neiognei Skrevet 4. september 2015 #16621 Skrevet 4. september 2015 Så klart ikke dette har noe som helst å si for salgstallene til Det Nye. Det er FF det er snakk om. Hun har sin fanskare og er kanskje et hett tema her inne, men ute i den virkelige verden har hun faktisk null innflytelse. 6
Gjest Atp Skrevet 4. september 2015 #16622 Skrevet 4. september 2015 Så klart ikke dette har noe som helst å si for salgstallene til Det Nye. Det er FF det er snakk om. Hun har sin fanskare og er kanskje et hett tema her inne, men ute i den virkelige verden har hun faktisk null innflytelse.jeg leser bloggen til FF, men kommer ikke til og kjøpe bladet.
neiognei Skrevet 4. september 2015 #16623 Skrevet 4. september 2015 (endret) Ærlig talt, hvor interessant er det å lese om henne? Hun har ingenting interessant å komme med. For allmennheten. Hva er det folk er nysgjerrige på? De som pleier å kjøpe det, kjøper det. De er i utgangspunktet målgruppen for FF sin blogg også. Tviler sterkt på at noen som helst andre kjøper dette bladet for å lese om henne. Du som har lest det, ATP. Hva for noe spennende var det som sto der? Var det noe som berører verden? Eller handlet det kun om "meg meg stakkars meg"? Endret 4. september 2015 av neiognei 10
♥Missy♥ Skrevet 4. september 2015 #16624 Skrevet 4. september 2015 Hun er den mest overfladiske damen som er i media nå. (Rett i sidelinja med Tone Damli) Jeg bruker ikke særlig tid til å lese bloggen hennes, men kan ikke fotballfrue gjøre og fortsette med noe hun KAN. Og ikke blande nesa si inn i mote og designer vesker. Akk, kommer aldri til å bruke penger på den slags "designet" av henne. Er helt enig i at hun kunne ha frontet en bedre sak under de omstendighetene som er rundt omkring i verden i dag. Men med et perfekt liv så er det vel vanskelig å bry seg om andre enn seg selv. La dama ha bloggen sin og sine jålerier i fred og slutt å gi henne så mye oppmerksomhet. Hun er ikke akkurat Guds gave til samfunnet...la henne få slette alt av kritikk mot seg for å fremstå som perfekt. Bruk energien på å gi oppmerksomhet til de som virkelig trenger det. Takk 8
annsme89 Skrevet 4. september 2015 #16625 Skrevet 4. september 2015 Jeg synes det er veldig rart hvis det ikke kommer et innlegg om bildet av gutten på stranden, eller noe om flyktningskrisen i løpet av helgen.. Nå som flere har skrevet om det her inne, er det snodig om ikke Frua våkner opp litt. Det kan jo virke som de er blitt høye på seg selv, der annet som skjer utenfor Siljan og veskedesignsamarbeid ikke blir like viktig. Jeg har lagt merke til at dette er litt typisk; hun får kritikk for noe (her inne eller kommentarfelt), som hun ikke svarer på. Deretter lager hun et innlegg om det, som om det var hensikten hele tiden, for å slippe litt billig unna kanskje. Feks juks i kommentarfelt og redigering. Da svarte hun ikke på kommentarer, lot seg såvidt intervjue osv. Men det dukket opp et "stakkars meg" innlegg på bloggen etterhvert. Jeg synes iallfall det hadde vært helt naturlig å skrive om krisen i Syria, spesielt etter de siste dagene. Hun synes tydeligvis ikke det, da bloggen hennes kun er et "glossy magasin". Om hun virkelig gråter av situasjonen, er det merkelig det ikke blir nevnt med et innlegg, hun som deler absolutt alt annet. Men som sagt, erfaring viser at det sikkert kommer noe snart, da Frua har det med å følge strømmen/kritikken litt etterpå. Jeg synes bare det er litt stusselig ikke å skrive om dette temaet, og reflektere litt over sin egen posisjon. 10
Gjest bnanny Skrevet 4. september 2015 #16626 Skrevet 4. september 2015 Ærlighet talt, hvor interessant er det å lese om henne? Hun har ingenting interessant å komme med. For allmennheten. Hva er det folk er nysgjerrige på? De som pleier å kjøpe det, kjøper det. De er i utgangspunktet målgruppen for FF sin blogg også. Tviler sterkt på at noen som helst andre kjøpet dette bladet for å lese om henne. Du som har lest det, ATP. Hva for noe spennende var det som sto der? Var det noe som berører verden? Eller handlet det kun om "meg meg stakkars meg"? Var inne på nett og leste en bit av intervjuet, der sto det at hun droppet medisinstudier fordi hun hadde dårlig kjemi med kjemilæreren...
Jobbermedbarn Skrevet 4. september 2015 #16627 Skrevet 4. september 2015 (endret) Så klart ikke dette har noe som helst å si for salgstallene til Det Nye. Det er FF det er snakk om. Hun har sin fanskare og er kanskje et hett tema her inne, men ute i den virkelige verden har hun faktisk null innflytelse. Helt enig! Så det var noen som nevnte at det nok ikke var tilfeldig at rumpebildet og lanseringen av veskene kom akkurat samtidig... Hadde ikke tenkt tanken engang jeg, men ser jo at de kan ha et poeng... Men nå drukner det (heldigvis!) i bildet av den lille gutten på stranden i Bodrum og alt engasjementet som følger etter det...Det er håp for verden sier jeg... Endret 4. september 2015 av Jobbermedbarn 4
Lillemini Skrevet 4. september 2015 #16628 Skrevet 4. september 2015 Jeg synes iallfall det hadde vært helt naturlig å skrive om krisen i Syria, spesielt etter de siste dagene. Hun synes tydeligvis ikke det, da bloggen hennes kun er et "glossy magasin". Om hun virkelig gråter av situasjonen, er det merkelig det ikke blir nevnt med et innlegg, hun som deler absolutt alt annet. Men som sagt, erfaring viser at det sikkert kommer noe snart, da Frua har det med å følge strømmen/kritikken litt etterpå. Jeg synes bare det er litt stusselig ikke å skrive om dette temaet, og reflektere litt over sin egen posisjon. Et innlegg hadde absolutt vært på sin plass, men jeg syns også det er så merkelig at det ikke dukker opp en liten bisetning om det fra henne engang. For eksempel føler jeg det hadde vært helt naturlig å nevne det i et av hverdagsinnleggene, en liten setning om at kvelden har gått med på å følge med på nyhetene, pakke vinterklær som skal doneres, klemme litt ekstra på sitt eget barn og føle på hvor heldige vi er... Hva som helst egentlig. Men kanskje preger dette ikke hennes hverdag i like stor grad som oss andre. Jeg har i alle fall problemer med å sove på natten, fordi jeg føler jeg får gjort så alt for lite. Jeg gråter hver gang jeg ser nyhetene, og vi har tømt loft og bod for alt av vintertøy, leker og bæreseler for å gi til noen som trenger det mer. Hadde jeg skulle skrevet 2-3 innlegg per dag om livet mitt hadde det vært dønn umulig å ikke nevne flyktningekrisen. 6
skruf Skrevet 4. september 2015 #16629 Skrevet 4. september 2015 Eneste gangen flyktningkrisen har blitt nevnt på bloggen der var i kommentarfeltet der LKE smelte i og brukte krisen for å vinne en diskusjon ang den gåbilen.... 15
MiniMjau Skrevet 4. september 2015 #16630 Skrevet 4. september 2015 (endret) Et innlegg hadde absolutt vært på sin plass, men jeg syns også det er så merkelig at det ikke dukker opp en liten bisetning om det fra henne engang. For eksempel føler jeg det hadde vært helt naturlig å nevne det i et av hverdagsinnleggene, en liten setning om at kvelden har gått med på å følge med på nyhetene, pakke vinterklær som skal doneres, klemme litt ekstra på sitt eget barn og føle på hvor heldige vi er... Hva som helst egentlig. Men kanskje preger dette ikke hennes hverdag i like stor grad som oss andre. Jeg har i alle fall problemer med å sove på natten, fordi jeg føler jeg får gjort så alt for lite. Jeg gråter hver gang jeg ser nyhetene, og vi har tømt loft og bod for alt av vintertøy, leker og bæreseler for å gi til noen som trenger det mer. Hadde jeg skulle skrevet 2-3 innlegg per dag om livet mitt hadde det vært dønn umulig å ikke nevne flyktningekrisen. Samme her! Har tømt alle skap for varme barneklær vi ikke bruker mer. Har til og med gått gjennom klærne vi bruker og tenkt "trenger virkelig jenta mi 12 ullbodyer, når det sitter ei lita ei på Tøyen og har null". Det var en avsporing....men umulig å oppsummere de siste dagene uten å nevne fæle bilder, tårer, søvnløse netter, klump i magen og iherdig sortering av klær. Endret 4. september 2015 av MiniMjau 8
Gjest Sobril Skrevet 4. september 2015 #16631 Skrevet 4. september 2015 Samme her! Har tømt alle skap for varme barneklær vi ikke bruker mer. Har til og med gått gjennom klærne vi bruker og tenkt "trenger virkelig jenta mi 12 ullbodyer, når det sitter ei lita ei på Tøyen og har null". Det var en avsporing....men umulig å oppsummere de siste dagene uten å nevne fæle bilder, tårer, søvnløse netter, klump i magen og iherdig sortering av klær. De bare understreker hvor selvopptatte og egoistiske de er. Og jo mer de svarer kritikk i kommentarfeltet, dess dårligere lys stiller de seg i. Blir helt matt av det paret.
Cavatina Skrevet 4. september 2015 #16632 Skrevet 4. september 2015 (endret) Eneste gangen flyktningkrisen har blitt nevnt på bloggen der var i kommentarfeltet der LKE smelte i og brukte krisen for å vinne en diskusjon ang den gåbilen.... Ble det ikke også nevnt i kommentarfeltet at "hun gråter over krisen"? Bare vent, det kommer nok et innlegg og en snap med tåre-emoji snart. Tenk om hun da i tillegg er så generøs at hun velger å donere inntektene fra en av veskene i kolleksjonen nettopp til dette formålet, og samtidig forteller om at i neste skap-ryddesjau går de praktiske klærne deres og noen leketøy i retning flyktningene og ikke nærmeste fretex? Jaja, man kan drømme. Edit: Siden firmaet sannsynligvis får med seg hva som diskuteres her - Ta ovenstående som en oppfordring til litt meningsfylt journalistikk på bloggen, og vis samfunnsengasjement! Endret 4. september 2015 av Cornucopia 7
neiognei Skrevet 4. september 2015 #16633 Skrevet 4. september 2015 Hun har sikkert lagt engasjementet sitt ut på anbud og venter på det beste tilbudet, mens hun drikker morgenkaffen sin. 15
SusieDerkins Skrevet 4. september 2015 #16634 Skrevet 4. september 2015 jeg beklager virkelig at jeg skrev feil. Hadde jeg trykket meg innpå linken til pappahjerte først så hadde jeg sett med en gang hva dette dreide seg om. Var virkelig ikke meningen og svare slikt ovenfor slike bilder som ble vist på tv... Så nok en gang.. Beklager så mye Ok
Svevendemeg Skrevet 4. september 2015 #16635 Skrevet 4. september 2015 Lurer på hvorfor frua ikke har bikiniskille på et bilde av rumpa tatt på sensommeren, jeg.. 5
Gjest Atp Skrevet 4. september 2015 #16636 Skrevet 4. september 2015 Ærlig talt, hvor interessant er det å lese om henne? Hun har ingenting interessant å komme med. For allmennheten. Hva er det folk er nysgjerrige på? De som pleier å kjøpe det, kjøper det. De er i utgangspunktet målgruppen for FF sin blogg også. Tviler sterkt på at noen som helst andre kjøper dette bladet for å lese om henne. Du som har lest det, ATP. Hva for noe spennende var det som sto der? Var det noe som berører verden? Eller handlet det kun om "meg meg stakkars meg"?jeg sa jo i ett innlegg at jeg ikke kom til å kjøpe bladet og har heller ikke lest intervjuet. Men ser jo her inne at andre har lest det. Det må de jo ha gjort ,siden de vet hva som står der. Men jeg kjøper ikke bladet
A.s Skrevet 4. september 2015 #16637 Skrevet 4. september 2015 Ble det ikke også nevnt i kommentarfeltet at "hun gråter over krisen"? Bare vent, det kommer nok et innlegg og en snap med tåre-emoji snart. Tenk om hun da i tillegg er så generøs at hun velger å donere inntektene fra en av veskene i kolleksjonen nettopp til dette formålet, og samtidig forteller om at i neste skap-ryddesjau går de praktiske klærne deres og noen leketøy i retning flyktningene og ikke nærmeste fretex? Jaja, man kan drømme. Edit: Siden firmaet sannsynligvis får med seg hva som diskuteres her - Ta ovenstående som en oppfordring til litt meningsfylt journalistikk på bloggen, og vis samfunnsengasjement! Det hadde jo faktisk vært en kjempefin grunn til å kjøpe en av de veskene. For en ide det hadde vært! At de ikke tenker lenger enn sin egen nese :/ 3
Gjest Holititten Skrevet 4. september 2015 #16638 Skrevet 4. september 2015 jeg sa jo i ett innlegg at jeg ikke kom til å kjøpe bladet og har heller ikke lest intervjuet. Men ser jo her inne at andre har lest det. Det må de jo ha gjort ,siden de vet hva som står der. Men jeg kjøper ikke bladet En av brukerne her har lagt ut intervjuet, slik at vi slipper å kjøpe bladet ;-)
skruf Skrevet 4. september 2015 #16639 Skrevet 4. september 2015 Ble det ikke også nevnt i kommentarfeltet at "hun gråter over krisen"? Bare vent, det kommer nok et innlegg og en snap med tåre-emoji snart. Tenk om hun da i tillegg er så generøs at hun velger å donere inntektene fra en av veskene i kolleksjonen nettopp til dette formålet, og samtidig forteller om at i neste skap-ryddesjau går de praktiske klærne deres og noen leketøy i retning flyktningene og ikke nærmeste fretex? Jaja, man kan drømme. Edit: Siden firmaet sannsynligvis får med seg hva som diskuteres her - Ta ovenstående som en oppfordring til litt meningsfylt journalistikk på bloggen, og vis samfunnsengasjement! I hvilket innlegg da? Det veskeinnlegget kanskje.... jeg har ikke lest det, for ser det var over 157 kommentarer sist jeg var innom bloggen, og regnet med at det var 157 hyller-deg-caroline-kommentarer.. 1
Cavatina Skrevet 4. september 2015 #16640 Skrevet 4. september 2015 I hvilket innlegg da? Det veskeinnlegget kanskje.... jeg har ikke lest det, for ser det var over 157 kommentarer sist jeg var innom bloggen, og regnet med at det var 157 hyller-deg-caroline-kommentarer.. Mener det ble nevnt i et tidligere innlegg her i tråden. Har ikke vært på bloggen hennes, og aner ikke i hvilket av innleggene hennes det skulle være. Orker ikke å gi firmaet klikk for å lete etter det heller. Men jeg kan lete i tråden.
Fremhevede innlegg