Gjest Soon Mrs S Skrevet 8. juni 2005 #461 Skrevet 8. juni 2005 Forresten HEIA VI VANT!!!! Kjempesnill svigermor du har Jupp... hun er kjempesnill Godt å kjenne at vi slipper å tenke mer på det
Gjest Soon Mrs S Skrevet 9. juni 2005 #463 Skrevet 9. juni 2005 Kommer: 40 Kommer ikke: 7 Ikke svart:33 Telefon fra ei av mine beste venniner med beskjed om at hun og kjæresten ikke kunne komme ti min store dag. Hadde ikke regnet med at han kom men må jo innrømme at jeg ble litt skuffet over at hun ikke kan. Men grunnene var jo at hun ikke får tak i barnevakt og at det kostet for mye for henne å komme til trondheim . Tilbyd henne diverse tenkelige alternativer for overnatting og reisemåte og faktisk barnevakt også, men hun sa høflig nei.... orker ikke å mase men har det vært henne så hadde jeg gjort alt for å komme meg dit hun gifter seg. Ellers er det lite som skjer på bryllupsfronten her hjemme... forutenom innkjøp av forskjellige ting og tang da. Lørdag skal jeg ordne med buketten min, og fredag skal vi endelig smake bryllupsmenyen med eksakt hvit og rød vin... er så spent
Miori Skrevet 9. juni 2005 #464 Skrevet 9. juni 2005 Ååååå... Prøvesmake mat, med vin til.. Det vil jeg snart også:=) Jippi for dere:=) Kjedelig når venner ikke kommer, men sånn er det nå bare av og til... Fikk vårt første nei i dag vi, og ble litt skuff selv.... Har nesten lyst til å invitere noen andre:=) Bukett ja.. Aner ikke hva jeg får jeg.. her er det mannen som bestemmer:=)
Gjest Soon Mrs S Skrevet 9. juni 2005 #465 Skrevet 9. juni 2005 Ååååå... Prøvesmake mat, med vin til.. Det vil jeg snart også:=) Jippi for dere:=) Kjedelig når venner ikke kommer, men sånn er det nå bare av og til... Fikk vårt første nei i dag vi, og ble litt skuff selv.... Har nesten lyst til å invitere noen andre:=) Bukett ja.. Aner ikke hva jeg får jeg.. her er det mannen som bestemmer:=) Det blir toppers å kunne få smake maten og kokken mente det var best også... da kunne vi få regulert smak og kanskje bytte ut tilbehør om det ikke skulle smake i vår munn :-) Det kjedelig det med vennina mi, men trøstet henne veldig fordi hun slet sånn med å fortelle det til meg. Hun ble visst litt skuffet over seg selv og det trengte hun ikke å bli svarte jeg. Skulle gjerne invitert andre men har ingen flere å be.. kanskje kan jeg spørre de som er invitert kun til kaffe og fest om de kan komme til middagen også , vi får se når det nærmer seg mere Du.. buketten var det meningen han også skal ordne men han er jo så treg så jeg har tatt over det ansvaret også da . Betaler det gjør han :enig_animasjon:
Miori Skrevet 9. juni 2005 #466 Skrevet 9. juni 2005 Altså... Kan ikke forstå jeg.. hvordan disse mennene klarer å ta alt så rolig:=)
Gjest Soon Mrs S Skrevet 9. juni 2005 #467 Skrevet 9. juni 2005 Altså... Kan ikke forstå jeg.. hvordan disse mennene klarer å ta alt så rolig:=) Vi er vel svaret Min er jo litt bortskjemt og har som plommen i egget slik sviger sier. Tar alt for godt vare på han men så er han jo den beste på jord . Er så forelsket enda etter 8 år
Gjest Soon Mrs S Skrevet 9. juni 2005 #468 Skrevet 9. juni 2005 Jeg er vel ikke den eneste som stjeler tips og slikt her inne er jeg vel :o Bryllupsvett 1. Det er forbudt å la maten hindre hyggelig konversasjon og å holde det gode humør for seg selv. 2. Tygg rolig og sindig – bare de nærmeste skal høre deg! 3. Tygg med innsiden av ansiktet. 4. Spis bare fra din egen tallerken 5. Om mat og drikke tar slutt, lån av personen til venstre. 6. Unngå trengsel under bordet – krabb til høyre. 7. Fotografering med medbrakt kamera tillates bare om man sender eventuell kopi til brudeparet. Det er obligatorisk å fotografere dine bordkavalerer med de engangskameraene som er lagt ut. 8. Den som holder tale er ansvarlig for å vekke de som sover ved talens slutt. 9. Klær anbefales. 10. Borddamer returneres ved festens slutt (gjelder ikke bruden).
Calla Skrevet 9. juni 2005 #469 Skrevet 9. juni 2005 Jeg er vel ikke den eneste som stjeler tips og slikt her inne er jeg vel :o Bryllupsvett 1. Det er forbudt å la maten hindre hyggelig konversasjon og å holde det gode humør for seg selv. 2. Tygg rolig og sindig – bare de nærmeste skal høre deg! 3. Tygg med innsiden av ansiktet. 4. Spis bare fra din egen tallerken 5. Om mat og drikke tar slutt, lån av personen til venstre. 6. Unngå trengsel under bordet – krabb til høyre. 7. Fotografering med medbrakt kamera tillates bare om man sender eventuell kopi til brudeparet. Det er obligatorisk å fotografere dine bordkavalerer med de engangskameraene som er lagt ut. 8. Den som holder tale er ansvarlig for å vekke de som sover ved talens slutt. 9. Klær anbefales. 10. Borddamer returneres ved festens slutt (gjelder ikke bruden). Det var en bra en ja! Ønsker deg en god kveld!
Gjest Principessa Skrevet 10. juni 2005 #471 Skrevet 10. juni 2005 Hei J, takk for koselige ord om kjolen min i dagboken min! Du er god å ha! Håper du får en fin helg! Stor klem fra Izaria!
Gjest Soon Mrs S Skrevet 10. juni 2005 #472 Skrevet 10. juni 2005 god kveld t deg frøken Koselig av deg å være innom her også
Gjest Soon Mrs S Skrevet 10. juni 2005 #473 Skrevet 10. juni 2005 Alene hjemme ikveld Sambo dro ut på byen etter mye om og men... og jeg måtte tilslutt kaster mannen ut av døra Stakkar... hadde dårlig samvittighet over at jeg ble helt mutters alene. Men jeg har jo alltid Kg da Idag har vært en spesiell dag, vi har smakt på bryllupsmaten vår og med tilhørende vin til. Hvis det er noen som tenker å gjøre det samme så sier jeg, slå til. Sitter med en følelse over takknemlighet for at vi gjorde det, ellers så har jeg blitt en smule skuffet på bryllupsdagen. Greit å gjøre det når man ikke har noen som helst erfaring med catering. Maten den smakte egentlig godt men trenger absolutt noen tilpasninger når det gjelder smak. Så mandag må jeg ringe kokken å si ifra om det som ble gælt :oops: Da får vi ta en ny runde med smaking etterpå Sambo dro altså ut med streng beskjed om at det ikke bør bli sent, for i morgen skal vi dra å bestille blomster og det bør han være med på.... er spent om han klarer å komme seg opp . Må jo være litt streng og si hvor blokka står hen, iallfall når ting er planlagt og bestemt.
tommeline Skrevet 10. juni 2005 #474 Skrevet 10. juni 2005 Hei på en fredagskveld Bra du holder mannen din litt i ørene... de trenger det! Jeg stjeler forresten bordvettreglene dine jeg... satser på at det er greit siden du har stålet dem selv
Gjest Soon Mrs S Skrevet 10. juni 2005 #475 Skrevet 10. juni 2005 Hei på en fredagskveld Bra du holder mannen din litt i ørene... de trenger det! Jeg stjeler forresten bordvettreglene dine jeg... satser på at det er greit siden du har stålet dem selv Kos deg så mye ikveld du også... og bare stæl i vei du
Gjest Soon Mrs S Skrevet 10. juni 2005 #476 Skrevet 10. juni 2005 Hvis noen skulle være nysgjerrig på innkjøpslista mi så ligger den her Whisky *Glenfiddich *Bowmore *Lagavulin Whiskey *Jameson Cognac/ Brandy *Braastad V.S. *Martell V.S. *Bardinet Napoléon Five Stars Baileys Cointreau Martini Bianco Løitens Sommer Rom *Bacardi Limón *Bacardi Carta Blanca Guiennes Øl Gin *Gordon's Special London Dry Gin Vodka Vin *J.P. chenet Cabernet-Syrah 2002 *Black Tower 2004 *la Boiselière Jägermeister
TeddyToria Skrevet 10. juni 2005 #477 Skrevet 10. juni 2005 Hei vennen! Har jammen meg forsømt dagboken din i dag jeg... :oops: Her har det jo skjedd masser! Aktive du altså! Fått skikkelig maur i rompa jo!
Gjest Soon Mrs S Skrevet 11. juni 2005 #478 Skrevet 11. juni 2005 Hei vennen! Har jammen meg forsømt dagboken din i dag jeg... :oops: Litt action må jeg jo ha her Vel det jo jo artig å kunne få smake på maten men gruer meg til å maile kokken om synspunktene mine, er redd for å tråkke han på tærne liksom. Men samtidig sier jeg shit au... det er vårres dag, den må jo bli perfekt Her har det jo skjedd masser! Aktive du altså! Fått skikkelig maur i rompa jo! MAUR! :o neiiii..... tror det er mark jeg
Gjest Soon Mrs S Skrevet 11. juni 2005 #479 Skrevet 11. juni 2005 NÅ ER KLOKKEN SNART 13.00 OG JEG HAR IKKE FÅTT KOMMET MEG UT ENDA :evil: Sånn er det å ikke ha bilsertifikat.... hmmmm...øvelseskjørt har jeg jo gjort da . Må vekke min fremtidige husmann.
Miori Skrevet 11. juni 2005 #480 Skrevet 11. juni 2005 Du må bare sette foten ned SMS... Han visste hva som ventet ham i dag.... Stakkars... Håper dere får maten til å bli bra nå da!!!!! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå