Jobbermedbarn Skrevet 3. september 2015 #16541 Skrevet 3. september 2015 Sitter og hører på radio Norge på vei til jobb. Der kommer ett innlegg om bildet til frua.. De sier at bilde er fint. Men det som overrasker meg er når programleder sier at hun mye heller ville sett en mann i bare skjorte på forsiden. Og en rekke manlige navn kommer opp. En hva er nå forskjellen? Ei dame gjør det og folk skriker men om en mann gjør det, ja da er det bare sexy og deilig. Skjønner det bare ikke. Rumpe er rumpe,uansett kjønn. Kanskje jeg har litt tungt for det, men dette skjønte jeg ikke helt... Sa de ikke at bilde var fint? At menn vil se sexy kvinner og kvinner vil se sexy menn er da helt naturlig? Hadde hun først disset frua sitt bilde og så sagt det hadde vært helt annerledes med en mann hadde jeg skjønt hva du mente, men dette ble litt merkelig... 3
Hege899 Skrevet 3. september 2015 #16542 Skrevet 3. september 2015 (endret) . Endret 3. september 2015 av Hege899
el-len Skrevet 3. september 2015 #16543 Skrevet 3. september 2015 http://www.730.no/filmitem.aspx?newsId=18383 Ikke ironisk i det hele tatt 😂 730.no har jo også publisert denne klassikerenhttp://www.730.no/blog.aspx?newsId=16669 Punkt 2 og 3 er ihvertfall fortsatt høyst aktuelle, høres det ut som etter å ha lest diverse fra folk som har sett henne IRL i det siste. 5
stikkontakt Skrevet 3. september 2015 #16544 Skrevet 3. september 2015 Jeg har hele tiden trodd at hun hadde skikkelig sprettrumpe,utifra bildene på bloggen. Men så er den helt vanlig. Artig bilde da. Med genser på og rumpa bar. 7
Gunvald Skrevet 3. september 2015 #16545 Skrevet 3. september 2015 Rekk opp handa dere som ville sett some hot piece of Gunvald-ass på forsiden av et blad! 10
Aleksandraa Skrevet 3. september 2015 #16546 Skrevet 3. september 2015 Jeg har hele tiden trodd at hun hadde skikkelig sprettrumpe,utifra bildene på bloggen. Men så er den helt vanlig. Artig bilde da. Med genser på og rumpa bar. Syns du den rompa der ser vanlig ut?! Man kan si mye om det coveret, men bra rompe, det har hun (?)! Kan ikke si at de fleste (altså; vanlig) jentene jeg ser i løpet av en dag, selv i Oslo sentrum eller på Elixia, har en så bra sprettrompe, og samtidig er så tynne. De fleste med såpass rompe har også noe mer fett på kroppen (men fortsatt slanke!). Men heia at vi alle er forskjellige sier jeg bare! 4
Safiye Skrevet 3. september 2015 #16547 Skrevet 3. september 2015 Tråden er ryddet for hets. - Pavilion,mod
stikkontakt Skrevet 3. september 2015 #16548 Skrevet 3. september 2015 Syns du den rompa der ser vanlig ut?! Man kan si mye om det coveret, men bra rompe, det har hun (?)! Kan ikke si at de fleste (altså; vanlig) jentene jeg ser i løpet av en dag, selv i Oslo sentrum eller på Elixia, har en så bra sprettrompe, og samtidig er så tynne. De fleste med såpass rompe har også noe mer fett på kroppen (men fortsatt slanke!). Men heia at vi alle er forskjellige sier jeg bare! Ja, syns det. For all del, fin den. Men forventet en skikkelig sprettrumpe etter å ha sett bilder på bloggen. 5
lenebu Skrevet 3. september 2015 #16549 Skrevet 3. september 2015 Oh my, jeg synes hun var nydelig på de veskebildene - ser helt annerledes ut! Hun var pen, det er jeg enig i. Jeg synes også hun var pen på fremsiden av Det Nye, og er pen generelt. Men er jeg den eneste som ikke klarer å komme over at dette er en og samme person? Om man ser bort i fra håret, som opplagt er ganske annerledes fra bilde til bilde, så synes jeg bare at det ser ut som tre vidt forskjellige ansikter. 20
MiniMjau Skrevet 3. september 2015 #16550 Skrevet 3. september 2015 Syns du den rompa der ser vanlig ut?! Man kan si mye om det coveret, men bra rompe, det har hun (?)! Kan ikke si at de fleste (altså; vanlig) jentene jeg ser i løpet av en dag, selv i Oslo sentrum eller på Elixia, har en så bra sprettrompe, og samtidig er så tynne. De fleste med såpass rompe har også noe mer fett på kroppen (men fortsatt slanke!). Men heia at vi alle er forskjellige sier jeg bare! Ja dette er en vanlig rumpe, skulle ikke trodd hun løp flere mil i uka 10
Safiye Skrevet 3. september 2015 #16551 Skrevet 3. september 2015 Tråden er ryddet for hets. - Pavilion, mod
ops2 Skrevet 3. september 2015 #16552 Skrevet 3. september 2015 Tre forskjellige ansikter? Overdriver dere litt mye. På nærbildet med blondt hår sperrer hun øynene opp og smiler stort. Sånn Barbie dukke. På veskebildene med mørkt hår har hun sikkert blitt instruert om å se mystisk sexy ut, med lite Mona Lisa smil og smale øyne når hun liksom skal være vamp. Når munnen smiler stort dras kinnene ut og haka blir mer spiss. Når hun smiler med munnen lukket og suger inn kinnene litt, så blir det andre muskler som trekker. Jeg tror ikke hun får lov til å sitte og bestemme over redigeringen og etterarbeidet. Fotografen er nok et hakk eller to mer proff enn LK og tar bedre bilder. Vel, men forventer man egentlig at LK skal være bedre enn profesjonelle fotografer? Han er en selvlært kar, men han er bedre enn de fleste som snapper bilder på Playa del Ingles med horisonten skjev. Fotografene i studio tar sikkert mange flere bilder i en photoshoot enn det ekteparet gjør. Fint ansikt på coveret. Jeg er ikke helt sikker på om ikke hun har blitt litt mer redigert enn Det Nye hevder. Men at hun har sittet og sjefet over redigeringen, nei det tror jeg ikke. Hva vi ser er uansett så bra som stylist, lyssetting, assistenter og fotograf kan klare, og det er en forskjell fra hva CBE og LK klarer å fikse på egenhånd. Hadde vi blitt sminket av forskjellige proffe sminkører så hadde vi sikkert sett litt forskjellige ut. Tenk Top Model. 6
SKE87 Skrevet 3. september 2015 #16553 Skrevet 3. september 2015 Ja dette er en vanlig rumpe, skulle ikke trodd hun løp flere mil i uka Får ikke bra rumpe av å løpe milevis på flatmark... Hadde hun løpt trapper og bakke så. Og ikke minst, litt ordentlig styrketrening må til 2
MiniMjau Skrevet 3. september 2015 #16554 Skrevet 3. september 2015 Får ikke bra rumpe av å løpe milevis på flatmark... Hadde hun løpt trapper og bakke så. Og ikke minst, litt ordentlig styrketrening må til Ja SQUATS!!! 1
Unagi Skrevet 3. september 2015 #16555 Skrevet 3. september 2015 Sitter og hører på radio Norge på vei til jobb. Der kommer ett innlegg om bildet til frua.. De sier at bilde er fint. Men det som overrasker meg er når programleder sier at hun mye heller ville sett en mann i bare skjorte på forsiden. Og en rekke manlige navn kommer opp. En hva er nå forskjellen? Ei dame gjør det og folk skriker men om en mann gjør det, ja da er det bare sexy og deilig. Skjønner det bare ikke. Rumpe er rumpe,uansett kjønn. Hun mente kanskje at kvinner vil heller se en halvnaken mann på forsiden av et dameblad og ikke en naken damerompe? Tror ikke et manneblad vil ha en naken mannerompe på forsiden heller. Hehe 13
neiognei Skrevet 3. september 2015 #16556 Skrevet 3. september 2015 Tre forskjellige ansikter? Overdriver dere litt mye. På nærbildet med blondt hår sperrer hun øynene opp og smiler stort. Sånn Barbie dukke. På veskebildene med mørkt hår har hun sikkert blitt instruert om å se mystisk sexy ut, med lite Mona Lisa smil og smale øyne når hun liksom skal være vamp. Når munnen smiler stort dras kinnene ut og haka blir mer spiss. Når hun smiler med munnen lukket og suger inn kinnene litt, så blir det andre muskler som trekker. Jeg tror ikke hun får lov til å sitte og bestemme over redigeringen og etterarbeidet. Fotografen er nok et hakk eller to mer proff enn LK og tar bedre bilder. Vel, men forventer man egentlig at LK skal være bedre enn profesjonelle fotografer? Han er en selvlært kar, men han er bedre enn de fleste som snapper bilder på Playa del Ingles med horisonten skjev. Fotografene i studio tar sikkert mange flere bilder i en photoshoot enn det ekteparet gjør. Fint ansikt på coveret. Jeg er ikke helt sikker på om ikke hun har blitt litt mer redigert enn Det Nye hevder. Men at hun har sittet og sjefet over redigeringen, nei det tror jeg ikke. Hva vi ser er uansett så bra som stylist, lyssetting, assistenter og fotograf kan klare, og det er en forskjell fra hva CBE og LK klarer å fikse på egenhånd. Hadde vi blitt sminket av forskjellige proffe sminkører så hadde vi sikkert sett litt forskjellige ut. Tenk Top Model. Litt av poenget er at Det nye faktisk ikke retusjerer så veldig mye. Det er deres gimikk. Og LK retusjerer da tydeligvis ekstremt mye, for ofte ser hun ut som en plastikkdukke på bildene på bloggen. For ikke å snakke om Kardashianrumpa de ofte får til på bloggbildene. Endel annerledes blir det så klart i studio, men LK er en ganske habil fotograf, så han vet nok å utnytte lys og skygge når han tar bilder også. 3
Cavatina Skrevet 3. september 2015 #16557 Skrevet 3. september 2015 (endret) Ja dette er en vanlig rumpe, skulle ikke trodd hun løp flere mil i uka Man bygger ikke rumpe av å løpe. Løping endrer ikke formen. Styrketrening gjør. Amen. Edit: Argh! Så ikke de tidligere kommentarene! Forøvrig er det hip thrust som bygger rumpe, ikke squats like mye Endret 3. september 2015 av Cornucopia
Mippi Skrevet 3. september 2015 #16558 Skrevet 3. september 2015 På bildet der frua står i spagaten, synes jeg hun ser så mye større ut rundt midjen enn hun gjør på bloggen sin. Ikke feit, men normal. Slik som så mange har sagt at hun er, når de har sett henne IRL. http://www.kjendis.no/2015/09/02/kjendis/caroline_berg_eriksen/fotballfrue/det_nye/bilde/40929581/ Jeg synes nesten det er rart at hun har godkjent at dette bildet kommer på trykk, da midjen er så stor i forhold til det den er på de bildene hun selv legger ut. 9
Cavatina Skrevet 3. september 2015 #16559 Skrevet 3. september 2015 På bildet der frua står i spagaten, synes jeg hun ser så mye større ut rundt midjen enn hun gjør på bloggen sin. Ikke feit, men normal. Slik som så mange har sagt at hun er, når de har sett henne IRL. http://www.kjendis.no/2015/09/02/kjendis/caroline_berg_eriksen/fotballfrue/det_nye/bilde/40929581/ Jeg synes nesten det er rart at hun har godkjent at dette bildet kommer på trykk, da midjen er så stor i forhold til det den er på de bildene hun selv legger ut. CBE ser fullstendig sunn og normal ut. Og det er kjempebra! Str. XS? mmmmjjjæææ....men uansett, dette er så stor kontrast til hvordan firmaet fremstiller henne på bloggen at det er til å undres over. 7
MiniMjau Skrevet 3. september 2015 #16560 Skrevet 3. september 2015 Man bygger ikke rumpe av å løpe. Løping endrer ikke formen. Styrketrening gjør. Amen. Edit: Argh! Så ikke de tidligere kommentarene! Forøvrig er det hip thrust som bygger rumpe, ikke squats like mye Arg. Ikke rart rompa mi er flat da, trener jo feil øvelse 😂
Fremhevede innlegg