Keaton Skrevet 4. september 2015 #16741 Skrevet 4. september 2015 (endret) De svarene deres (regner med at fotballduden er involvert) om flyktninge-engasjement er bare noe av det mest tragiske de noen gang har liret av seg. Ever. Virkelig. Endret 4. september 2015 av Francis 14
Gjest mammanicolene Skrevet 4. september 2015 #16742 Skrevet 4. september 2015 Jeg har gått på samme ungdomsskole som Fruen, og jeg vet godt at folk forandrer seg i løpet av årene, men Fruen er totalt forandret... hun retusjerer bildene MYE! Det er derfor hun ser så annerledes ut på ulike bilder. De bildene tatt av mannen hennes (som han eller hun redigerer etterpå) gir et helt annet uttrykk av henne enn slik hun ser ut på ordentlig. Bilder andre har tatt av henne gir et mer riktig uttrykk. Jeg legger merke til at hun redigerer mye rundt hakepartiet og kinn, samt nesen.. Jamen hun ser jo lik ut på snapchat som på bloggen synes jeg? Der kan hun vel ille redigere. Det er jo filmer og nærbilder...Synes hun er like fin der!
Gjest Hold the door Skrevet 4. september 2015 #16743 Skrevet 4. september 2015 Det skinner så jævlig igjennom at det er LK som skriver alle kommentarene under fruas navn. Jeg har inntrykk av at det ofte er LK som svarer når "Fotballfrue" gjentar navnet til den som får svar. F. eks: "Hva vet du om det, Sommernatt?" eller "Hva får deg, Sommernatt, til å tro at du vet ... " osv. (Utenom når det gjelder hyggelige svar som: "Tusen takk, sommernatt" eller "Så hyggelig å høre, sommernatt."
annsme89 Skrevet 4. september 2015 #16744 Skrevet 4. september 2015 men hvorfor er det ikke flere toppbloggere som bryr seg om dette i Syria? Jeg så igjennom de 12 øverste på blogglisten og kun to skrev om dette. Marnia og hennes mann. Og pappahjerte Dette er en tråd om Fotballfrue! Derfor. Hva alle andre bloggere gjør kan jeg diskutere i en tråd relevant for den aktuelle bloggeren. Fotballfrue er et prakteksemplar på en overfladisk og materalistisk blogg, som står i sterk kontrast mtp flyktningkrisen.
Marthos Skrevet 4. september 2015 #16745 Skrevet 4. september 2015 http://www.adaxshop.com/Shop.aspx?eComSearch=True&eComQuery=caroline+berg+eriksen Hun har vært veldig kreativ på navnefronten jaaa Lurer på hvem Guri er, moren kanskje? De andre veskene er jo datter, søster, seg selv og hund :-p
Gjest Hold the door Skrevet 4. september 2015 #16746 Skrevet 4. september 2015 Lurer på hvem Guri er, moren kanskje? De andre veskene er jo datter, søster, seg selv og hund :-p Guri er ett av to fornavn på mora til LK.
annsme89 Skrevet 4. september 2015 #16747 Skrevet 4. september 2015 Godt poeng. De snur om den skuta akkurat når det passer dem best (private caroline/fotballfrue/glaset magasin osv.). På den måten kan de alltid ha kontroll over situasjonen, da de kan styre det som de vil. Helt umulig for oss å forholde oss til så klart. 5
Gjest Bergensia Skrevet 4. september 2015 #16749 Skrevet 4. september 2015 Og da var offerrollen inntatt for helgen! http://imgur.com/RVHLw1o
MarianneE Skrevet 4. september 2015 #16750 Skrevet 4. september 2015 Og da var offerrollen inntatt for helgen! http://imgur.com/RVHLw1o Da er alt som det skal være med andre ord! 14
neiognei Skrevet 4. september 2015 #16751 Skrevet 4. september 2015 Hun er virkelig veldig umoden for alderen. Men sånn er der kanskje når man slipper å faktisk yte noe iløpet av hele 20-åra. 19
Jobbermedbarn Skrevet 4. september 2015 #16752 Skrevet 4. september 2015 (endret) Og da var offerrollen inntatt for helgen! http://imgur.com/RVHLw1o Den siste setningen er virkelig lavmål! Trist å lese! Selvom de ikke bryr seg er vi virkelig mange som gjør det! Men mange av oss har ikke de kontaktene eller mulighetene som de har! Endret 4. september 2015 av Jobbermedbarn 7
^littletoomuch Skrevet 4. september 2015 #16753 Skrevet 4. september 2015 Og da var offerrollen inntatt for helgen! http://imgur.com/RVHLw1o Jeg blir så irritert. Det finnes ikke et mer tiltaksløst og uselvstendig menneske enn cbe i sin vante offerrolle. Jeg blir oppgitt og lei meg over at noen kan være så arrogant i denne situasjonen verden står overfor nå. Det viktigste er å "ta" henne? Jaha..? Hun har misforstått så kraftig at det gjør vondt. 17
annina Skrevet 4. september 2015 #16754 Skrevet 4. september 2015 Jeg la tidligere i dag igjen en kommentar på bloggen, og denne kommentaren har nå blitt slettet. Altså moderert bort. Blir så utrolig irritert av at CBE-bloggen påstår at de bare sletter hetsende kommentarer. http://imgur.com/EsQZN7y 22
Jobbermedbarn Skrevet 4. september 2015 #16755 Skrevet 4. september 2015 Nå synes jeg veskene var fine, men har akkurat bestemt meg for å støtte flyktningene med summen i stedet! Mye bedre bruk av pengene! 21
monty Skrevet 4. september 2015 #16756 Skrevet 4. september 2015 Jeg la tidligere i dag igjen en kommentar på bloggen, og denne kommentaren har nå blitt slettet. Altså moderert bort. Blir så utrolig irritert av at CBE-bloggen påstår at de bare sletter hetsende kommentarer. http://imgur.com/EsQZN7y Det må da være irriterende for FF og FF-mannen at de kommentarene de har slettet fordi de ikke liker dem, de dukker opp her på KG? Det beviser jo at det ikke bare er hetsende kommentarer som slettes.. 18
Gjest Liseheidi Skrevet 4. september 2015 #16757 Skrevet 4. september 2015 Destruktivt faktisk! Hvor er selvinnsikten? Synes det er helt greit at hun svarer, og selvinnsikt har hun sikkert i bøttevis Synes heller det virker som en heksejakt det mange driver med. Folk angriper for absolutt alt. Er det ikke dåpsgaver, er det vesker, snapchat, hotell, bidrag til flyktninger, navn på veskene i kolleksjonen hun har vært med på osv osv osv. For en smørje. I forhold til u-hjelp og slikt vet vi ikke noe om hun faktisk bidrar, det er godt mulig. Vi kan ikke bare anta, og fyre løs fordi hun skriver om andre ting. Det er fullstendig opp til henne selv hva hun vil skrive om. Synes det er drøyt å tillegge henne ting vi faktisk ikke vet nok om. Jeg vet at jeg er i mindretall her, i og med at dette er en tråd som heter fotballfrue kritikk, så kanskje jeg bør ta hatten min å gå Det som opptar meg er eksponeringsbehovet, både i forhold til seg selv og å eksponere datteren. Ikke alt annet. Egentlig synes jeg det er litt rart at noen oppretter en tråd bare for å kritisere noen, men underholdende, det er det. 5
Inocybe Skrevet 4. september 2015 #16758 Skrevet 4. september 2015 Hun skriver at hun gjerne ville studere medisin i Polen, men hadde dårlig kjemi med kjemilæreren (leser dette som at hun fikk en dårlig karakter?) at hun endret kurs det siste året på videregående. Hun hevder heldigvis ikke at hun kom inn på medisin. Da skjønner jeg. En kjip lærer på videregående ødela drømmen om medisin. At hun ombestemmer seg om studievalg er helt greit. Mange som gjør det. Men å skylde på en enkelt lærer blir for dumt. Hvor mange er det ikke som tar opp fag for å komme inn på drømmestudiet? Passer egentlig godt inn i "det er alltid de andres feil når ikke ting går min vei"- argumentasjonen hennes. 15
Gjest Liseheidi Skrevet 4. september 2015 #16759 Skrevet 4. september 2015 (endret) http://www.adaxshop.com/Shop.aspx?eComSearch=True&eComQuery=caroline+berg+eriksen Hun har vært veldig kreativ på navnefronten jaaa Hun er heldig som får være med å lage sin egen kolleksjon, og velge akkurat de navnene hun ønsker til veskene "sine" Så får folk synes det de vil om det. Hadde hun valgt mere kreative navn, hadde hun sikkert fått tyn for å være stormannsgal eller diva eller noe slikt. Kan ikke få alle fornøyd gitt! Endret 4. september 2015 av Liseheidi 5
Gjest Hold the door Skrevet 4. september 2015 #16760 Skrevet 4. september 2015 Jeg mener det blir litt feil å bare trekke ut én setning av svaret hennes angående medisinstudier (som hun "snuste litt på," det var ingen stor drøm.) Det står at hun hadde så dårlig kjemi med kjemilæreren at hun endret kurs siste året på videregående. Også sier hun at når det var grunnen, så var kanskje ikke ønske om å studere medisin så stort likevel ("ler hun.") Den siste setningen der gjør i alle fall at jeg tolker svaret annerledes enn om det kun hadde stått at hun hadde en drøm om å studere medisin, men dårlig kjemi med en lærer ødela alt.
Fremhevede innlegg