jabx Skrevet 2. september 2015 #16461 Skrevet 2. september 2015 Jeg fatter ikke at du holder liv i denne diskusjonen enda, men siden du påpeker faktum: 500 i dåpsgave til et barn er da helt ordinært, ingenting råflott eller storslagent med det. Jeg vet av bamser som koster langt mer enn det. Jeg har ikke sagt noe om at 500 kroner er råflott eller storslagent.
jabx Skrevet 2. september 2015 #16462 Skrevet 2. september 2015 Det er mange som jobber på fritiden. Jeg sjekker ofte jobbmail selv om jeg har en koselig kveld med mannen. Det tar 2 min. TIpper ekteparet til sammen brukte 10 min på jobb under "date-night'en". Javel, så bør man kanskje la være å leve i nuet, men dette er da virkelig ganske vanlig. Husk at ekteparet bare er mennesker som meg og deg. Noen skrev at det var 16 snaps el.l. på to timer? Er ikke det litt ekstremt hvis man har "date"? 3
Cavatina Skrevet 2. september 2015 #16463 Skrevet 2. september 2015 Noen skrev at det var 16 snaps el.l. på to timer? Er ikke det litt ekstremt hvis man har "date"? De rakk å ta noen innleggsbilder for dagens annonse også i løpet av date'n. Effektiv romantikk. 14
Gjest Snøsøta Skrevet 2. september 2015 #16464 Skrevet 2. september 2015 Jeg er så lei av at for hvert nytt tema så må det bedyres og forsikres om at CBE er vakker og har en smashing kropp. Det er et faktum at CBE er en vakker, hvit, rik ung kvinne med en idealkropp for mange. Det er synd når det skjer fordi det ofte tar brodden av argumentene når man pynter og broderer med superlativer. CBE er genial på det området fordi hun har klart å gjøre seg til et offer og etablere en sannhet om at det er synd på de som er pene og tynne, og at hun trenger trøst hver gang hun gjør noe dumt. Så jeg gidder ikke si noe om hvordan hun ser ut, men: Jeg synes forsiden er helt tragisk. Jeg får bare assosiasjonen "vise rompa si for lesertall". Jeg er overrasket over at Det Nye har en sånn forside, jeg synes også den ser ut som forsiden på et manneblad, ikke et ukeblad for tenåringer.
Gjest Bergensia Skrevet 2. september 2015 #16465 Skrevet 2. september 2015 Jeg venter i spenning på merkingen av veskekolleksjonen på bloggen/SoMe når veskene skal vises fram... Ser for meg det blir mange "gråsoner" som LKE så fint kaller det😉
Gjest Snøsøta Skrevet 2. september 2015 #16466 Skrevet 2. september 2015 Jeg har ikke sagt noe om at 500 kroner er råflott eller storslagent. En lekebil for 1000 er 500 per hode. Mange av gavene på bordet ser ut til å være i samme prisklasse. For meg ser det ut som at gavene er ganske jevnbyrdige.
Cavatina Skrevet 2. september 2015 #16467 Skrevet 2. september 2015 (endret) I forbindelse med Det Nye og CBEs valg av forsidebilde, så slår det meg at det ikke ligger rent lite symbolikk i det, uansett hva ideen og formålet var. I forsøket på å vise seg frem som frekk, sprek og tøff, vender hun oss faktisk ræva. Litt som hun/de gjør i kommentarfeltet hennes. Endret 2. september 2015 av Cornucopia 22
Bootybuilder Skrevet 2. september 2015 #16468 Skrevet 2. september 2015 En lekebil for 1000 er 500 per hode. Mange av gavene på bordet ser ut til å være i samme prisklasse. For meg ser det ut som at gavene er ganske jevnbyrdige. Er vi ikke snart ferdig med den gåbilen? Ja de ga en gåbil til to dåpsbarn som er tvillinger. Det var ok for foreldrene. Ekteparet Eriksen ville gjøre det sånn. Dåpen er ferdig, overstått, barna har fått gaven sin og kommer nok til å få flere fremtidige gaver. La dem kjøpe hva pokker de vil til folk, dette er jo ihjel diskutert nå. 13
Gjest Zeitgeist Skrevet 2. september 2015 #16469 Skrevet 2. september 2015 I forbindelse med Det Nye og CBEs valg av forsidebilde, så slår det meg at det ikke ligger rent lite symbolikk i det, uansett hva ideen og formålet var. I forsøket på å vise seg frem som frekk, sprek og tøff, vender hun oss faktisk ræva. Litt som hun/de gjør i kommentarfeltet hennes. Herlig observasjon, Cornucopia!
Gjest Snøsøta Skrevet 2. september 2015 #16470 Skrevet 2. september 2015 Er vi ikke snart ferdig med den gåbilen? Ja de ga en gåbil til to dåpsbarn som er tvillinger. Det var ok for foreldrene. Ekteparet Eriksen ville gjøre det sånn. Dåpen er ferdig, overstått, barna har fått gaven sin og kommer nok til å få flere fremtidige gaver. La dem kjøpe hva pokker de vil til folk, dette er jo ihjel diskutert nå. Haha, det var akkurat det jeg sa til jabx jo :D
Gjest Asti Skrevet 2. september 2015 #16471 Skrevet 2. september 2015 Dagbladet skriver om forsiden: http://www.kjendis.no/2015/09/02/kjendis/caroline_berg_eriksen/fotballfrue/det_nye/bilde/40929581/
Keaton Skrevet 2. september 2015 #16472 Skrevet 2. september 2015 Tror ikke jeg hadde levert i barnehagen på ei stund etter et sånt bilde, gitt. 20
Gjest Atp Skrevet 2. september 2015 #16473 Skrevet 2. september 2015 Noen skrev at det var 16 snaps el.l. på to timer? Er ikke det litt ekstremt hvis man har "date"?snappene varte i 90 sekunder. Disse to bruker nok ikke lang tid på legge ut en liten snapp. Fatter ikke at vi legger oss opp i dette en gang. La nå disse gjøre det slik. Om de koser seg sammen i 2 - 3 timer ved å lage noen snapper så er det deres liv.
Gjest Atp Skrevet 2. september 2015 #16474 Skrevet 2. september 2015 Tror ikke jeg hadde levert i barnehagen på ei stund etter et sånt bilde, gitt.hvorfor ikke? Hun står vel for det hun har gjort. å det er jo bare en rumpe.. Ikke pupper eller de intime steder hun viser.
Gjest Bluebird1992 Skrevet 2. september 2015 #16475 Skrevet 2. september 2015 Dagbladet skriver om forsiden: http://www.kjendis.no/2015/09/02/kjendis/caroline_berg_eriksen/fotballfrue/det_nye/bilde/40929581/ Takk for link! Albert Skjelbred er spot on i sin kommentar. Selv tenker jeg at bedriften innser at de aldri vil klare å gjenvinne folks tillit, og dermed trekker Peter Peters og resten av bull****gjengen dette opp av hatten! "La oss smelle til med noe stort, fresht og med litt sjokkfaktor! Husk blikket, Caroline: Lekent, småfrekt og utfordrende!"
minimymlen Skrevet 2. september 2015 #16476 Skrevet 2. september 2015 hvorfor ikke? Hun står vel for det hun har gjort. å det er jo bare en rumpe.. Ikke pupper eller de intime steder hun viser. Hun æser? Viser rumpa til leserne? Rumpa er vel definitivt innenfor de mer private soner av kroppen for de fleste 5
minimymlen Skrevet 2. september 2015 #16477 Skrevet 2. september 2015 Dagbladet skriver om forsiden: http://www.kjendis.no/2015/09/02/kjendis/caroline_berg_eriksen/fotballfrue/det_nye/bilde/40929581/ Hva menes med "fjernet en skjøt på kronen på hodet hennes" ? Ift retusjering 1
Gjest Atp Skrevet 2. september 2015 #16478 Skrevet 2. september 2015 Hun æser? Viser rumpa til leserne? Rumpa er vel definitivt innenfor de mer private soner av kroppen for de flesteæser:) det er jo det de sier i 1 klasse på barneskolen. Vil hun vise rumpa så la henne gjøre det. Går det bilde utover deg eller meg?
Keaton Skrevet 2. september 2015 #16479 Skrevet 2. september 2015 hvorfor ikke? Hun står vel for det hun har gjort. å det er jo bare en rumpe.. Ikke pupper eller de intime steder hun viser. Neivel. For meg er ei naken rumpe noe jeg ikke hadde ønsket at andre enn mine nærmeste hadde sett. Intimt sted? Intimt nok. Dessuten er hun ikke 19 år og glamourmodell. 9
Keaton Skrevet 2. september 2015 #16480 Skrevet 2. september 2015 æser:) det er jo det de sier i 1 klasse på barneskolen. Vil hun vise rumpa så la henne gjøre det. Går det bilde utover deg eller meg? Det virker som du mener at naken rumpe på forsiden av et ungdoms/ung kvinne-blad ikke har en signaleffekt? 3
Fremhevede innlegg