Gå til innhold

Bryllupsdagbok - 20.08.2005 - Soon mrs S

Fremhevede innlegg

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Du må bare sette foten ned SMS... Han visste hva som ventet ham i dag.... :hoho:

Stakkars...

Håper dere får maten til å bli bra nå da!!!!! :-)

Han var fullt klar over hva som ventet han idag så defor ja :hoho: . Har endelig fått han opp, og beordret han rett til badet. Lille djevelen i meg har våknet skjønner du :kul:

Videoannonse
Annonse
Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Kjedelig at venninnen din ikke kunne komme! :trøste:

Hvordan gikk det med brudebuketten i går? Har du bilde av den eller noe lignende som vi kan se?

Ha en fin søndag SMS!

:kose:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Hei og hå til alle som har vært innom her

God søndag alle sammen :klem:

Vel, helga er snart over og vi koser oss bare kjempe mye idag. Riktig nok med ingenting og sløv heter det vel.

Sambo var jo ute på fredag og lørdag fikk jeg han jammen opp om ikke tidlig men ut kom vi oss. Turen gikk da til nøye utvalgt blomsterforretning for å bestille min brudebukett, 6 knapphullsblomt, 2 alterdekorasjon og fikk tips til hvordan jeg kan pynte middagsbordet også. Dette blir nok dyrt men sambo sa jeg fortjener det. Får også ei eske å ha buketten min i slik at det blir lettere for mamma å frakte den heim for så å legge den i grava til pappa, synd jeg ikke kan gjøre det selv men så drar jo vi på bryllupsreise rett etter bryllupet så å si :roll:

Buketten jeg har bestilt Samme som Heidi76 men bare det at jeg sløyfer brudesløret og rosene blir type Ic cold eller noe slikt :roll: Skal være hvite roser bare at det er en rosa farge inni den.

Nå skal jeg grille litt mat og hoppe i køya :ler: skal se film fra rommet idag og bare slappe av.

Skrevet

Vakker bukett!! Noe sånt jeg kunne tenke meg også.

Enkelt, elegant, rent og pent.... :wink:

Kos deg i kveld! (nå kom Lasse med kebab til meg... :sikle: ..kosesøndag i dag..)

Gjest gjest1
Skrevet

Den buketten er bare så nydelig. Dessverre gikk min i søpla i går. Da var den så brun og tørr at det var ingen vits i å spare på den lenger. Men jeg har heldigvis bilde av den så jeg får trøste meg med det.

Blir spennende å se bide av din også da, SMS :)

Skrevet

Veldig pen den buketten du har bestillt! Så frisk og fin!

Jeg fikk jo se Heidi sin irl på den store dagen hennes, og det er en utrolig flott bukett! :-)

Ha en fin mandag!

:vinke:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

:ler: Nå er det jammen ikke lenge til jeg blir fru! Og nå tenkte jeg å oppsummere det som er gjort og ikke gjort. Håper inderlig at jeg ikke har glemt noe.

Vielsesform

Bryllupsdato

Forlovere

Brudepiker

Gjesteliste

Budsjett :o

Meny

Papirer fått og videre sendt til vigsler

Møte med presten den 23.juni

Selskapslokale

Sjekket lokale for utsyr og annet

Parkeringsmuligheter

Overnatting for gjestene er reservert

Suite for oss

Serverings hjelp og kokker og bartendere

Fotograf

Frisør og make-up

Hudpleie og manikyr

Kjolen

Slør-sko-strømper-undertøy

Dress til brudgom

Strømper-sko og mansjettknapper

Brudepike kjoler - Sko - Hårpynt

Brudesvenn dress - sko

Bryllupsreise

Brudebukett

Knapphullsblomst til 6 personer

Brudepikebuketter

Blomster til pynt i kirken

Toastmaster

Drikkevarer

Bryllupskake

Invitasjoner

Kubbelys er kjøpt inn og ferdig pyntet

Vaser er kjøpt inn

Annet dekor til bordene er kjøpt inn

Duker

Sugerør

Plast glass til velkomstdrinkene og til festen

Gjestebok

Gave oppakkere

Plastsekker, skrivesaker, saks og tapetkniv

Det som gjenstår

Solosang til kirken

Musikk til bryllupsfesten

Søkt sjenkebevilling

Videofilming

Gullsmed for å pusse ringene

Bekrefte transporten vårres

Kjøpe pynt til bryllupsbilen

Diverse kaker og puddinger

innkjøp av mineralvann - kaffe - fløte og sukkerbiter

Frukt og snacks

Isbiter, cocktailbær, appelsiner og sitroner

Flere ting til ønskelisten

Holder på med bordkortene

Tale

Kirkeprogram

Festprogram

Takkekort

Bordplasseringer- justeres

Blomster til festbordet

Gaver til hjelpere og forlovere

Kjøreplan for bryllupsdagen

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Ser ut som du har god kontroll før den store dagen! :tommelsmil:

:klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, det ser ut som at du har oversiktet over det meste. Kommer ikke på noe ihvertfall.

Bare ett lite tips til kjøreplan. La toastmaster få ansvar for når bryllupsvalsen og kakekuttingen skal foregå. Vi hadde ikke organisert dette så bra men det gikk jo greit alikvel.

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Ser ut som du har god kontroll før den store dagen! :tommelsmil:  

:klem:

Føler iallfall at det meste er under kontroll. Nå er det om å gjøre å venne seg til å gi ifra seg kontrollen :ler:

Ja, det ser ut som at du har oversiktet over det meste. Kommer ikke på noe ihvertfall.  

Bare ett lite tips til kjøreplan. La toastmaster få ansvar for når bryllupsvalsen og kakekuttingen skal foregå. Vi hadde ikke organisert dette så bra men det gikk jo greit alikvel.

Synes også det bør være toastmaster som sitter med kjøreplanen i samarbeid med kjøkkenet. Vi har planlagt en kveld sammen med han slik at vi får planlegge det sammen. Har egentlig laget en midlertidig plan som jeg vil at han skal se gjennom og gi tilbakemelding på.

Takk for tipset... godt å ha deg og særlig når du har vært gjennom det nettopp. Har du flere tips så er det bare å si ifra :kose:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

ah.... :klø: Nå har jeg sittet i 3 timer og klipt ut runde biter av tyllstoff og har bare fåttt 37 stk :roll: . Det ble jo så vanskelig. Nesten som jeg angrer på at jeg begynte idet hele tatt. :wink:

Vel etter 3 timer har jeg i det minste fått 37 runde tylllapper og fått laget ferdig 4 bordkort.

Sambo jobber overtid igjen idag så da får jeg bare gjøre ferdige de som skal lages til.

:ler: bare litt av meg selv... så mye styr for en dag :tommelsmil:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Status med bordkortene er 17 ferdige laget :-)

bare 53 igjen :o

Skrevet
Status med bordkortene er 17 ferdige laget :-)  

bare 53 igjen :o

Hadde du noe bilde av disse? Vet ikke helt hvor jeg skal finne dem jeg... :oops:

Fin liste forresten - mye som er i boks allerede! :tommelsmil:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Hadde du noe bilde av disse? Vet ikke helt hvor jeg skal finne dem jeg... :oops:

Fin liste forresten - mye som er i boks allerede! :tommelsmil:

Hei!

Prøver å legge ut nye bilder fordi bordkortene ble litt fornyet idag. Slik blir det seende ut :-)når den blir godkjent.

Mye i boks allerede ja, og vi puster litt ut her hjemme begge to :ler:

Skrevet

Prøver å legge ut nye bilder fordi bordkortene ble litt fornyet idag.  Slik blir det seende ut  :-)når den blir godkjent.

Gleder meg til å se...må bli godkjent NÅ! :sur:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Gleder meg til å se...må bli godkjent NÅ! :sur:

Vil også se.... :sur: , kanskje jeg må mase :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...