TeddyToria Skrevet 18. august 2005 #741 Skrevet 18. august 2005 2 dager i gjen bare! 2 DAGER!!! Nå er det vår tur altså, om rett over 48 timer...
Gjest Soon Mrs S Skrevet 18. august 2005 #742 Skrevet 18. august 2005 2 hele dager igjen! Det er ikke tell å tru! Ble ikke helt ferdige igår, når klokken ble 20.00 så orket jeg ikke mer, var så sliten. Så samboer foreslå at vi bare gjør unna resten idag og det sa jeg ikke nei til :blunke: Gaver har begynt å komme... mest pengegaver som vi sett stor pris på! Ellers så øvet vi litt på dansinga igår kveld. Det blir neppe noe vals på oss, synes vi ble så stive så det blir nok slowdance Dagens gjøremål * Hente esker på polet (lettere å frakte alle flaskene som skal ut fra kjelleren * Ta ut penger til de som skal ha kontant betaling *Handle resten av handlelisten *Gjøre klar karaflene til egglikøren som svigermor kommer med idag *Kjøpe planker for å bygge opp kakeborde, fint når der bryllupskaken vår skal stå er litt oppbygd, lettere å se *Pakke ferdig til reisen og en liten koffert til hotellet(må jo ha annet klær på søndag) *Skrive melding til alle som er involvert, hør om alle hjelpere er i rute....trenger de hjelp med noe ect... *Se over kjøreplan for dagen sammen med forlovere og familie
Calla Skrevet 18. august 2005 #743 Skrevet 18. august 2005 Ønsker deg masse lykke til på lørdag vennen! Det blir nok kjempeflott! Gleder meg til alle referatene som kommer de neste dagene... Og takker for en fin planleggingstid med alle dere søte jentene! Stooor to-dager-igjen-klem fra meg!
tommeline Skrevet 18. august 2005 #744 Skrevet 18. august 2005 Soon Mrs S, nå er det virkelig soon Mrs S.... Ønsker deg lykke til på lørdag! Håper du får en fantastisk dag!
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 18. august 2005 #745 Skrevet 18. august 2005 Selvsagt skal du få se bilder når jeg får dem. Vil gjerne se av deg også! Når og hvor og hvor lenge vedr. bryllupsreise? Har glemt det jeg Hiver meg på sammen med tommeline jeg: Nå er du virkelig sooooooon Mrs S Skal ta en skål for dere som gifter dere på lørdag. Håper også veldig på fint vær for dere alle uansett hvor dere er. Når det gjelder talen har jeg god erfaring med å ta litt vann når tårene kommer. Pust dypt. Det gjør ingen ting om du tar deg tid til å samle deg før du fortsetter. Når jeg klarte det kan alle klare det for jeg er ei sippejente av dimensjoner...
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2005 #747 Skrevet 18. august 2005 Er du i mål med alle gjøremålene dine i dag?? Nå er det jammen meg ikke lenge igjen altså - men det ser ut til at dere har full kontroll Reiser dere direkte på bryllupsreise og hvor går den?? Lykke til med siste innspurt - snart er du fru
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 18. august 2005 #748 Skrevet 18. august 2005 Tenker på deg og gleder meg sammen med deg!
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. august 2005 #750 Skrevet 19. august 2005 weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :hoppe: 1 dag igjen nå..... Vel takk for tiitten alle sammen... Jeg ble faktisk ikke ferdige med alt gjøremålene igår. Men istedet koset jeg meg med venner og familie som har kommet. Ble sent inatt før det ble seng men nå fikk jeg ikke sove mer. Er så utrolig redd for at jeg har glemt noe nå!
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 19. august 2005 #751 Skrevet 19. august 2005 Du har ikke glemt noe. Garantert! ...og hadde du mot formodning glemt noe så er det bare småpirk som ingen legger merke til 1 DAG IGJEN!!!
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2005 #752 Skrevet 19. august 2005 1 DAG IGJEN!!! Slapp av, det er som Vigdis sier, du har helt sikkert ikke glemt noe
Miori Skrevet 19. august 2005 #753 Skrevet 19. august 2005 Bare en liten dag igjen!! Det blir helt sikkert helt fantastisk
Gjest Principessa Skrevet 19. august 2005 #756 Skrevet 19. august 2005 Ønsker deg en strålende dag i morgen Soon Mrs S! Håper dere får et godt ekteskap med mye latter og glede. Ta vare på hverandre og dagen i morgen - den kommer nok til å gå fort. Sender deg noen tanker i morgen, regner med at du gjør det samme til meg! STOOOOOR KLEM
Gjest MrsL Skrevet 19. august 2005 #757 Skrevet 19. august 2005 (endret) Lykke til med den store dagen. Måtte hell og lykke skinne like sterkt som solen for dere :hjerte: Endret 19. august 2005 av MrsL
Gjest toneline Skrevet 19. august 2005 #758 Skrevet 19. august 2005 Hei hei. Lykke til i morgen, vennen. Håper dere får en kjempefin dag. Måtte framtiden bringe mye godt. Ta vare på hverandre. stor
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 20. august 2005 #760 Skrevet 20. august 2005 GRATULERER MED DAGEN!!! Dere kommer til å få en fantastisk dag! Endelig er dagen du har ventet på så lenge her! Nyt den i fulle drag! Stor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå