Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kosebamser, drikkeflasker/termoser og puslespill el.l.? Billige småting.

Ja, og også ligger der esker med sølvtøy.

Har tanken slått deg at noen f.eks kjøper sølvtøy og en kosebamse i tillegg?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ser da mye mer naturlig ut i ansiktet (og hår) på det bildet der enn de som legges ut på bloggen? Her er hun kjempeflott :)

Og så kommer det som kanskje er slemt å si: Virker rumpa hennes større enn det vi er vant til å se fra blogg og insta? Eller er det bare pga måten hun står på?  

(nei, jeg sier ikke hun har stor rumpe eller at den ikke er fin!)

Syns ikke det du sier er slemt. Hun virker kort og godt sunnere, mer normal og kraftigere på dette bildet enn på bloggen generelt. Rumpa har jeg stilt spørsmålstegn ved tidligere - den har virket så fyldig i forhold til lår og rygg på bloggen i det siste?

Uansett, litt snodig med bar rumpe og genser på et cover etter min mening.

• Liker 13
Skrevet

Henspiller jo på å bli tatt med buksene nede, men jeg er enig. Jeg synes det blir litt feil fokus. Hun kunne jo også ha beholdt trusa på og allikevel være tatt med buksene nede?

Må man vise naken rumpe for å skrive om at noen ble tatt med buksa nede?

• Liker 11
Gjest Lalalala59
Skrevet

Det er bare tull å begynne å argumentere slik for så små barn. Hadde de vært større og skjønt hva som faktisk foregikk hadde det kanskje vært annerledes. Men hvis dette var en dåpsgave er barna så små at de ikke engang vet at det er noe som heter "mitt" og "ditt".

Dette er jo en gåbil og vil vel tas i bruk ved 9 mnd +. Som en her påpekte er ikke empatien på plass og en forstår ikke det å skulle dele en leke.

Men, ferdig med den diskusjon. De hadde visst spurt foreldrene i forkant og da er det vel greit.

Har ikke fått tilgang til den nyeste utgaven av Det Nye, men det virker jo som hun igjen fikk skjule seg bak "se på alle de fæle kommentarene jeg får, ikke rart jeg må redigere meg tynnere og LK må opprette aliaser og skrive kommentar" og ikke sannheten.

Skrevet

Dette er jo en gåbil og vil vel tas i bruk ved 9 mnd +. Som en her påpekte er ikke empatien på plass og en forstår ikke det å skulle dele en leke.

Men, ferdig med den diskusjon. De hadde visst spurt foreldrene i forkant og da er det vel greit.

Har ikke fått tilgang til den nyeste utgaven av Det Nye, men det virker jo som hun igjen fikk skjule seg bak "se på alle de fæle kommentarene jeg får, ikke rart jeg må redigere meg tynnere og LK må opprette aliaser og skrive kommentar" og ikke sannheten.

Løgnene opprettholdes selvfølgelig. Alle kg-kjerringer vet at hun er svært medskyldig i alt selv, det er hun som har redigert seg selv, sin gravide kropp og sine familiemedlemmer tynnere/penere. I tillegg skrev hun mange av de falske kommentarene selv.

Rimelig åpenbart at Fruen fortsatt digger Photoshop. Jeg tipper intervjuet er helt intetsigende, slik de alltid er. Skal-ikke-kjøpe-iallfall, det er sikkert

• Liker 7
Skrevet

Jeg dævver 😂 Herregud så patetisk den dama er, jeg har ikke ord

• Liker 26
Gjest Lalalala59
Skrevet

Ja, og hun inntar som alltid offerrollen. Dette er hentet ordrett fra intervjuet:

Caroline hadde ikke lyst til å spise noe, hadde ikke lyst til å gjøre noe, hadde iallfall ikke lyst til å møte noen. Og for første gang var ikke bloggingen det minste lystbetont.

– Jeg hadde bare ikke lyst mer. Det hadde vært så deilig å bare trukket seg tilbake. Jeg kunne hatt en hvilken som helst annen jobb, jeg kunne jobbet på Spar Siljan. Hva som helst, bare ikke det her. Jeg tenkte jo at alt var over. For hvordan i alle dager skulle jeg klare å fortsette? Hvordan kunne de tilgi meg?

Wow. Bare wow.

Hun er en voksen kvinne, ikke et barn.

Skrevet

hvor mye forventer egentlig folk at det blir lagt i dåpsgave? Ifølge ei var jo 1000 kr simpelt. Trodde det var tanken bak gavene som telte jeg,ikke verdien.

Min kommentar var til vedkommende som skrev at resten av gavebordet besto av billig dritt.

Jeg er ikke enig. Jeg syntes det var et flott gavebord.

Les litt før du skyter løs vær så snill. 

• Liker 5
Gjest Bluebird1992
Skrevet

Hele forsiden er bare flau og dum. Det funker ikke med "ha ha- jeg kan le av meg selv og nå er jeg avkledd for deg" i kombinasjon med "jeg vet jeg er sexy og at rompa mi er bra nok til en forside".

Dette var utrolig flaut for både Caroline Berg Eriksen et al., men også for Det Nye.

Skrevet

Flere ganger underveis i intervjuet har Caroline måttet tenke seg om eller korrigert seg selv. Det er vanskelig å huske akkurat hvordan ting skjedde, i hvilken rekkefølge og hvor lenge det varte.

– Det er sikkert fordi jeg har prøvd å glemme det. For meg var det bare en stor smørje alt sammen. Det føltes som om det varte i månedsvis.

Beleilig unnskyldning når man har uttalt mange forskjellige ting om samme hendelse?

Et lite hint fra journalisten om at hun ikke tror helt på historien?

Det er farlig å venne seg til stadige småløgner, noe det har blitt vist gang på gang at dette paret ofte gjør.

Klart man sliter med å huske og må korrigere seg selv da.

• Liker 21
Skrevet

Flere ganger underveis i intervjuet har Caroline måttet tenke seg om eller korrigert seg selv. Det er vanskelig å huske akkurat hvordan ting skjedde, i hvilken rekkefølge og hvor lenge det varte.

– Det er sikkert fordi jeg har prøvd å glemme det. For meg var det bare en stor smørje alt sammen. Det føltes som om det varte i månedsvis.

Beleilig unnskyldning når man har uttalt mange forskjellige ting om samme hendelse?

Et lite hint fra journalisten om at hun ikke tror helt på historien?

Det er farlig å venne seg til stadige småløgner, noe det har blitt vist gang på gang at dette paret ofte gjør.

Klart man sliter med å huske og må korrigere seg selv da.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Glad jeg sa opp abonnementet mitt på Det Nye for ei stund siden! Blir iallefall ikke aktuelt å kjøpe det mere når de legger seg på ei FHM-linje på forsiden.

Vil jeg se nakne damerumper så er det alltids andre magasiner jeg kan kjøpe til det formålet, f.eks Vi Menn..

Redigert forkortelse 

Endret av skruf
  • Liker 13
Skrevet

Min kommentar var til vedkommende som skrev at resten av gavebordet besto av billig dritt.

Jeg er ikke enig. Jeg syntes det var et flott gavebord.

Les litt før du skyter løs vær så snill.

beklager men denne var ikke ment til deg. Skal gjøre den om med en gang

Beklager så mye:)

Skrevet

Ja, to like presanger av billige småting som det stort sett ikke er like naturlig å dele på som f.eks. en gåbil.

Termos/drikkeflaske og kosebamse er jo noe som vil brukes hele tiden.

Bøker/puslespill/o.l. trenger de forresten heller ikke to av. Da er det jo bedre å kjøpe to forskjellige så barna har litt større variasjon.

men hvor mye penger forventer egentlig folk at det blir lagt i en dåpsgave? Ifølge ei var jo 1000 kr smålig. Trodde det var tanken bak som telte ikke verdien.

Vet ekteparet har penger men dette skal da bety null.

Skrevet (endret)

Skal se om jeg får tatt et bilde av bladet, finner ikke forsiden på nett. :)

Her er det:

fd6dk2.jpg

Nå har jeg jaggu meg sett det også...

"Tatt med buksene nede"

....

Lærte i tidlig alder at man ikke skulle ta alt bokstavlig, jeg da.

Minner mer om "Sorry for at jeg dreit meg ut så mange ganger, men lets start over: Vil du kjøpe veskene mine (så jeg kan tjene penger)? "

Endret av Ljhh
  • Liker 21
Skrevet (endret)

Jeg leste gjennom intervjuet med henne og det handler for en god del om det som skjedde i vinter, først redigeringsoppstyret, deretter da det ble avslørt at LK hadde skrevet kommentarer under falske alias i bloggen. Selvfølgelig er det fokus på at hun redigerte på grunn av alle de fæle kommentarene hun fikk.

Handlet setningen "sånn blir du god til å le av deg selv" på forsiden om henne? Det står jo rett under teksten "tatt med buksa nede" ved siden av bildet av henne med buksa nede...

Endret av jabx
  • Liker 3
Skrevet

Det var en generell kommentar om å gi felles gave til tvillinger, ikke en spesifikk kommentar til hva CBE velger å gi i gave til venner, det gir jeg ærlig talt fullstendig blaffen i. 

Den generelle kommentaren var jo da fullstendig ubrukelig siden det her diskuteres en konkret sak, og kommentaren din dekket ikke denne (den var altså ikke allmenngyldig selv om du påstår den var generell).

Skrevet

Løgnene opprettholdes selvfølgelig. Alle kg-kjerringer vet at hun er svært medskyldig i alt selv, det er hun som har redigert seg selv, sin gravide kropp og sine familiemedlemmer tynnere/penere. I tillegg skrev hun mange av de falske kommentarene selv.

Rimelig åpenbart at Fruen fortsatt digger Photoshop. Jeg tipper intervjuet er helt intetsigende, slik de alltid er. Skal-ikke-kjøpe-iallfall, det er sikkert

Hvis det er noen trøst, er det ikke en eneste journalist som tror hun ikke gjorde det selv, ifølge mannen min som jobber i bransjen i Oslo.

(Var det ikke en som la ut en link for ikke så lenge siden hvor Fotballfrue skrev i kommentarfeltet sitt at hun redigerte sine egne bilder?).

Jeg har siden sist blitt den heldige eier av en nær-Fotballfrue-opplevelse (på Gardermoen), og det er bare å stille seg i køen med de andre som har bemerket at jo, det Photoshopes en hel del på hud og ansikt fortsatt... En hel del.

• Liker 16
Skrevet

Hva så? Det er ikke nok av alle ting over alt, så de må uansett finne seg i at de ikke kan ha alt samtidig mange ganger. Fin måte å lære på.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...