neiognei Skrevet 30. august 2015 #16201 Skrevet 30. august 2015 Hun er sikkert engstelig for å fly. 6
Gjest Zeitgeist Skrevet 30. august 2015 #16202 Skrevet 30. august 2015 Hun er sikkert engstelig for å fly. Jeg tror du har rett. Å være engstelig for å fly er ikke det samme som å ha flyangst. Førstnevnte er en naturlig reaksjon man finner igjen hos mange mennesker, flyangst derimot er noe helt annet. En person med uttalt flyangst flyr ikke flerfoldige ganger i året, velvitende om at det finnes alternative transportmetoder.
Miranda16 Skrevet 30. august 2015 #16203 Skrevet 30. august 2015 Googlet henne og dette bildet ar noe av det første bildet som kom opp. Helt uretusjert
Gjest Zeitgeist Skrevet 30. august 2015 #16204 Skrevet 30. august 2015 Hvis man er så mobilavhengig (selveksponeringsavhengig?) at man sender snapchats (av barnet) under gudstjenesten i barnedåpen man er gjest i, da har man mer å jobbe med i forhold til å være tilstede i øyeblikket enn noen skarve voksenfarveleggningsbøker kan bøte på... Hva med å legge vekk mobilen i blant? Er det ingenting som er et snev av hellig? Snappe under en gudstjeneste og barnedåp ... Det er temmelig uforskammet gjort. Det sømmer seg ikke, rett og slett.
Vitulina Skrevet 30. august 2015 #16205 Skrevet 30. august 2015 Er det ingenting som er et snev av hellig? Snappe under en gudstjeneste og barnedåp ... Det er temmelig uforskammet gjort. Det sømmer seg ikke, rett og slett. Når man i tillegg påstår å være personlig kristen blir det hele rett komisk. Dette er absolutt et tema man kan ta opp på SoMe på Facebook. Jeg synes det er kvalmt, jeg finner ikke et bedre ord. I sosiale lag og sammenkomster hvor andre er hovedpersonen klarer man ikke å la være å filme seg selv i håp om mer ros-oppmerksomhet/whatever. Jeg hadde ikke engang sett på mobilen under en dåp. 17
Gjest Zeitgeist Skrevet 30. august 2015 #16206 Skrevet 30. august 2015 Når man i tillegg påstår å være personlig kristen blir det hele rett komisk. Dette er absolutt et tema man kan ta opp på SoMe på Facebook. Jeg synes det er kvalmt, jeg finner ikke et bedre ord. I sosiale lag og sammenkomster hvor andre er hovedpersonen klarer man ikke å la være å filme seg selv i håp om mer ros-oppmerksomhet/whatever. Jeg hadde ikke engang sett på mobilen under en dåp. Ja, det er noe hyklerisk ved det som gjør det hele ufrivillig komisk. Det finnes et par tilstelninger hvor man bare må akseptere at man selv ikke er hovedpersonen, og heller ikke bruke anledningen til å fremme egen agenda - dåp, bryllup, og begravelse.
neiognei Skrevet 30. august 2015 #16207 Skrevet 30. august 2015 CBE.jpg Det er kraftig kontrastert. Prøv å gjøre det med et bilde av deg selv. Alle blir seende sånn ut da. 11
9na Skrevet 30. august 2015 #16208 Skrevet 30. august 2015 Er det ingenting som er et snev av hellig? Snappe under en gudstjeneste og barnedåp ... Det er temmelig uforskammet gjort. Det sømmer seg ikke, rett og slett. Ja, jeg glemte å skrive at det er snakk om hennes barn, ikke dåpsbarnet. Så selv under gudstjenesten på det man få anta er en stor og viktig dag for foreldrene til dåpsbarnet skal Fotballfrue eksponere eget barn i diverse sosiale medier. i tillegg til snappingen under gudstjenesten, som er utrolig uforskammet, ble det lagt ut mange flere snaper fra selskapet, blant annet en hvor Fotballfrue poserer og tar en bunadsselfie i speilet (mens barnet står og drar henne i stakken...). Jeg tror Fotballfrue bør jobbe en god del hardere både med mindfulnessen sin, og med å ikke alltid eksponere egen person i settinger hvor det er andre som er hovedpersonene. 24
superdupermeg Skrevet 30. august 2015 #16209 Skrevet 30. august 2015 Ja, jeg glemte å skrive at det er snakk om hennes barn, ikke dåpsbarnet. Så selv under gudstjenesten på det man få anta er en stor og viktig dag for foreldrene til dåpsbarnet skal Fotballfrue eksponere eget barn i diverse sosiale medier. i tillegg til snappingen under gudstjenesten, som er utrolig uforskammet, ble det lagt ut mange flere snaper fra selskapet, blant annet en hvor Fotballfrue poserer og tar en bunadsselfie i speilet (mens barnet står og drar henne i stakken...). Jeg tror Fotballfrue bør jobbe en god del hardere både med mindfulnessen sin, og med å ikke alltid eksponere egen person i settinger hvor det er andre som er hovedpersonene. Har hun slettet det? Ser ingen fra gudstjenesten?
Florence Skrevet 30. august 2015 #16210 Skrevet 30. august 2015 Googlet henne og dette bildet ar noe av det første bildet som kom opp. Helt uretusjert Nei, som noen sier over her er det gjort noe med kontrastene, ganske mye og. 2
BellaSwan Skrevet 30. august 2015 #16211 Skrevet 30. august 2015 Har hun slettet det? Ser ingen fra gudstjenesten? Hun har nok slettet det, for skams skyld, fant det ikke jeg heller. Det er nesten ingen grenser for hva det paret publiserer. Det eneste de ikke har vært innom ennå er å snappe når de sitter på do og når de har sex. Ellers er vel alt annet, more or less, grundig dokumentert for allmenheten. 6
Gjest Atp Skrevet 30. august 2015 #16212 Skrevet 30. august 2015 Ikke verst for en med flyskrekk å være nydelig, blid og avslappet på Gardermoen.flyskrekk er nok forskjellig fra person til person. Min mann har flyskrekk men han er kun livredd når flyet letter og lander. Når flyet er i lufta er han rolig.
jabx Skrevet 30. august 2015 #16213 Skrevet 30. august 2015 http://p3.no/norges-svar-pa-spice-girls/ Det var mildt sagt ingen suksess... Hvis Neneh Cherry hadde vært død hadde hun snurret rundt i graven som en jojo...
Lillemini Skrevet 30. august 2015 #16214 Skrevet 30. august 2015 Hun har nok slettet det, for skams skyld, fant det ikke jeg heller. Det er nesten ingen grenser for hva det paret publiserer. Det eneste de ikke har vært innom ennå er å snappe når de sitter på do og når de har sex. Ellers er vel alt annet, more or less, grundig dokumentert for allmenheten. Den er der enda. Man tenker kanskje ikke ved første øyekast at det er i en kirke siden det er en film av et barn ved et tegnebord, men man hører orgelet i bakgrunnen. Jeg syns det er merkelig at folk ikke slår av mobilen i kirken. Selv er jeg ikke religiøs, men går jo selvfølgelig i kirken i dåp, bryllup, begravelser og sånt. Men selv som atteist så slår jeg av telefonen i respekt. Hadde jeg ventet en viktig samtale kunne jeg kanskje ha satt den på lydløs, men det hadde aldri falt meg inn å ta opp telefonen i kirken og filme. 4
lenebu Skrevet 30. august 2015 #16215 Skrevet 30. august 2015 Nei, som noen sier over her er det gjort noe med kontrastene, ganske mye og. Noen tok kontakt med fotografen tidligere i tråden et sted angående det bildet, og han forklarte at han hadde redigert kontrastene slik at bildet skulle ta seg bedre ut på avispapir i forbindelse med en trykt artikkel. Så ja, kontrastene er ganske kraftig redigerte, og det gir derfor ikke et realistisk bilde over utseende/huden hennes.
Gjest Holititten Skrevet 31. august 2015 #16216 Skrevet 31. august 2015 Asti: det er vel, så vidt jeg har skjønt, fordi hun ikke nevner for klærne er fra på instagram. Da trenger hun heller ikke å merke.
Gjest Asti Skrevet 31. august 2015 #16217 Skrevet 31. august 2015 (endret) Asti: det er vel, så vidt jeg har skjønt, fordi hun ikke nevner for klærne er fra på instagram. Da trenger hun heller ikke å merke. Hei, ser du svarer meg uten å sitere, siden ikke alle vet hva du har svart på legger jeg ved lenke til kommentaren min: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=902004&page=662#entry16963741 Treasure har en årsavtale med Get Inspired, og da skal bilder med klær derfra merkes (selv om de ikke skriver hvor klærne er fra), jfr. * http://carolinebergeriksen.no/2015/07/22/merking-av-reklame-i-sosiale-medier/ * Skjermbilde: http://i.imgur.com/mJyBIMG.png * Skjermbilde: http://i.imgur.com/eVEtXQn.png Merk: Blogginnlegget jeg lenker til over måtte merkes i ettertid, selv om klærne fra GI ikke blir omtalt. Endret 31. august 2015 av Asti
Florence Skrevet 31. august 2015 #16218 Skrevet 31. august 2015 (endret) Asti: det er vel, så vidt jeg har skjønt, fordi hun ikke nevner for klærne er fra på instagram. Da trenger hun heller ikke å merke. Men hun har en løpende avtale med GetInspired, så de fleste som følger henne vet at alle treningsklærne hennes er derfra og derfor skal det merkes. Oops: Så ikke svaret til Asti Endret 31. august 2015 av Florence 1
Gjest Snøsøta Skrevet 31. august 2015 #16219 Skrevet 31. august 2015 Hun har nok slettet det, for skams skyld, fant det ikke jeg heller. Det er nesten ingen grenser for hva det paret publiserer. Det eneste de ikke har vært innom ennå er å snappe når de sitter på do og når de har sex. Ellers er vel alt annet, more or less, grundig dokumentert for allmenheten. Tja, det var vel en snap av at Caroline tisset i det fri om jeg ikke husker feil? :D
pøbelsara Skrevet 31. august 2015 #16220 Skrevet 31. august 2015 Hun har nok slettet det, for skams skyld, fant det ikke jeg heller. Det er nesten ingen grenser for hva det paret publiserer. Det eneste de ikke har vært innom ennå er å snappe når de sitter på do og når de har sex. Ellers er vel alt annet, more or less, grundig dokumentert for allmenheten. Nope - hun har ikke slettet den. Jeg er for øvrig enig i at det ikke er greit å snappe i sånne tilfeller - det må da være mulig å la telefonen ligge den snaue timen man er i kirken? 3
Fremhevede innlegg