha :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho: Jeg er nok fortsatt litt trøtt etter nattevakt, for når jeg leste innlegget ditt trodde jeg det sto: Mensen kommer kommer på besøk til helga....

:ler: Skjønte ikke helt hvorfor du gledet deg til det....før jeg leste setningen en gang til..... :oops:

*ler for meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...