Gjest Soon Mrs S Skrevet 28. juli 2005 #641 Skrevet 28. juli 2005 :hoppe: Idag reiser jeg hjem til mamma og i helgen blir jeg antagelig drukket ut. Mener JEG blir DRUKKET UT . Men jeg vet faktisk ikke noe egentlig, annet enn at det må være denne helgen, for det er ikke hverdagslig å få flybilletter påspandert av ellers så blakke venniner. Men overraskelsesmonetet skal de få, hvem vet... kanskje jeg blir hentet allerede på flyplassen når jeg lander. Idag har jeg vært i byen og kjøpt inn div ting til bryllupsreisen, blant annet har jeg kjøpt strandveske, sandaler, bikini. Det er så mye salg nå at det faktisk er artig å shoppe uten å få dårlig samvittighet over pengboka
TeddyToria Skrevet 28. juli 2005 #642 Skrevet 28. juli 2005 Åhhh, dette blir jo kjempespennende! Håper du får en fantastisk herlig helg med gode venner!!!
Gjest Soon Mrs S Skrevet 29. juli 2005 #643 Skrevet 29. juli 2005 Er fortsatt ikke dratt.... flyet ble kansellert pga teknisk feil. It was ment to be at jeg ikke skulle dra igår. Vel prøver igjen idag da for da letter flyet med meg i kl.12.30
Gjest Principessa Skrevet 29. juli 2005 #647 Skrevet 29. juli 2005 Gleder meg til å lese om u.laget ditt! God tur!
Gjest Soon Mrs S Skrevet 1. august 2005 #648 Skrevet 1. august 2005 Jeg er drukket ut Er omsider kommet hjem til min kjære og idag sitter jeg bare å tenker tilbake på helgen som har gått. Jeg hadde den artigste helga på sååååå leeeenge Kom forsåvidt en dag for sent pga feil med første flyet jeg skulle med, men det gjorde ikke noe. Landet på fredag og mamma stå klar for å hilse meg velkommen. Hun spurte om det kriblet i magen og det gjorde jo det, jeg visste at jeg skulle bli hentet av gærne venniner, men ikke når. Vel hjemme hos mamma la jeg ifra meg bagasje og vi dro til sentrum. Vi spiste middag og shoppet litt. Fikk meg noe plagg og en jakke jeg har siklet etter en god stund. Senere dro jeg til svigerfamilien og hilste på de, noen av dem kan ikke komme i bryllupet så de syntes det var kjempe artig at jeg stakk innom. Det ble en lang dag og kom ikke hjem før kl. var halv ett. Fikk ikke sove først fordi jeg var så spent på morgen dagen, de måtte vel komme da tenke jeg. Lørdag kom og jeg stå opp kl.8, og mamma hadde stelt i stand en god egg og bacon frokost. Jeg fikk beskjed om at nå måtte jeg dusje og stelle meg litt, og jeg følte at de var like om hjørnet... Idet jeg hadde fått dusjet og sminket meg kjente jeg en skygge som gikk fort forbi og da jeg snudde meg så stå hun der, min forlover og ei annen god vennine av meg. Den følelsen kommer jeg aldri til å glemme. This is it! Og tårene rant. Få du lov å gå ut å leke spurte de Jeg fikk tid til å sminke meg ferdig, ta en kopp kaffe og en røyk før vi dro avgårde. Måtte gi mamma en stor og god klem. Ute i bilen fikk jeg på meg en krone og vi hastet avgårde. Vi kom omsider til første stopp og det var en spa-klinikk. Åh....guri meg så velvære jeg fikk. Dyprens til ansikt og kropp. Boblebad, vin og aromaterapi til slutt. Da jeg lå i boblebadet kom resten av gjengen som består av gode venniner, svigermor og søster og mamma. Glad jeg tok på meg bikini trusen for det har blitt noen bilder å le av om ikke Fikk kle på meg og glasset ble sjenket så fort den ble tom, og jeg fikk lagt på ny make-up før vi dro til neste stopp. Vinflasken den tømte jeg før vi ble ferdig på klikken og jeg ble allerede litt sussete da. Vi dro til en koselig spiseplass og vi spiste en god lunsj. Snakket og venniner fortalte noen gode historier om meg da.... Da vi var ferdige så bar det avgårde til neste plass og jeg merket de ble spente og snakket veldig mellom seg. Det knøt seg i magen for jeg visste jeg måtte "gjøre" noe nå. Men følget ble inponert Jeg fikk utdelt rideutsyr og jeg skulle da ri en hest. Jeg har ridd før men de visste ikke om jeg torte i og med sist jeg ridd ble kastet av hesten. Men jeg gjorde som de ba om og til og med galloperte. Gjett om jeg kjenner det idag at jeg har vært på en hest Vel etter ridningen så fikk jeg igjen utdelt noen klær, men denne gangen var det tøy som skulle holde varmen og jeg skjønte at vi nå skulle ut fra byen. Kjørte et stykke og gikk et stykke også. Vi kom til en stue med bål og benker. Så det ble bare kos. Snakket og delte historier om alt og alle. Holdte på å le meg ihjel en stund, rart så artig vi kan ha det egentlig. Når kvelden kom bestilte de en pizza fra min gamle arbeidsplass og fikk det bringet ned til oss. Med pizzaen kom en av mine bestekompiser... min kjæres forlover og rett etterpå kom musikken også. Det var "strippern" min. Musikken bestå av sanger de visste jeg likte og formen min steg bare mer og mer. Det ble servert det meste av drinker og drinker og glasset mitt var aldri tom. Etter mye dansing på bord og jordet og allsang takket jeg for meg kl.3 for da var jeg heeelt kjørt. De hadde visst ikke set meg så full før. Jeg klarte rett og slett ikke mer. Måtte si det til kompisen min at nå er jeg så full kan du hjelpe meg hjem Jeg hadde det så skøy og er evig takknemlig for at jeg har så gode venner og familie som styrer og ordner slik at jeg skal få en slik dag å huske. Så hvis noen av dere gode venner innom her og leser så skal dere vite at dere er helt utrolige, one og the kind. Takk for en uforglemmelig dag og jeg er kjempe glad i dokk
Gjest toneline Skrevet 1. august 2005 #649 Skrevet 1. august 2005 hei hei lille du Hørtes suuuuupergøy ut. kan tro du har kost deg masse. Er du sliten enda?? Hvor mangen var dere? Tror mitt u.lag blir på lørdag. Forloveren min sier selvsagt nei, men di lurer ikke meg Hvordan står det ellers til med forberedelsene? Bare 19 dager igjen Ha en superfin dag fortsatt stor
Gjest Soon Mrs S Skrevet 1. august 2005 #650 Skrevet 1. august 2005 Hei du Jepp... hadde det kjempe artig jeg. Ble ikke så mange pga ferier og graviditeter da men vi var vel 9 stykker. Ja, tenk at det er bare 19 dager igjen og det er akkurat det jeg nå sitter og tenker på. Magen er litt i ubalanse med tanke på det Måtte levere inn en egenmelding på jobb idag, er rimelig sliten og slet med migrene idag. Så det har vært litt slitsomt også Fikk migrene på flyet og var bare sekunder før jeg i flyposen En stor til deg fra meg
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 1. august 2005 #651 Skrevet 1. august 2005 Så gøy å lese om utdrikningslaget ditt! Kjempemorsomt. Hadde et utrolig morsomt utdrikningslag jeg også (samme dagen som deg) Og tenk: Nå er vi jaggu snart gift!
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2005 #652 Skrevet 1. august 2005 Høres ut som et kjempemorsomt UL, helt etter min smak
Gjest Soon Mrs S Skrevet 1. august 2005 #653 Skrevet 1. august 2005 Høres ut som et kjempemorsomt UL, helt etter min smak ←
Calla Skrevet 1. august 2005 #654 Skrevet 1. august 2005 Så morro og koselig u.lag!! Snille vennene.... Tenk, nå har du et minne for livet, og om 19 dager har du enda et!!
Gjest Soon Mrs S Skrevet 1. august 2005 #656 Skrevet 1. august 2005 Takk til MrsL, Cons, Heidi75 for søte hilsner. Jeg har omsider kommet meg etter helgen, og nå er det full sving her hjemme og ser frem til å bli ferdige med bryllupet. Idag har jeg ringt kirken for å spørre etter om det er flere som gifter seg samme dag som oss noe det ikke var. Og spørre om de har teppe for å legge på tregulvet slik at kjolen ikke skal hekte seg fast i eventuelle flis I samme slengen så ringte jeg baren vi har tenkt å ha en uformell sammenkomst i på fredags kveld, og der var alt også ok! I morgen ringer jeg hudpleiern og avbestiller behandlingen jeg har bestilt i og med jeg faktisk har fått full pakke allerede, skal kun fikse neglene. Onsdag skal jeg ringe organisten å bekreft alle salmer, inngang, utgang og soloinnslaget. Fredag skal jeg ha prøvetime hos frisør Ellers annet på bryllupsfronten så har jeg talt gjennom bordkortene og dobbelt sjekket i forhold til gjestelisten, vil nødig glemme noen
Gjest Soon Mrs S Skrevet 1. august 2005 #657 Skrevet 1. august 2005 MÅ BARE FÅ ROPT UT.... DET ER FAKTISK BARE 19 DAGER IGJEN!!!! :enig_anim:
TeddyToria Skrevet 1. august 2005 #658 Skrevet 1. august 2005 Så supermorsomt og koselig u-laget ditt må ha vært! Ingenting å frykte nei... Og se, du klarte fint flyturen! Tøffe du!!! Travel uke du også ser jeg, men er det ikke moro!?? Om ca 29 minutter er det bare 18 dager igjen...
Gjest toneline Skrevet 2. august 2005 #659 Skrevet 2. august 2005 Hei på deg Du er superflink. Det kan nødig være noe du har glemt nå tor jeg Nå kan du bare glede deg til den store dagen. Det er den 20 det skjer, å det er faktisk i denne måneden... Tiden går fort. Ha en riktig fin kveld. fra meg
Gjest Soon Mrs S Skrevet 3. august 2005 #660 Skrevet 3. august 2005 I'M GOING TO JAMAICA...GOING TO JAMAICA... Idag fikk vi omsider reisedokumentene for bryllupsreisen. Og med ett fikk jeg reisefeber... så jeg har trippet og sunget siden jeg kom hjem fra jobb :enig_anim: Ringene er levert inn til gullsmeden for pussing og matting, og er ferdig i neste uke...og neste gang jeg har den på finger'n så er jeg FRU Men akkurat nå så gleder jeg meg til tiden som kommer med mye kosing og velvære... og fredag har jeg prøvetime. Idag har jeg ringt til div aviser for innrykk av kunnkjøring om bryllup, så neste lørdag står det i avisene at jeg gifter meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå