Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff.... de er nå nesten lite søte den fansen og.

Kan nesten se de begynner å grine i fortvilelse over at noen "angriper stakkars Caroline"

😁

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger til denne, så vi får litt perspektiv på sakene:

http://imgur.com/4vLaRIl

Så interessant at LKE mener det er forkastelig av europa å bare stå og se. Men hvem er "europa" for LKE i denne setningen? Er det bare politikerne? Eller er det du og meg og LKE og CBE og alle andre?
  • Liker 5
Skrevet

Kommentar om rumpebildet i Aftenposten:

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/Kan-ikke-Fotballfrue-vare-morsom-med-buksa-pa-8151145.html

Innlegget avsluttes med dette:

PS: Vanlig praksis i Aftenposten er å illustrere saker med relevante bilder. I dette tilfellet valgte vi ikke å gi Carloine Berg Eriksens nakne rumpe mer oppmerksomhet enn den allerede har fått.

Aftenposten er bare misunnelig! De vil også vise rumpa si frem på forsiden.

• Liker 16
Skrevet

Og kommentarene på artikkelen begynner fint med: "hadde Caroline vært overvektig hadde dette blitt hyllet".

Hahahakkiplata.

• Liker 5
Skrevet

Sletter de kommentarer igjen? Flere som har opplevd?

Gjest Magnifiq
Skrevet

Hehe. Jeg tør ikke se, men hadde det noe med hva hun gjør som privatperson? :D

Hvor har du lagt inn kommentar?

Skrevet (endret)

Sletter de kommentarer igjen? Flere som har opplevd?

Jeg er i alle fall blokkert for å legge igjen kommentarer. Jeg er nemlig skyldig i å ha ha lagt igjen "grusomme og hetsende kommentarer" i form av "jeg syns ikke en ernæringssrudent skal dele ut helseråd", og "å la en baby løpe rundt med plastpose på hodet mens dere ler lærer henne at dette er en ok og morsom ting å gjøre". Mobbing vet du, da må jeg blokkeres.

Tror nok de siler ut like mange kommentarer som tidligere.

Endret av Lillemini
  • Liker 15
Skrevet

Klarer du?

Å gi uttrykk for at en offentlig person burde gå foran som et godt eksempel og gi av seg selv på den ene eller andre måten (trenger ikke gi penger, men kan bruke sin posisjon i samfunnet til å fremme en sak) er ikke å snakke dårlig om noen. Hadde jeg lagt ut i det vide og brede hvor stygg og fæl kropp caroline har (ikke at jeg synes det, hun har en flott kropp og et vakkert ansikt) så hadde jeg sunket ned på et meget dårlig nivå. Men ja: å mene at hun bør bidra på en eller annen måte, det står jeg for. 

Kan du forklare meg med dine egne ord hvorfor du mener at Caroline skal involvere seg i flyktningskrisen?

For eksempel, jeg er på kvinneguiden har du noen mening om hvordan jeg bør involvere meg i flyktningskrisen i og med at du har en mening om hvorvidt caroline skal involvere seg i flyktningskrisen?

• Liker 5
Skrevet

Kan du forklare meg med dine egne ord hvorfor du mener at Caroline skal involvere seg i flyktningskrisen?

For eksempel, jeg er på kvinneguiden har du noen mening om hvordan jeg bør involvere meg i flyktningskrisen i og med at du har en mening om hvorvidt caroline skal involvere seg i flyktningskrisen?

Jeg tror egentlig ikke jeg gidder å mate deg med tskje for at du skal forstå.

Hvis du vil så kan du lese mitt, og andres, tidligere svar så kanskje du forstår det da. 

• Liker 5
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Bergensia og Cornucopia: Tusen takk! 

Altså, som en ringrev i blogglandia burde vel strengt tatt CBE være klar over at en slik måte å svare på, overhodet ikke gagner bloggen. Det har ikke gjort det tidligere og det kommer ikke til å gjøre det denne gangen heller. Og som journalist burde vel også CBE være klar over at det er viktig å være frempå og tidlig ute.

Men neida, la oss heller vise frem frokosten vår og Calvin Klein-trusa til LKE. "Se her dere hva vi kan unne oss (eller hva vi mottar som takk for litt omtale)! La oss velte oss i overflod mens nok et par mennesker drukner i deres forsøk på å komme seg unna krig og elendighet! Og hvis noen begynner å bølle mer i kommentarfeltet om det manglende åpenbare engasjementet, så ender dette med fosterstilling og ødelagt helg og buuhuu verden er så forferdelig! Kan jeg ikke bare få vise frem rumpa mi og selge noen vesker da, dere?"

Skrevet

Jeg tror egentlig ikke jeg gidder å mate deg med tskje for at du skal forstå.

Hvis du vil så kan du lese mitt, og andres, tidligere svar så kanskje du forstår det da. 

Jeg leste innlegget ditt hvor du er et godt menneske og alle flyktningnes venn.

Det jeg lurer på er hvordan et så godt og positivt menneske som deg kan nedgradere deg til å være misfornøyd med carolines innsats?

Er det fordi caroline ikke er like flink flyktningvenn som deg? Kanskje hun er likegyldig til flyktninger? Kanskje hun ikke bryr seg? Hva om hun er ignorant, hva om flyktningsproblematikken ikke angår henne i det hele tatt?

Forstår du hva jeg mener nå eller vi du at jeg skal forklare en gang til?

• Liker 5
Gjest Lalalala59
Skrevet

Best å holde det stille i tråden nå som Waco er her hvis ikke tråden skal synke til bunnivå og fremstå som usaklig hets.

Trodde vi hadde hørt det siste fra han, men tydeligvis ikke. Så slitsomt og så dårlig argumentering.

Gjest Snøsøta
Skrevet

Mener han/hun at å blogge fra venners barnedåp/mormors begravelse/frokost på senga/tur i skogen/ferie/studier i heimen/hva som er i barnehagebagen til datteren er mindre privat enn et glødende engasjement for flyktninger? Really?

Det tror jeg ikke på et øyeblikk engang.

Spot on! 

Skrevet

Ikke meg du spør, men jeg vil også svare. Jeg mener Caroline bør involvere seg i flyktningekrisen fordi hun er et medmenneske på linje med alle oss andre. ALLE bør involvere seg, da dette angår oss alle i høyeste grad. Alle kan ikke gjøre alt, men alle kan bidra med noe, og noe av det beste Caroline kunne ha bidratt med er oppmerksomhet rundt krisen. Dette har Superpapsen, Pappahjerte, Komikerfrue og mange andre kjente personer gjort, fordi de vet at det de ytrer når mange.

Det kan godt hende at Caroline donerer jakker og ulltøy i fleng til flyktningene, men da burde hun skrive om det og oppfordre andre til å gjøre det samme. Bruke den unike posisjonen hun er i som forbilde for mange, til å påvirke andre i positiv retning.

• Liker 9
Skrevet

Best å holde det stille i tråden nå som Waco er her hvis ikke tråden skal synke til bunnivå og fremstå som usaklig hets.

Trodde vi hadde hørt det siste fra han, men tydeligvis ikke. Så slitsomt og så dårlig argumentering.

Det er ikke vits å forklare noen som ikke vil forstå iallefall. Så, da gidder jeg ikke kaste bort mere energi der i gården..

• Liker 6
Gjest Snøsøta
Skrevet

Jeg får følelsen av at de egentlig er litt frustrerte over at denne flyktningkrisen kom i veien for/overskygger veskelanseringen og rumpebildet som skulle skape blest rundt "flinke super-Caroline" og lesertall/salgstall.

Er det veldig kynisk av meg?  :sjokkert:

Heretter kjent som rumpelanseringen. Det skal hun ha CBE, inspirerer til å utviking av den norske språk, jfr redigeringsgate, PT-Åge, magebilde m fl :D

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Det er nok CBE som viser frem trusa. Ikke at det er viktig, men jeg synes egentlig hele fotoet var litt merkelig. Hvorfor vise frem kropp i sammenheng med speilegg og bacon i det hele tatt?

Ah, du har rett. Jeg bare tittet raskt på bildet og regnet med at det var LKE siden jeg forbinder slike underbukser mest med menn. Beklager. 

Men ja, hva i all verden har underbuksa med egg og bacon å gjøre? 

Skrevet

Jeg tror mange mener at privatpersonen CBE bør bruke bloggen CBE til å rette fokus på humanitære katastrofer. Dette fordi bloggen CBE når ut til veldig mange. Privatpersonen CBE bestemmer over bloggen CBE. Med tanke på dette har privatpersonen CBE et ganske stort påvirkningspotensiale. De fleste privatpersoner har ikke lignende påvirkningskraft gjennom jobben sin. Nettopp derfor har privatpersonen CBE en unik stilling til påvirke og sette søkelys på viktige saker. 

• Liker 8
Skrevet

Bruker du caroline som avatar?

Skrevet

Tråden er ryddet for diskusjon av barn, hets og brukerdebatt samt svar.

- Pavilion, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...