Gjest Lalalala59 Skrevet 4. september 2015 #16661 Skrevet 4. september 2015 (endret) Ærlig talt, hvor interessant er det å lese om henne? Hun har ingenting interessant å komme med. For allmennheten. Hva er det folk er nysgjerrige på? De som pleier å kjøpe det, kjøper det. De er i utgangspunktet målgruppen for FF sin blogg også. Tviler sterkt på at noen som helst andre kjøper dette bladet for å lese om henne. Du som har lest det, ATP. Hva for noe spennende var det som sto der? Var det noe som berører verden? Eller handlet det kun om "meg meg stakkars meg"?Hele artikkelen og bilder fra Det Nye er lagt ut her av Cohen, så da slipper folk å kjøpe bladet. Edit: ser nå at det allerede er sagt Endret 4. september 2015 av Mahnaz
Gjest Sobril Skrevet 4. september 2015 #16662 Skrevet 4. september 2015 Du må gjerne gjøre det, men tviler på at det blir publisert.... Evt de publiserer noe, lener seg tilbake og lar fansen gå til angrep på deg. Done.
jabx Skrevet 4. september 2015 #16663 Skrevet 4. september 2015 Dette blir en helt annen situasjon da det faktisk handler om et kaldblodig massemord satt opp mot redigering av bilder på en rosablogg. Ellers kan jeg nevne at den forferdelige mannen ikke har vist noe annet enn stolthet over det han har gjort, han er en grusom psykopat og jeg unner ham alt vondt i verden. Jeg unner ikke en småbarnsmor få hele yrket sitt ødelagt. I tillegg ytret fotballfrue anger, noe som gjør at jeg ikke klarer la være synes synd på henne der og da. Jeg skrev nettopp at jeg ikke sammenlignet situasjonene direkte, men at jeg prøvde å illustrere et poeng, nemlig at hun påførte seg selv situasjonen hun havnet i. At hun har utvist anger er bare tull. Hun har konsekvent prøvd å innta offerrollen og fraskrive seg ansvar. Det er alle andres feil. Aldri hennes egen. Hun har løyet hele veien, også etter at hun ble tatt med buksa nede flere ganger. Hun lyver den dag i dag. Hun viser altså også stolthet over det hun har gjort. Eller mangler i det minste anger eller skamvett. 5
skruf Skrevet 4. september 2015 #16664 Skrevet 4. september 2015 Done. Da blir det spennende å se! I hvilket innlegg kommenterte du? 1
Gjest Lalalala59 Skrevet 4. september 2015 #16665 Skrevet 4. september 2015 Da blir det spennende å se! I hvilket innlegg kommenterte du? Jeg la ut en nesten lik kommentar i går. Ikke godkjent og slettet.
Unagi Skrevet 4. september 2015 #16666 Skrevet 4. september 2015 Huff, ja, det er så utrolig trist at hun ikke beuker den posisjonen hun er i til noe fornuftig. Blir ekstra provosert når mannen hennes prøver å kneble kritikerene med "folk dør i Middelhavet", når de faktisk ikke gjør en dritt med det selv. Ikke ett ord har hun skrevet om krisen på bloggen etter hva jeg har sett, derimot fronter de et vanvittig overforbruk som spesielt i disse dager er kvalmende å se. Hva med en oppfordring til leserne om å bidra med vinterklær og bæreseler for eksempel? Syns det blir så feil å skrive om vesker og spa-opphold når resten av Norge mobiliserer for å hjelpe mennesker i nød. Og så har du jo fanskaren hennes som alltid skal påpeke at Caroline gjør massevis, med innsamlingsaksjoner, omvendt julekalender og innlegg for dyrevern. Det som er felles for disse innleggene er at de er kjøpt og betalt. Om det dreier seg om å redde isbjørner, sponse blindehunder eller annen "veldedighet" så har fellesnevneren vært at hun har fått penger for å skrive om det. Så noe stort fokus på Syria og flyktningekrisen vil vi nok ikke få fra den kanten med det første. Hun som har så mange lesere har en flott mulighet til å skrive litt om dette ja, og hun som får så mye gratis kunne gitt bort en del ting. Trenger hun 3-4 barnevogner? Kunne feks gitt bort en av de,og klær Nelia har vokst ut av. En god del av sponsede klær hun ikke bruker også kanskje? Hadde hun laget et slikt innlegg uten annonse og adlinks hadde hun fått et pluss i margen fra meg iallefall 3
♥Missy♥ Skrevet 4. september 2015 #16667 Skrevet 4. september 2015 Ja dette er en vanlig rumpe, skulle ikke trodd hun løp flere mil i uka Caroline har nordisk rumpe som er avlang. Bildet er retusjert i Photoshop og det er alle andre bilder av henne også. Alle kan få like fin rumpe med hjelp av retusjeringer. Til og med du Forstørret man bildene, ser man fort at de ikke er realistiske 5
Gjest Tottelotta Skrevet 4. september 2015 #16668 Skrevet 4. september 2015 Ang forsiden på Det nye; teksten, som, uavhengig av innholdet i bladet, er linket til CBE, er forfattet sånn at jeg tror den enten må være skrevet av noen som ikke har gjort et dugg research, eller som et lite spark i forkledning til CBE. Er det noen som har vist at de ikke kan le av seg selv så må det være the Eriksens. Bildevalget synes jeg ikke noe om, av den enkle grunn at jeg misliker det når folk kler av seg for oppmerksomhetens skyld. Litt bak i tråden leste jeg at hun hadde skrevet (i kommentarfeltet?) at livene våre ikke kan stoppe opp pga flyktningekrisen. Det har hun forsåvidt rett i, men å bruke en halvtime på å oppfordre sine lesere til å bidra, er det å la livet stoppe opp?? Hun har til nå knapt hatt en mening om noen verdens ting som ikke angår henne selv, eller som ikke har gitt inntekt (ref førerhundene). Når det har stormet har det vært tyst, helt til det har tatt såpass av at det har vært mulig å dra "stakkars meg"-kortet. Da har hun også passet på å ta med gamle hendelser, som ikke har noe med den saken som er aktuell å gjøre, for å være sikker på å få fokus over på de slemme nettrollene i stedet for egne aktiviteter. Poenget mitt er at hun har hatt et utall muligheter til å være en stemme, ha integritet, substans, kall det hva du vil. Hun har til nå ikke grepet noen av dem. Til forskjell fra annonsemerking, redigering, kroppsfokus, diettfokus og treningsmengde er flyktningekrisen helt ufarlig for henne å ha en mening om. Å bidra selv, og/eller oppfordere andre til å bidra viser medmenneskelighet, at hun følger litt med på hva som skjer rundtom, at hun ser utenfor sin egen boble. Kort sagt en vinn-vinnsituasjon. Hun får cred og mennesker i nød får hjelp. Hva i all verden er det som stopper henne?? At folk som klikker seg inn bare vil se og lese om vakre ting de kan kjøpe via adlinks, en rosa hverdag, og få et avbrekk? Tallene synker, så det er kanskje på tide å innse at det faktisk kan bli for overfladisk. Den kommentaren til LKE ifm dåpsgaven, at det dør flyktninger mens vi diskuterer en dåpsgave (til 1000kr) er ingenting annet enn hersketeknikk. Jo forresten, den er vulgær også. Man vinner ingen diskusjoner med å gå ut med hvor mye man har gitt gaver for. Jeg kjenner jeg blir matt av hele fyren. At det går an.
Lillemini Skrevet 4. september 2015 #16669 Skrevet 4. september 2015 Edit: Siden firmaet sannsynligvis får med seg hva som diskuteres her - Ta ovenstående som en oppfordring til litt meningsfylt journalistikk på bloggen, og vis samfunnsengasjement! Da vil jeg også oppfordre dem til å utfordre egne samarbeidspartnere til å hjelpe. Superundertøy og ull fra getinspired, klær fra diverse klesbutikker som driver med (snik)reklame, til og med sminke og hudpleieprodukter vil garantert bli satt pris på av mennesker som har mistet alt. 4
A.s Skrevet 4. september 2015 #16670 Skrevet 4. september 2015 Ang forsiden på Det nye; teksten, som, uavhengig av innholdet i bladet, er linket til CBE, er forfattet sånn at jeg tror den enten må være skrevet av noen som ikke har gjort et dugg research, eller som et lite spark i forkledning til CBE. Er det noen som har vist at de ikke kan le av seg selv så må det være the Eriksens. Bildevalget synes jeg ikke noe om, av den enkle grunn at jeg misliker det når folk kler av seg for oppmerksomhetens skyld. Litt bak i tråden leste jeg at hun hadde skrevet (i kommentarfeltet?) at livene våre ikke kan stoppe opp pga flyktningekrisen. Det har hun forsåvidt rett i, men å bruke en halvtime på å oppfordre sine lesere til å bidra, er det å la livet stoppe opp?? Hun har til nå knapt hatt en mening om noen verdens ting som ikke angår henne selv, eller som ikke har gitt inntekt (ref førerhundene). Når det har stormet har det vært tyst, helt til det har tatt såpass av at det har vært mulig å dra "stakkars meg"-kortet. Da har hun også passet på å ta med gamle hendelser, som ikke har noe med den saken som er aktuell å gjøre, for å være sikker på å få fokus over på de slemme nettrollene i stedet for egne aktiviteter. Poenget mitt er at hun har hatt et utall muligheter til å være en stemme, ha integritet, substans, kall det hva du vil. Hun har til nå ikke grepet noen av dem. Til forskjell fra annonsemerking, redigering, kroppsfokus, diettfokus og treningsmengde er flyktningekrisen helt ufarlig for henne å ha en mening om. Å bidra selv, og/eller oppfordere andre til å bidra viser medmenneskelighet, at hun følger litt med på hva som skjer rundtom, at hun ser utenfor sin egen boble. Kort sagt en vinn-vinnsituasjon. Hun får cred og mennesker i nød får hjelp. Hva i all verden er det som stopper henne?? At folk som klikker seg inn bare vil se og lese om vakre ting de kan kjøpe via adlinks, en rosa hverdag, og få et avbrekk? Tallene synker, så det er kanskje på tide å innse at det faktisk kan bli for overfladisk. Den kommentaren til LKE ifm dåpsgaven, at det dør flyktninger mens vi diskuterer en dåpsgave (til 1000kr) er ingenting annet enn hersketeknikk. Jo forresten, den er vulgær også. Man vinner ingen diskusjoner med å gå ut med hvor mye man har gitt gaver for. Jeg kjenner jeg blir matt av hele fyren. At det går an.[/quoteSynes De sier at de skriver et glanset magasin. Men de sier også at vi må huske å skille mellom fotballfrue Caroline og virkelige Caroline. Hvorfor viser ikke virkelige Caroline at hun har en stemme og en substans? Hun viser jo snutter av henne i tillegg til de glansede magasinet, i form av bilder og tekst om familie og om sitt barn, hvorfor ikke i dette tilfellet der hun kan hjelpe? 5
Gjest Sobril Skrevet 4. september 2015 #16671 Skrevet 4. september 2015 (endret) Da blir det spennende å se! I hvilket innlegg kommenterte du? Jeg kommenterte ikke i noe innlegg, men gjorde litt om på teksten og la inn for seg selv. Så om noen (LK) svarer, så kommer det som en av de siste. Endret 4. september 2015 av Sobril
jabx Skrevet 4. september 2015 #16672 Skrevet 4. september 2015 Caroline har nordisk rumpe som er avlang. Er det en greie? Kilde?
Cavatina Skrevet 4. september 2015 #16673 Skrevet 4. september 2015 Ønsker å fremheve akkurat disse to setningene. 4
Gjest Tottelotta Skrevet 4. september 2015 #16674 Skrevet 4. september 2015 De sier at de skriver et glanset magasin. Men de sier også at vi må huske å skille mellom fotballfrue Caroline og virkelige Caroline. Hvorfor viser ikke virkelige Caroline at hun har en stemme og en substans? Hun viser jo snutter av henne i tillegg til de glansede magasinet, i form av bilder og tekst om familie og om sitt barn, hvorfor ikke i dette tilfellet der hun kan hjelpe? Ja, jeg lurer på om de unngår alvorlige tema pga at de ønsker å være et glanset magasin. Lesertallene for det glansede magasinet synker imidlertid, og flyktningekrisen er, kynisk nok, en perfekt mulighet til å prøve seg med litt tyngre stoff innimellom alt det rosa. Det kan ikke bli feil å forsøke og hjelpe mennesker i nød. Hva som er profesjonelle CBE og private CBE er sannelig ikke enkelt å holde styr på om dagen, så jeg vet ikke helt hva jeg skal mene om at hun som privatperson skulle poste noe om å hjelpe på some. Må man ikke gå ut fra at alt man ser på some er profesjonelle CBE, og at om hun bidrar men ønsker å holde det privat (pga at det ikke passer det inntrykket hun ønsker å gi) så får vi aldri vite noe om det? Hun har jo gjort store deler av eget liv, inkludert hjem og familie, til en del av det hun velger å vise, som mer eller mindre profesjonell, i sitt glansede magasin. Da tenker jeg at det som er privatpersonen CBE er det vi ikke ser, mm vi støter på henne på Bunnpris f eks.
SusieDerkins Skrevet 4. september 2015 #16675 Skrevet 4. september 2015 Jeg kommenterte ikke i noe innlegg, men gjorde litt om på teksten og la inn for seg selv. Så om noen (LK) svarer, så kommer det som en av de siste. Da har du fått svar, og stilen har vi sett før er jeg redd 😔
Gjest Sobril Skrevet 4. september 2015 #16676 Skrevet 4. september 2015 Da har du fått svar, og stilen har vi sett før er jeg redd Hehe. Jeg tør ikke se, men hadde det noe med hva hun gjør som privatperson? :D
SusieDerkins Skrevet 4. september 2015 #16677 Skrevet 4. september 2015 Ja, jeg lurer på om de unngår alvorlige tema pga at de ønsker å være et glanset magasin. Lesertallene for det glansede magasinet synker imidlertid, og flyktningekrisen er, kynisk nok, en perfekt mulighet til å prøve seg med litt tyngre stoff innimellom alt det rosa. Det kan ikke bli feil å forsøke og hjelpe mennesker i nød. Hva som er profesjonelle CBE og private CBE er sannelig ikke enkelt å holde styr på om dagen, så jeg vet ikke helt hva jeg skal mene om at hun som privatperson skulle poste noe om å hjelpe på some. Må man ikke gå ut fra at alt man ser på some er profesjonelle CBE, og at om hun bidrar men ønsker å holde det privat (pga at det ikke passer det inntrykket hun ønsker å gi) så får vi aldri vite noe om det? Hun har jo gjort store deler av eget liv, inkludert hjem og familie, til en del av det hun velger å vise, som mer eller mindre profesjonell, i sitt glansede magasin. Da tenker jeg at det som er privatpersonen CBE er det vi ikke ser, mm vi støter på henne på Bunnpris f eks. Har hun noe å skryte av, så skryter hun. Tror bare ikke på at hun gjør noe veldedig uten å blogge om det 1
SusieDerkins Skrevet 4. september 2015 #16678 Skrevet 4. september 2015 (endret) Hehe. Jeg tør ikke se, men hadde det noe med hva hun gjør som privatperson? :DBingo! Du kan ikke vite hva hun gjør som privatperson!!! Dessuten skjønner hun seg ikke på folk som legger igjen søike kommentarer.. Endret 4. september 2015 av Amafalathiel 2
Gjest Sobril Skrevet 4. september 2015 #16679 Skrevet 4. september 2015 Bingo! Du kan ikke vite hva hun gjør som privatperson!!! Den skal jeg svare på i løpet av kveldinga føler jeg
Cavatina Skrevet 4. september 2015 #16680 Skrevet 4. september 2015 (endret) Bingo! Du kan ikke vite hva hun gjør som privatperson!!! Dessuten skjønner hun seg ikke på folk som legger igjen søike kommentarer.. Oi. Det var ut med piggene i en faderlig fart, og med en kampklar oppfølgingskommentar fra en av bloggens "fans". Mon tro hvem dét kan være? Må legge til at noen sympatisk og empatisk blogger er det ikke, sett i forhold til hva CBE fremstilles som. Det er visst i kommentarfeltet man ser personligheten til minst én i firmaet. Endret 4. september 2015 av Cornucopia 10
Fremhevede innlegg