Gå til innhold

Bryllupsdagbok - 20.08.2005 - Soon mrs S


Gjest Soon Mrs S

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vigdis_brud05

Sambo sier at om du Googler "Weather to go" så finner du ut av det med været på bryllupsreisen. Lykke til!

Natta :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S
Hvem er det som ikke kommer???

Da har vi fått vår første nei til bryllupet men tenkte det var like greit... en kjæreste av ei vennine jeg ikke kjenner så godt men siden de har vært sammen e stund kunne vi jo ikke utelukke han. Han syntes det var ekkelt å skulle komme til en begivenhet der han kun kjente henne og ikke oss(brudeparet).

Takk for tipsen om været.. skal skjekke det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
:vinke:

Hei... har vært litt opptatt idag...jobbsøknad, invitasjon og nå skal jeg til legen.

Kommer sterkere tilbake jeg :-)

Fått mange svar no då?

- Flinke dine er som svarar med ein gong!

Ja har fått noen nå, men skulle helst ha sett familien var litt bedre å gi tilbakemelding :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Uff for en dag :roll::hakeslepp:

Har vært hos legen og fått akupunktur, greit nok og snart kurert mot nåleskrekk :sjokkert:

Så her sitter jeg nå med 1 fungerende arm, for den andre er jo helt stiv nå :redd:

Kom på sent igår kveld at vi hadde glemt en barndomkompis av Mr.S og da måtte jeg jo lage en invitasjon til og skynde meg å sende det idag slik at han ikke føler at han faktisk ble glemt. Da blir det 2 til til middag(han har samboer)

Så har jeg faktisk skrevet en jobbsøknad.. så vi krysser fingre og tær her igården... da blir det huskjøping om det går bra. håpe håpe :ler:

Snart kommer han heim han speedi så skal vi ut på den ukentlige handleturen, fint vær idag... softis :wow::sikle::wow::sikle::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Good morning!

Har sittet her og lest gjennom boka til aprilbrud og herregud for en opplevelse. Sant som hun sier at vi har en utrolig fin tid i møte. Gjett om sommerfuglene er i magen min nå :ler:

De er så store at jeg faktisk ikke får plass til frokost engang :hjerter:

Igår fikk jeg en telefon av den overraskende slag... nemlig sambos forlover. Han ville ha listen over inviterte slik at han visste hvem han skulle be til utdrekningslaget forutenom gjengen da.

Med ett fikk jeg en slags følelse om at min forlover også driver å planlegge og følelsen om at det virkelig nærmer seg traff meg. Gleder meg sånn at åh :ler:

Ellers er det veldig stille på planleggingsfronten, men litt gjør vi nå :roll:

Atter en gang skal vi over grensen for å kjøpe vin og øl. Må dra innom et par butikker idag for å kjøpe vinstativ til oppbevaring for skapet i kjelleren er meget full nå :tommelsmil:

Noen som har en briliant idè til hvordan vi kan oppbevare vin til en rimelig penge? Tips mottas med et stoooort smil :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

Takk! Men tror ikke vi har det i nærheten, ikke som jeg kommer på akkurat :klø:

Trondheim er jo egentlig en stor by men akkurat nå syns jeg den bynn å bli liten altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Er det Ikea i Trondheim da?? Eller kanskje det har noe billig og enkelt på Skeidar' date=' Møbelringen el.l.[/quote']

Hadde planer å dra innom de butikkene du nevnte... håper det finnes noe.

Du er så snill som hjelper du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Soon Mrs S

Sløret mitt har enda ikke kommet og tålmodigheten er snart tom :roll:

Har sjekket når jeg faktisk bestilte den og det nærmer seg 2 mnd.... og i bekreftelses mailen stå det 14 dagers leveringstid :klø:

Vil bare ha den i hus nå... :sjenert::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet her og lest gjennom boka til aprilbrud og herregud for en opplevelse. Sant som hun sier at vi har en utrolig fin tid i møte. Gjett om sommerfuglene er i magen min nå :ler:

De er så store at jeg faktisk ikke får plass til frokost engang :hjerter:

Kjekt at du fikk litt inspirasjon!! Gled deg, det blir garantert en fantastisk dag!!!! Som gir gode minner! Håper vi får se litt dvd i helgen, har ikke sett noe av det enda, så det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

oh jaaa!

Det har ikke egentlig med bryllupet å gjøre men om 8 dager har vi 8 års dag og jeg driver å planlegge en liten overraskelse.

Foreløpig ser det ut som at vi skal overnatte på hotell i byen og spise god mat... nemlig bryllupsmaten :sjarmor: vår(om jeg får svar fra kokken om forespørselen min da)

Eneste som kan skjære seg helt er om min kjære planlegger noe han også... tror jeg at han gjør fordi han feirer denne dagen hvert eneste år med en overraskelse til meg :hjerter:

Tror jeg må fiske ut av han hva han hadde tenkt.. for å dobbel booke rom har vi ikke råd til nå :ler:

jau... så driver jeg å undersøke om morgengaven også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...