♥Missy♥ Skrevet 4. september 2015 #16721 Skrevet 4. september 2015 Er det en greie? Kilde? Hehe. Seriøst? Anatomi og fysiologi. De nordiske kroppene er annerledes enn i mange andre deler av verden. Trenger du virkelig kilde, så får du Google 2
thorax Skrevet 4. september 2015 #16722 Skrevet 4. september 2015 (endret) http://imgur.com/tRaGdeF Det var aldri meningen at designet skulle være nyskapende eller spennende? Var det meningen å 're'produsere uinteressante vesker da eller? .. Hun har en tendens til å formulere seg dårligere enn nødvendig, merker jeg. Også stusset jeg litt over "Mine vesker (...)" er det greit å si at det er hennes vesker når hun kun har vært i samarbeid, men ikke laget de/'fått hjelp' fra faglærte? Legger til: Når hun sier at det i utgangspunktet ikke var meningen å være nyskapende eller spennende, sier hun da, rett ut, at meningen var å tjene penger på en kopi med 'personlig særpreg'? Endret 4. september 2015 av thorax 8
Safiye Skrevet 4. september 2015 #16723 Skrevet 4. september 2015 Tråden er ryddet for brukerdebatt. - Pavilion, mod 2
pøbelsara Skrevet 4. september 2015 #16724 Skrevet 4. september 2015 Ah, du har rett. Jeg bare tittet raskt på bildet og regnet med at det var LKE siden jeg forbinder slike underbukser mest med menn. Beklager. Men ja, hva i all verden har underbuksa med egg og bacon å gjøre? Union hotell får utrolig eksponering her og må være sjelegalde for to innlegg fulle av bilder og verdifull gratisreklame. Hotellinteriør, hotell, hotell, frokostservering, utsikt, bilder av mat, bilder av mer mat, bilde av selveste Fotballfrua i bare trusa sammen med maten. 4
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. september 2015 #16725 Skrevet 4. september 2015 Union hotell får utrolig eksponering her og må være sjelegalde for to innlegg fulle av bilder og verdifull gratisreklame. Hotellinteriør, hotell, hotell, frokostservering, utsikt, bilder av mat, bilder av mer mat, bilde av selveste Fotballfrua i bare trusa sammen med maten. Er det faktisk gratisreklame eller er det bare nok et "Oi, jeg glemte visstnok å merke"-tilfelle? Rumpestumpen lagt ut til allmenn beskuelse for et par dager siden. I dag et trusebilde. Hmmm, begynner det å bli litt mye fokus på området nedenfor navlen?
waco Skrevet 4. september 2015 #16726 Skrevet 4. september 2015 Er det faktisk gratisreklame eller er det bare nok et "Oi, jeg glemte visstnok å merke"-tilfelle? Rumpestumpen lagt ut til allmenn beskuelse for et par dager siden. I dag et trusebilde. Hmmm, begynner det å bli litt mye fokus på området nedenfor navlen? Nja, hvem vet? Best å følge med videre slik at vi kan holde oss oppdatert.
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. september 2015 #16727 Skrevet 4. september 2015 Fokuset har vel alltid vært der i stor grad? Jeg kan minnes utallige rumpefotoer fra ferier. Selvsagt med bikini på, men allikevel. Lenge før 'etter fødselen'-fotoet var det jo ganske mye diskusjon rundt en serie bikinibilder av CBE. Ikke at kropp er farlig, men kroppsfokuset i bloggen er ikke noe nytt. Det har alltid vært der. Du har helt rett i at fokuset på kropp går som en rød tråd gjennom hele bloggen og dens historie. Og selv om jeg stort sett ikke orker å bry meg nevneverdig om at det vises et rumpebilde her og der, så begynner jeg saktens å lure på om dette er alt CBE har å vise for seg. Til å være en person som gjerne titulerer seg selv som perfeksjonist, så synes jeg det skorter på det intellektuelle planet. På det samfunnsengasjerte planet. På det "Jeg er faktisk ikke verdens midtpunkt" planet. Å søke ly bak "Men se her, jeg har faktisk engasjert meg i samfunnsproblemer"-argumentasjonen som i realiteten innebærer to-tre kjøpt og betalte innlegg for veldedige organisasjoner i året, virker bare tafatt og ansvarsfraskrivende. CBE har ikke forstått at hun ikke kan dra opp grenser for hva som er privat og offentlig på bloggen etter eget forgodtbefinnede og hva som gagner den aktuelle situasjonen. Og i stedet for å gå i typisk aggressiv offer-posisjon når folk muligens trår over denne grensa mellom offentlig CBE og privat CBE, så bør hun heller sette seg ned og tenke over hvilket inntrykk hun formidler. Gjennom bloggkarrieren sin har hun delt så mange aspekter av sitt eget liv som de fleste av oss kun deler med familie og/eller (nære) venner, og det er dermed ikke overraskende at grenselandet mellom offentlig og privat CBE er uklarere enn ei grenselinje i et tåkehav ei mørk og stormfull vinternatt.
pøbelsara Skrevet 4. september 2015 #16728 Skrevet 4. september 2015 (endret) Du har helt rett i at fokuset på kropp går som en rød tråd gjennom hele bloggen og dens historie. Og selv om jeg stort sett ikke orker å bry meg nevneverdig om at det vises et rumpebilde her og der, så begynner jeg saktens å lure på om dette er alt CBE har å vise for seg. Til å være en person som gjerne titulerer seg selv som perfeksjonist, så synes jeg det skorter på det intellektuelle planet. På det samfunnsengasjerte planet. På det "Jeg er faktisk ikke verdens midtpunkt" planet. Å søke ly bak "Men se her, jeg har faktisk engasjert meg i samfunnsproblemer"-argumentasjonen som i realiteten innebærer to-tre kjøpt og betalte innlegg for veldedige organisasjoner i året, virker bare tafatt og ansvarsfraskrivende. CBE har ikke forstått at hun ikke kan dra opp grenser for hva som er privat og offentlig på bloggen etter eget forgodtbefinnede og hva som gagner den aktuelle situasjonen. Og i stedet for å gå i typisk aggressiv offer-posisjon når folk muligens trår over denne grensa mellom offentlig CBE og privat CBE, så bør hun heller sette seg ned og tenke over hvilket inntrykk hun formidler. Gjennom bloggkarrieren sin har hun delt så mange aspekter av sitt eget liv som de fleste av oss kun deler med familie og/eller (nære) venner, og det er dermed ikke overraskende at grenselandet mellom offentlig og privat CBE er uklarere enn ei grenselinje i et tåkehav ei mørk og stormfull vinternatt. Nemlig. Jeg tenker at noe av grunnen til at hun ikke klarer å forholde seg til kritikken hun får, er at hun ikke har tatt den refleksjonsrunden med seg selv og fotballfruemannen. Hun deler jo absolutt alt, og det som ikke kommer på bloggen, snappes jo i høyt tempo. Jeg er virkelig så utrolig lei av den påtatte offerrollen som inntas så snart noen ytrer noe som ikke er nesegrus beundring. Det er utrolig usjarmerende og litt lattervekkende på,sitt beste, og patetisk og egentlig sjokkerende på sitt verste. Å dra frem flyktninger i Middelhavet når noen påpeker at tvillinger er to individer, er ikke akkurat noe kommunikativt sjakktrekk. Særlig ikke når man i sedvanlig, fullstendig tonedøv stil, følger opp sitt tilsynelatende engasjement for flyktninger og sjokkerthet over folk kan være opptatt av ting og gaver når folk drukner i Middelhavet, med å kjøre på med vesker, rumper, spa og luksushelg på hotell i uken som følger, selv om resten av verden fortsatt er opptatt av druknende folk i Middelhavet. Og når hun i tillegg nok engang velger å omtale de som tok mannen hennes med buksa nede i kommentargatesaken, som "folk med mye fritid". Som om det var de som hadde gjort noe galt. Det hjelper ikke å be om unnskyldning og å appellere til folks medfølelse når du gang på gang på gang viser at du overhodet ikke er lei deg for ting du har gjort, bare fo at noen oppdaget det. Og, nei jeg er ikke misunnelig. Jeg er opptatt av sosiale medier. Jeg liker desssuten folkeskikk. Endret 4. september 2015 av pøbelsara 16
Inocybe Skrevet 4. september 2015 #16729 Skrevet 4. september 2015 Var inne på nett og leste en bit av intervjuet, der sto det at hun droppet medisinstudier fordi hun hadde dårlig kjemi med kjemilæreren... Seriøst? Det er da ikke akkurat så veldig mye eller så veldig komplisert kjemi på medisinstudiet. De skal bare lære det grunnleggende som underlag for å forstå biokjemien i kroppen. Må ha vært en usedvanlig dårlig kjemilærer hvis ikke en ellers skoleflink student klarer å komme seg tålelig gjennom det. Har ikke lest intervjuet men kan det være en spøk? Brukt til å dekke over den virkelige grunnen? 6
Gjest Bergensia Skrevet 4. september 2015 #16730 Skrevet 4. september 2015 (endret) Nææmen da så! Hadde man bare spurt penere kunne man fått et skikkelig svar *facepalm* http://imgur.com/CconXQx Endret 4. september 2015 av Bergensia
Tjukk Norris Skrevet 4. september 2015 #16731 Skrevet 4. september 2015 http://imgur.com/tRaGdeF Det var aldri meningen at designet skulle være nyskapende eller spennende? Var det meningen å 're'produsere uinteressante vesker da eller? .. Hun har en tendens til å formulere seg dårligere enn nødvendig, merker jeg. Også stusset jeg litt over "Mine vesker (...)" er det greit å si at det er hennes vesker når hun kun har vært i samarbeid, men ikke laget de/'fått hjelp' fra faglærte? Legger til: Når hun sier at det i utgangspunktet ikke var meningen å være nyskapende eller spennende, sier hun da, rett ut, at meningen var å tjene penger på en kopi med 'personlig særpreg'? "personlig særpreg" = en jævla dusk 14
pøbelsara Skrevet 4. september 2015 #16732 Skrevet 4. september 2015 (endret) Nææmen da så! Hadde man bare spurt penere kunne man fått et skikkelig svar *facepalm*http://imgur.com/CconXQxSeriøst? Endret 4. september 2015 av pøbelsara 16
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. september 2015 #16733 Skrevet 4. september 2015 Seriøst? Det er da ikke akkurat så veldig mye eller så veldig komplisert kjemi på medisinstudiet. De skal bare lære det grunnleggende som underlag for å forstå biokjemien i kroppen. Må ha vært en usedvanlig dårlig kjemilærer hvis ikke en ellers skoleflink student klarer å komme seg tålelig gjennom det. Har ikke lest intervjuet men kan det være en spøk? Brukt til å dekke over den virkelige grunnen? Vent litt! Jeg har ikke lest intervjuet, men sier CBE at hun sluttet på medisinstudiet fordi hun kom dårlig overens med kjemilæreren? Vil det si at hun har påbegynt såvel advokat- som medisinstudiet? Jeg vet om den berømte/beryktede 1. avdelinga på jus-studiet, men at hun hadde vært innom medisin også var meg hittils ukjent.
¤flicka¤ Skrevet 4. september 2015 #16734 Skrevet 4. september 2015 Du har helt rett i at fokuset på kropp går som en rød tråd gjennom hele bloggen og dens historie. Og selv om jeg stort sett ikke orker å bry meg nevneverdig om at det vises et rumpebilde her og der, så begynner jeg saktens å lure på om dette er alt CBE har å vise for seg. Synd å si det, men jeg mistenker at det mest interessante med denne utgaven av Det Nye faktisk er forsiden. Og en naken rumpe er hverken særlig interessant eller relevant for noe som helst, så det sier jo litt. 3
Inocybe Skrevet 4. september 2015 #16735 Skrevet 4. september 2015 Vent litt! Jeg har ikke lest intervjuet, men sier CBE at hun sluttet på medisinstudiet fordi hun kom dårlig overens med kjemilæreren? Vil det si at hun har påbegynt såvel advokat- som medisinstudiet? Jeg vet om den berømte/beryktede 1. avdelinga på jus-studiet, men at hun hadde vært innom medisin også var meg hittils ukjent. Jeg vet ikke. Jeg så bnanny skrev om det. Kanskje jeg må lese intervjuet likevel. Huff det har jeg ikke så veldig lyst til. Kanskje det var kjemilæren på jus???
Gjest Atheena Skrevet 4. september 2015 #16736 Skrevet 4. september 2015 Nææmen da så! Hadde man bare spurt penere kunne man fått et skikkelig svar *facepalm*http://imgur.com/CconXQx Destruktivt faktisk! Hvor er selvinnsikten?
EmmaMaria Skrevet 4. september 2015 #16737 Skrevet 4. september 2015 Har noen lagt ut bilde av intervjuet fra det nye? prøvde å finne men fant ikke
Sommernatt Skrevet 4. september 2015 #16738 Skrevet 4. september 2015 Det skinner så jævlig igjennom at det er LK som skriver alle kommentarene under fruas navn. 22
Vitulina Skrevet 4. september 2015 #16739 Skrevet 4. september 2015 Hun skriver at hun gjerne ville studere medisin i Polen, men hadde dårlig kjemi med kjemilæreren (leser dette som at hun fikk en dårlig karakter?) at hun endret kurs det siste året på videregående. Hun hevder heldigvis ikke at hun kom inn på medisin. For å komme inn på medisin i Polen trenger du ca 2 i snitt. Det er penger du trenger. 5
thorax Skrevet 4. september 2015 #16740 Skrevet 4. september 2015 http://www.adaxshop.com/Shop.aspx?eComSearch=True&eComQuery=caroline+berg+eriksen Hun har vært veldig kreativ på navnefronten jaaa 6
Fremhevede innlegg