Gå til innhold

Bryllupsdagbok - 20.08.2005 - Soon mrs S

Fremhevede innlegg

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

hmmm, vet ærlig talt ikke hvem jeg skal MASE på når det gjelder bildet :roll: . Må nok vente litt til men det går jo som regel fort.

Hater å vente :sur:

Sambo har endelig kommet hjem fra overtidsarbeid. Glad og forelsket kom han hjem til meg med et kyss rett etter han kom inn. Han kunne fortelle at han TENKTE å kjøpe blomster til meg idag fordi jeg er så god, jeg svarte at tenking ikke er nok....jeg vil ha blomster :sur::grine: . Tok det tilbake... sa at tanken er verdt nok :hjerter:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Pleier å legge igjen ett hint på Ris, ros - forumet, og spørre om noen vil godkjenne bildene.

Pleier ikke å ta så lang tid før en moderator dukker opp da :)

Gjest gjest1
Skrevet

Syns bordkortene dine var kjempelekre.

Hadde blitt skikkelig imponert hadde jeg vært gjest i ditt bryllupet. Sørg for at alle får vite at innholdet er hjemmelaget også da :wink:

Skrevet

Så fine bordkort du har...!!!!!!! (Ehhh.. dere...)

Hva skal dere ha i de små posene???

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Syns bordkortene dine var kjempelekre.

Hadde blitt skikkelig imponert hadde jeg vært gjest i ditt bryllupet. Sørg for at alle får vite at innholdet er hjemmelaget også da :wink:

:sjenert: Tuuusen takk for gode ord.

Tar jo litt tid å lage, men er artig er det. Synes også de ble veldig fine.

Så fine bordkort du har...!!!!!!! (Ehhh.. dere...)

Hva skal dere ha i de små posene???

Hei du..... :klem:

Vi har 2 hjertesjokolade som jeg har støpt selv. En vanlig melkesjokolade og en cacao sjokolade som er mørk.

Blir litt gris her på kjøkkene, men er er artige å lage.

Skrevet

Kjempeflotte bordkort! Flink du! :klappe:

Brukte du hjerteformer til sjokoladen? hvor har du kjøpt de isåfall?

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Kjempeflotte bordkort! Flink du! :klappe:

Brukte du hjerteformer til sjokoladen? hvor har du kjøpt de isåfall?

Kjøpte formen på panduro...

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Kjøpte formen på panduro...

Ble litt kort her... satt i tlf så

Men formen er kjøpt på panduro og kostet meg 50,-

Veldig enkelt for når sjokoladen har stått i kjøleskapet en stund(10-15min) så er det bare å snu den så ramler det ut av seg selv. Den værste jobben er jo å pakke den i tyllet og ikke minst å klippe tyllet.

Er litt stolt nå... det ble jo kjempefint :sjenert:

så lekre bordkort!!! :P

Takk!

Synes rett og slett vi alle er så flink og kreative. Håper bare at jeg får laget alle til rett tid :-)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Uff uff uff

Ringte blomsterbutikken som skal binde buketten min og fått pris. Det ble ikke som håpet og gruer meg til å si det til sambo... den kan kom på mellom 1500-2000,- . Hadde budsjett på 1000,- sånn ca og dette kaller jeg en budsjettsprekk :roll:

Føler meg kjip som kun tenker kroner og øre men synes det ble litt mye. Uansett så bestemte jeg meg for å gå for den, kan jo ikke drive å lete etter noe nytt nå, det blir bare for dumt. Nei... får spare inn på noe annet istedet :tommelsmil:

Skrevet

Ble litt kort her... satt i tlf så

Men formen er kjøpt på panduro og kostet meg 50,-

Veldig enkelt for når sjokoladen har stått i kjøleskapet en stund(10-15min) så er det bare å snu den så ramler det ut av seg selv. Den værste jobben er jo å pakke den i tyllet og ikke minst å klippe tyllet.

Er litt stolt nå... det ble jo kjempefint :sjenert:

Takk!

Synes rett og slett vi alle er så flink og kreative. Håper bare at jeg får laget alle til rett tid :-)

klart du klara :wink: e so imponert eg!!!

kor store beta m tyll bruka du?

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

I første omgang kjøpte jeg 1 meter med hvit tyll og samme med den gull/bronse farga.

Klipte ut runde former på ca. 6 cm diameter, brukte en skål som mal. Fikk 40 runde lapper av tyllet jeg har kjøpt så en meter til må jeg ha, og lager da 140 sjokoladehjerter :-)

Skrevet

Kjedelig med prisen på buketten... Er så rart at det skal bli sååå dyrt når man får andre flotte buketter til 200kr...men sånn er det vel bare...

Men som du sier, kanskje det er best å prøve å spare inn på andre ting...

Og du, du har all grunn til å være stolt over bordkortene du har laget! De ble virkelig flotte! Ser skikkelig profft ut spør du meg... :wink:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Kjedelig med prisen på buketten... Er så rart at det skal bli sååå dyrt når man får andre flotte buketter til 200kr...men sånn er det vel bare...

Men som du sier, kanskje det er best å prøve å spare inn på andre ting...

Og du, du har all grunn til å være stolt over bordkortene du har laget! De ble virkelig flotte! Ser skikkelig profft ut spør du meg... :wink:

Rart ja, måtte jo tilslutt spørre damen om hvorfor det var slik med call'n. At de varier med pris fra dag til dag. Fikk jo en egentlig logisk svar om at det var pga import situasjonen. Kronekurs etc..... :roll:

Ikke noe å gjøre med det, sambo sier at det egentlig ikke har noe å si om buketten ble litt dyr fordi den hører jo med til "utstyret". Hva er en brud uten sin bukett liksom :wink:

Skrevet

Utrolig lekre bordkort! Så forsseggjort og elegant!!!

:tommelsmil:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Utrolig lekre bordkort! Så forsseggjort og elegant!!!

:tommelsmil:

:klem: eller :kline: tjihi

Gjest gjest1
Skrevet

Greit nok at prisene varierer men plutselig så ble den jo ganske dyr, den buketten. Kanskje de rosene du skal ha er litt dyrere også enn vanlig hvite roser??

Min kom som sagt på 1200 :)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Greit nok at prisene varierer men plutselig så ble den jo ganske dyr, den buketten. Kanskje de rosene du skal ha er litt dyrere også enn vanlig hvite roser??

Min kom som sagt på 1200 :)

Ja si det :roll:

Rart de ikke nevnte rosene men kun calla som var såååå dyr. Den er jo så fiiiin buketten. Ordnet seg... kom på at mamma kjøper inn en del vin for oss også så da flytter vi bare litt på pengene :ler:

Skrevet

Så kjedelig med buketten, og også litt rart...for SÅ dyre er da ikke callaene!!!?!

Du kunne jo tatt en telefon kanskje, og spurt dem om det. Evt. forhørt deg om du kunne skaffe til veie de callaene selv. Eller du kan høre om pris på den buketten hos en annen florist?

Det er en nydelig bukett og jeg synes ikke du skal velge den bort akkurat, men det var jo særs mye de hadde økt prisen da, sånn plutselig... Lov til å reagere på det! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...