Gå til innhold

Bryllupsdagbok - 20.08.2005 - Soon mrs S


Gjest Soon Mrs S

Anbefalte innlegg

Gjest Soon Mrs S

Jepp... han dro tidlig på jobb i dag og jeg våkner alltid av at han står opp så.. here i am, all by my selv :ler::ler:

Middagen.... det ble nå halv 8 før han kom hjem og jeg som du vet hadde spist halve besøkslagret vårt, og vaffel ble det med is og sjokoladesaus, mmmmmm

Idag blir det nok vannmelon og kiwi på meg om jeg skal ha noe godteri... må jo få på undertøyet også den 20.aug og undertøyet er akkurat passe nå :ler::ler::ler:

Hvis ikke blir det netto under kjolen :ler::ler::ler:

Enn du? På jobb idag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Soon Mrs S

Nå har jeg sittet her siden kl.0700, kan man bli mer hektet......

Skal gjøre noe fornuftig(dette er også nødvendig da), skal begynne med vår rengjøringen. De har vært i gata her å gjort reint så nå er det på tide....... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Da har jeg vært så flink å vasket tak, vegger og vindu på stua mi... så har jeg rullet gulvteppene og det skal leveres på renseriet til rens. alt er shinet opp og det er klart til fest om ikke så lenge... :sjarmor::sjarmor:

Da var rom nr.2 rengjort for våren, bare 3 rom igjen og en gang, hehehe....

Men enda en skuffet dag...Sløret mitt kom heller ikke idag, buhu buhu.... :grine::grine::grine:

Kanskje i morgen? :roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa

flink jente som vasker og ordner!

Det burde jeg også gjort. Men reiser i morgen til hjemlandet...så kanskje sambo tar seg av husvasken???

*Krysser fingre for at sløret kommer i morgen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
flink jente som vasker og ordner!

Det burde jeg også gjort. Men reiser i morgen til hjemlandet...så kanskje sambo tar seg av husvasken???

*Krysser fingre for at sløret kommer i morgen*

Håper det jeg også.. så kan jeg kanskje vaske kopper med den på meg som du foreslå her en tid tilbake :ler:

Sambo vaske? Hvorfor ikke, hvis du ber pent så gjør kanskje han det.

Min gjør det når eg ber om det, men det er kun etter et oppvaskmøte om det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Oh har funnet sangen eg ska spell om morgenen den 20.aug..... litt harry da.

"Nå røyken ligg tung og tett, pass deg brudgom her kjæm brura, bærre vent te e har komme i siget ska dokk få sjå ka den her jenta kan, men først må æ skål og søng nån ville sanga for når eg våkn i mårra ska eg ha brudekjolen på vranga.... HER BI DET LIV, RAI RAI

når æ kjæm i formen, det bi liv og æ ha skrudd på sjarmen. Det bi liv til langt ut på natta, eg land itj med det første når eg endelig har tatt AV!!!!"

Kult...hmmm :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Venter ennnå i spenning med hensyn til innbydelsene som er sendt rundt om. Mobil'n min er fremdeles stille så de har neppe fått dem enda :roll: . May be i ettermiddag når de kommer hjem fra jobb :hoppe:

Ikke mye å bedrive med idag, har fått tak i teksten til sangen jeg vil en solist skal synge i kirken. En sang fra meg til Mr.S, skal være en hemmelighet da :ler::ler:

Håper han aldri titter innom KG og finner dagboken min for da er jeg busted :sjokkert:! Han smugtitter litt da når jeg er tilstedet så men vet aldri, hehehe.

traaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaa.... :roll:

Kjeder meg litt :roll::sjenert::sjenert::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svar på innbydelsene

JEPP

NOPE

IKKE SVART

Så da er de kommet frem!!? :hoppe:

Woohoo. spennende å se når alle svarene kommer da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, lite ikke jeg skal sjekke i postkasse om mitt slør kommer i dag da...hadde helt glemt det jeg! :ler:

*bust*

Håper ditt kommer imorgen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...