Gå til innhold

Bryllupsdagbok - 20.08.2005 - Soon mrs S


Gjest Soon Mrs S

Anbefalte innlegg

Gjest Soon Mrs S

Åh, glemte helt å fortelle at vi har fått noen til å filme begivenheten. Svigebror blir han visst den dagen :ler::ler::ler:

Vi har bestemt oss for hvilke vin vi skal ha til middagen og nå er familiene på begge siden beordret til sverige å handel for oss. Fikk tips om den fra en 2004 brud som har nesten maken meny som vi skal ha og de jeg pratet med som var i det bryllupet skrøt veldi mye av vinen. Takk og lov for at det er i orden for så slipper jeg selv å smake meg frem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Menyen er også omsider på plass

Forrett:

Kamskell og scampi med chilli appelsin dressing, salat og toast

Hovedrett:

gratinert svineindrefilet med karamelisert peppersaus, ovn stekte poteter og grønnsaker

:sikle:

Dessert har vi valgt å droppe fordi vi skal ha kakebord

Mmmmmmmmmmmmm, dette hørtes jammen godt ut. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Takk!

Vi håper det faller i smak hos alle gjestene også. Må innrømme at maten var det vi har brukt mest tid på å bestemme oss for. Kan ha noe med at vi er kresen på mat.... :wink:

Er enda litt syk men tror jeg kommer meg på jobb igjen på onsdag(fri i morgen).

Idag har jeg brettet hele 4 invitasjons-korter, og i morgen drar jeg til byen sammen med lillebror og skal se på dress til han. Tror han begynner å glede seg veldig mye til å "gi" meg bort den 20.aug.

Innom hobby forretningen også for å kjøpe mer glitter og dall til invitasjonene.

Nå skal jeg ta meg en ibux og se til Mr.S (stakkar, like dårlig enda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

God tirsdags morgen alle sammen

:-)

Idag er det en herlig dag... er bare litt snufsete men ellers i helt fin form. Sitter og leser litt i KG og koset meg med en kopp kaffe :sikle:

Idag er det fint vær ute og jeg gleder meg til lillebror står opp slik at vi kommer oss til byen. Der har eg ikke vært på svært lenge.

Tenkte å levere inn ønskelista til glassmagasinet, får bare gjør det fordet om lista heller ser litt tynn ut :ler:, ikke mye vi har ønsket oss foreløpig.

Som sagt igår begynte jeg med invittene og jeg kan si meg enig med flere som sliter med det samme. Skulle ønsket jeg kunne kjøpt dem istedet.

Man sitter her og bretter og ser på bunken at det er bare gjort HELE 4 da er motivasjonen heller lunken :ler::ler::ler: kan ikke annet enn å le.

Men jeg har bestemt meg for å lage de selv og skal stå ved det. Så min svigerrinens øyne da hun så eksemplet og hun sa de var veldig fine, ikke slik de hadde laget til sitt. Og slike tilbake meldinger er jo fint og motiverende.

Nok tull frameg idag, kjeder meg voldsomt fordi jeg sitter her helt alene. Mr.S ligger enda og sover og jeg får ikke vekt han :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Var sammen med lillebror i byen på tirsdag. Fikk kjøpt dress til han.

Var innom panduro også og kjøpte stempel og stempelpute i gull. Skal stemple Invitasjon på kortene.

Igår fikk vi brev fra menigheten med bekreftelse på vielsen og om at vi blir kontaktet ca.ei uke før vielsen for å snakke med presten.

Begynner å glede meg nå sinnsykt nå.. kjenner at tiden har gått og det nærmer seg.

Idag venter jeg på telefon fra frisøren og fotograf.

Når det gjelder invitasjonene så har jeg fått brettet 10 stykker. :ler::ler::ler:

Må sette meg ned en dag og liste opp hva som er i boks og vha som gjenstår. Litt vanskelig når jeg ikke får fred fra Mr.S.... hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Ikke sant! Føler meg så flink idag... har til og med skrevet ferdig innbydelsen og er klar til å skrive ut dem. Men er litt tålmod da :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

Skal legge ut bilder jeg når jeg får tatt et, er bare litt treg når det gjelder slikt :ler::ler::ler:

Takk for ros, og ros til deg også :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Soon Mrs S

Jeg vil også ha bilder :ler::ler:

Kommer om ikke så lenge, skal prøve å få gjort ferdig en hel invitasjon i løpet av helga... Har bare brettet kortene altså :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...