Gå til innhold

Bryllupsdagbok - 20.08.2005 - Soon mrs S


Gjest Soon Mrs S

Anbefalte innlegg

Takk!

Kirken er faktisk mer nydelig og koselig i virkeligheten synes jeg. Fikk gåsehud sist jeg var der etter vi bestemte oss for å leie den

Gåsehud...

Det er mektig det der altså - og så utrolig høytidelig å besøke kirken man skal bli kone pone i! :wink:

Koselig å lese at du hadde en fin bursdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Soon Mrs S

Da har vi kommet hjem etter en velfortjent påskeferie(hjemme i nord)

Vi har hygget oss med mye god mat og brukt tid på familiene våre. De får vi ikke se noe særlig mye til før augusten kommer. Det siste jeg sa til mamma før vi kjørte sørover igjen var; vi sees igjen i august. Da gikk det virkelig opp for meg at jeg skal gifte meg om ikke så veldig lenge.

Ellers var det mye bryllupsprat med svigermor og det er jo klart de var spente på hva vi hadde planlagt så langt og hva de kunne hjelpe til med.

Vi ble enige om at mamma lager gryterett til nattmaten og svigemor skal lage potetsalat også til nattmaten(skal også ha spekebord)

Sambo til svigerfar skal lage 2 kransekake, den ene i vanlig form og den andre som en kurv som vi skal fylle opp med mye gode sjokolade

Ellers så har vi også bestemt oss for å ha 3 brudepiker og nevøen min som brudesvenn. Dressen til lillegutten er i boks og brudepikekjolene skal jeg ringe og bestille idag. Gurimalla så lekre de er! Hun minste på 1 1/2 år kommer til å smelte mang en hjerte den dagen tror jeg.

Først kommende onsdag skal vi på planleggingstime hos fotografen og jeg både gleder og gruer meg, er redd for at dette kommer til å koste mer enn budsjettert, det går sikkert bra.

Annet vi har ordnet er kvelden før lørdagen, nemlig en plass for alle å kunne møtes og ta en matbit og noe godt i glasset. På den måten får alle hilst litt på hverandre og kanskje stemningen blir litt lettere dagen etter.

Nå nærmer det egentlig seg og vi gleder oss veldig mye... men må si at det meste er i boks på en måte og jeg begynner å bli litt utålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeia!

Og velkommen hjem - godt å ha deg tilbake her på forumet!

Håper at du har hatt en herlig god påske, og at du nå er klar for bryllupssnakk igjen, selv om du er kommet veldig langt i planleggingen din! Guri, du får få foran som et godt eksempel for meg du, for jeg er blitt så treg som det går an...får IKKE ut fingern! :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt angst av å lese boken din; du har jo kommet så utrolig langt!!

Men bruker den som en TSMG (TingSomMåGjøres)-bok, så kan jeg begynne å planlegge ting når du er ferdig med dem :wink:

Utrolig fin kirke forresten!! Vår skal tydeligvis "plutslig" pusses opp, så håper det ikke blir masse stilaser og rot der i august :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sier meg enig med Cons - du er et "forbilde" nesten, en jeg kan kontrollere meg selv opp med! Helt topp...så vet jeg hva jeg MÅ gjøre og ikke! :tommelsmil:

Hentet deg frem igjen fra side to jeg nå...så håper du stikker innom snart igjen!

God helg!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

HEI!!

Godt å høre at du hadde en fin påske hjemme hos familien. Alltid så koselig det, syns jeg!

Men du må kommer deg litt oftere på KG altså!! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

Oh my god!!! Herre på gud som jeg har vært borte fra dere.... :roll:

Her på forumet har det skjedd VELDIG mye og jeg har gått glipp av alt :veldigsur:

Vel vel... mye har hendt siden sist og jeg vet nesten ikke hvilke dag det er idag. Men slik er det i arbeidslivet av og til... sinnsykt mye å gjøre og vi må stå på for at det skal kunne gå. Igår ble en gangske dramatisk dag på jobb da jeg holdte på å svime av, det gikk rundt for meg og mistet totalt kontroll over føttene mine og datt om... :-?, det gikk bra til slutt og kom meg på føttene igjen.

Men over til noe mer hyggelig da, forrige torsdag skulle jeg egentlig på KG-Trondheim treff men måtte melde pass pga en bilsalg. Vi endelig fått solgt bilen vår og det klinker jammen i kassen :ler: , godt å få det overstått. Fredag tok vi avspasering fra jobb(planlagt lenge) og fikk dermed gjort en del ærender den dagen. Blant annet har vi fått bestilt (reservert) bryllupsreise, søkt om elektronisk pass og forhørt oss om brudebukett. Sistnevnte ble rimeligere enn antatt :sjarmor: og det hjelper jo på, for det blir ikke bryllupsreisen vårres :ler::ler::ler:

I disse dager venter jeg å få brudepikekjolene hjem og sløret også, gjett om jeg gleder meg.

Da var det bare undertøyet igjen som ikke er kommet men det kommer nok den også om ikke så alt for lenge håper jeg. Sy damen som skal tilpasse kjolen min vil nemlig begynne snart pga hun skal reise bort igjen, så i slutten av mnd skal jeg atter en gang få på meg KJOLEN min, det kribler i magen når jeg tenker på det da.

Skal til byen idag sammen med lillesøster og spandere lunsj på henne, shoppe litt klær og annet bryllupsstæsj(satengbånd m.m ) og så skal jeg på posten og hente frimerkene jeg har bestilt og da er invitasjonene faktisk på tur i det langstrakte landet vårt :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

DET VAR PÅ TIDE!!!

Velkommen tilbake til KG da kjære du! Selvom jeg skjønner at jobb og annet er viktigere enn KG i perioder, men du har jo boikottet oss AAAALT for lenge :ler: .

Huff og håper du er blitt bedre etter i går. Gravid???

Husk å drikke masse vann i løpet av dagen, det er kjempe viktig!

Skjønner at du gleder deg til sløret og brudepikekjolene kommer. Alltid deilig å ha ting i boks, syns jeg. Mitt slør er ferdigi april en eller annen gang. Gleder meg til å hente det..tror jeg kommer til å ta oppvasken med sløret på...tralalalalaaa...føler seg så fin med langt slør vet du :ler:

...og bilsalg og penger i kassen er jo også kjempe topp!

...og heldige du som skal prøve kjolen snart. Jeg gleder meg sånn til det blir min tur!!

...kos deg i byen med lillesøster i dag da...og stikk nå innom KG så snar du har tid...

Klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Jepp, nå er jeg tilbake vettu... :ler::ler::ler:

Har kommet hjem fra byen og har shoppet litt da, koset oss med bare bryllupsprat og slikt.

Har vært på panduro og kjøpt forseglingsstempler så det er nå unnagjort :ler::ler:

Klem til deg også Izaria :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen igjen ja...og det var jo riktig på tide, som "Iz" skrev her - selv om vi jo forstår at somme tider kommer andre ting foran!!!

Første jeg tenkte også...graviditet altså, når jeg leste om fallet ditt! Hmmm... :wink: Helt sikker på at det ikke kan være det? Uansett, pass på så du ikke stresser og sliter deg ut da, snupp!

Å få på seg kjolen igjen ja, åhhh! :hjerter: Og vi venter begge spent på brudepikekjoler og slør, så der er vi to. Gleder meg veldig jeg også :-) .

Koselig med shopping og café med søs da, og gratla med bilsalg...jeg har veeeldig god forståelse for at de pengene kommer godt med!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihi...var jo godt det da, enn så lenge! Jeg har heller ikke planer om å "formere" ( :ler: ) meg før bryllupet! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Tjihi...var jo godt det da, enn så lenge! Jeg har heller ikke planer om å "formere" ( :ler: ) meg før bryllupet!  :wink:

Nei, det får vente, vi har god tid men klart er savnet begynt å komme. Føler jeg har mye å gi barnet som eventuelt kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres bra ut, da er vi to!!!

Det virker så ulatelig koselig med en liten en, som et resultat av og bevis på kjærligheten mellom to mennesker...meg og mannen, du og mannen! :hjerter:

*sukk*

Selv om det jo vil være både gode og onde dager, som ellers...

Nei, en får beskytte seg enn så lenge, og siden ta det akkurat som det kommer - kun tiden vil vise! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Arg :evil:

Klokka den er bare litt over 9 og her i gården er det masse styr. Måtte stå opp kl.8 når jeg faktisk kunne fått sovet hele dagen om jeg kunne. Fodømte naboer :evil:

:-x

Nydelig vær ute idag, og jeg skal sitte inne å styre med litt bryllup. Sjekke statusen for økonomi og annet stell.

Brudepikekjolene er kommet hjem til meg og de er bare så søte da :hjerter::hoppe::hoppe::hoppe:

Igår hentet jeg undertøyet og den passet perfekt. Verdt ventingen da, så nå er det bare sløret igjen som mangler.

Idag er en rar dag hittil... da det gikk for meg at invitasjonene faktisk er på vei rundt om. Sitter å lese eksemplaret jeg har for å se om noe er feil. Jeg er bare helt kokos akkurat nå tror jeg.

Ondt i magen

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Hmm... kom til å tenke på at vi snart har dag og kanskje jeg skulle finne på noe lurt til da. Men har ikke akkurat noen briliante ideer da det meste av min kreativitet er okkupert av bryllupet..hmmm

Skal vedde på at han sambo har funne på noe slik han gjorde ifjor. Har alt kjøpt konsertbillett til turbonegro og mener det bør holdet. Dessuten så får vi besøk av forloveren hans den helga også så det blir sikkert lite romance :roll:

Noen som har forslag, tar imot alt så lenge det ikke koster all verden og ikke er perverst da :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Soon Mrs S
sørg for at noen tar bilder av dere to sammen!

*er helt i sjokk ennå jeg*  :ler:

Og jeg vil bare gjemme meg, er litt flau nå. :roll::roll:

Skal ta å si det til han at vi må skjerpe oss, har ikke noe å vise til fremtidige barn om tiden vi hadde fra før vi giftet oss. For nå blir det skjerpings :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sendt ut invitasjonene i dag!

:hoppe:

Veldig spennende dette altså - nå er det alvor for alvor! :ler: Ringte akkurat til sambo for å fortelle at nå er det så og si ingen vei tilbake! :tunge1: *tjihi* Litt vanskeligere å trekke seg nå liksom... :ler:

Godt å få de ut av hus, men på en måte er det litt "tomt" også... Og, skrekk - tenk om noen er puttet i feil konvolutt!?!?!? :o Men jeg skal ikke skremme deg med alle de hysteriske tankene mine! Jeg er bare litt rar jeg nemlig! :hoho:

P.S Vi har forresten heller ikke så mange bilder av oss sammen, så vi får skjerpe oss vi også - vet bare ikke helt hva jeg skal gjøre med "kameraskrekken" til sambo! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Ikke bekymre deg for å skremme meg vettu! Skal ikke fortelle deg mine skrekk tanker om invitasjonene våre. Til meg var det motsatt... sambo leverte de i morges til posten og ringte meg, han skulle kjøpe ullsokker til meg slik at jeg ikke skal få kalde føtter :ler:

Kameraskrekk... ja, kanskje vi skal sende de på kurs for min har tydeligvis også det.

Uff, er egentlig jammen glad for st de endelig er sendt ut de invitasjonene for det har vært litt av hvert med de. Eg har til og med greid å brenne meg da jeg skulle forsegle de med lakkstang. Gjett om det gjorde vondt, itillegg til det så sitter lakken fast i fingern min oppå en stor blemme og jeg får ikke skapet de av. HJELP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...