Gå til innhold

Bryllupsdagbok - 20.08.2005 - Soon mrs S


Gjest Soon Mrs S

Anbefalte innlegg

Ja, nå ble jeg nysgjerrig!

Kan dere ikke fortsette planleggingen selv om dere må flytte, både fysisk sett og bryllupet?!

Hvis du kontakter aktuelle kirker og lokaler i det området dere flytter til, så er jeg sikker på at dere kan få overført bryllupsplanene deres! :-)

Tenk, når hele familien bor der dere flytter, så burde det jo være det minste problemet - selv om det innebærer andre rammer, eller!?!?

Jeg synes i alle fall ikke du skal gi opp drømmen om et drømmebryllup!!!

Håper det går seg til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Soon Mrs S

Tenk, når hele familien bor der dere flytter, så burde det jo være det minste problemet - selv om det innebærer andre rammer, eller!?!?

Jeg synes i alle fall ikke du skal gi opp drømmen om et drømmebryllup!!!

Håper det går seg til :wink:

Ja nå slipper vi å bekymre oss for besteforeldre som er så gamle at de kanskje ikke skulle få oppleve denne dagen.

Jeg gir egentlig ikke opp drømmebryllupet men mulighetene der vi skal flytte til er så til de grader mindre enn det vi har her.

Men nå orker jeg ikke å sutre mer.... Jeg skal ringe litt rundt og finne ut av ting. Det ordner seg helt sikkert

Takk for oppmuntringene

Kommer med mer detaljer når jeg vet noe mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Soon Mrs S

Ja, nå har vi endelig tatt en viktig avgjørelse i livet

Vi flytter ikke hjem og SKAL gifte oss som planlagt her.

Er utrolig glad nå, og samtidig mer avslappet.

Nå skal vi etablere oss og stifte familie(etter bryllupet da) og leve lykkelig resten av livet :P

Nå blir det palnlegging for fullt igjen

Begynner allerede lørdag; kjøpe dress til sambo

Bestemme catering firma og hva slags mat

Jippi.... Dette blir gøy!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare innom bryllupsdagboka di og lese :-) Får sånn kribling i magen av å lese den. Sikkert fordi jeg kjenner det så godt igjen fra i fjor da vi giftet oss.

Planleggingen er en herlig tid og selve dagen er en højdare innen romantikkens verden. Gled deg :-)

Ja, også ser jeg du er nordfra, og om jeg har rett er vi kanskje fra cirka samme plass du og jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Er det lenge siden du flyttet til trondheim da MrsL?

Vi trivdes veldig godt her men flytter sikkert nordover med tiden.

Idag har vi bare snakket om hva vi kunne tenkt oss å gjøre dagene før bryllupet og selve kvelden før... finne på noe med alle tilreisende.

Lørdag var vi innom Gunnar Ree og kikket igjen på dressen hans, men kjøpte den ikke. Vi mistenker at den kommer på salg om ikke mange dager fordi det er en fra fjorårets kolleksjon. Så vi kommer sikkert til å stikke innom dit hverdag fremover til de blir lei og må gi oss en god pris :ler:

Visste sambo bilde av nr.9 buketten og han synes den var fin og veldig meg, det er jo positiv.

Nå lager han taco og vi har vært en snartur ut og kjøpt en film på platekomapniet (de har søndags åpent) så ikvell blir det bare kosing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med sløvekveld foran tv`n.

Hva har dere tenkt å gjøre i dagene frem mor bryllupet da?

Ja, dere må bare holde utkikk etter en god pris på dressen. Det er jo salg stort sett hele tiden og overalt :-)

Jeg flyttet til Trondheim i -99, fant meg en Trondhjemsgut, giftet oss og her blir jeg :wink: Stortrives

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Deilig med sløvekveld foran tv`n.

Hva har dere tenkt å gjøre i dagene frem mor bryllupet da?

Ja, dere må bare holde utkikk etter en god pris på dressen. Det er jo salg stort sett hele tiden og overalt :-)

Jeg flyttet til Trondheim i -99, fant meg en Trondhjemsgut, giftet oss og her blir jeg :wink: Stortrives

Det var kjempe deilig med sløve kveld.

Men søvn var det verre med i natt, fy .... så det tordnet og lyna her inatt.

Må snart legge meg for å ta igjen litt, stå opp kl.6 idag etter 3 timers søvn.

Har kort dag på jobb i morgen så jeg kommer sterkere tilbake da :P

Takk for pm forresten!

snakkes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Da var det søndag :-?

Jeg liker helg veldig godt i likehet med sikkert veeldig mange. Gruer meg til en hektisk jobb uke, slik som uka som har gått vært.

Nå som det er så travle dager så er det lite tid til bryllupsplanlegging. Vi snakket litt om det idag og har kommet til enighet om at vi skal sette oss ned en dag i uka til å snakke og plangge, og oppsummere i helgen. Håper dette hjelper oss litt da.....

Må vel begynne med invitasjonene snart om det skal være ferdig til påsken men noe må på plass først.

Ellers er livet som vanlig her i gården... lite som foregår men alt vel. Kjærligheten blomstrer som bare det, og vi koser oss godt sammen.

Vi har forresten vært på harry-tur i helga og fått kjøpt oss 3 flasker Asti som er lagret i kjelleren nå, og familien har fått beskjed om å handle de også når de først drar til sverige hver helg! Asti er vel omtrent det eneste vi kan spare på å handle der.

Hmmm... har jo også fått bestilt frimerker med bryllupsmotiv, har jo fått gjort noe likevel :ler::ler:

Fri på tirsdag.. kommer tilbake da

søndag er kos :P:hjerter::hjerter::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Atter en mandag!

Tenkte å oppdatere siden min litt, har vært gangske fraværende i det siste og dagen med den store D nærmer seg synes jeg.

Vi har i helgen diskutert litt det der med musikken, vi vil gjerne spare noen kroner ved å spille musikk gjennom pc'en men samt så frister det med en band. Noe som liver opp stemningen på kvelden(største skrekken er at folk kjeder seg)

Har sendt en del mail idag ang det, spurt om pris og slikt.

Bilen som skal kjøre oss er også klart. Det er drømmebilen nr.1! 67 mod Ford mustang cab og er knall rød. Den er bare helt utrolig fin :hoppe::hoppe::hoppe:

Ønskeliste har vi også spekulert en del på, og har kommet med noen linjer begge to. Har egentlig det meste som trengs men noe er det jo manko på.

Idag skal jeg ta fatt på hjemmesiden vår og skal bli ferdig med den. Etter mye mas fra familie skal det være prioritet numero uno idag. Jeg skal legge den ut til dere også slik at dere ogaå kan få ta en titt.

So long til neste gang :ler:

Skal bli flinkere jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal dere ha treretters eller har dere tenkt koldtbord?

Vi hadde melon og skinke med mangosaus til forrett.

Hovedretten var reinsdyrsteik med masse godt tilbehør og til dessert hadde vi karamellpudding :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Soon Mrs S

Endelig lørdag!

Etter en hard uke på jobb er det endelig godt å kunne slappe av hjemme sammen med min kjære. Men må jo si at i denne helga blir gangske kjedelig da. VI ER SYK :grine::grine::grine:

Influensa'n har omsider tatt tak i oss og ingenting jeg kan gjøre med det. Jeg er ikke så syk men verre med samboer.

Kommende tirsdag kommer min lillebror på besøk i forbindelse med vinterferie og jeg gleder meg til å vise han litt rundt i sentrum. Vi skal handle og kose oss på kafe.

Har i samme slengen tenkt å kjøpe inn siste rest som trengs til innbydelsene. slike decor klistremerker med skiften "invitasjon". også trenger jeg mer satengbånd i creme farge og engangshansker slik at minst mulig avtrykk kommer på arkene. Etter innkjøpet er det klart her hjemme til invitasjons-verksted :ler::ler::ler:

Etter gjestelisten å telle så må jeg lage 35 invitasjoner og jeg gleder meg som unge.

Etter mye om og men har vi nå bestemt oss for å droppe fotografen vi har booket til dagen vår. Vi har hørt mye rare historier om firmaet og tar ikke sjansen på at noe skal skje den dagen. Så nå mangler vi fotograf :-?

Menyen er også omsider på plass

Forrett:

Kamskell og scampi med chilli appelsin dressing, salat og toast

Hovedrett:

gratinert svineindrefilet med karamelisert peppersaus, ovn stekte poteter og grønnsaker

:sikle:

Dessert har vi valgt å droppe fordi vi skal ha kakebord

Ha en god helg alle som måtte kikke i dagboka mi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den menyen hørtes veeeeeeeldig nam ut!!!

Må riktignok bestemme oss snart vi også...det er jo så mye å tenke på!

Håper dere finner en ny fotograf da! Det er jo noe som er veldig viktig - at bildene fra den store dagen blir ordentlige, så jeg skjønner det jo, at dere ikke vil "gamble"!!!

GOD BEDRING!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Syntes også at det hørtes nam ut, mhmmm

Det med fotografen er ikke noe å tenke på engang.. vil ikke at de bildene skal bli dårlige. Det ordner seg nok får vi håpe.

Takk for at du tittet i boka mi TeddyToria

Hvordan er det med planleggingen deres da? I rute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det samme fotograf vi snakket om litt før her? Du skal ikke være redd for at bildene der blir dårlige... jeg snakket mye om servicen i ettertid, hvor lang tid det tok osv:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...