Cavatina Skrevet 2. september 2015 #16401 Skrevet 2. september 2015 Nå har jeg jaggu meg sett det også... "Tatt med buksene nede" .... Lærte i tidlig alder at man ikke skulle ta alt bokstavlig, jeg da. Minner mer om "Sorry for at jeg dreit meg ut så mange ganger, men lets start over: Vil du kjøpe veskene mine (så jeg kan tjene penger)? " Hah! Gikk i fella, jeg! Selvfølgelig handler artikkelen mer om å promotere veskene og selge flest mulig, og mindre om hvor fryktelig CBE har hatt det etter at "virkeligheten traff henne i fjeset" Distraksjon, distraksjon, distraksjon, glatte over..... 12
minimymlen Skrevet 2. september 2015 #16402 Skrevet 2. september 2015 Glad jeg sa opp abonnementet mitt på DN for ei stund siden! Blir iallefall ikke aktuelt å kjøpe det mere når de legger seg på ei FHM-linje på forsiden. Vil jeg se nakne damerumper så er det alltids andre magasiner jeg kan kjøpe til det formålet, f.eks Vi Menn.. For meg er forkortelsen DN synonymt med Dagens Næringsliv, men akkurat i dette tilfelle var det jo en artig ironi (jfr tidligere intervju med DN) 5
skruf Skrevet 2. september 2015 #16403 Skrevet 2. september 2015 For meg er forkortelsen DN synonymt med Dagens Næringsliv, men akkurat i dette tilfelle var det jo en artig ironi (jfr tidligere intervju med DN) Haha! Skal endre det
Cavatina Skrevet 2. september 2015 #16404 Skrevet 2. september 2015 Løgnene opprettholdes selvfølgelig. Alle kg-kjerringer vet at hun er svært medskyldig i alt selv, det er hun som har redigert seg selv, sin gravide kropp og sine familiemedlemmer tynnere/penere. I tillegg skrev hun mange av de falske kommentarene selv. Rimelig åpenbart at Fruen fortsatt digger Photoshop. Jeg tipper intervjuet er helt intetsigende, slik de alltid er. Skal-ikke-kjøpe-iallfall, det er sikkert Trenger ikke være ekspert for å se at bildene redigeres, tildels kraftig. Det er temmelig tydelig. 5
Gjest Bluebird1992 Skrevet 2. september 2015 #16405 Skrevet 2. september 2015 Med tanke på tidligere samarbeid så hadde jeg ingen illusjoner om at denne lettvekteren av et magasin ville gjøre noe annet enn å stryke Caroline med hårene. Jeg tviler på at den gladkristne jenta for noen år tilbake ville ha trodd at det var dette hun skulle måtte ty til i 2015. Ganske tørst, som de sier over dammen.
Gjest CecilieX Skrevet 2. september 2015 #16406 Skrevet 2. september 2015 Nå er det en stund siden jeg har vært aktiv i denne tråden, jeg har på sett og vis hatt selvpålagt fotballfruepause. Har skummet tråden litt nå og da, men ikke forstått annet enn at alt er ved det samme der oppe. Må si at jeg skvatt temmelig kraftig da jeg så forsiden på Det Nye som ble lagt ut i dag. Jeg kan ikke med min beste vilje forstå annet enn at CBE må ha forferdelig dårlige rådgivere. Hvem kan mene at det å blotte rompa på forsiden av et magasin er en god strategi? Skulle dette bygge et bedre image? Øke troverdighet? Være til inspirasjon for andre jenter/kvinner? Den eneste forklaringen jeg kan finne rimelig er at dette er et stunt for å få opp lesertallene igjen. Kom gjerne med en bedre forklaring dere som pleier å støtte henne, for dette sliter jeg med å forstå hensikten med.
minimymlen Skrevet 2. september 2015 #16407 Skrevet 2. september 2015 (endret) Nå er det en stund siden jeg har vært aktiv i denne tråden, jeg har på sett og vis hatt selvpålagt fotballfruepause. Har skummet tråden litt nå og da, men ikke forstått annet enn at alt er ved det samme der oppe. Må si at jeg skvatt temmelig kraftig da jeg så forsiden på Det Nye som ble lagt ut i dag. Jeg kan ikke med min beste vilje forstå annet enn at CBE må ha forferdelig dårlige rådgivere. Hvem kan mene at det å blotte rompa på forsiden av et magasin er en god strategi? Skulle dette bygge et bedre image? Øke troverdighet? Være til inspirasjon for andre jenter/kvinner? Den eneste forklaringen jeg kan finne rimelig er at dette er et stunt for å få opp lesertallene igjen. Kom gjerne med en bedre forklaring dere som pleier å støtte henne, for dette sliter jeg med å forstå hensikten med. "Rumpa mi er egentlig større enn du tror?" Edit: Altså, til inspirasjon for yngre lesere Endret 2. september 2015 av minimymlen 4
Gjest Lalalala59 Skrevet 2. september 2015 #16408 Skrevet 2. september 2015 (endret) Her er hele artikkelen, for de som er nysgjerrige:http://tinypic.com/useralbum.php?ua=kZz1R1W1jFvd00Q5BOzQtQ%3D%3D Mangler dessverre scanner her jeg sitter. Takk for at du la det ut. Utrolig trist at hun får plass i et magasin til å lyve om tidligere hendelser og lyve om all redigeringen som fortsatt skjer. Skulle ønske det hadde vært lov å gi et motsvar i Det Nye med bevis på alle løgnene Sykt at hun fortsatt later som det bare var litt redigering og at det bare var hun som redigerte, at det kun var LK som skrev kommentarene og at hun ikke skjønte hva som skjedde den kvelden (folk la det jo ut på hennes åpne Facebook og Instagram). Endret 2. september 2015 av Mahnaz
Gjest Snøsøta Skrevet 2. september 2015 #16409 Skrevet 2. september 2015 Den generelle kommentaren var jo da fullstendig ubrukelig siden det her diskuteres en konkret sak, og kommentaren din dekket ikke denne (den var altså ikke allmenngyldig selv om du påstår den var generell). ??? Det er da fullt mulig å løfte en diskusjon opp på et generelt nivå med utgangspunkt i et konkret eksempel. Det kalles induksjon.
Jobbermedbarn Skrevet 2. september 2015 #16410 Skrevet 2. september 2015 Jeg er ikke fan av å kommentere andres utseendet under noen omstendigheter, men... Når jeg ser den forsiden til Det Nye må jeg virkelig innrømme at jeg lurer på hva de driver med i bloggen... Hun er jo rett og slett ti ganger vakrere og ti ganger mer naturlig på det bildet i Det Nye! Og for en kropp! Noen har et spesielt syn på kropp og utseendet av den duoen der.... 15
SusieDerkins Skrevet 2. september 2015 #16411 Skrevet 2. september 2015 Kosebamser, drikkeflasker/termoser og puslespill el.l.? Billige småting. Jeg synes du går LANGT over streken med disse kommentarene om gaver fra gjester som ikke har blogget om det, eller i det hele tatt vet at gavene deres ble avbildet på bloggen 21
BeverTramp Skrevet 2. september 2015 #16412 Skrevet 2. september 2015 Jeg synes bar runpe kombinert med tegneseriegenser og en av kronene fra byrsdagsfeiringen til datteren er fantastisk. Terningkast sex! 3
Vitulina Skrevet 2. september 2015 #16413 Skrevet 2. september 2015 Handlet setningen "sånn blir du god til å le av deg selv" på forsiden om henne? Det står jo rett under teksten "tatt med buksa nede" ved siden av bildet av henne med buksa nede... Nei, det er bare en salgsgimmick. Det spiller på FF, selv om hun garantert bare er et offer som er gift med en idiot (i reportasjen). Når man ser på forsiden tror folk at endelig, nå kommer det mer juicy informasjon.. Men det finnes jo selvfølgelig ikke 4
Gjest Hold the door Skrevet 2. september 2015 #16414 Skrevet 2. september 2015 Nå har jeg lest intervjuet som ble lagt ut her. Det var nok viktig å få frem at det var noen med mye fritid som fant ut av kommentarjukset. Sannheten er jo at det lå så lett tilgjengelig og at det forekom ofte nok til at en som ikke visste hva han skulle se etter kunne funnet ut av det i pausa på jobb.
Hege899 Skrevet 2. september 2015 #16415 Skrevet 2. september 2015 Skal se om jeg får tatt et bilde av bladet, finner ikke forsiden på nett. Her er det: Har hun bukse på eller er hun så redigert? Såg så kunstig ut.. 1
Vitulina Skrevet 2. september 2015 #16416 Skrevet 2. september 2015 Nå har jeg lest intervjuet som ble lagt ut her. Det var nok viktig å få frem at det var noen med mye fritid som fant ut av kommentarjukset. Sannheten er jo at det lå så lett tilgjengelig og at det forekom ofte nok til at en som ikke visste hva han skulle se etter kunne funnet ut av det i pausa på jobb. Og det var jo veldig lite som ble redigert, samt svært få bilder, må skjønne. ALT heter det 17
Gjest Hold the door Skrevet 2. september 2015 #16417 Skrevet 2. september 2015 Og det var jo veldig lite som ble redigert, samt svært få bilder, må skjønne. ALT heter det Hundrevis av bilder og hundrevis av kommentarer.
Gjest marizz Skrevet 2. september 2015 #16418 Skrevet 2. september 2015 Må si at FF var veldig fin på coveret til Det nye! Ønske hun kunne droppet litt redigering på bloggen, og heller vist hvor vakker hun egentlig er
Miriam21 Skrevet 2. september 2015 #16419 Skrevet 2. september 2015 Oi Holdt nesten på å sette eplet i halsen her. Det hadde jeg ikke trodd hun komt til å gjøre for et magasinblad. Men hun ser helt nydelig ut <3 Få kvinner som ser så fin ut som henne! 4
Gunvald Skrevet 2. september 2015 #16420 Skrevet 2. september 2015 Jeg for min del festet meg ved "jeg kunne til og med jobbet på Spar" Veldig respektfullt ovenfor de som har den type jobb, så du har muligheten til å kjøpe alle nøttene dine. For en kvalmende holdning. Pilotfrue hadde samme greia. "En 8-16-jobb var ikke aktuelt. Ingen av de jobbtilbudene jeg hadde var aktuelle". På tide å få nesa si ned fra skyene. Og grunnen til at hun ser så mye bedre ut på coveret her er jo rett og slett bare det at hun verken er flink med sminke eller hår selv. 32
Fremhevede innlegg