Vitulina Skrevet 31. august 2015 #16241 Skrevet 31. august 2015 Kommentarfeltet er jo helt dødt, er det bare kg-kjerringer som leser bloggen nå? 3
Gjest Bergensia Skrevet 31. august 2015 #16242 Skrevet 31. august 2015 Litt vittig å se gavebordet fra dåpen; alle andre har gitt to like presanger
Safiye Skrevet 31. august 2015 #16243 Skrevet 31. august 2015 Tråden er ryddet for bilde med opphavsrett. - Pavilion, mod
Missfebruary Skrevet 31. august 2015 #16244 Skrevet 31. august 2015 Fløy på samme fly med henne, LK og barn, fra Ålesund til Gardermoen ifjor, og kunne ikke merke noe til det verken da hun var bak meg i sikkerhetskontrollen, eller noen flyseter foran meg. Når hun i tillegg ikke har noen problemer med å snappe happyface på flyturer nå, så tror jeg hva jeg vil om den flyskrekken. Seriøst? Skal du liksom begynne å spekulere i om flyskrekken hennes er reell eller ikke? Nok et eksempel på at jeg mener denne tråden er gått altfor langt. 3
Missfebruary Skrevet 31. august 2015 #16245 Skrevet 31. august 2015 Det er jeg faktisk uenig i; så lenge kritikken er berettiget, med tanke på redigering etc., når hun selv reklamerer for produkter med fokus på utseende, er det en del av produktet CBE, og naturlig nok noe som kan debatteres. Jeg vil for eksempel ikke finne det naturlig å diskutere Villa Paprikas utseende, ettersom hun ikke reklamerer stort for skjønnhetsprodukter, eller (såvidt jeg forstår) påstår at hun aldri redigerer bildene sine. Pisspreik. Men applaus til deg for at du faktisk klarer å få det til å høres ut som at det er helt ok å slenge dritt om en annen persons utseende. 4
Gjest Keikolina Skrevet 31. august 2015 #16246 Skrevet 31. august 2015 Litt vittig å se gavebordet fra dåpen; alle andre har gitt to like presanger Fikk nok bare en sponsa.
lenebu Skrevet 31. august 2015 #16247 Skrevet 31. august 2015 Pisspreik. Men applaus til deg for at du faktisk klarer å få det til å høres ut som at det er helt ok å slenge dritt om en annen persons utseende. Men dersom hun skriver et innlegg merket "annonse", som leserene dermed vet hun blir betalt for å skrive, og så videre anbefaler en krem som hun skriver at er "en vidunderkrem" og "jeg har aldri hatt så fin hud før", for så å uken etterpå vise seg på TV med betydelig annerledes hud enn den hun har vist frem på bloggen (som ser meget airbrushet/redigert ut): mener du da at å kommentere dette er "drittslenging", eller er det berettiget kritikk i og med at hun redigerer seg for å sette kremen hun reklamerer for i et bedre lys? Du kan vel ikke nekte for at det blir en del av "produktet", når hun tar betalt for å selge noe og bruker seg selv som reklameplakat? Jeg er helt enig i at man skal holde seg for gode til å kommentere ting som "haha, hun hadde stygge ører", men å kommentere et aspekt av bloggen som hun tjener penger på, og som hun i tillegg har redigert i sin og sponsorens favør i et forsøk på å folk til å kjøpe ting, synes jeg må være innafor. 13
Gjest O.G. Skrevet 31. august 2015 #16248 Skrevet 31. august 2015 Men dersom hun skriver et innlegg merket "annonse", som leserene dermed vet hun blir betalt for å skrive, og så videre anbefaler en krem som hun skriver at er "en vidunderkrem" og "jeg har aldri hatt så fin hud før", for så å uken etterpå vise seg på TV med betydelig annerledes hud enn den hun har vist frem på bloggen (som ser meget airbrushet/redigert ut): mener du da at å kommentere dette er "drittslenging", eller er det berettiget kritikk i og med at hun redigerer seg for å sette kremen hun reklamerer for i et bedre lys? Du kan vel ikke nekte for at det blir en del av "produktet", når hun tar betalt for å selge noe og bruker seg selv som reklameplakat? Jeg er helt enig i at man skal holde seg for gode til å kommentere ting som "haha, hun hadde stygge ører", men å kommentere et aspekt av bloggen som hun tjener penger på, og som hun i tillegg har redigert i sin og sponsorens favør i et forsøk på å folk til å kjøpe ting, synes jeg må være innafor. enig.
Gjest Liseheidi Skrevet 31. august 2015 #16249 Skrevet 31. august 2015 Men kjære vene, tar folk helt av i kommentarfeltet i forhold til den lekebilen? Å gi 1000 kr, 500 per barn, må da være helt greit? Mye kan sies om hvordan de eksponerer seg selv, men akkurat her skjønner jeg at LK ble provosert.. 5
thorax Skrevet 31. august 2015 #16250 Skrevet 31. august 2015 Men kjære vene, tar folk helt av i kommentarfeltet i forhold til den lekebilen? Å gi 1000 kr, 500 per barn, må da være helt greit? Mye kan sies om hvordan de eksponerer seg selv, men akkurat her skjønner jeg at LK ble provosert.. De kunne da fint valgt å gi to ting til 500 i stedet for en ting til 1000? Om det er summen på gaven(e) det er snakk om 7
SusieDerkins Skrevet 31. august 2015 #16251 Skrevet 31. august 2015 Men kjære vene, tar folk helt av i kommentarfeltet i forhold til den lekebilen? Å gi 1000 kr, 500 per barn, må da være helt greit? Mye kan sies om hvordan de eksponerer seg selv, men akkurat her skjønner jeg at LK ble provosert.. men kjære vene, det handler da ikke om pengene. Å gi to ting til 500 kroner hver må da være helt greitt det og. Og kanskje litt bedre hvis vi skal tro på tvillingene og tvillingforeldrene i kommentarfeltet 1
Gjest Hoppetau Skrevet 31. august 2015 #16252 Skrevet 31. august 2015 På den siste snappen kjører hun da når hun snapper? Ser jo tydelig midtstripen pg hvor hun sitter i forhold til den?? Det er snakk om at snap speilvender, men det gjelder bare når man IKKE bruker frontkameraet, og hvem bruker egentlig å ta selfie av seg selv uten frontkamera?? Eller har jeg misforstått?
Cavatina Skrevet 31. august 2015 #16253 Skrevet 31. august 2015 Seriøst? Skal du liksom begynne å spekulere i om flyskrekken hennes er reell eller ikke? Nok et eksempel på at jeg mener denne tråden er gått altfor langt. Jeg spekulerer ikke. Jeg velger å mene hva jeg vil om det. Så er det fritt opp til deg å mene hva du vil om hva jeg mener om det. Det er bare det at diskusjonen mellom disse meningerne verken er konstruktive eller relevante for denne tråden.
Gjest Snøsøta Skrevet 31. august 2015 #16254 Skrevet 31. august 2015 Jeg ser de får kritikk i kommentarfeltet for å ha kjøpt bare en gave, når det var to dåpsbarn. LKE er inne og svarer fornærmet på kritikken, og det gjør det jo virkelig ikke bedre, når utgangspunktet er at de bruker andre folks dåp til å vise fram seg selv, sin gode smak, sin generøsitet eller hva det er de prøver å vise. Jeg tenker at den eneste grunnen til at det innlegget er med, er for å få opp antallet "hverdagsinnlegg" mellom annonsene... Jeg tror det er like trasig for tvillinger at de må dele gave som at barn som er født sent i desember får kombinert bursdags- og julegave, og det må det være greit å hinte om til folk som ikke tenker over det. Men han setter jo fingeren fint på poenget selv der, de har en av norges beste plattformer for å sette fokus på flyktningekatastrofen og så bruker de plassen istedet på å vise fram a) en dåpsgave b) før de har gitt den bort og c) påpeker hvor dyr den er.
Gjest Liseheidi Skrevet 31. august 2015 #16255 Skrevet 31. august 2015 Er jeg helt rar som tenker at barn godt kan dele på en leke? Synes som sagt at den gaven var helt innafor😊 6
Keaton Skrevet 31. august 2015 #16256 Skrevet 31. august 2015 Jeg synes ikke dåpsgave for 1000 kr til de to barna til dine beste venner, er spesielt mye, så jeg skjønner ikke hvorfor han skryter av det. 10
Keaton Skrevet 31. august 2015 #16257 Skrevet 31. august 2015 Er jeg helt rar som tenker at barn godt kan dele på en leke? Synes som sagt at den gaven var helt innafor😊 Veldig gjerne dele på leker, men ikke dåpsgave. 9
Gjest Liseheidi Skrevet 31. august 2015 #16258 Skrevet 31. august 2015 Jeg tenker at det egentlig er en grei sum, men det er kanskje vanlig å gi mer?
Gjest Tottelotta Skrevet 31. august 2015 #16259 Skrevet 31. august 2015 Jeg synes det er litt ufint å gi en ting på deling til tvillinger. Heller en ting til 200 hver enn en til 1000 på deling. Det er ikke pengeverdien som teller, men det at ungene i tillegg til å være tvillinger er to individer og ikke "dem", "tvillingene" eller "begge to" alltid. Hva om foreldrene ønsker å spare ting ungene hadde da de var små til evt barnebarn? Skal de da ha tingene annenhver uke?? Gullstjerne til dem som etterhvert også klarer å matche gaver med ungenes personlighet (Til og med da vi holdt navnefest for våre tvillinger fikk de en diktbok på deling fra HEF.) Nok avsporing.. Jeg blir bare litt oppgitt over at folk ikke tenker seg litt om innimellom. Ang "flyktningeargumentasjonen" til LKE må det være det verste tilfellet av stein i glasshus/bjelke i eget øye/rette rævva som feis jeg har hørt på leeeeenge :D
Gjest Liseheidi Skrevet 31. august 2015 #16260 Skrevet 31. august 2015 Jeg synes det er litt ufint å gi en ting på deling til tvillinger. Heller en ting til 200 hver enn en til 1000 på deling. Det er ikke pengeverdien som teller, men det at ungene i tillegg til å være tvillinger er to individer og ikke "dem", "tvillingene" eller "begge to" alltid. Hva om foreldrene ønsker å spare ting ungene hadde da de var små til evt barnebarn? Skal de da ha tingene annenhver uke?? Gullstjerne til dem som etterhvert også klarer å matche gaver med ungenes personlighet (Til og med da vi holdt navnefest for våre tvillinger fikk de en diktbok på deling fra HEF.) Nok avsporing.. Jeg blir bare litt oppgitt over at folk ikke tenker seg litt om innimellom. Ang "flyktningeargumentasjonen" til LKE må det være det verste tilfellet av stein i glasshus/bjelke i eget øye/rette rævva som feis jeg har hørt på leeeeenge :D Ser den i forhold til hvis alle uten unntak alltid gir en gave. Men en gang i mellom må vel bære greit. Her har vi to tette i familien, og synes det er helt greit at de får felles julegave en gang i mellom. Det stiller seg kanskje litt annerledes hvis det skjer hele tiden i tvillingfamilier:)
Fremhevede innlegg