Gå til innhold

Bryllupsdagbok - 20.08.2005 - Soon mrs S

Fremhevede innlegg

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Tror ikke jeg kommer noen vei med det nå, for alle de floristene i denne byen sier jo det sammen til meg, at det varier fra dag til dag. driver de med konspirajson mot meg tro :ler:

Skal ikke velge den bort, første gang jeg så den så sa det meg at den der er buketten du skal ha, og det bruker jo å stemme sånne førsteinstinkt så.

Så lenge den ikke kommer over 2000,- så er jeg fornøyd, trengte bare litt tid til å fordøye spriken :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med callaene er nok riktig. Fikk samme beskjed selv i fjor. Men da sa de og at callaen er dyrere i juli og august enn feks i juni da jeg skulle ha min.

Jeg sjekket rundt på priser og brukte en florist som ikke var i de store kjedene og sparte nok litt på det.

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Husker også at de sa det om juli og august, at de er litt dyrere da.

Er så opptatt av kjemi og serviceinnstilling når jeg er rundt om i butikker at det var nok det som gjorde at jeg bestemte meg for å gå for butikken på byåsenbutikksenter. De var så imøtekommende og de forstå alt jeg kom med av innspill og krav.

Kom forøverig på at jeg har rabatt hos dem, 10% avslag er jo noe det også. Er medlem i TOBB :tommelsmil:

Skrevet

Bor du i TOBBleilighet? om du ikke gjør det så kan det noen ganger bli brukt mot å gi deg prosentene.

Var også på Byåsen butikksenter, men de ble mye dyrere enn Stavset Blomster som jeg brukte :wink:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Nei, bor ikke i tobb leilighet. Vet akkurat hva du mener om det og har gitt beskjed til de som styrer med medlemskapet om at de må snakke med folkene i disse bedriftene som er så teite. Betaler da akkurat samme kontigent som de som bor i tobbleilighet og trenger ikke å bli særbehandlet på den måten.

Når det gjelder å utnytte rabattene i forbindelse med bryllupet så har jeg ikke møtt noe problemer. Har hotell reservasjoner for gjestene på Hotell grand Olav og alle de får min rabatt den helga, og på blomsterbutikken var saken biff :wink:

Skrevet

Så bra............

Og va svarte TOBB på saken da?

Vi er også TOBBmedlemmer, men bor ikke i TOBB og vi har ikke giddet å prøve oss engang på disse prosentene

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Velkomstmat består av:

Frukt

*druer som skal porsjoneres i små klaser

* Vannmelon, honningmelon og annanas som kuttes i små terninger

* Jordbær (om det finnes enda)

* Kjeks

* 3 ulike ostesorter

* sjokolader

Setter på tannpirkere u/smak på frukt som skåres opp, lettere for gjester å forsyne seg.

Drikke

*Kaffe

*Vann

*brus

og musserende blir servert rett før vi kommer

Beregner ca.150g pr gjest... det er jo bare for å få iseg noe til middagen er klar. Skal ikke spise seg mett men for å vekke appettiten. Og en lettre måte for gjestene til å bryte isen på

Skrevet

Hei!

Prøver å legge ut nye bilder fordi bordkortene ble litt fornyet idag.  Slik blir det seende ut  :-)når den blir godkjent.

WOW!!!! Bordkortene var utrolig fine!!!!! :klappe:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

WOW!!!! Bordkortene var utrolig fine!!!!! :klappe:

Takk! :sjenert:

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Må bare si det igjen: De bordkortene dine er lekre! :tommelsmil: Og de ble enda fineree med justeringene. Du må jo ha brukt en hel evighet bare på vavnelappene :o Enig med Heidi: Pass på at folk får vite at du har støpt sjokoladen selv :wink:

Kjedelig at brudebukketen ble så mye dyrere enn du hadde regnet med :-?

:klem:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Så bra............

Og va svarte TOBB på saken da?

Vi er også TOBBmedlemmer, men bor ikke i TOBB og vi har ikke giddet å prøve oss engang på disse prosentene

De var klar over at det forekommer

Men sa bare at jeg måtte ta kontakt igjen om det skulle skje på nytt. Fikk blant annet erfart det hos TEV at de ikke ville gi meg fordelene.

De har jeg gitt opp :wink:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Må bare si det igjen: De bordkortene dine er lekre! :tommelsmil: Og de ble enda fineree med justeringene. Du må jo ha brukt en hel evighet bare på vavnelappene :o Enig med Heidi: Pass på at folk får vite at du har støpt sjokoladen selv :wink:

Kjedelig at brudebukketen ble så mye dyrere enn du hadde regnet med :-?

:ler: Artig at dere synes det ble fin

Og takk for fine ord om bordkortene

Du vigdis..... navnelappene er faktisk den letteste jobben med bordkortet, bare printe ut fra pc'en og klipp ut med hobbysaks. Derimot så er tyllstoffet et herk å klippe opp i runde biter :ler:

Skrevet

Som de sier over her... pass på at folk for vite at du har laget sjokoladen og borkortene selv.. det ser jo så profft ut..Du må jo passe på å ta litt ære for de når du har vært så flink!! :ler:

Ha en flott dag!

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

På agenda'n idag:

* Ringe mannen som eier bryllupsbilen og bekreft at vi får leie den

* Ringe Danseskolen for bestilling av privattimer

* Venter inn mail fra Trondheims Kvinnelige StudensangForening ang soslist til vielsen

* Venter på bekreftelse fra Artistformidlingen ang anlegg og Dj vi har bestilt

Skrevet

Privattimer på danseskole hadde vært noe ja... Har prøvd å sjekke tidligere, men ser ikke ut som det er noen i området her som lærer bort vals.... :(

Du får gi meg noen tips du da!

:wink:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Privattimer på danseskole hadde vært noe ja... Har prøvd å sjekke tidligere, men ser ikke ut som det er noen i området her som lærer bort vals.... :(

Du får gi meg noen tips du da!

:wink:

Det var jo synd

Det var forresten sambo som foreslå det, han er så usikker. Jeg derimot uten å måtte skryte er glad i å danse og gruer meg ikke. Så lenge han vil så er jeg med i gode og onde dager :ler:

Skal gi deg noen tips jeg når vi har vært :-)

Skrevet

Er så morsomt, for det ser ut til at min kjære blir med meg på en leksjon eller to...hadde jeg ALDRI trodd! :ler:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Er så morsomt' date=' for det ser ut til at min kjære blir med meg på en leksjon eller to...hadde jeg ALDRI trodd! :ler:[/quote']

Synes også det er morsomt... de gutta der altså :ler: stadig noe å overraske oss med.

Igår kom han hjem i hundre... de har hatt grillfest på jobben og i anledningen leid telt som var innredet veldig fiint. Han hadde tatt masse bilder for å vise meg det når han kom hjem. De hadde pynta så fint med flytelys og blomster. Han hadde tilogmed spurt hvor de hadde skaffet de glassbollene :ler: .

"ja.. de er jo helt etter vår smak og jeg måtte jo spørre hvor de hadde kjøpt det"

Vel jeg ble så overbegøvet... vet ikke hvem du er men få mannen min tilbake var det eneste jeg tenkte :ler:

Artig at de også begynner å komme seg i bryllupsmodus

ps: Kan jeg spørre hvor mye dere må betale for dansetimene? Vi må ut med ca.700,- i timen

Skrevet

:ler: Morro når guttene begynner å bli ivrig.. Jeg måtte le for meg selv i går da jeg fortalte lasse hva floristen og jeg hadde planlagt ang. bordpynt... etter jeg hadde forklart tilføyde han: "og så hadde det jo vært fint med perler på de stråene.." :ler: Når har noengang han brydd seg om perler..??

Søøøøte gutter vi har.... :hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...