Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noe galt i og synes at man selv synger fint? Jeg foretrekker folk som sier om seg selv at de synger fint, fremfor de som insisterer på å fortelle andre at personen synger stygt.

Hun synger laaaangt fra fint :P

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun drev mye med teater før. Nesten litt lokalkjendis. Tror hun synger alle right. Ikke suverent, ikke dårlig.

• Liker 2
Skrevet

Lokalkjendis? Vi fra området i samme alder som drev med teater kjenner henne som dolla med tyggisen i hjørnet av dansegulvet på fjortisdiskoet der hun stod og tvinnet hår og blåste bobler...

• Liker 27
Skrevet

Så henne da i avisa en gang eller tre.:P Men jeg husker henne best som den som tuperte håret og tok på lipgloss, før hun gikk inn for å tråkke i en time på stepmaskinen. På gamle SATS.:P

• Liker 17
Skrevet

Hvis noen vil ta "hvem kjører og speilvendt"-diskusjonen igjen, så sjekk snappen hennes :danse::laugh:

• Liker 1
Skrevet

Det er helt slående forskjell på bildene fra tidligere og hvordan hun ser ut idag. Dama kan blånekte så mye hun vil, men selv en tiåring forstår at her er det kosmetiske forbedringer OG redigering inne i bildet. Ingenting galt i det, men hvorfor benekte det uunngåelige?

• Liker 12
Skrevet

Jeg så henne på Gardermoen for litt siden - hun var nydelig, casual, så blid og avslappet ut

Jeg synes det er mye interessant i denne tråden, men utseende hennes trenger vi ikke ta henne på

• Liker 17
Skrevet

Jeg så henne på Gardermoen for litt siden - hun var nydelig, casual, så blid og avslappet ut

Jeg synes det er mye interessant i denne tråden, men utseende hennes trenger vi ikke ta henne på

Det er jeg faktisk uenig i; så lenge kritikken er berettiget, med tanke på redigering etc., når hun selv reklamerer for produkter med fokus på utseende, er det en del av produktet CBE, og naturlig nok noe som kan debatteres. 

Jeg vil for eksempel ikke finne det naturlig å diskutere Villa Paprikas utseende, ettersom hun ikke reklamerer stort for skjønnhetsprodukter, eller (såvidt jeg forstår) påstår at hun aldri redigerer bildene sine.

• Liker 12
Skrevet (endret)

Jeg har også sett henne på Gardermoen med første morgenflyet fra Ålesund. Hun var alt annet enn avslappet og casual. Ikke lignet hun på fotballfrue heller. Endret av Sol79
  • Liker 14
Skrevet

Ikke verst for en med flyskrekk å være nydelig, blid og avslappet på Gardermoen.

• Liker 5
Skrevet

Ikke verst for en med flyskrekk å være nydelig, blid og avslappet på Gardermoen.

Kanskje hun nettopp hadde landet?

• Liker 1
Skrevet

Så henne da i avisa en gang eller tre. :P Men jeg husker henne best som den som tuperte håret og tok på lipgloss, før hun gikk inn for å tråkke i en time på stepmaskinen. På gamle SATS. :P

Oh yes! Husker henne fra gamle SATS. Det var før hun startet bloggen og gikk på gruppetreningstimer. Husker vi gikk på de samme timene, hun irriterte meg grenseløst fordi hun ALLTID skulle stå helt fremme og ikke var så villig til å dele på plassen. Så ble bloggen hennes poppis og hun sluttet å gå på gruppetimene....(heldigvis...) Den dama så ikke akkurat ut som det "glansbildet" hun prøver å fremstå som nå..

• Liker 12
Skrevet

Hvis man er så mobilavhengig (selveksponeringsavhengig?) at man sender snapchats (av barnet) under gudstjenesten i barnedåpen man er gjest i, da har man mer å jobbe med i forhold til å være tilstede i øyeblikket enn noen skarve voksenfarveleggningsbøker kan bøte på... 

Hva med å legge vekk mobilen i blant?

• Liker 33
Skrevet

Fløy på samme fly med henne, LK og barn, fra Ålesund til Gardermoen ifjor, og kunne ikke merke noe til det verken da hun var bak meg i sikkerhetskontrollen, eller noen flyseter foran meg.

Når hun i tillegg ikke har noen problemer med å snappe happyface på flyturer nå, så tror jeg hva jeg vil om den flyskrekken.

• Liker 18
Skrevet

Hvis man er så mobilavhengig (selveksponeringsavhengig?) at man sender snapchats (av barnet) under gudstjenesten i barnedåpen man er gjest i, da har man mer å jobbe med i forhold til å være tilstede i øyeblikket enn noen skarve voksenfarveleggningsbøker kan bøte på...

Psykt.

• Liker 9
Skrevet

Fløy på samme fly med henne, LK og barn, fra Ålesund til Gardermoen ifjor, og kunne ikke merke noe til det verken da hun var bak meg i sikkerhetskontrollen, eller noen flyseter foran meg.

Når hun i tillegg ikke har noen problemer med å snappe happyface på flyturer nå, så tror jeg hva jeg vil om den flyskrekken.

Hm...Det er mulig flyskrekk egentlig er noe annet enn det jeg legger i det, men jeg sa i alle fall

at det var det jeg hadde for 8-10 år siden og jeg tror ikke noen rundt meg merket så mye til det?

Mannen min derimot...med digre blåmerker på lår og armer fordi jeg satt og kløp han intenst hele

turen...Satt jo også og spurte " hva var det?" ved den minste lyd, men tror bare han hørte det....

• Liker 3
Skrevet

Hm...Det er mulig flyskrekk egentlig er noe annet enn det jeg legger i det, men jeg sa i alle fall

at det var det jeg hadde for 8-10 år siden og jeg tror ikke noen rundt meg merket så mye til det?

Mannen min derimot...med digre blåmerker på lår og armer fordi jeg satt og kløp han intenst hele

turen...Satt jo også og spurte " hva var det?" ved den minste lyd, men tror bare han hørte det....

Og midt i klypinga rakk du å ta en 10-12 bilder av vinglasset og gliset?

• Liker 7
Skrevet

Og midt i klypinga rakk du å ta en 10-12 bilder av vinglasset og gliset?

Nei overhodet ikke, var fullt konsentrert om å kjøre fly :) Ser poenget ditt der! Var i grunn ganske

paralysert når jeg tenker meg om!

• Liker 1
Skrevet

Flyskrekk kan sikkert arte seg på ulike måter, men jeg tviler på at noen med reell flyskrekk har fokus på å snapchatte fra flyet...

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...