LilleSnupp Skrevet 1. september 2015 #16341 Skrevet 1. september 2015 To timer kjærestetid og 16 snapper.. 22
Vitulina Skrevet 2. september 2015 #16342 Skrevet 2. september 2015 To timer kjærestetid og 16 snapper.. ❤️❤️ Romantikk!!! ❤️❤️ 5
Cavatina Skrevet 2. september 2015 #16343 Skrevet 2. september 2015 "Jobben" har virkelig gått til hodet på dem om de bruker all alene- og kjærestetid på å snappe. Om det er noe de forsøker å bevise, så backfirer det littebitt. 6
Gjest Liseheidi Skrevet 2. september 2015 #16344 Skrevet 2. september 2015 (endret) Som innleggene mine viser, er ingen fan av frua, men synes det er vel drøyt å kritisere gavesummer - selv om LK startet diskusjonen. Det er visst ikke summen, men at de to barna må DELE på EN dåpsgave som folk synes er ille. Flisespikkeri spør du meg, men hver sin lyst Personlig skjønner jeg hvorfor LK fikk lyst til å være spydig. Det får være grenser til hva fotballfruekritikerne skal henge seg opp i. Men det er min mening Endret 2. september 2015 av Liseheidi 5
Bringebæret Skrevet 2. september 2015 #16345 Skrevet 2. september 2015 To timer kjærestetid og 16 snapper.. Jeg har ikke Snap. Men snappet di 16 snapper på "daten"? Hjelpes... 1
Aleksandraa Skrevet 2. september 2015 #16346 Skrevet 2. september 2015 16 snaps på ÉN date?! Jeg får dårlig samvittighet ovenfor kjæresten min om jeg drar frem mobilen i fem sekunder for å ta bilde av han fordi jeg syns han er fin - og det til mitt eget album, ikke Snapchat 7
Gjest Atp Skrevet 2. september 2015 #16347 Skrevet 2. september 2015 Det er jo de færreste, bare noen få, som har diskutert summen av gaven. Majoriteten har kommentert, at det blir feil å gi en dåpsgave til deling på to dåpsbarn.. Jeg er absolutt for at barn kan få en felles gave. Julen for noen år siden så fikk døtrene mine en nintendo wii på deling (dyr gave som begge ønsket seg), men det er noe helt annet enn å gi en felles dåpsgave til to dåpsbarn. Da ene datteren min ble døpt så holdt vi dåp sammen med kusinen min siden barna var født så og si samtidig og familien ville delta i begge barndåpene. Det ville blitt helt feil om barna skulle fått gave på deling bare pga de ble døpt på samme dag og selskapet ble holdt i fellesen med en stor del felles familie..blir jo feil og sammenligne en gave til tvillingpar og en gave til søskenbarn. Det er jo to familier som ikke bor under samme tak
MiniMjau Skrevet 2. september 2015 #16348 Skrevet 2. september 2015 Jeg har ikke Snap. Men snappet di 16 snapper på "daten"? Hjelpes... Ja, filmer, bilder, bilder med tekst....
skruf Skrevet 2. september 2015 #16349 Skrevet 2. september 2015 blir jo feil og sammenligne en gave til tvillingpar og en gave til søskenbarn. Det er jo to familier som ikke bor under samme tak Det er fortsatt to forskjellige barn som døpes, om det er søsken eller søskenbarn. Tvillinger er ikke et individ.. 9
Bringebæret Skrevet 2. september 2015 #16350 Skrevet 2. september 2015 Ja, filmer, bilder, bilder med tekst.... Jøss, helt utrolig. Merkelig prioritering. 1
kattavik Skrevet 2. september 2015 #16351 Skrevet 2. september 2015 (endret) Kanskje spekulasjoner dette forresten. Slettet Endret 2. september 2015 av kattavik
Gjest Atp Skrevet 2. september 2015 #16352 Skrevet 2. september 2015 Jøss, helt utrolig. Merkelig prioritering.de burde brukt de 90 sekundene på hverandre
Amber Skrevet 2. september 2015 #16353 Skrevet 2. september 2015 Anette Marie- søsteren til Caroline? Hva heter hun isåfall på snap? Hehe nei - Anette Marie Antonsen - annettemarie.no En av de beste bloggene spør du meg ekte og god til å skrive. Tror hun var med i Tigerstaden. Står litt i kontrast. 2
minimymlen Skrevet 2. september 2015 #16354 Skrevet 2. september 2015 Hadde egentlig tenkt å kommentere innlegget som tok for seg hva som er innafor og utafor å diskutere ift temaer som har vært i denne tråden, men det ble visst slettet i opprydningen til moderator (synd, fordi jeg synes det var mange gode poenger der). Hva familien Eriksen gir i dåpsgave synes jeg ikke er noe å diskutere eller kritisere, det er noe de gjør som privatpersoner og har ingenting med firmaet å gjøre. Hva gaven er eller hva gaven koster er uinteressant (om det nå ikke viser seg i ettertid at den var sponset....men regner med dette er noe de har kjøpt selv). Derimot har jeg ingen problemer med at det diskuteres hvordan de opptrer i kommentarfeltet i bloggen (da er de "firmaet" og ikke privatpersonene).
Gjest Dacini Skrevet 2. september 2015 #16355 Skrevet 2. september 2015 Hehe nei - Anette Marie Antonsen - annettemarie.no En av de beste bloggene spør du meg ekte og god til å skrive. Tror hun var med i Tigerstaden. Står litt i kontrast. Om man følger Anette Marie på snap kan man ikke klage over at Berg-Eriksen snapper mye. Jeg sluttet å følge henne da jeg aldri rakk å bli ferdig. Var aldri mindre enn 250 sekunder med bare prat prat prat, gjerne startet og sluttet det med "nå har jeg det så travelt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg"! Ja, men så legg ned mobilen da, og kom deg av gårde! Liten avsporing, beklager det -dacini-
Gjest Skrevet 2. september 2015 #16356 Skrevet 2. september 2015 Caroline på forsida av det seneste Det Nye - naken fra hofta og ned og med rumpa vendt mot kameraet. Sjenert er hun ikke. Noen som har sett det? Nei?
Gjest Lalalala59 Skrevet 2. september 2015 #16357 Skrevet 2. september 2015 Caroline på forsida av det seneste Det Nye - naken fra hofta og ned og med rumpa vendt mot kameraet. Sjenert er hun ikke. Noen som har sett det? Er ikke det nyeste bildet her den siste utgaven? http://www.instagram.com/detnye ? Ser ingen FF der? Husker jo de hadde en shoot. Står i en kommentar på bloggen at det står noe om henne i det nyeste Kamille. Gjelder sikkert den store overraskelsen hun skal komme med snart.
Amber Skrevet 2. september 2015 #16358 Skrevet 2. september 2015 Om man følger Anette Marie på snap kan man ikke klage over at Berg-Eriksen snapper mye. Jeg sluttet å følge henne da jeg aldri rakk å bli ferdig. Var aldri mindre enn 250 sekunder med bare prat prat prat, gjerne startet og sluttet det med "nå har jeg det så travelt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg"! Ja, men så legg ned mobilen da, og kom deg av gårde! Liten avsporing, beklager det -dacini- Enig i det! Men uansett så fremstår hun så mye mer ekte enn de to andre der, synes bare forskjellen er så åpenbar. 1
jabx Skrevet 2. september 2015 #16359 Skrevet 2. september 2015 et bilde av CBE som tisser og blotter puppene Eh, hva?
jabx Skrevet 2. september 2015 #16360 Skrevet 2. september 2015 Litt vittig å se gavebordet fra dåpen; alle andre har gitt to like presanger Ja, to like presanger av billige småting som det stort sett ikke er like naturlig å dele på som f.eks. en gåbil. Termos/drikkeflaske og kosebamse er jo noe som vil brukes hele tiden. Bøker/puslespill/o.l. trenger de forresten heller ikke to av. Da er det jo bedre å kjøpe to forskjellige så barna har litt større variasjon. 2
Fremhevede innlegg