Gå til innhold

Bryllupsdagbok - 20.08.2005 - Soon mrs S

Fremhevede innlegg

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Skjønner :wink:

Tror jeg går for roser jeg også til knapphullsblomst.

Så tar jeg heller calla til brudepikene, får de skal vel ha bukett de også :klø:

Takk for opplysningene Heidi, du er så snill :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Vi hadde ikke brudepiker men det er vel koselig om de også har en litsen "kvast" å hånden på vei inn kirken :)

Skrevet

Min brudepike hadde en helt enkel calla i hånden - lik mine i fargen og det var tvinnet en ståltråd med en lilla glassommerfugl langs stilken

Gjest gjest1
Skrevet

det hørtes fint ut. Kan jo brukes som dekorasjon på bordet under middagen også :)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Min brudepike hadde en helt enkel calla i hånden - lik mine i fargen og det var tvinnet en ståltråd med en lilla glassommerfugl langs stilken

Enig med Heidi... det hørtes kjempefint ut :-)

Hadde egentlig det i tanken og gleder meg nå til å dra til blomsterbutikken for å lufte ideene mine og tips fra dere :hoppe:

Godt å se deg her igjen MrsL, håper alt står til vel hos deg :-)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Hadde besøk av svigermor i helga og det var veldig koselig. Vi snakket mye bryllup og hun gledet seg mye. Var i byen å så etter selskapskjole til henne, det var nå meningen men hun fant ut at hun hadde mange i skapet som bare hang der, da var jo den saken grei.

Fikk også beskjed om å ikke kjøpe rødvina til middagen da hun tenkte å kjøpe det inn for oss :-) , snille hun.

Og hun røpte at hun hadde allerede kjøpt bryllupsgaven til oss men ville ikke røpe enda hva det er. Eneste hun sa er at det var noe vi ikke hadde i lista vår og da blir jeg jo med engang nysgjerrig :ler: .

:digge: you know it's true... every thing i do i do it for you.... fin sang

Vel, dumme meg :klaske: glemte å slette unna mail jeg har fått fra NY ang helikopterturen og sambo så nesten det igår. Tru jeg hadde hjerte i halsen for at han skulle legge merke til den, men gikk bare inn på det andre rommet og slettet den fra servermaskina :ler:.

Kjeder vette av meg her idag, hus og hjem er rydda og vasket. Ingen ting på tv og internett er kjedelig idag. Kunne gått ut men været er jo helt jævlig idag så det orker jeg ikke :roll:

hmmmm.....

Skrevet

:danse::digge::hoppe::digge::danse:

Slå en god, gammaldags floke med meg da - rock ivei! Da kjeder du deg jo ikke! :ler:

Snilt med rødvin fra svigermor, og spennende med gaven...

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
:danse::digge::hoppe::digge::danse:

Slå en god, gammaldags floke med meg da - rock ivei! Da kjeder du deg jo ikke! :ler:  

Snilt med rødvin fra svigermor, og spennende med gaven...

:kose: søte deg

Gjest gjesta
Skrevet

Så mye fint i Trondhjem. Hvorfor bor jeg ikke der?

:grine::ler:

Pilgrim er stilig.

Likte godt ringene også!

Koselig å få snakt litt bryllup med svigermor tenker jeg ;)

Nå er det ikke lenge til du gifter deg! :sjarmor:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Så mye fint i Trondhjem. Hvorfor bor jeg ikke der?

:grine:     :ler:  

Pilgrim er stilig.

Likte godt ringene også!

Koselig å få snakt litt bryllup med svigermor tenker jeg ;)

Nå er det ikke lenge til du gifter deg!  :sjarmor:

Jepp, hvorfor bor ikke du her :tunge1:

Fra spøk til alvor.... det er mye fint her men er sikker på at det finnes noe fint hos dere osgå. Men det gjelder å finne de på rett tid. Vi har vel en vane for å være litt raske alle sammen når det gjelder å bestemme ting til bryllup. Smøre oss med tålmod

Ringene våre er kjempefine, hadde tenkt ut et annet par men falt skikkelige for de vi har. De var jo litt dyr men what the he*l vi skal ha de for evige så :tommelsmil:

Svigermor er alle tiders, er så glad vi kommer godt sammen. Snilleste på jord

Ikke lenge til bryllupet nei, 2 mnd 1 uke og 5 dager igjen ifølge tickersentralen.

Du har jo det nede i signaturen din... åssen fikk du til det? Fikk ikke til jeg

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

:hoppe:

Endelig fikk jeg til å legge ticker i sign min!

Skrevet
:hoppe:  

Endelig fikk jeg til å legge ticker i sign min!

Hurra for ticker!

Kjekt å følge med på ukene, som de flyr! :o

Skrevet

Kjekt med ticker ja.. for da kan jeg sjekke den og så trekke fra en dag... :ler:

Ha en fin onsdag!! :)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Kjekt med ticker ja.. for da kan jeg sjekke den og så trekke fra en dag... :ler:  

Ha en fin onsdag!! :)

:enig_animasjon:

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Kjempesnill svigermor du har :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...