Gjest Atp Skrevet 2. september 2015 #16481 Skrevet 2. september 2015 Neivel. For meg er ei naken rumpe noe jeg ikke hadde ønsket at andre enn mine nærmeste hadde sett. Intimt sted? Intimt nok. Dessuten er hun ikke 19 år og glamourmodell.men det er slik du liker det. FF og mannen har o problem med dette. Og da får de gjøre dette uten flere sider negativt fra damer her inne
Skravlekråka Skrevet 2. september 2015 #16482 Skrevet 2. september 2015 Hei! Hva er denne såkalte SoMe gruppen på Facebook?
Gjest Asti Skrevet 2. september 2015 #16483 Skrevet 2. september 2015 (endret) Hva menes med "fjernet en skjøt på kronen på hodet hennes" ? Ift retusjering Vet ikke om du så at hun har en krone på hodet - http://i.imgur.com/Z2pxJQf.png? De fjernet altså en synlig skjøt. Lurer forresten på hva kronen skal symbolisere? Endret 2. september 2015 av Asti
minimymlen Skrevet 2. september 2015 #16484 Skrevet 2. september 2015 De fjernet en sammenføyning på krona, altså at det vistes at den var skjøtet sammen. Hun har jo en krone på hodet....tenkte hår, jeg Som i hårkrone (heter sikkert ikke det på frisørspråket) ..Huff
minimymlen Skrevet 2. september 2015 #16485 Skrevet 2. september 2015 Vet ikke om du så at hun har en krone på hodet - http://i.imgur.com/GoIZZ8t.png. De fjernet altså en synlig skjøt. Lurer forresten på hva kronen skal symbolisere? Takk, jeg overså den glatt Tenkte hår
lenebu Skrevet 2. september 2015 #16486 Skrevet 2. september 2015 Jeg synes bare at hun ser så annerledes ut på begge bildene her enn det hun gjør på bloggen. Om jeg hadde sett coveret av "Det nye" i butikken, uten at det stod at det var henne, hadde jeg aldri kjent henne igjen. 6
neiognei Skrevet 2. september 2015 #16487 Skrevet 2. september 2015 Kari Traa fikk masse kritikk for sitt nærmest-nakenbilde. Fotballjenter halvnakne i kalender. Dette er langt i fra noe bare "stakars" Caroline får reaksjoner for. Hvor mye kjeft fikk Kim Kardashian for sitt rumpebilde? 14
minimymlen Skrevet 2. september 2015 #16488 Skrevet 2. september 2015 Jeg synes bare at hun ser så annerledes ut på begge bildene her enn det hun gjør på bloggen. Om jeg hadde sett coveret av "Det nye" i butikken, uten at det stod at det var henne, hadde jeg aldri kjent henne igjen. Hvordan hun ser ut på bildet til høyre er jo absolutt ikke likt hvordan hun ser ut på bildet til venstre. Hvor kommer bildet til høyre fra?
Piggi Skrevet 2. september 2015 #16489 Skrevet 2. september 2015 Så. I følge intervjuet har hun altså flyskrekk, sceneskrekk, tør ikke være alene hjemme og har fryktelige eksamensnerver. I tillegg klarer hun tydeligvis ikke å skille skyldfølelse/flauhet fra depresjon. Ingenting er hennes feil - Best å legge skylden over på leserne! Men bein i nesen må vite...! 5
lenebu Skrevet 2. september 2015 #16490 Skrevet 2. september 2015 Hvordan hun ser ut på bildet til høyre er jo absolutt ikke likt hvordan hun ser ut på bildet til venstre. Hvor kommer bildet til høyre fra? Jeg vet ikke, men ser at det krediteres til Nina Ruud, som er en fotograf for Dagbladet. Så regner med at Dagbladet har rettighetene på det, uten at jeg vet når det ble tatt eller i hvilken sammenheng. Reagerer bare på at én person kan ha så mange ansikter, i mangel på et bedre uttrykk. 3
FantasDick Skrevet 2. september 2015 #16491 Skrevet 2. september 2015 Synes forsiden er fin, jeg. Var en søt vri på stylingen så synes ikke det ble særlig tacky heller. 3
twirlX Skrevet 3. september 2015 #16492 Skrevet 3. september 2015 Vet ikke helt hva jeg synes om forsiden, - kanskje litt overdreven av Det Nye, som skrevet over kunne hun brukt en litt lengre herreskjorte etc .. Angående artikkelen; noen skriver hun inntar en offerolle,( og det kan så være) men jeg tror faktisk oppriktig hun var ganske nedfor den tiden. Hvem ville vel ikke vært det om noe sånt kom ut og omtrent hele Norge gikk imot deg? Fortjent vel og merke, men det er for meg umulig å synes litt synd på henne der og da. Unner ingen å sitte hjemme å vite at flere tusen mennesker sitter rundt å diskuterer og kritiserer deg.. Ift dåpsgaven synes jeg og det var merkelig å gi en ting på deling til tvillinger - helt til jeg leste at det var en bil foreldrene hadde ønsket seg og at de hadde diskutert det. Tror ikke jeg som forelder ville syntes det var greit at noen kjøpte TO biler til 1000 kr stk til mine barn i dåpsgave, uansett om det var tvillinger., Og det er iallefall stygt å kommentere de andre gavene på bordet til de som har gjort det.. Ellers må jeg slenge på at jeg faktisk til tider synes LK sine snaps er utrolig vittige. Altså, den idag med livshistorien fra barndommen = not so much, men lymfedrenasje .. den var morsom på grunn av snappene som kom i forkant hvor Caroline foreslå masse type tang/tare-wrapping etc - så når han mobbet de forskjellige tingene som stod på massasjemenyen på den måten ble den siste også gøy 6
Gjest Keikolina Skrevet 3. september 2015 #16493 Skrevet 3. september 2015 Kronen er på barneavdelingen på H&M, datteren min har en klin lik.
Salmonella Skrevet 3. september 2015 #16494 Skrevet 3. september 2015 (endret) Jeg vet ikke hvorfor men jeg har alltid syntes det ser rart ut at man har en overdel på seg men ingenting på underkroppen.. Litt som å ha sex med sokkene på liksom Må legge til at jeg klarer ikke å bli så provosert av bildet for hensikten er vel mer å være morsom enn å fremstå som ultrasexy. Endret 3. september 2015 av Salmonella 3
Riskrem Skrevet 3. september 2015 #16495 Skrevet 3. september 2015 Morsomt at hun har designet vesker for Adax. Synes flere av de er fine jeg 3
Gjest Atp Skrevet 3. september 2015 #16496 Skrevet 3. september 2015 Synes forsiden er fin, jeg. Var en søt vri på stylingen så synes ikke det ble særlig tacky heller. forsiden er kjempe fin.. Hadde det vært en mann på første siden ville ingen reagert.
Gjest Atp Skrevet 3. september 2015 #16497 Skrevet 3. september 2015 Er spent på hvor mye kritikk hun får i dag på veske prosjektet hennes.. Regner med at det ikke er bra nok. Hun er fin på bildene og veskene topp
thorax Skrevet 3. september 2015 #16498 Skrevet 3. september 2015 (endret) Morsomt at hun har designet vesker for Adax. Synes flere av de er fine jeg Enig! Gleder meg til de blir lagt ut for salg (Er også nysgjerrig på hvor prisen kommer til å ligge ) Endret 3. september 2015 av thorax 2
Gjest Asti Skrevet 3. september 2015 #16499 Skrevet 3. september 2015 (endret) Slettet. Endret 7. september 2015 av Asti
Safiye Skrevet 3. september 2015 #16500 Skrevet 3. september 2015 Tråden er ryddet for diskusjon av barn, hets og brukerdebatt samt. svar. - Pavilion, mod
Fremhevede innlegg