Gjest Soon Mrs S Skrevet 20. mai 2005 #341 Skrevet 20. mai 2005 Nei, nå må det da være nok! Synes dere har fått nok å bryne dere på, om ikke band og fotograf skal svikte også... Håper virkelig det ordner seg... Nei, DET GÅR BRA!!! Folk har tulla sammen en diger bryllupsfest på under 3 måneder, så dette klarer dere. Kjedelig dere skal få så mange "startproblemer", men IKKE mist motet! :trøste: Endelig heeeeeelg!!! it's your birthday, we gonna party like.... 50 cent synger i stua mi nå... helgevasken Vel idag er det fredag og jeg har fått ting i sving her allerede. Siden mange store ting falt fra hverandre så var jeg jo nødt til å brette opp ermene og snakke med mennesker rundt om. Om noen lurer på om noe så er det bare å spørre meg ... tror eg nærmest kan gulesider og startsiden utenat nå Har fått mailet en del artist formidlere og forhørt om band, servitører er også nærmere i boks. Får svar på mandag og idag kl.1600 skal vi til fotografen for å ha planleggingstime Rart jeg ikke har hatt sammenbrudd enda :evil: men som sambo sa igår så fungerer jeg bedre til sinns ved stress og mye utfordringer, vet ikke om det bare er for å være søt mot meg NÅ BI DET LIV....... æ land itj med det første når æ først ha tatt av :enig_animasjon:
TeddyToria Skrevet 20. mai 2005 #342 Skrevet 20. mai 2005 Skal si du er i strålende humør! Så herlig smittende!!! God tur til fotografen i dag, og så håper jeg alle andre brikker faller på plass i løpet av helgen og mandagen... P.S. Bare tre måneder igjen i dag jo!
Gjest Soon Mrs S Skrevet 20. mai 2005 #343 Skrevet 20. mai 2005 Skal si du er i strålende humør! Så herlig smittende!!! God tur til fotografen i dag, og så håper jeg alle andre brikker faller på plass i løpet av helgen og mandagen... P.S. Bare tre måneder igjen i dag jo! Ja, tenkt det.... bare 3 mnd igjen :enig_animasjon: Godt i humøret fordi for det første veldig forelsket og for det andre en god feeling inni meg ved tanken på kor godt jeg takler litt motgang. Lar meg ikke lenger vippe av for små detaljer....tjihi. Om jeg smiler til verden så smiler antageligvis verden tilbake til meg , det er jo en måte å trøste meg på.
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 20. mai 2005 #344 Skrevet 20. mai 2005 Flinke du som rydder opp i en håndvending!!! Plutselig er alt på rett kjøl igjen
Gjest Anerikke Skrevet 20. mai 2005 #346 Skrevet 20. mai 2005 Ble så innmari nysgjerrig... Hvor på Helgelandskysten?? Kanskje vi er naboer?
Gjest Soon Mrs S Skrevet 24. mai 2005 #347 Skrevet 24. mai 2005 Vel, da fant jeg meg selv på side 2 igjen Ikke tid til å oppdatere boka mi så mye nå... har det litt travelt nå. Men for å oppdatere litt så har jeg noen punkter å tilføye ang bryllupet. * Siden vi da skal på skikkelig luxus ferie så har vi bestemt å avbestille brudesuiten, og heller få oss en litt mindre suite da og det er ordnet. Dermed ble vi litt mer fornuftig og samt spart en god lappe :-) * Etter en kort ringerunde til div kjentfolk så har vi omsider bynt å få noen til å servere middagen, og da trenger vi kanskje bare 2 servitører fra cateringselskapet som skal være hos oss hele kvelden. * Idag fikk vi brev fra soknepresten som skal vie oss og dato for samtale er bestemt. 23 juni skal vi møte henne og jeg gleder meg veldig... nå føles det virkelig som jeg skal gifte meg og ventetiden blir bare mindre og mindre * I morgen skal vi til fotografen igjen for sist gang ble det bare tull... sambo kom seg ikke fra jobben pga krise. Fint at de kunne ta imot oss igjen da, og på kvelden onsdag skal vi til festhuset, skal gå grundig gjennom en liste og sjekke hva som mangler * Har beregning for nattmaten klar * Innkjøpslista over drikkevarer klar * I juni skal sambo få tilpasset dressen sin og jeg skal få min kjole tilpasset.
TeddyToria Skrevet 24. mai 2005 #348 Skrevet 24. mai 2005 Heia! Så kjekt å få så mange ting på plass! Fikk prøvingsattesten i posten i dag vi, og det er liksom NÅ det virkelig går opp for meg at 1 + 1 skal bli 1!!! :-) Sånn omtrent... Å ha den attesten betyr jo i utg.pkt at vi når som helst kan færra til sorenskriveren og gifte oss! :o
Gjest Soon Mrs S Skrevet 25. mai 2005 #350 Skrevet 25. mai 2005 Heia! Så kjekt å få så mange ting på plass! Fikk prøvingsattesten i posten i dag vi, og det er liksom NÅ det virkelig går opp for meg at 1 + 1 skal bli 1!!! :-) Sånn omtrent... Å ha den attesten betyr jo i utg.pkt at vi når som helst kan færra til sorenskriveren og gifte oss! :o Godt ja, å ha noe som er på plass Når det gjelder sorenskriveren så tenkte jeg faktisk akkurat det samme... noen ganger når det blir litt masete rundt om så er det veldig fristende
Gjest Soon Mrs S Skrevet 25. mai 2005 #351 Skrevet 25. mai 2005 Heia! Så kjekt å få så mange ting på plass! Fikk prøvingsattesten i posten i dag vi, og det er liksom NÅ det virkelig går opp for meg at 1 + 1 skal bli 1!!! :-) Sånn omtrent... Å ha den attesten betyr jo i utg.pkt at vi når som helst kan færra til sorenskriveren og gifte oss! :o Godt ja, å ha noe som er på plass Når det gjelder sorenskriveren så tenkte jeg faktisk akkurat det samme... noen ganger når det blir litt masete rundt om så er det veldig fristende
Gjest Soon Mrs S Skrevet 25. mai 2005 #352 Skrevet 25. mai 2005 Har det ordnet seg med musikk? Hei, det har ikke ordna seg med musikk enda... får sikkert noen snart. Har sendt deg en pm :-)
Gjest Soon Mrs S Skrevet 25. mai 2005 #355 Skrevet 25. mai 2005 Idag er jeg bare happy.... Føler jeg har fått gjort veldig mye idag :-) Inne hos fotografen ble vi tatt godt imot, veiledet og fikk masse tips og råd. Tror vi blir veldig fornøyd. Prisen var ikke noe å si på heller, ble rimeligere enn antatt. Fotografering ute med album på 20 bilder kom på 4400,- En tur til festhuset ble også vellykket Har fått svar på all spørsmål eg hadde og fikk mange overraskelser, blant annet ang kjøleplass og bar. Det var mer kjøleplass enn jeg trodde :enig_animasjon: og de hadde laget en barhjørne som var mulig å flytte på :enig_animasjon: Alt av anlegg... strøm og vann er ok! Kjøkken...ok! Garderobe... ok! Toaletter.... ok! Alt er helt ok! :-) Så nå er det bare å gifte seg og holde festen da
TeddyToria Skrevet 25. mai 2005 #356 Skrevet 25. mai 2005 Realt god slagplan! SMS - nå blir det bryllup!!!
Gjest Principessa Skrevet 26. mai 2005 #357 Skrevet 26. mai 2005 her går det unna! Kjempe bra at du får til tingene SMS!
Gjest Soon Mrs S Skrevet 26. mai 2005 #358 Skrevet 26. mai 2005 Realt god slagplan! SMS - nå blir det bryllup!!! her går det unna! Kjempe bra at du får til tingene SMS! Her går det som bare det... idag etter legetimen så var jeg å gikk en runde i byen. Fant meg to pynte-pute trekk for å ha på stua, noe må jo fornyes Har også bestilt meg hudpleie time og skal allerede på mandag... gleder meg til å bli litt fresh :-) , skal jo bli pen til dagen min Også... var det jammen salg på Løiten lys, og hva annet kan jeg gjøre , jo shoppe Så nå har jeg kjøpt 2 gedigne "boller" for å ha flytelys i, stener for å ha i disse bollene, og sånne strenger med perler for å dekorere kubbelysene som er kjøpt inn til bryllupet. ahhhh.... shopping tar på
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 26. mai 2005 #359 Skrevet 26. mai 2005 Skal si du får gjort ting om dagen SMS! :-D Det er moro å være i skikkelig bryllupmodus.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 26. mai 2005 #360 Skrevet 26. mai 2005 Skal si du får gjort ting om dagen SMS! :-D Det er moro å være i skikkelig bryllupmodus. Hehehe Ja, får jo gjort ting i halvsvime da Er jo i vanvittig dårlig form egentlig men må jo bare prøve å få gjort litt :-) Men artig er det å se at ting bynn å komme på plass nå, og følelsene bare svømmer over. Inatt var jeg så overveldet av forelskelse og litt bryllupsfeber at jeg ikke fikk sove. Sovnet tilslutt i halv 5 tiden og opp igjen kl.7 gjett om jeg skal sove nå :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå