Gjest Soon Mrs S Skrevet 4. juli 2005 #601 Skrevet 4. juli 2005 Nå det gjelder status på antall gjester så gir jeg meg over... . Har søndag sendt ut "purring" til de det gjelder men de har enda ikke svart på sms jeg har sendt, eller ringt tilbake på det tapte anropet jeg la igjen i svarer`n demmers. Så vi har bestemt oss for at om vi ikke hører noe innen torsdagskveld så kutter vi de ut fra lista vår. Planleggingen må gå videre her i huset, hotell ordnes for de som skal ha og catering må få beskjed om hvor mange som kommer til middag. Slik ser lista vår ut JA: 62 Nei: 10 Ikke svart: 7 Kaffegjestene kommer alle sammen Idag har vi endelig klart å gjort ferdig ønskelisten vår og levert de hos de butikkene vi har valgt ut. Sambo skal igjen prøve en dress på torsdag p.g.a heeeelt idiotiske personer som tror de kan drive en brudesalong... my ass! :evil: Vi har gått å ventet på den J..... dressen i evigheter og trodde at alt var i orden helt til forrige fredag. Vel orker ikke å rippe opp i det nå men skal si jeg ikke var en hyggelig kunde å snakke med på telefon den dagen. Men det gir jeg F... i! Vi fikk ikke det som blir lovet og man kødder ikke med stresset brud... Sannsynlig neste uke så skal vi smake på middagen vår igjen etter en justering i den. Handleliste over små ting er også gjort Skal lage ferdig bordkortene i løpet av uka og kirke programmet skal vi begynne på i helga som kommer så fremt vi ikke blir hentet av gale venner U.L Merker at vi begge gruer oss litt, og at vi i realiteten ikke ønsker at helgene kommer... litt rart for som regel så vil man jo bare at det skal være helg og ha fri
Gjest Soon Mrs S Skrevet 5. juli 2005 #605 Skrevet 5. juli 2005 Sikker på at UL ditt blir gøy:=) Det blir sikkert veldig gøy, men er jo spent da på hva de har funnet på. Skal ut nå og ta meg en pils i sommervarmen... gå oss en romantisk tur ut og kose oss idag etter jobb. 8) 28 grader i skyggen her nå så å sitte inne orker jeg ikke etter en lang dag på jobb. Må få litt sol på kroppen :-)
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2005 #606 Skrevet 5. juli 2005 Enig, man må ut å kose seg når det er så varmt!!!
Gjest Soon Mrs S Skrevet 5. juli 2005 #607 Skrevet 5. juli 2005 Ah... det var jammen godt med sol og pils Det ble bare 2 på meg, skal jo på jobb i morgen. Meeeeen Nå vet jeg når jeg blir drukket ut Fredag 29. juli kommer jenten å henter meg har jeg fått beskjed om. Rart egentlig... får jeg svettet fælt da jeg fikk beskjed om det... akkurat som om jeg fryktet det. Men nå etter en stund så er jeg vel mer forberedt mentalt så alt er bare lekkert!
TeddyToria Skrevet 7. juli 2005 #610 Skrevet 7. juli 2005 46 dager igjen Oi, det går foooooooort - fort fort FORT! *iiik* Men du, jeg tror jeg må finne loppekassa - så her kommer det en natti-natt-
Gjest Principessa Skrevet 7. juli 2005 #611 Skrevet 7. juli 2005 44 dager igjen... magen velter seg helt i meg nå...rekker jeg alt som må gjöres?
TeddyToria Skrevet 8. juli 2005 #612 Skrevet 8. juli 2005 44 dager igjen... magen velter seg helt i meg nå...rekker jeg alt som må gjöres? Ikke si det engang...43 dager i dag... :o NÅ knyter det seg i magen min også altså, riktignok på en god måte, men allikevel - SHIT!
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 8. juli 2005 #613 Skrevet 8. juli 2005 Ha en fin helg! Må oppdatere meg her litt senere!
Calla Skrevet 8. juli 2005 #614 Skrevet 8. juli 2005 Uff, det betyr 42 dager igjen for meg det.... nå kjenner jeg stress-klumpen samler seg i magen..... Ha en god helg sms-kjære!!
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 8. juli 2005 #615 Skrevet 8. juli 2005 Pust dypt ut og inn jenter. 10 ganger! Vi har da et hav av tid igjen??? Har vi ikke??? :oops: Nei, helt ærlig. Jeg har blitt mye mer avslappet ettersom tiden har gått. Var helt uptight i januar og siden har det dalt sakte men sikker nedover. Jeg tenker nå at om noe går galt så er det ikke krise. Det viktigste er vi er en gjeng som skal kose oss med båttur og fest! Selvsagt er det en del ting som må på plass, men det ordner seg sikkert! (Om dere ser i dagboken min fra den første tiden så tror dere sikkert at jeg er dopa nå ) Kos deg i sommervarmen!
Gjest Principessa Skrevet 12. juli 2005 #616 Skrevet 12. juli 2005 ..fikk høre fra sjefen min i går : alt ordner seg uansett, det er bare å puste med magen og ta det med ro...
TeddyToria Skrevet 12. juli 2005 #617 Skrevet 12. juli 2005 ..fikk høre fra sjefen min i går : alt ordner seg uansett, det er bare å puste med magen og ta det med ro... ← ...og sjefen til Izaria har heeelt rett, det er bare ikke så lett for oss å skjønne det akkurat her og nå tror jeg! Blir lettere panisk og på tuppa når man skal gifte seg om ikke mer enn snart 5 uker! *tjihi* Gleder meg til du kommer innom igjen jeg... KLEM
Gjest Soon Mrs S Skrevet 12. juli 2005 #618 Skrevet 12. juli 2005 Tjoho :D Nå er jeg omsider kommet meg inn her igjen, og var jo spent på åssen forumet ble etter omleggingen. Må si jeg er overrasket over at de ikke kom oppi noe store problemer men skuffet over at det ser slik ut nå... synes alt ser så firkantet ut og uttrykksikonene er kjedelige... what ever... Dagene går så å si kjapt og vet nå at det jammen ikke er lenge til, enig at det gjelder å puste med magen. Holder for så vidt hode kaldt og fokusere på jobben og bryllup i fritiden. Noe har vi gjort, og alt begynner å falle på plass....noe "dritt" har jo forekommet også og førte til at vi måtte bruke 4500,- ekstra til bryllupet...virker ikke mye men det er det disse dager. Det var dressen til kjære som ble dyrere enn anntatt, fordi de vi skulle leie fra ikke kunne bestemme seg for når vi kunne se og prøve den, hele tiden en ny unnskyldning for at det ikke kom dress til oss osv... tilslutt endte vi med å kjøpe den og det ble litt dyrt ja, men guri så pen han er i dresen sin :wub: Gjesteliste er klar og vi teller 58stk til middag, 12 som ikke kom og 6 som ikke svarte og jeg rett og slett kuttet de ut. Etter både sms og telefon purring så synes jeg folk kan være så pass voksne å si ifra om de kommer eller ikke. Så er maten bestilt, og hotellrom booket til de som skal ha. Kjøreplan for bryllupsdagen og middag/fest er ferdige og vi skal gå gjennom de med toastmaster i morgenkveld. Servitører og dj har fått hver sitt eksemplar. Bordkortene er omentrent ferdige, da gjenstår festprogram men meny og kirkeprogrammmet igjen, men de er klare til å printes ut og brettes. Nå sitter jeg å skrive handleliste til bryllupsreisen... :D . Jobber jo i apotek så der er det mye jeg skal ha før jeg tar ferie... dessuten så må jeg kjøpe meg et par nye sommerkjoler og annet tøy og tøy til sambo. Vi kan visst ikke spise lettkledd i resturanten der vi skal så derfor må vi shoppe Budsjette har sprukket så til de grader men utrolig hvor mye vi allerede har brukt og betalt i forbindelse med bryllupet. 26000,- og vi har ikke fått en eneste regning enda fra mat, lokale, reise, drikke. Tusenlappene forsvinner fort de :o
Calla Skrevet 13. juli 2005 #619 Skrevet 13. juli 2005 Uff, pengebekymringer er no dritt.... vi har også fått en del ekstra utgifter i det siste, begge bilene våre streika forige uke... Var er oddsen for det liksom!?? Jaja, alt ordner seg alltid.. får spare inn på andre ting.. Høres jo ut som du ellers har det meste under kontroll! Ha en fin dag!
TeddyToria Skrevet 13. juli 2005 #620 Skrevet 13. juli 2005 Pengene får vinger - bokstavelig talt - det er helt sikkert! Men så blir det jo så flott og minnerikt til slutt da! Tragisk at så mange som 6 stykker ikke kan se til å svare på invitasjoner altså, til tross for purring! Makan!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå