Gå til innhold

Bryllupsdagbok - 20.08.2005 - Soon mrs S


Gjest Soon Mrs S

Anbefalte innlegg

Gjest Soon Mrs S

Hei

Da har jeg også funnet ut hvordan jeg kunne lage dagbok. Fint å kunne dele mine erfaringer med dere alle og synes det er helt topp å kunne få ideer og tips fra dere. Siden jeg for tiden ikke har noe spes å fåreta meg så syntes jeg at det kunne være greit å skrive i dagbok om min store dag som kommer.

:perebrus: synes vi skal ta en skål for oss alle og den store dagen vi snart kommer til å få oppleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Soon Mrs S

Historien om meg og min kjære

Vi er 25 år og kommer fra samme by

Har kjent hverandre siden barneskolen, og sant skal sies var vi barndomskjærester.

Det var i mai 1997 som 18 åringer at vi ble for alvor sammen. Vi har vært gjennom mye både på godt og vondt.

Etter at vi hadde vært sammen i gangske god stund syntes jeg at det kanskje var på tide å komme til neste nivå, og lengtet sårt etter et frieri om eg skal si det slikt. Min kjære er ikke den person som gir etter mas, men forsto det det slikt at han hadde planlagt det ei stund men fant aldri den rette anledning til å gjøre det. Trodde ikke jeg var så opptatt :wink:

7. sept 2004 gikk han på kne og jeg kunne ikke vært mer overrasket og glad.

Idag har vi kommet et stykke på vei når det gjelder planleggingen av den store dagen.Mye er kommet på plass og vi gleder oss enormt. I hvertfall jeg :ler:

Jeg elsker å planlegge og lage ting.

Vi har kommet slik langt: :-)

Dato

Kirken

Seslskapslokale

Ringene

Kjolen

Gjesteliste

Økonomi

Innkjøp av kartonger og papir til invitasjoner

Billetter til Bryllupsmessen 16.jan

Et stykke er vi iallfall kommet

Regner med at så snart vi kommer inn i det nye året så blir det satt av litt mer tid til bryllupet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå nydelig kjole! Tusen takk for hilsen i dagboka :wink:

Litt deilig å ha ting skrevet ned og sånn, kanskje man ser tilbake på noe man har skrevet før og kommer på, oi, det hadde jeg glemt :)

Hvertfall typisk meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Takk

Kjolen ble akkurat slik jeg drømte om, på meg altså

:ler:

Sant om at det er lurt med dagbok, jeg er litt glemsk jeg så det kommer godt med.

Takk for innlegget

Snakkes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Ah...

Vært og kjøpt duker og mer papir til invitasjonene. Glass til velkomstdrinken og mer.

Sambo begynner i en ny jobb om ikke lenge, måtte handle nå fordi han har rabatt på det aktuelle butikken vi var og handlet på.

Litt tidlig men men.... sparer en del peng da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah...

Vært og kjøpt duker og mer papir til invitasjonene. Glass til velkomstdrinken og mer.

Sambo begynner i en ny jobb om ikke lenge, måtte handle nå fordi han har rabatt på det aktuelle butikken vi var og handlet på.

Litt tidlig men men.... sparer en del peng da :wink:

Dessuten, godt med alt som er gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

Første dag på jobb etter 3 mnd sykemelding.... Godt!

Av og til har det vært litt for mye tenking på bryllup, så det skal bli litt godt med vanlig hverdag igjen.

Så får vi heller bynn med å bli bridzillas etter nytt år :ler:

Sambo er så treg når det gjelder hans oppgaver som skal gjøres innen fristen sin, blir litt irritert men han er litt treg. Er det noen som opplever det samme som meg

Ellers så har jeg fått kollegaer til kake-baking, de tilbydde seg selv. HURRA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne :hår:

Har fri idag og tenkte å kose meg med med kaffe og litt bryllup.

Men vet ikke hvor jeg skal BEGYNNE!!!

Er ikke til å kjenne igjen, pleier jo å være flink til å planlegge. Føler at energien er borte og er rimelig fustrert nå. Har lest litt i andres dagbøker og innser at mange har fått ting på plass som jeg også burde ha hatt. Gifter meg jo om ikke så lenge og stress like før dagen frister ikke. Men alle er vel forskjellige

Har klaget over sambo før og mener at hannes oppgaver burde være i boks snart slik at vi kommer oss videre i planleggingen. Skal prøve å snakke med han når han kommer hjem

Ah... godt å få ut litt følelser

eller overdriver jeg litt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

JIPPI.... :hoppe::hoppe::hoppe:

Fikk vite idag at forloveren min kommer på besøk i helga. Gjett om vi skal på byen og gjøre den utrygg..hehehe :ler:

Treffer henne første gang etter at vi annonserte bryllup og hun takket ja til å være min forlover. Hmm.. må vel snakke litt bryllupsmote og div. Hun skal få se kjolen min og eg gler meg til å vise det til henne og prøve den igjen.

Ble skikkelig glad nå :P:ler::hoppe::hoppe:

Hun har peiling på hår og slikt og jeg skal benytte anledningen til å få henne til å si sin mening om hvordan jeg skal ha håret.... Gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Snart kommer verdens beste mann hjem og vi skal ut å shoppe julegaver.

Jeg liker å gi gaver fordi det gir så mye glede tilbake til meg men i disse tider er det litt vanskelig. Bryllup er dyrt og vi kommer vi å betale nesten alt selv. Aner derfor ikke hva vi skal kjøpe i gaver til familie og venner.

Idag satt jeg på litt jule musikk og stemningen kom med det samme. I`m dreaming of å white christmas... Grått her i trøndelag så det er godt med noe som får stemningen opp litt.

Må stikke, skal til legen, har en mistanke om at jeg blir sykemeldt lenger enn antatt :cry:

Dagen ble ikke som forventet idag :nisse::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

Endelig HELG!!!!! :

Helga har bare startet helt suverent, kommer hjem fra jobb til dekket bord og staerinlys tent i heile leiligheta. Romance in the air....

Godt å komme tilbake til jobb etter sykefraværet men, oh my god så mye jobb som ventet på kontoret. Skal bruke heile neste uke på å rydde etter alle som har satt den i rot

Idag lørdag har vi ikke gjort veldig mye, våknet opp til nytrakt kaffe og fyr i ovenen. Og nå står sambo og lager middag. Han er bare så super.... :hjerter:

Vi har prøvd oss på å lage vin og idag ble hvitvinen ferdig, tappet i flasker og forseglet med både kork og etikett. Artig erfaring må jeg si.

Vi skal ta oss et par tima avspasering fra jobb mandag for å dra til byen, drikke kaffe på kafe og til reisebyrå for å hente katalog til bryllupsreisen. Gleder meg og gruer meg, er redd det blir alt for DYRT :-(

I løpet av neste uke regner jeg med at meny og kokk er på plass i planlegger boka mi, samboer har lovet å ringe kokken i neste uke

Kjøpte Toso Moscato Spumante 2002/2003 på polet igår og jeg har sjenket i glasset nå. Kan ikke smake noe feil med denne "billige, nesten kvalmende søte ikke champagne- men musserende vinen". Har også kjøpt Martini Asti bare for å sammenligne. Har tenkt å bestemme oss ang velkomstdinken snart.

Min forlover kom ikke likevel i helga, noe kom i veien :-(

men vi tar det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Grattis med dagbok! Fersk i gamet selv...

Kjolen di er kjempefin. Har valgt en MS selv, og kan

anbefale dem på det varmeste.

Gleder meg til å følge med!

Mange bryllupshilsener fra enda en snart Fru S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Da var helga over og ukas første arbeidsdag er også over :wink:

Mandager er så tung... må bare si at helga som var bare var helt fantastisk, sambo var så flink og god.

I morgen skal jeg til en stoff-butikk og kjøpe stoff til sløret mitt. Sy-damen ville ha gjerne ha dem over nytt år så jeg får bare gjøre det da.

Gleder meg til jule-ferien, skal nordover og det skal bli godt å treffe familien igjen. Har ikke fått snakket med de face to face om bryllupet enda. Litt trist å måtte fortelle dem om bryllupet over telefonen men slik er det bare. Tror mamma gleder seg fælt, hun ringer jo konstant for å høre hvor langt jeg er kommet med planlegginga.

Må legge meg ned litt, kjenner meg trøtt :sove:

Til Hannamor:

MS-kjolene er virkelig fine, falt for min med en gang og når jeg prøvde den var det ingen tvil.

Grattis med dagbok selv, skal følge med hva du bedriver med :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Soon Mrs S

Kaldt det skal være idag da, brrr :sjokk:

Har fri idag så det har vært mye kg på meg.

Har tatt fram bryllupsplanleggern min og egentlig ser det greit ut, skulle ha gjort mer synes jeg. Får ta det igjen etter nytt år, må jo ha noe å glede meg til når jula er over.

Fikk en dårlig nyhet igår fra mamma, min ene tante har fått alzheimers (sikkert stavefeil) og alle er selfølgelig trist. Fikk sjokk, trodde liksom det ikke. Hva skjer nå tenkte jeg. Siden faren min er død var det liksom tanten min som var familiens "overhode", tok vare på oss alle på sin måte. Alltid hyggelig og hadde tid til alle. Nå er hun på hjem og må bli tatt hånd om av andre. Livet er urettferdig!!!

Kan ikke be henne til bryllup heller, fikk beskjed om at hun ikke er seg selv lenger og husker ikke hvem vi er. Hun har skjult diagnosen for oss lenge så nå er det for sent.

Gruer meg nå litt til å komme hjem til jul, må jo besøke henne men er redd for åssen jeg kommer til å reagere når hun ikke kjenner meg igjen. Skal fortelle henne at jeg er glad i henne og takke for alt hun har gjort og vært for meg.

Nå er klokken snart 12 og jeg har ikke fått gjort noe i det hele tatt her i huset, uff....

Skulle ha vasket klær og støvsuget og til ogmed dratt til byen for å snakke med konditor. Har funnet bryllupskaken vår og vil høre prisen.

Får gjøre det neste tirsdag heller, har ikke lyst å gjøre noe idag. Er trist :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei, og takk for hilsen i dagboken min.

Synes du har kommet langt i planleggingen, jeg... Har for tiden pause. Tenker mest på den lille hunden vi skal hente om en uke (se link i signatur).

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Nå er det torsdag og bare en arbeidsdag igjen før jeg tar juleferie.

Stess er blitt vanlig her i huset, handle julegaver og pakke ferdig til ferien. Gleder meg til å komme hjem til mamma.

Stille i bryllupsfronten for tiden, men tror at det meste som MÅ være på plass er i orden. Skulle ønske at Kokk og maten var klart da før juleferien men..... Det er ikke mitt ansvar, tar vel over det også over nyttår om ikke det blir gjort noe.

Har nettopp kommet hjem fra jobb og fått fyrt i ovnen, kokt kaffe og satt på anlegget. Dire straits durer i høytalerne(vaskemusikken min) må vel sette i gang nå slik at morgendagen kun blir avslappning før den lange turen nordover lørdag.

Takk til alle som orket å lese i dagboken min og til alle ellers i forumet. Mye inspirasjon og råd å ha fått :P

Ønsker alle en riktig god jul og et godt nytt år

fra meg :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi :-) !! Vi gifter oss jo med under en måneds mellomrom, så det blir spennende å følge med på forberedelsene dine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...