Gå til innhold

Bryllupsdagbok - 20.08.2005 - Soon mrs S

Fremhevede innlegg

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
:hoho::hoho: Jeg er nok fortsatt litt trøtt etter nattevakt, for når jeg leste innlegget ditt trodde jeg det sto: Mensen kommer kommer på besøk til helga....

:ler: Skjønte ikke helt hvorfor du gledet deg til det....før jeg leste setningen en gang til..... :oops:

*ler for meg selv*

:hoho::grinele::hoho::grinele::hoho::grinele:

Du er nå komisk du Cons :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt dårlig humor ute å går ja..... :oops:

Men det blir ihvertfall koselig å få MAMSEN på besøk da.... :wink: Ønsker deg en flott helg vennen! :klem:

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Skjønner godt hva du mener med mamman' din. Veldig koselig men også litt rart. Han er sikkert en aller tiders kar siden din mor er blitt sammen med han. Gleder meg til å høre at det gikk kjempeflott! :klem:

Gjest Principessa
Skrevet

Hei! Så koselig med mamma på besøk...og litt rart men likevel spennende å hilse på kjæresten hennes...eller hva? Man vil jo det beste for sine kjæreste...

Håper også det ordner seg med bil, dj og ikke regn på dagen vår....det gidder vi ikke! :riste:

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Lang nede på side to allerede. Opp med deg.

Spent på å høre hvordan du har hatt det i helgen.

Ha en fin dag!

:klem:

Skrevet

Og, OPP igjen!

Hva skjer?

Hvor EEEEEER du???

:vinke:

Skrevet

jah, ble dobbel den visst... :oops:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Her har jeg visst vært WANTED :ler:

Hola alle sammen!

Her er jeg... har vært noe borte og det skyldes rett og slett at jeg har begynt på jobb igjen, og det blir noen lange dager og energi borte når dagen er over. Så tiden jeg ikke har vært her har jeg brukt på å komme meg for så å være på plass igjen på jobb neste dag.

Mye har også skjedd disse dager

Mamma har vært på besøk og vi hadde det veldig trivelig. Koset oss med mat og vin og mye shopping den helga. Blant annet så fikk jeg ta ut masse stæsj hos Løiten lys og mammas kjæreste betalte for alt. Snakker om en grei mann.

Så da har jeg kaffe-servietter, pynte dilldall og sånne eføy ranker på plass :-)

Vi benyttet også helgen til å dra til kirken og se og hun fikk frysninger nedover ryggen sa hun da hun kom inn i kirken. Og det skjønner jeg godt! Den er jo bare sååå fiiiin. Sambo fikk skikkelig bryllupsfølelse der inne også :ler:

Vel etter en vellykket besøk så var det bare å begynne å jobbe igjen, og det første jeg leser i avisen i matpausen på onsdagen er at blomsterkjeden vi har bestilt buktten og annet blomster er gått konk :sjokkert: . Fikk sms fra sambo der det stå: Det var da som f*** ! Typisk i svarte h****** at dette skulle skje med oss. Måtte bare le :ler: for hadde aldri trudd at det skulle gå sånn inn på han, det er jo jeg som stresser slikt :roll:

Butikken ble kjøpt opp men har bestemt meg for å gå en annen plass å ordne det.

Igår var vi hos presten og hadde samtale :hoppe:

Fikk gått gjennom hele vielsen, og programmet!

Begge ble litt mer trygg etterpå og vi fikk lov å KYSSE :hoppe: Så etter ringpåsettelsen så skal vi :kline:

Vi valgte å ta en utvidet ringpåsettelse. Presten spurte om det var helt ok for meg, hun så jo tydelig hvor rørt jeg er av natur og flere ganger under samtalen så kom det en tåre :wink: :oops:

Nå skal jeg ringe blomster butikken og organisten for å avtale musikken.

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Å ja..... jeg skal hente kjolen min idag kl.1200 :hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse:

Skrevet

Så gøy at du skal hente kjole i dag!!!! :klappe:

Er det ikke typisk at ting skal gå konk når det absolutt ikke passer? Men dere får sikkert ordnet blomster fra et annet sted!! *Krysser fingre og tær for det*

Snille mannen til din mor da, dete må jeg si. Så bra at så mye ting er i orden, det kan jo ikke bli bedre!!!

Må si dere er tøffe som vil ha utvidet ringpåsettelse, jeg har et håp om at mannen og jeg skal ha det også, men jeg blir så lettrørt og mannen gråter om jeg gråter.. Vi får rett og slett høre med presten:=) Og kysse, det er viktig det!!!!!!!!

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Ah... kom endelig hjem nå fra kjoleprøvingen, er veldig fornøyd og nå sitter den som støpt på meg.

Men får den desverre ikke med meg hjem likevel fordi det var noe jeg ikke ble heeelt fornøyd med idag. Men sånn er det bare, gir meg ikke før det er 100% :roll:

Fikk ikke tatt noen bilder for jeg glemte kameraet og orket rett og slett ikke å kjøre hjem igjen for å hente den.

Men jeg er utrolig fornøyd og gleder meg voldsomt mye til bryllupet :hjerter:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Ah... kom endelig hjem nå fra kjoleprøvingen, er veldig fornøyd og nå sitter den som støpt på meg.

Men får den desverre ikke med meg hjem likevel fordi det var noe jeg ikke ble heeelt fornøyd med idag. Men sånn er det bare, gir meg ikke før det er 100% :roll:

Fikk ikke tatt noen bilder for jeg glemte kameraet og orket rett og slett ikke å kjøre hjem igjen for å hente den.

Men jeg er utrolig fornøyd og gleder meg voldsomt mye til bryllupet :hjerter:

Skrevet

Så kjedelig med floristen da...utrolig TYYYPISK! Men det er godt du tar det med vel mot og går en annen vei uten panikk - det er jo ikke noen annen vei allikevel! :wink: Håper det ordner seg greit!

Og så herlig at kjolen sitter som støpt, men kjedelig at du ikke kunne ta den med hjem. Er uansett enig med deg, og det er så bra du kan si fra, for JA, det SKAL være perfekt - hvis ikke blir man jo bare gående og irritere seg, og slik skal det jo ikke være!

Du får bare huske å ta bilder neste gang da, når kjolen forhåpentligvis sitter heeelt PERFEKT! :wink:

Koselig å møte presten, ikke sant!? Alt blir jo så virkelig da...*drømme*

:hjerter:

Morsomt forresten, fikk sms av Cecilie i går, hun ville skrive til meg - hehe, du må ha en finger med i spillet der altså!

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Morsomt forresten, fikk sms av Cecilie i går, hun ville skrive til meg - hehe, du må ha en finger med i spillet der altså!

Ja kanskje jeg haddde en finger med i den du :ler:

Men helsningen fra deg kom jo litt sen i og med jeg har vært borte fra jobben i 2 måneder pga sykemelding. Men bedre sent enn aldri :tommelsmil:

Floristen ringte meg idag og forsikret meg om at alt er i orden og ingen grunn til panikk. Hun regnet med jeg har lest i avisen. Det var jo snilt gjort :-) . Om det skullle gå gæle når det nærmer seg enda mer så skulle hun uansett se til at det ble laget en annen plass. Da slipper jeg å bruke mer ting på det.

Om jeg ikke har nevnt det så har vi fått ordnet med organist og all musikk i kirken er godkjent.

Det blir Lohengrin til inngang og Purpose til utgang, når det gjelder solo ved lystenning så har vi valgt You rase me up(hvis det staves rett?) og det er ei 19 år gammel jente som skal synge, organisten kjenner til henne og sa at hun har noe av det fineste stemmen hun noen ganger hadde hørt og skal visst utdanne seg innenfor sang og musikk.

Nå sitter jeg alene hjemme og har leid bridget jones2 og skal lage meg en skikkelig god kjøttmiddag. Sambo er ute med jobben.

Når det gjelder U.L så vet jeg at det nærmer seg

:hoppe: Sambo blir hentet den 16.juli og jeg får ikke se det :roll: skal jobbe den lørdagen.

Gleder meg utrolig mye på hans vegne, er jo så spent på hva de har funnet på.

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Ja kanskje jeg haddde en finger med i den du :ler:

Men helsningen fra deg kom jo litt sen i og med jeg har vært borte fra jobben i 2 måneder pga sykemelding. Men bedre sent enn aldri :tommelsmil:

Floristen ringte meg idag og forsikret meg om at alt er i orden og ingen grunn til panikk. Hun regnet med jeg har lest i avisen. Det var jo snilt gjort :-) . Om det skullle gå gæle når det nærmer seg enda mer så skulle hun uansett se til at det ble laget en annen plass. Da slipper jeg å bruke mer ting på det.

Om jeg ikke har nevnt det så har vi fått ordnet med organist og all musikk i kirken er godkjent.

Det blir Lohengrin til inngang og Purpose til utgang, når det gjelder solo ved lystenning så har vi valgt You rase me up(hvis det staves rett?) og det er ei 19 år gammel jente som skal synge, organisten kjenner til henne og sa at hun har noe av det fineste stemmen hun noen ganger hadde hørt og skal visst utdanne seg innenfor sang og musikk.

Nå sitter jeg alene hjemme og har leid bridget jones2 og skal lage meg en skikkelig god kjøttmiddag. Sambo er ute med jobben.

Når det gjelder U.L så vet jeg at det nærmer seg

:hoppe: Sambo blir hentet den 16.juli og jeg får ikke se det :roll: skal jobbe den lørdagen.

Gleder meg utrolig mye på hans vegne, er jo så spent på hva de har funnet på.

Skrevet

Hermegåsa!!!!

Vi skal også ha Purpose ut og "You raise me up" som solo... :tunge1:

:hoho::hoho::hoho:

Neida, bare tuller - skjønner godt at dere har valgt det, for det er jo nyyydelig musikk!!!

Og utrolig kjekt at floristen ringte - det er jo virkelig god service da! Hvilken kjede var dette forresten? Veldig bra med alt som ordner seg så og si av seg selv! :wink:

Gjest Principessa
Skrevet

:vinke: Hei!

Håper du har det bra!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...