Gå til innhold

Bryllupsdagbok - 20.08.2005 - Soon mrs S


Gjest Soon Mrs S

Anbefalte innlegg

Gjest Soon Mrs S
Herregud, tror jeg var litt blind på begge øynene en liten stund der ja.

Veldig flott hjemmeside og en utrolig spesiell kirke dere skal gifte dere i.

Takk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, tror jeg var litt blind på begge øynene en liten stund der ja.

Veldig flott hjemmeside og en utrolig spesiell kirke dere skal gifte dere i.

:hoho:

(jeg tenkte jeg ikke skulle si noe...) :tunge1:

...

Når det gjelder url, frk...så må du bare skrive [ url = ] bilde av kirke [ / url ], uten mellomrom da, og linken til bildet etter =. Nøyaktig link får du ved å høyreklikke på bildet, og gå på "egenskaper", og kopierer adresse, som du limer inn. Var det forståelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Gøy med noen som skal gifte seg samme dag som meg! Vi skal i ilden allerede kl 12, da... Tidlig opp!! Høres ut som du har det meste under kontroll allerede. Det hele kom ganske brått på for min del, så her må jeg henge i! Men du all verden som jeg gleder meg!!!!!!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med noen som skal gifte seg samme dag som meg! Vi skal i ilden allerede kl 12' date=' da... Tidlig opp!! Høres ut som du har det meste under kontroll allerede. Det hele kom ganske brått på for min del, så her må jeg henge i! Men du all verden som jeg gleder meg!!!!!!! :hjerter:[/quote']

Vi også!!!

Og vi skal i ilden bare 30 minutter etter dere! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Fin hjemmeside du har laget vennen!

Takk! Godt å bli feridg med den slik at venner og familie endelig får se åssen det ble. Laget den egentlig i oktober men en del ting ble rettet opp til det bedre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Lite tid til KG igår... hjemmesiden krevde sine timer og plutselig ble jeg bare helt sliten :roll:

Lørdagen gikk så fort, og jeg må idag gjøre en del invitasjones jobb.

Idag tenkte jeg å endelig jobbe med invitasjons innleggene... og knyte sløyfer til de. Skal legge ut bilde når jeg har fått noen ferdig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!

Takk for besøket i dagboka mi! :)

Nå har jeg lest gjennom dagboka di, og jeg må bare si at kjolen din er veldig vakker - så elegant! :hjerte:

Og kaken var utrolig flott syns jeg!

Har også vært innom hjemmesiden din, og "For Evig" var så nydelig - hvem har skrevet det?

Må si jeg ble litt forferdet på et punkt da jeg leste om at bryllupet kanskje ikke skulle bli noe av, men heldigvis ordnet det seg igjen, og nå er du jo veldig godt i rute, syns jeg.

Det er utrolig hvor fort det går - syns ikke det er lenge siden jeg begynte å planlegge bryllup jeg, og nå er det ikke langt unna. :sjokkert:

Det er gøy, ikke sant! :wink:

Ha en fin søndag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Takk for fine ord

Kjolen er jeg veldig fornøyd med og når jeg har hatt den på meg er det ikke en eneste tvil om surrer i hodet på meg :P

Når det gjelder kaken ble vi kjempe glad for å endelig funnet den rette... det var mange turer til div bakerier om forslag og pris så glad jeg slipper det nå. Dessuten er Holms bakeri de som strekte seg langt for å gjøre oss fornøyd.

Det er kjempe artig å planlegge dagen men til tider så har jeg bare lyst å lugge meg selv når jeg ikke får ting til å gå...

Ha en fantastisk god søndag selv du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen! :oops:

Ja, jeg var fortsatt i seng...stod faktisk akkurat opp! Det ble veldig seint i går pga. et bryllup og en bil...sier ikke mer om det! :tunge1:

Ha en fin søndag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
God morgen!  :oops:  

Ja, jeg var fortsatt i seng...stod faktisk akkurat opp! Det ble veldig seint i går pga. et bryllup og en bil...sier ikke mer om det!  :tunge1:  

Ha en fin søndag! :vinke:

Såpass :ler::ler:

Ha en fin søndag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...